Heel erg nice... Volgens mij gaan er meer bekenden van me?! Oets / Rienus / P ?quote:
Ik ga zelfs 4 dagen. Donderdag Lumi en vrijdag Solarstonequote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:14 schreef MAHL het volgende:
Nog mensen die naar ITWT gaan tijdens de ADE? Dikke lineup hoorHelaas wel op een doordeweekse dag
Luminosity uitverkocht zie ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:10 schreef needakill het volgende:
[..]
Ik ga zelfs 4 dagen. Donderdag Lumi en vrijdag Solarstone
Oets ja (hij twijfelde maar heb gewoon kaartje voor hem gekochtquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel erg nice... Volgens mij gaan er meer bekenden van me?! Oets / Rienus / P ?
Ze beginnen vroeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:36 schreef needakill het volgende:
[..]
Als je ziet wat er komt, snap ik het wel
[ afbeelding ]
Solarstone trouwens ook uitverkocht.
Ben je beetje laat, veel al uitverkocht zo ook kompakt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:17 schreef jackson het volgende:
Eigenlijk ben ik wel aan mijn stand verplicht dit jaar naar ADE te gaan, maar heb nog niks gepland. Sla hem waarschijnlijk over.
Ooh, maar er is altijd wel weer iets te vinden als het echt moet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:58 schreef Xantra het volgende:
[..]
Ben je beetje laat, veel al uitverkocht zo ook kompakt.
Tja, als heel België maar een bekende DJ heeft om op te stemmenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:18 schreef Xantra het volgende:
Ah de Griekse Belgen hebben afgelopen jaar het hoogst gesprongen van iedereen in de booth en zijn dus verdiend 1. Zilver en brons zijn voor de hoogspringers Hardwell en Garrix. Geen slecht resultaat voor ons landje.
Geen zorgen, ik ben erbij vanavond! Dus tot vanavondquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:58 schreef Xantra het volgende:
[..]
Ben je beetje laat, veel al uitverkocht zo ook kompakt.
http://www.youredm.com/20(...)-joke/#ixzz3omygn3yJquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze laten ook mensen op Tomorrowland op hun stemmen bij de ingang stemmen via ipads.
Och nee he!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben erbij vanavond! Dus tot vanavond.
Ticketswap staat redelijk bol van de kaarten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast erg benieuwd wat er gaat gebeuren nu de Chinese markt langzaam maar zeker opwarmt voor elektronische muziek. Gigantische potenties liggen daar. Binnenkort wel een Chinese DJ op nummer 1 in de DJ Mag, met ruim een miljard stemmertjes daar.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:30 schreef MAHL het volgende:
Steeds meer heerlijke tracks vanuit Noord-Afrika en het Midden-Oosten:ligt eraan of de stemsite door de censuur heen komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast erg benieuwd wat er gaat gebeuren nu de Chinese markt langzaam maar zeker opwarmt voor elektronische muziek. Gigantische potenties liggen daar. Binnenkort wel een Chinese DJ op nummer 1 in de DJ Mag, met ruim een miljard stemmertjes daar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
In het kader van de handel en potentiële nieuwe export zullen ze het vast wel willen toch?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan of de stemsite door de censuur heen komt
Ze komen vast gewoon zelf met een eigen ranglijstquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
In het kader van de handel en potentiële nieuwe export zullen ze het vast wel willen toch?
quote:
De setjes staan deels al online: https://soundcloud.com/lu(...)amsterdam-15-10-2015quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:36 schreef needakill het volgende:
Als je ziet wat er komt, snap ik het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |