Grapjasquote:Op zondag 5 juli 2015 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zijn ernstige aantijgingen. Heb je ook iets om die te onderbouwen?
Even voor de duidelijkheid: dit zijn valse beschuldigingen. Ik ben niet bezig met iemand de grond in te trappen of een depressie te verergeren of wat dan ook. Het enige dat ik wil is dat er geen dagboekverhalen komen in een topic dat slechts gaat over je gevoel op dat moment.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Danku.
Het is gewoon heel vervelend dat ik me gewoon wil uiten en vervolgens iemand het nodig vindt om me nog een trap na te geven (en dan ook echt in de hoop dat ik me dusdanig slechter ga voelen dat ik "raar" en/of "gefrustreerd" ga reageren...maar ik ben hier niet voor zijn vermaak).
Jij post daar toch ook niet hoe je je voelt? Je reageert ook alleen maar vervelend op magnetronkoffie dus ook jij gaat het doel van het topic voorbij.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: dit zijn valse beschuldigingen. Ik ben niet bezig met iemand de grond in te trappen of een depressie te verergeren of wat dan ook. Het enige dat ik wil is dat er geen dagboekverhalen komen in een topic dat slechts gaat over je gevoel op dat moment.
De discussie tussen moblo en mij ging over je postfrequentie, niet de inhoud van je posts. En het is vooral je inhoud dat gewoon afwijkt van het doel van het topic. Dat kaart ik aan en dat moet kunnen. Bovendien weet ik dat meer mensen het daar mee eens zijn, al zou dat geen graadmeter moeten zijn.
Dat klopt, daarom verzocht ik vervolgens ook door te gaan via DM.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij post daar toch ook niet hoe je je voelt? Je reageert ook alleen maar vervelend op magnetronkoffie dus ook jij gaat het doel van het topic voorbij.
Pas nadat je elke keer op hem hebt gereageerd jaquote:Op zondag 5 juli 2015 11:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom verzocht ik vervolgens ook door te gaan via DM.
Over aantallen gaat het nu?quote:Op zondag 5 juli 2015 11:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De discussie tussen moblo en mij ging over je postfrequentie, niet de inhoud van je posts.
Omdat hij dingen openbaarde die niet volledig juist waren.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Pas nadat je elke keer op hem hebt gereageerd jaBeetje laat...
Dat is dus niet waar.quote:Als het topic en de posts je niet bevallen, waarom blijf je dan steeds terugkomen? Niemand anders heeft een probleem met de posts van magnetronkoffie; alleen jij.
Onzin, als het inhoudelijk gewoon normaal is, zul je van niemand commentaar krijgen.quote:Ik vind het ontzettend flauw om steeds zo sarcastisch te reageren, en eerlijk gezegd heb ik door dat soort gedrag geen zin om meer in het topic te posten hoe ik me voel. Omdat ik denk dat jij mij dan ook gaat aanvallen als mijn posts jouw niet aanstaan en daar heb ik dus geen zin in.
Ik voelde me goed omdat mijn tv binnenkwam ja. Niet zo suggestief doen nu.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over aantallen gaat het nu?
Hier heb je aantallen:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Hoe voel je je nu?" van 01-01-2015 t/m 04-07-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 158 Juup©
02 143 magnetronkoffie
03 134 Neo-Mullen
04 130 LovelyLady
05 124 artelligence
Joh Neo-mullen...en dan heb jij het gehad over je nieuwe tv terwijl ik afgelopen week op ziekenbezoek was
Echt....je overdrijft en ziet spoken
Jij bent NIET degene die dat kan bepalen. Het is niet jouw topic. De mods hebben jouw posts weggehaald dus dat geeft al aan dat jij hier fout zit. Deal er maar gewoon mee dat jij niks te bepalen hebt hierin.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Onzin, als het inhoudelijk gewoon normaal is, zul je van niemand commentaar krijgen.
En ik voelde me kut afgelopen week mede vanwege dit (niet door mij geschreven):quote:Op zondag 5 juli 2015 11:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik voelde me goed omdat mijn tv binnenkwam ja. Niet zo suggestief doen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar mag ik natuurlijk niks over voelen he? Echt.. een tv vergelijken met een mensenleven, jij hebt een lef![]()
Oh ik wist niet dat de vrijheid om ongenoegen te uiten ineens niet meer geldt op het internetquote:Op zondag 5 juli 2015 11:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij bent NIET degene die dat kan bepalen. Het is niet jouw topic. De mods hebben jouw posts weggehaald dus dat geeft al aan dat jij hier fout zit. Deal er maar gewoon mee dat jij niks te bepalen hebt hierin.
En lekker makkelijk om te zeggen dat meer mensen zo over magnetronkoffie's posts denken. Ik zie ze inderdaad met hordes tegelijk hier en in het hvjjn topic posten
quote:Op zondag 5 juli 2015 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik voelde me kut afgelopen week mede vanwege dit (niet door mij geschreven):Ik heb nooit gezegd dat AL jouw posts me niet aanstaan. Wéér een valse beschuldiging om je gelijk te willen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar mag ik natuurlijk niks over voelen he? Echt.. een tv vergelijken met een mensenleven, jij hebt een lefEensquote:Op zondag 5 juli 2015 11:44 schreef Re het volgende:
de posts zijn weggehaald omdat er nodeloze discussie aan het vormen was ja, niet waard om dat op het forum (noch via DM) uit te vechten. Laat elkaar lekker met rust en blijf uit elkaars haar... dan leef je een stuk relaxterCuz I'm Mr. Brightside
Oh jij hebt alle vrijheid maar magnetronkoffie heeft niet diezelfde vrijheid? Wat een naar mannetje ben jequote:Op zondag 5 juli 2015 11:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat de vrijheid om ongenoegen te uiten ineens niet meer geldt op het internet
En mods zijn ook maar mensen
Die vrijheid heeft ie in de topics waar het over gaat. En dat is niet (altijd) hvjjn.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh jij hebt alle vrijheid maar magnetronkoffie heeft niet diezelfde vrijheid? Wat een naar mannetje ben je
Joh, cut the crap! Je kwam toch VANDAAG mij afzeiken???quote:Op zondag 5 juli 2015 11:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat AL jouw posts me niet aanstaan. Wéér een valse beschuldiging om je gelijk te willen krijgen.
Nogmaals: jij bent NIET de persoon die dat kan bepalen. Dat kunnen alleen de mods. En blijkbaar vinden zij het prima. Wat niet prima is, is dat jij constant reacties en ruzies zit uit te lokken.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die vrijheid heeft ie in de topics waar het over gaat. En dat is niet (altijd) hvjjn.
Zoals ik in je DM al heb aangegeven: dit ging oorspronkelijk niet om jou als persoon. Dat jij jezelf blijft aanpraten dat dat wel zo is, is je eigen schuld. Succes met je minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, cut the crap! Je kwam toch VANDAAG mij afzeiken???
De door mij gequotte post is van eergisteren!Dus ja, dat houd me idd bezig.
Niemand heeft het over alle posts behalve jij, maar als ik blij ben dat ik 2 nachten weer goed geslapen heb ondanks het gedoe deze week, dan ja, dan schrijf ik daarover en zelfs dan vind je het nodig mij te kakken te zetten
Oke, maar wie ben jij om te bepalen dat ik eea wel/niet mag zeggen? Dacht dat alleen mods dat konden doenquote:Op zondag 5 juli 2015 11:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nogmaals: jij bent NIET de persoon die dat kan bepalen. Dat kunnen alleen de mods. En blijkbaar vinden zij het prima. Wat niet prima is, is dat jij constant reacties en ruzies zit uit te lokken.
Dus ga jij anders maar naar een topic waar dat wel kan. Waarschijnlijk in ONZ en KLB.
Of jullie reageren niet telkens zo ontzettend gevoelig wanneer iemand een mening heeft. Je had nadat Re 'check' postte het ook gewoon daarbij kunnen laten.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, cut the crap! Je kwam toch VANDAAG mij afzeiken???
De door mij gequotte post is van eergisteren!Dus ja, dat houd me idd bezig.
Niemand heeft het over alle posts behalve jij, maar als ik blij ben dat ik 2 nachten weer goed geslapen heb ondanks het gedoe deze week, dan ja, dan schrijf ik daarover en zelfs dan vind je het nodig mij te kakken te zetten
En wij hebben een mening over die mening!quote:Op zondag 5 juli 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Of jullie reageren niet telkens zo ontzettend gevoelig wanneer iemand een mening heeft. Je had nadat Re 'check' postte het ook gewoon daarbij kunnen laten.
Je weet toch dat bij magnetron zijn waarheid altijd DE waarheid is en dat dat tot de puntjes uit gediscussieerd dient te wordenquote:Op zondag 5 juli 2015 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Of jullie reageren niet telkens zo ontzettend gevoelig wanneer iemand een mening heeft. Je had nadat Re 'check' postte het ook gewoon daarbij kunnen laten.
Totdat hij gelijk heeft, bedoel je.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat bij magnetron zijn waarheid altijd DE waarheid is en dat dat tot de puntjes uit gediscussieerd dient te worden
Misschien moet je maar eens leren anderen ook in hun waarde te laten.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zoals ik in je DM al heb aangegeven: dit ging oorspronkelijk niet om jou als persoon. Dat jij jezelf blijft aanpraten dat dat wel zo is, is je eigen schuld. Succes met je minderwaardigheidscomplex.
Schattig dat je het om wil draaien. Maar toen magnetronkoffie Re bedankte voor zijn hulp had hij het daarbij kunnen laten. Maar er moest per se nog wat gezegd worden waardoor nu deze discussie is ontstaan. Ik vraag me af, waarom moet dat per se nog?quote:Op zondag 5 juli 2015 11:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
En wij hebben een mening over die mening!Dus jullie hoeven niet zo gevoelig te reageren op die mening over die mening
uhmm blijf gewoon weg als je niets anders dan wat te zeiken hebt over andere users... kom op zegquote:Op zondag 5 juli 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat bij magnetron zijn waarheid altijd DE waarheid is en dat dat tot de puntjes uit gediscussieerd dient te worden
Ik merk wel dat jij altijd problemen met andere users hebt op dit forum.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens leren anderen ook in hun waarde te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |