abonnement Unibet Coolblue
pi_154591237
dit is FB, niet voor jou

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 24-07-2015 11:01:34 ]
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:00:48 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154591283
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, wat moet ik dan wel doen?
niets, laat het los, je kunt niet verwachten dat als je het niet los laat de anderen ook niet los laten, dus dat geldt niet alleen voor jou

quote:
TR's plaatsen dan worden de posts wel weggehaald, maar pas na een aantal uur (en dan heb ik ze toch al gelezen). Bovendien kan ik TR's blijven plaatsen omdat de personen in kwestie gewoon wekenlang door blijven gaan.
vanaf nu gaan we nog beter letten op de persoonlijke fifties, blijf TRs plaatsen natuurlijk en we trachten het wat sneller op te lossen, daarvoor zijn we al in onderhandeling

quote:
Negeren werkt ook niet, ten slotte zei ik niets tegen Royco of over wat dan ook wat met hem in verband stond (hij zag mij reageren en kon het niet laten met een reeks posts te komen die uitsluitend met mij te maken hadden).
negeren werkt wel

quote:
Ik heb t al eens eerder geprobeerd hier (en in een ander feedbacktopic van een ander subforum), maar dat hielp ook maar deels.
we gaan er mee aan de slag

quote:
Aanspreken helpt natuurlijk ook niet en het leukste is, dat Royco's allereerste post (die ook een flame is zoals ik al had uitgelegd in mijn 1e reactie op hem) gewoon is blijven staan.
ja ik kan niet alles lezen en niet alles is direct een flame, mocht je een specifieke post als flame interpreteren laat het ons weten en dan kijken we er naar (geen garantie, soms is het actie/reactie en enzo)

quote:
De bovenstaande (gemodereerde) post van mij, was een uitleg over het waarom, mijn mening over zijn postgedrag (en ook in die vorm geschreven "En voor de rest vind ik..." ) en een uitspraak over de correctheid van zijn als feit gepresenteerde flames.]
ja prima, maar dat hoeft niet in het topic zelf want dan hou je die discussie en reactie op elkaar, dat werkt dus blijkbaar niet

quote:
Maar volgende mag dan weer wel blijven staan?

[..]

Lees eens even goed:
-Ik moet eens een keer goed in de spiegel kijken (oftewel dat doe ik nooit)
-Altijd als iemand een andere mening heeft dan ik, dan zie ik dat als aanval en kan ik dat niet laten rusten en is de hele wereld weer tegen mij
-Hij geeft aan niet meer te reageren mede omdat ik in D&A post
-Ik leef in mijn ideale wereld waarin ik nooit de schuldige ben

Hoe de fuk is bovenstaande geen flamepost?
geef het aan en we kijken er naar

quote:
En in al zijn andere (nu weggehaalde) posts, hij reageerde echt alleen maar op mij.
Volgende zei hij ook nog:
-En wat jij vind kan me aan de spreekwoordelijke reet roesten. Want ik vind eigenlijk al jouw posts nutteloos.
-Ik neem dit topic juist heel serieus en daarom vind ik het ook zo jammer dat jij er in post want jij bent totaal niet serieus te nemen. Andere advies geven terwijl jezelf zo veel issues hebt kan nooit goed zijn.
-Maar dat zal ik ook wel weer verkeerd zien.
ja dat is weg, met reden, dat het misschien niet consequent voelt kan, maar we moeten ergens beginnen, niet?

quote:
Prima dat deze rotzooi dan wel weggehaald is, maar waarom word mij vervolgens verweten dat ik met persoonlijke sneren ben bezig geweest? Hij heeft het gisteren alleen maar over mij gehad en ik was niet de enige die zat te balen van zijn topicdiarree en ik zit er ook niet op te wachten om vervolgens door de modjes aangesproken te worden op het gedrag dat door een ander tentoongesteld werd (en dat gedrag was gewoon buiten alle proporties) en wat notabene -tegen- mij gericht was.
waar 2 partijen kibbelen staat met meestal stil, stop met op elkaar reageren, laat het rusten

quote:
Enige wat ik tegen hem zei wat als persoonlijke sneer gezien zou kunnen worden was mijn vraag aan hem of hij dronken was, wat gezien zijn posts echt niet buitenproportioneel was.
ja en dan verwacht je geen reactie terug?

quote:
Want de belangrijkste reden waarom ik zo vaak terechtkom in dit soort "fitties" is omdat diegenen die ze veroorzaken, steeds ermee wegkomen.
dat is niet geheel waar, je hebt altijd zelf de keuze op er tegenin te gaan, negeren indien je voelt dat je wordt aangevallen en laat het ons weten. Zoals gezegd, de voeding van een fittie komt van 2 kanten, geef ze geen voer om te herkauwen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:03:18 #153
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154591330
kan FB even blijven voor contact met moderators, we gaan hier dus niet verder met gehak op elkaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:07:59 #154
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_154591395
Kom op MK, let it go. Daar word je leven alleen maar eenvoudiger van. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_154591474
Fitties in stand houden komt op welke manier dan ook altijd van twee kanten, zeker als men gaat besluiten om in de topics te gaan reageren op zaken die op de persoon zijn. Gebruik TRs, Feedback, DMs om mensen (i.e. mods) ervan op de hoogte te stellen dat jij het ergens niet mee eens bent, los van of iemand gelijk heeft helpt het beter als een derde partij (in dit geval mods) daar een blik op werpen dan wanneer jullie zelf met éckte blikken gaan werpen naar elkaar...
Ja doei.
pi_154591687
Ik heb nu eigenlijk geen tijd maar nog een snelle reactie op Re's post over negeren

Negeren werkt niet
Ik heb Royco al meer dan een half jaar genegeerd en toch begon hij gisteren weer over mijn volgens hem rotte karakter. Ik negeer hem en al zijn maatjes, en toch kan vroeger of later 1 van hun het niet laten om weer over mijn rotte karakter te gaan praten in een topic dat voor iets compleet anders bedoeld is. Dit is al meer dan een jaar zo aan de gang, hoe lang moet ik ze dan nog blijven negeren totdat die bagger van hun stopt?

Ik moet nu weer verder, ik lees straks alles wel even goed.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:45:53 #157
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_154592166
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb nu eigenlijk geen tijd maar nog een snelle reactie op Re's post over negeren

Negeren werkt niet
Ik heb Royco al meer dan een half jaar genegeerd en toch begon hij gisteren weer over mijn volgens hem rotte karakter. Ik negeer hem en al zijn maatjes, en toch kan vroeger of later 1 van hun het niet laten om weer over mijn rotte karakter te gaan praten in een topic dat voor iets compleet anders bedoeld is. Dit is al meer dan een jaar zo aan de gang, hoe lang moet ik ze dan nog blijven negeren totdat die bagger van hun stopt?

Ik moet nu weer verder, ik lees straks alles wel even goed.
Abbo nemen en de beste man blokkeren?
Of gewoon (hoe moeilijk ook) niet lezen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:46:45 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154592183
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb nu eigenlijk geen tijd maar nog een snelle reactie op Re's post over negeren

Negeren werkt niet
Ik heb Royco al meer dan een half jaar genegeerd en toch begon hij gisteren weer over mijn volgens hem rotte karakter. Ik negeer hem en al zijn maatjes, en toch kan vroeger of later 1 van hun het niet laten om weer over mijn rotte karakter te gaan praten in een topic dat voor iets compleet anders bedoeld is. Dit is al meer dan een jaar zo aan de gang, hoe lang moet ik ze dan nog blijven negeren totdat die bagger van hun stopt?

Ik moet nu weer verder, ik lees straks alles wel even goed.
Dan gaan we daar nog beter op letten, als jij probeert het gewoon echt te negeren. Persoonlijke aanvallen zullen we dan gewoon verwijderen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154592753
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:46 schreef Re het volgende:

[..]

Dan gaan we daar nog beter op letten, als jij probeert het gewoon echt te negeren. Persoonlijke aanvallen zullen we dan gewoon verwijderen
Dank

Nu weet ik al wat beter wat ik dan wel moet doen, want niks leek te helpen.
Nu even de rest bijlezen
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:23:03 #160
47102 Elvi
miemkwien
pi_154592992
Het zou ook helpen als je een andere mening of visie niet meteen afdoet als "zelfgefabriceerd sprookje". Hoe is dat dan geen persoonlijke sneer?
pi_154593522
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:00 schreef Re het volgende:

[..]

niets, laat het los, je kunt niet verwachten dat als je het niet los laat de anderen ook niet los laten, dus dat geldt niet alleen voor jou
Hierop heb je al antwoord gegeven.
quote:
[..]

vanaf nu gaan we nog beter letten op de persoonlijke fifties, blijf TRs plaatsen natuurlijk en we trachten het wat sneller op te lossen, daarvoor zijn we al in onderhandeling
Oké, dan ga ik dat opnieuw een kans geven.
quote:
[..]

negeren werkt wel
Heb ik al beantwoord
quote:
[..]

we gaan er mee aan de slag
:)
quote:
[..]

ja ik kan niet alles lezen en niet alles is direct een flame, mocht je een specifieke post als flame interpreteren laat het ons weten en dan kijken we er naar (geen garantie, soms is het actie/reactie en enzo)
Oké, dan zal ik dit in het vervolg weer gaan doen
quote:
[..]

ja prima, maar dat hoeft niet in het topic zelf want dan hou je die discussie en reactie op elkaar, dat werkt dus blijkbaar niet
Zijn kruistocht om mij aan te spreken op mijn vermeende karakterfouten hoeft ook niet in D&A en toch staat dat er nog steeds. Nogmaals, hij begon er zelf over.
quote:
[..]

geef het aan en we kijken er naar
Dat heb ik dus net gedaan.
quote:
[..]

ja dat is weg, met reden, dat het misschien niet consequent voelt kan, maar we moeten ergens beginnen, niet?
Het is ook goed dat dit weggehaald is. Ik snap alleen niet waarom de 1e 2 posts dan wel zijn blijven staan want de boodschap in de 2 overgebleven posts is in de basis gewoon net zo rot als de boodschap in zijn wel weggehaalde posts.
quote:
[..]

waar 2 partijen kibbelen staat met meestal stil, stop met op elkaar reageren, laat het rusten
Dat laten rusten moet wel 2 kanten opgaan he? Want als ik dat alleen doe, dan werkt dat gewoon niet. Ik ben niet diegene die hier steeds weer over begint en Royco specifiek weet dat ik reeds heb aangegeven dat een discussie hierover zinloos is omdat we het toch nooit met elkaar eens gaan worden. En sowieso kunnen deze mensen dat beter privé bespreken ipv dit steeds in het openbaar te moeten doen, maar ik ben niet de oorzaak dat dit steeds weer de kop opsteekt en mij kan niet verweten worden dat ik reageer op posts die blijkbaar in 1e instantie door de mods wel door de beugel kunnen (zoals Royco's 1e 2 posts in D&A van gisteren).
quote:
[..]

ja en dan verwacht je geen reactie terug?
Ik verwacht wel dat als ik iemand maandenlang negeer, dat die mij dan gewoon terugnegeert, maar dit gebeurt dus niet.
quote:
[..]

dat is niet geheel waar, je hebt altijd zelf de keuze op er tegenin te gaan, negeren indien je voelt dat je wordt aangevallen en laat het ons weten. Zoals gezegd, de voeding van een fittie komt van 2 kanten, geef ze geen voer om te herkauwen
De enige manier om iemand als Royco geen voeding te geven, is door te stoppen met reageren in D&A want hij gaf zelf aan al mijn posts nutteloos te vinden en het jammer te vinden dat ik in D&A post omdat hij vindt dat ik totaal niet serieus ben te nemen (omdat naar zijn zeggen iemand die issues heeft, zelf geen goed advies zou kunnen geven).
Royco geeft hier duidelijk aan wat de voedingsbodem is voor zijn reacties op mij in D&A en die voedingsbodem is mijn aanwezigheid in D&A. Jullie kunnen van mij toch niet serieus verwachten dat ik in dit geval de voeding van zijn fittie met mij weg moet gaan nemen, want dat zou betekenen dat ik nooit meer in D&A zou kunnen posten.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:45:41 #162
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154593546
het metrust laten gaat ook van 2 kanten komen, zowel links als rechtsom
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154593603
Hij mag dat op zich prima vinden, ik vind sommige topics op FOK! ook een stuk minder leuk omdat bepaalde mensen er posten. Dat zegt niet dat die mensen er weg moeten, of dat ik er zelf weg zou moeten, maar we kunnen nu eenmaal niet allemaal iedereen leuk vinden. We kunnen niet tegen iemand gaan zeggen dat hij het vanaf nu wél leuk moet gaan vinden dat jij er ook post.
Ja doei.
pi_154593633
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:23 schreef Elvi het volgende:
Het zou ook helpen als je een andere mening of visie niet meteen afdoet als "zelfgefabriceerd sprookje". Hoe is dat dan geen persoonlijke sneer?
Dat deed ik ook niet meteen, ik vroeg eerst een aantal keer waar dat vandaan kwam.
Blijkbaar was het ook een goede zet van mij om dit punt ter discussie te stellen, want doordat ik daarover begon, is het tussen Murmeli en Kuolema wel uitgepraat omdat het blijkbaar om miscommunicatie (of eigenlijk is onbegrip een nog betere term) bleek te gaan.

En trouwens, daar waar je het over had (daar waar je Kuolema van beschuldigde) was anders ook niet mals en het was duidelijk dat wat jij over Kuolema dacht, haar ook erg dwars zat.
pi_154593692
Maar, is dat 'm de crux niet? Het ontzettend 'dwars zitten' van wat mensen (al dan niet) online van je vinden? Niet iedereen kan jou leuk vinden, sommige mensen vinden je juist héél stom, en juist zodra je daar zo'n issue van gaat maken, wordt dat allemaal alleen nog maar uitvergroot en leidt het tot frictie. Stop het het laten dwarszitten van wat een ander van je vindt.
Ja doei.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:01:38 #166
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_154593956
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat deed ik ook niet meteen, ik vroeg eerst een aantal keer waar dat vandaan kwam.
Blijkbaar was het ook een goede zet van mij om dit punt ter discussie te stellen, want doordat ik daarover begon, is het tussen Murmeli en Kuolema wel uitgepraat omdat het blijkbaar om miscommunicatie (of eigenlijk is onbegrip een nog betere term) bleek te gaan.

En trouwens, daar waar je het over had (daar waar je Kuolema van beschuldigde) was anders ook niet mals en het was duidelijk dat wat jij over Kuolema dacht, haar ook erg dwars zat.
Volgens mij is dat uitgepraat omdat kuolema zo lief was om inhoudelijk p mijn posts te reageren ondanks dat ze mijn posts niet zo fijn vond
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:02:06 #167
47102 Elvi
miemkwien
pi_154593972
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat deed ik ook niet meteen, ik vroeg eerst een aantal keer waar dat vandaan kwam.
Blijkbaar was het ook een goede zet van mij om dit punt ter discussie te stellen, want ...
...want je weet dat ik je heb beloofd om vertrouwelijke dingen niet te melden. Vraag me geen dingen waarvan je weet dat ik heb beloofd ze niet verder te vertellen.
pi_154593994
Doe dat eens via DM ofzo.
Ja doei.
pi_154594016
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, is dat 'm de crux niet? Het ontzettend 'dwars zitten' van wat mensen (al dan niet) online van je vinden? Niet iedereen kan jou leuk vinden, sommige mensen vinden je juist héél stom, en juist zodra je daar zo'n issue van gaat maken, wordt dat allemaal alleen nog maar uitvergroot en leidt het tot frictie. Stop het het laten dwarszitten van wat een ander van je vindt.
Dat dwars zitten kan ook besproken en uitgepraat worden, dat is gisteren ook gebeurd in D&A (toen met dat misverstand tussen Murmeli en Kuolema) en het is juist een prachtig iets dat dit dwarsdingetje (wat volgens mij al een aantal keer eerder binnen D&A was teruggekomen) nu eindelijk uitgesproken en opgelost is :)

Voor de rest zijn de dingen die Re en ik hier besproken hebben, denk ik wel duidelijk en omvattend genoeg.

Ik ga het plaatsen van TR's weer een kans geven en hoop dat het dit keer beter gaat.

Nog 1 ding:
Mogen nu Royco's overige 2 posts en mijn reactie op zijn 1e post nu wel weg?
Voor het gemak plaats ik de directe links nog even hier:
R&P / Depressie & Angst #125 royco post #1
R&P / Depressie & Angst #125 koffie reactie #1
R&P / Depressie & Angst #125 royco post #2

Dan is het wat mij betreft klaar nu.

Dank voor de moeite :)

Edit:
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
Doe dat eens via DM ofzo.
En dit

[ Bericht 9% gewijzigd door magnetronkoffie op 24-07-2015 13:13:16 ]
pi_154594248
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat dwars zitten kan ook besproken en uitgepraat worden,
Niet met iedereen! Je verwacht dat alles maar 'uitgepraat' kan worden, en dat alles dan koek en ei is. Zo werkt de wereld, en dus FOK! niet. Royco en jij zijn geen vriendjes, en zullen dat ook niet worden, en dat zou niet erg moeten zijn.

Hij vindt dat jij 'iets' bent, wat jij vindt dat je niet bent. En als jij denkt dat hij het mis heeft, en anderen met hem, dan zou je moeten denken 'their loss', in plaats van maar blijven zeggen dat 'mensen iets van je vinden wat niet waar is'. Voor hen is het misschien wel waar. Je manier waarop je naar anderen overkomt klopt niet altijd met wat je zelf denkt, of mensen zoeken naar/letten op andere dingen.

Ik heb ook mensen die ik echt gigantisch stom vind, zowel IRL als op FOK!. En de redenen waarom ik die mensen stom vind.. dat zullen zij het vast vaak niet mee eens zijn. Maar dat is dan mijn probleem, niet 't hunne. Andersom ook. Mensen vinden mij een grafwijf, niet grappig, niet gezellig, of weetikveelwat. Ik vind dat ik best grappig ben, heel gezellig en ga zo maar door :') maar inderdaad vaak wel met 'de juiste mensen', en ik kan me voorstellen dat anderen me te grof vinden, te recht voor z'n raap. Maar ik ga mezelf niet veranderen. Dan vinden ze me maar stom, dat mag, dat is prima.

En bij alles wat ik van de R&P fitties met jou erbij lees (en let wel: dit is gewoon een van de zijlijn observatie, geen persoonlijke aanval) is dat jij zóveel moeite wilt doen om bij iedereen tof gevonden te worden, alles met iedereen uit te praten, álles uit te leggen en het niet zo goed kunt handlen als mensen zeggen 'jemig, die magnetronkoffie, die vind ik stom, omdat <insert reden>'. Laat ze. Doe je ding. Post. Gaat men over de schreef en gaat men echt beledigen, trek aan de bel, maar een mening.. laat het voor wat 't is, een mening!
Ja doei.
pi_154594289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet met iedereen! Je verwacht dat alles maar 'uitgepraat' kan worden, en dat alles dan koek en ei is.
Sorry hoor, maar is het echt nodig om nu ineens zelf met dit soort aannames te komen terwijl ik notabene zelf al had aangegeven dat het voor mij nu wel klaar was?
pi_154594299
Zie toch eens niet alles als een aanval!
Ja doei.
pi_154594622
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2015 13:27:58 ]
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:43:06 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154595145
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nog 1 ding:
Mogen nu Royco's overige 2 posts en mijn reactie op zijn 1e post nu wel weg?
Voor het gemak plaats ik de directe links nog even hier:
R&P / Depressie & Angst #125 royco post #1
R&P / Depressie & Angst #125 koffie reactie #1
R&P / Depressie & Angst #125 royco post #2

Dan is het wat mij betreft klaar nu.

Dank voor de moeite :)

Edit:

[..]

En dit
De reden dat die er nog staan was dat ik na die reacties een streep heb getrokken, tot hier en niet verder...het moet ook voor anderen duidelijk zijn dat het tot daar is en niet verder.

En nu koffie c_/
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 juli 2015 @ 14:29:59 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_154596778
Uit de magnetron?

;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')