oh ik dacht dat het nog steeds over de eenmalige chipkaart gingquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat er nog een keer 20 euro af...
Het lijkt inderdaad wel of we afglijden naar een situatie waarin niet "betalen voor je reis" het doel wordt, maar "een truukje doen dat een vervoerder graag wil".quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:11 schreef James1988 het volgende:
Stel nou dat je een geldig vervoerbewijs hebt, zoals een papieren ticket Rotterdam - Antwerpen, en je alsnog over een poortje springt. Zou je dan een boete krijgen en zo ja, op grond waarvan?
In Cascais in Portugal stond wel iemand die mij met m'n InterRail uit Roemenië door de poortjes kon laten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Op Vlaardingen oost staat ook Niemand die Roemenen binnenlaat...
In principe word je geacht de QR-code van het papieren kaartje te scannen bij een speciaal daarvoor ontworpen poortje.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:11 schreef James1988 het volgende:
Stel nou dat je een geldig vervoerbewijs hebt, zoals een papieren ticket Rotterdam - Antwerpen, en je alsnog over een poortje springt. Zou je dan een boete krijgen en zo ja, op grond waarvan?
Ik boek op mn werk voor clienten Tickets met 'Tout Gares Hollandais'.. staat geen Code op....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:14 schreef Igen het volgende:
In principe word je geacht de QR-code van het papieren kaartje te scannen bij een speciaal daarvoor ontworpen poortje.
Dat was mijn vraag niet. Bovendien, zoals Darkwing al schrijft, hebben niet alle tickets QR-codes.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:14 schreef Igen het volgende:
In principe word je geacht de QR-code van het papieren kaartje te scannen bij een speciaal daarvoor ontworpen poortje.
Uitstappen bij Halte Agde voor de Grootste Batsfabriek van Europa, Fles en ik hebben dat niet gedaan trouwensquote:
"Bestaan er dan ook internationale treinkaartjes die je ergens anders dan bij nsinternational.nl koopt?"quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik boek op mn werk voor clienten Tickets met 'Tout Gares Hollandais'.. staat geen Code op....
Ik zie hier in de buurt (langs de D-wegen) vaak zat dames rondlopen die duidelijk op zoek zijn naar klanten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Uitstappen bij Halte Agde voor de Grootste Batsfabriek van Europa, Fles en ik hebben dat niet gedaan trouwens
Als in neuken, krikken, wippen, copuleren, sex, coītus, geslachtsgemeenschap. Batsen.quote:
lijkt me duidelijkquote:The Netherlands. With a score of 5.2, this country has a very good safety level, but its good rating for intensity of use stems from low freight utilization. Its quality-of-service rating is poor.
Er zijn er 7 in totaal waarvan 2 alleen voor abbonementen...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:18 schreef Ireyon het volgende:
Er zijn toch ook veel te weinig automaten daar... Een stuk of drie aan de linkerkant en dat is het wel? Of kijk ik telkens zo scheel?
Oh ja, ik heb mijn Facebook beëindigd en jij was een vriendje.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Driek, ik heb je ontvriend op Facebook. Neem het niet te persoonlijk, je hebt te veel vrienden die te slecht in mijn profiel passenNo hard feelings verder
Ik hoop dat je op het onderzoek doelt. Ze hebben parameters gekozen om landen met elkaar te kunnen vergelijken. Wij als Nederland scoren vooral laag op het gebied van HSL's en op basis van tarieven. Dat zijn zaken die je niet snel kunt veranderen.quote:
Die van ACTS?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb mijn Facebook beëindigd en jij was een vriendje.
Als tegenprestatie heb ik een YouTube-filmpje van je gepromoot op de Twittert.
Het onderzoek is bullshit. In Nederland liggen rivieren die voor trage cargo veel interessanter zijn dan spoor. Ze vergelijken appels met peren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op het onderzoek doelt. Ze hebben parameters gekozen om landen met elkaar te kunnen vergelijken. Wij als Nederland scoren vooral laag op het gebied van HSL's en op basis van tarieven. Dat zijn zaken die je niet snel kunt veranderen.
Andere conclusie uit het rapport is dat er relatief weinig cargo's rijden. Daar zit nog wel een puntje, omdat de NS de tak NS spooraansluitingen af wil stoten. Dit kan bedrijven op kosten jagen, waardoor ze af gaan zien van vervoer per spoor.
Oh dat hoor ik ook steeds meer mensen doen ja. Bijzonder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, ik heb mijn Facebook beëindigd
En ze komen allemaal weer terug!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik ook steeds meer mensen doen ja. Bijzonder.
Ik kwam de laatste tijd voornamelijk filmpjes tegen met honden en deel-like-win-posts met tuinmeubilair. Dus dan is het wel weer klaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik ook steeds meer mensen doen ja. Bijzonder.
Nee, een originele. Met een pan kokend water.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het plaatje is toch niet weer stuk hoop ik?
True, maar het betekent niet dat het cargo per spoor niet een groter aandeel zou moeten hebben dan nu het geval is. De rechterbaan van de A15 zit nu al bijna verstopt met vrachtwagens die op weg zijn naar Duitsland ...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het onderzoek is bullshit. In Nederland liggen rivieren die voor trage cargo veel interessanter zijn dan spoor. Ze vergelijken appels met peren.
Op de A1 is het niet veel anders.quote:Op woensdag 6 mei 2015 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True, maar het betekent niet dat het cargo per spoor niet een groter aandeel zou moeten hebben dan nu het geval is. De rechterbaan van de A15 zit nu al bijna verstopt met vrachtwagens die op weg zijn naar Duitsland ...
quote:Op woensdag 6 mei 2015 00:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja daar heb ik geen care voor. Ik krijg daar zo'n locomotief van als links op de foto zichtbaar is.
Gratis op je kin!quote:Op woensdag 6 mei 2015 00:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil er een. Ze kunnen toch niet duur zijn.
Nee, de paal staat voor dat dingquote:
Goed punt welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kwam de laatste tijd voornamelijk filmpjes tegen met honden en deel-like-win-posts met tuinmeubilair. Dus dan is het wel weer klaar.
nieuwe voorruit erin en gaan met die banaanquote:Op woensdag 6 mei 2015 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is het treinstel dat die bierfiets geschept heeft.
Nee, het heeft met de openheid van het interieur te maken, waardoor je door de hele trein kunt kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nieuwe voorruit erin en gaan met die banaantijdens de mat module hebben we ook eens even achter het bodywork gekeken en het is niet zo raar dat die SLT het zowel van de bierfiets als van die virm bij sloterdijk gewonnen heeft
het woordje Light in de naam heeft niks met gewicht te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |