Yesquote:Op maandag 11 mei 2015 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
the grand budapest hotel?
Ralhp Phines?
Bill Muray
Jason Schwartzman?
yesquote:
Anderson en Murray zijn er toch twee?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Jeff Goldblum
Zit Owen Wilson er ook in?
Hoe kan het dat ik een titel en 3 namen heb op 3 van de 7 kom en drakin dan met 1 naam op 5 van de 7 komt?
quote:
Ja, mijn fout. Je krijgt gewoon het punt.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Ik kan er niks aan doen... ik heb het zelfs nog gezegd...
Robin Williams weet ik alleen. Die film ook echt. Heb die destijds gehuurd, dus dat is alweer 15 jaar geleden of zo?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Doe mij maar 4 namen uit What dreams may come
1/4quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Robin Williams weet ik alleen. Die film ook echt. Heb die destijds gehuurd, dus dat is alweer 15 jaar geleden of zo?
Voor mij een jaar of 6 geleden. Kan mij ook alleen Robin Williams herinneren. Misschien Robin Wright?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Robin Williams weet ik alleen. Die film ook echt. Heb die destijds gehuurd, dus dat is alweer 15 jaar geleden of zo?
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor mij een jaar of 6 geleden. Kan mij ook alleen Robin Williams herinneren. Misschien Robin Wright?
Ik dacht aan de naam dat de Zweed een Duitser was, misschien maakt dat het wat makkelijkerquote:
Dat is de Duitse regisseur, nu de Zweedse acteur uit 1929 nog en dan hebben we er 4quote:
3/10quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef drakin het volgende:
flubber
bionic man
the fisher king
good will hunting
10/10quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:27 schreef pipster het volgende:
RV
Awakenings
Jumanji
Night At the Museum
Alladin
Mrs. Doubtfire
En wie was de Zweed dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou dit gaat em niet worden... dus of die eene zweed nog, of doe anders maar nog 10 films met Robin Williams (en dan telt What dreams may come natuurlijk niet meer)
Ach ja, natuurlijk. Wist wel dat get een oh-jaatje moest zijn, maar kon er echt niet op komen.quote:
Hij deed alle illustraties voor Hunter Thompson dus ga ik voor Fear and Loathing in Las Vegas.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:55 schreef JayHovah het volgende:
The T-shirt that the hitchhiker wears has a Ralph Steadman picture on it. Ralph Steadman did the original illustrations for the book and the typeface of the credits is based on his handwriting.
2/4quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:10 schreef drakin het volgende:
fear and loathing in las vegas
candy![]()
woodstock the movie (deze titel bestaat niet)
enter the void
4/4quote:
Nee, een Palme D'Or. De prijs van het filmfestival van Cannes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:01 schreef wyccie het volgende:
Ik neem aan dat je bedoelt dat ze in die jaren een Oscar hebben gewonnen?
En nee, geen van deze films.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:03 schreef wyccie het volgende:
Gladiator, Magnolia, Silence of the Lambs, Big Fish, Inception.
2/5quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:13 schreef wyccie het volgende:
La Vie d'Adele
The Kids are alright
Crash
Entre les Murs
quote:
Allemaal goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Pulp fiction
Paris, Texas
Apocalypse now
Kloptquote:
Njos +1quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
the King's speech
Kingsman
Bridget Jones's diary
Bridget Jones's diary 2
Railway man
Ja, idd jammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
dit is wel weer jammer... binnen een minuut is het antwoord goed gerekend en 40 minuten later is er nog geen nieuwe vraag...
Lokquote.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:18 schreef Burnett het volgende:
Matthew McCaugnahy
Martin Scorcese
Margot Robbie
Jij hebt de 14de, dus ga maar verder.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Alice doesn't live here anymore
New York, New York
Hugo
Gangs of New York
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |