Ik heb het over de man met de petquote:
Ja maar die weet ik niet, vraag is al eens eerder gesteld(maar toen moesten alle namen genoemd worden)quote:
De beste man is bekend van een bekende trilogiequote:Op maandag 4 mei 2015 12:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die weet ik niet, vraag is al eens eerder gesteld(maar toen moesten alle namen genoemd worden)
En Sascha staat wel even links.
Ik zou zo markie mark kunnen gokken, maar dat is fout. Komt wel het dichtst in de buurt, maar dichterbij komt een ander wel, ik niet.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:19 schreef hornage het volgende:
[..]
De beste man is bekend van een bekende trilogie
Geheel correct alsmede juistquote:
Iets met Dawson's Creekquote:Op maandag 4 mei 2015 16:31 schreef sasquatsch het volgende:
Ook deze heb ik eerder gezien en wist die toen ook niet.
Jawelquote:
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 20:36 schreef sasquatsch het volgende:
River Phoenix1
Kiefer Sutherland2
Corey Haimkan 'm niet vinden...
Josh Brolinkan 'm niet vinden...
Stephen Kingkan 'm niet vinden...
quote:
Dragonfodder +1quote:
game onquote:
Proceed!quote:
Maar niet langs die schoenen...quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef drakin het volgende:
In Pee wee's big adventure kwamen ze langs die dino's
Die komen me ook niet bekend voor. Misschien wat meer hints?quote:
Burnett +1quote:
Ik ken ze van deze prachtfilmquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef drakin het volgende:
In Pee wee's big adventure kwamen ze langs die dino's
Njosnavelin +1quote:
Maandag nog gezienquote:
Eentje die ik nog wil gaan zien.quote:
poteeto, potaatoquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:07 schreef JayHovah het volgende:
Als antwoord op je vraag: StefanW. Als vragensteller zou je vast wel weten welke film het is
Makkelijker kan ik het niet makenquote:is a 2010 French comedy film about a tire that comes to life and kills people with its psychic powers. It was directed and written by Quentin Dupieux. The film was shown at the 2010 Cannes Film Festival. The film received positive reviews from critics, but it was a box office failure, grossing only US $100,370 on its US $500,000 budget.
quote:
Klopte inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:02 schreef sasquatsch het volgende:
Net ook weer terug uit overleg en zeker van mijn zaak.
Yep.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef DragonFodder het volgende:
Emily vanCamp, captain america winter soldier
1/2quote:
3/5quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:57 schreef JayHovah het volgende:
Scarlett Johansson
Samuel L. Jackson
Robert Downey jr.
Stan Lee
Volgens mij kloppen die 2 punten niet bij mij. Ik had alleen Paris, Texas.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 03:50 schreef Waaghals het volgende:
Puntentelling klopt niet meer helemaal
moet nu zijn
Tussenstand FMT mei 2015:
3 DragonFodder
2 Burnett
2 sasquatsch
2 Njosnavelin
1 hornage
1 pipster
1 FireFox1
1 StefanW
Nee, die had ik al aangepast, omdat Njos vanuit het niets twee punten had (zoals ze zelf al zegt)quote:Op vrijdag 8 mei 2015 03:50 schreef Waaghals het volgende:
Puntentelling klopt niet meer helemaal
moet nu zijn
Tussenstand FMT mei 2015:
3 DragonFodder
2 Burnett
2 sasquatsch
2 Njosnavelin
1 hornage
1 pipster
1 FireFox1
1 StefanW
quote:
quote:
6/5quote:
Citizen Kane 1/5quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
Citizen Kane
War of the Worlds? (of was dat alleen het hoorspel?)
Dat was van schrijver H.G. Wellsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
Citizen Kane
War of the Worlds? (of was dat alleen het hoorspel?)
Weet ik. Maar Orson Welles maakte daar het beroemde hoorspel van dat is verfilmd.quote:
quote:
quote:
Ik zie niks met schaduw, twijfel of duivelquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:19 schreef wyccie het volgende:
Nog iets met Doubt of Shadow of zo?
Shadow of a Doubt?
Of iets met Devil.
Wat, is the Trial dezelfde film?quote:
Is een toffe film trouwens, Touch of Evil. Met Charlton Heston ook, die voorzitter van de NRA geloof ik. Ouwe boef.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:19 schreef wyccie het volgende:
Nog iets met Doubt of Shadow of zo?
Shadow of a Doubt?
Of iets met Devil.
Yesquote:Op maandag 11 mei 2015 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
the grand budapest hotel?
Ralhp Phines?
Bill Muray
Jason Schwartzman?
yesquote:
Anderson en Murray zijn er toch twee?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Jeff Goldblum
Zit Owen Wilson er ook in?
Hoe kan het dat ik een titel en 3 namen heb op 3 van de 7 kom en drakin dan met 1 naam op 5 van de 7 komt?
quote:
Ja, mijn fout. Je krijgt gewoon het punt.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Ik kan er niks aan doen... ik heb het zelfs nog gezegd...
Robin Williams weet ik alleen. Die film ook echt. Heb die destijds gehuurd, dus dat is alweer 15 jaar geleden of zo?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Doe mij maar 4 namen uit What dreams may come
1/4quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Robin Williams weet ik alleen. Die film ook echt. Heb die destijds gehuurd, dus dat is alweer 15 jaar geleden of zo?
Voor mij een jaar of 6 geleden. Kan mij ook alleen Robin Williams herinneren. Misschien Robin Wright?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Robin Williams weet ik alleen. Die film ook echt. Heb die destijds gehuurd, dus dat is alweer 15 jaar geleden of zo?
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor mij een jaar of 6 geleden. Kan mij ook alleen Robin Williams herinneren. Misschien Robin Wright?
Ik dacht aan de naam dat de Zweed een Duitser was, misschien maakt dat het wat makkelijkerquote:
Dat is de Duitse regisseur, nu de Zweedse acteur uit 1929 nog en dan hebben we er 4quote:
3/10quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef drakin het volgende:
flubber
bionic man
the fisher king
good will hunting
10/10quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:27 schreef pipster het volgende:
RV
Awakenings
Jumanji
Night At the Museum
Alladin
Mrs. Doubtfire
En wie was de Zweed dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou dit gaat em niet worden... dus of die eene zweed nog, of doe anders maar nog 10 films met Robin Williams (en dan telt What dreams may come natuurlijk niet meer)
Ach ja, natuurlijk. Wist wel dat get een oh-jaatje moest zijn, maar kon er echt niet op komen.quote:
Hij deed alle illustraties voor Hunter Thompson dus ga ik voor Fear and Loathing in Las Vegas.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:55 schreef JayHovah het volgende:
The T-shirt that the hitchhiker wears has a Ralph Steadman picture on it. Ralph Steadman did the original illustrations for the book and the typeface of the credits is based on his handwriting.
2/4quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:10 schreef drakin het volgende:
fear and loathing in las vegas
candy![]()
woodstock the movie (deze titel bestaat niet)
enter the void
4/4quote:
Nee, een Palme D'Or. De prijs van het filmfestival van Cannes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:01 schreef wyccie het volgende:
Ik neem aan dat je bedoelt dat ze in die jaren een Oscar hebben gewonnen?
En nee, geen van deze films.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:03 schreef wyccie het volgende:
Gladiator, Magnolia, Silence of the Lambs, Big Fish, Inception.
2/5quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:13 schreef wyccie het volgende:
La Vie d'Adele
The Kids are alright
Crash
Entre les Murs
quote:
Allemaal goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Pulp fiction
Paris, Texas
Apocalypse now
Kloptquote:
Njos +1quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
the King's speech
Kingsman
Bridget Jones's diary
Bridget Jones's diary 2
Railway man
Ja, idd jammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
dit is wel weer jammer... binnen een minuut is het antwoord goed gerekend en 40 minuten later is er nog geen nieuwe vraag...
Lokquote.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:18 schreef Burnett het volgende:
Matthew McCaugnahy
Martin Scorcese
Margot Robbie
Jij hebt de 14de, dus ga maar verder.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Alice doesn't live here anymore
New York, New York
Hugo
Gangs of New York
quote:
Siquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuke Vraag
1 crazy stupid love
2 drive?
3 blue Valentine
quote:Ryan Gosling threw up as he filmed the murdering scenes.
Klopt!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:05 schreef Waaghals het volgende:
die wou ik ook net zeggen
dan maar murder by numbers
Tussenstand FMT mei 2015:quote:Ryan Gosling was in a relationship with Sandra Bullock, having met on the set (May 2002-July 2003).
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:48 schreef JayHovah het volgende:
Norton is een (neo)nazi in American History X, Gosling eet nasi in Only God Forgives en Crowe red een natie in Noah...
Klopt.quote:
quote:
1/3 voetballerquote:Op zondag 17 mei 2015 19:38 schreef sasquatsch het volgende:
David Beckham
Paul Bettany? Ik had toch echt in gedachten dat hij erin zat, maar niet volgens zijn IMDb of die van de films
2/3 voetballersquote:
2/3 voetballersquote:
3/3 voetballers. Verder zat heel Real Madrid erin, Patrick Kluivert, Michael Owen, Heel Man U, een groot deel van Liverpoolquote:
Dat heb je helemaal goed, maar ik reken het natuurlijk niet goedquote:Op zondag 17 mei 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Die actrice is volgens mij die uit Pushing Daisies, maar weet niet hoe zij heet.
Jay for the win +1quote:
quote:Whileand her mother are at the mall, on the table between them are two plastic giraffes humping. This may be an Easter egg for the nerdfighters, the name for vlogbrothers fans. The two giraffes refer to the fact that the vlogbrothers placed giraffe sex thumbnails on some of their videos even though they have nothing to do with the videos' content.
quote:A replica of the interiors of the Anne Frank house had to be built as the movie was denied permission to film inside the actual house.
Gechecked en kloptquote:
Tussenstand FMT mei 2015:quote:
Burn + 1quote:
Daar speel Mel sowieso niet in, hij is alleen regisseur van die film.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
Drakin mag verder of je moet Apocalypto/Apocalyptica fout rekenen, dan heeft Tem een punt.
Dan heeft Tem een punt, aldus de inval-juryquote:Op maandag 18 mei 2015 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar speel Mel sowieso niet in, hij is alleen regisseur van die film.
Er staat met Gibson, niet specifiek of hij als acteur moet spelen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij is wel te zien in de trailerquote:Op maandag 18 mei 2015 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Anders stond er wel van Mel Gibsonquote:Op maandag 18 mei 2015 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat met Gibson, niet specifiek of hij als acteur moet spelen.
Dan kom ik op negen toch? Dus volgens mij gaat het sowieso naar drakin.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heeft Tem een punt, aldus de inval-jury
Ja klopt, dus mag Tem een vraag stellen of ik nu?quote:
Expendables 2 of 3 danquote:Op maandag 18 mei 2015 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Passion of the Christ is ook van en niet met. En Expendables is ook niet goed.
Edit: Wilde net gaan controleren toen FF reageerde.
Die is goed.quote:
En die te laat.quote:
Nee nu kun je gewoon lekker slapen gaan!quote:
Met je beaver.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Gesandst terwijl de Sands zelf online is
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Stel nou maar een vraagquote:Op maandag 18 mei 2015 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Omdat er geen nummertje achter stondquote:
Klopt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |