abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152252001
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Van Demirtas? Tell me. :)
om te beginnen zijn opvattingen over het geloof.
pi_152252017
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:09 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Hij is een Griek.
nee die andere kemal voorzitter van de CHP tegenwoordig had ik het over
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152252026
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152252031
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Som wat dingen op svp. Ik weet het srs niet :)
pi_152252100
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:09 schreef pietba het volgende:

[..]

Ik kan geen Arabisch dus heb hem zelf inderdaad niet bekeken, de link waar naar Wikipedia verwijst als bron voor dat hij zou willen dat alawieten zich bekeren linkte naar deze video.
In feite had je dus geen idee wat hij zei toen je de video linkte?
quote:
Maar 'ik zou willen' is toch net zo goed sektarisch.
Hij heeft het over bekeren naar Sjie-isme, niet naar Soenisme...

Moet je voorstellen dat Assad zou zeggen dat hij zou willen dat soennieten zich bekeren naar het alawitisme. :')
quote:
Niet bepaald handig politiek gezien in een overwegend Soenitisch land, daarnaast is het een manke vergelijking gezien hij juist wil dat ze zich zouden bekeren tot Shia en niet zijn eigen stroming.

quote:
De AKP media en andere terroristen aanhangers zouden daar weer schade over spreken.
quote:
Want? De demonstratie waar hij aan meedeed was toch echt specifiek tegen het Erdogan regime.
Elvan is niet doodgeschoten of gemarteld omdat hij demonstreerde of tegen Erdogan was, Elvan is per ongeluk gedood als gevolg van een traangasbusje wat tegen zijn hoofd kwam :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2015 00:18:03 ]
pi_152252127
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee die andere kemal voorzitter van de CHP tegenwoordig had ik het over
Ah ok, CHP is sowieso beter dan AKP.
pi_152252129
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat dan?
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Som wat dingen op svp. Ik weet het srs niet :)
- Diyanet, weg ermee.
- Taksim is de Kabe voor arbeiders.
bijv

Voor de conservatieve Koerdische stemmer kan je zulke uitspraken echt niet maken,

laat staaaaaaaaan: "spreekt Allah geen Koerdisch" :')
pi_152252182
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:14 schreef Triggershot het volgende:

Hij heeft het over bekeren naar Sjie-isme,
Waarom bekeren ? Zijn Alewieten koffar?
  maandag 4 mei 2015 @ 00:20:16 #34
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152252227
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:20 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Waarom bekeren ? Zijn Alewieten koffar?
misschien dat hij usul Ahl Al bait dichter bij de Islam ziet, alawieten hebben vanuit theologisch perspectief wel wat dubieuze opvattingen, dus misschien daarom, waarom hij dat concreet zegt, geen idee.
pi_152252234
-Rabia Al-Basri
pi_152252246
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

goed stuk!
Akyol _O_
pi_152252272
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Akyol _O_
zeker!
-Rabia Al-Basri
pi_152252288
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

zeker!
hem weleens geïnterviewd.
pi_152252300
leuke foto! assadisten bij hama

-Rabia Al-Basri
pi_152252303
quote:
6s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hem weleens geïnterviewd.
voor wwat?
-Rabia Al-Basri
pi_152252306
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

- Diyanet, weg ermee.
- Taksim is de Kabe voor arbeiders.
bijv

Voor de conservatieve Koerdische stemmer kan je zulke uitspraken echt niet maken,

laat staaaaaaaaan: "spreekt Allah geen Koerdisch" :')
Ik dacht je komt met dezelfde bullshit praktijken die AKP heert geflikt.

Je weet wel:

El Nusra in Syrie steunen. Die honden laten verzorgen in Turkse ziekenhuizen. geld jatten en in schoenendozen stoppen. Een fucking paleis bouwen van belastinggeld. verschil maken in Soennieten en Alevieten. Kwaad spreken over Israel en toch zaken met ze doen. Want de gemiddelde Turk is toch kk dom en die snapt dat soort zaken niet. (Boycot coca cola, maar we drinken wel Fanta.)
pi_152252330
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

voor wwat?
check dm.
pi_152252358
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:27 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik dacht je komt met dezelfde bullshit praktijken die AKP heert geflikt.

Je weet wel:

El Nusra in Syrie steunen. Die honden laten verzorgen in Turkse ziekenhuizen. geld jatten en in schoenendozen stoppen. Een fucking paleis bouwen van belastinggeld. verschil maken in Soennieten en Alevieten. Kwaad spreken over Israel en toch zaken met ze doen. Want de gemiddelde Turk is toch kk dom en die snapt dat soort zaken niet. (Boycot coca cola, maar we drinken wel Fanta.)
Oh in Amerika zeggen wij zijn voor transparante verkiezingen en tegen terreur en dan in Turkije vredesbesprekingen namens PKK dreigen op te zeggen, oproepen mensen op straat te gaan omdat ze hun wil niet krijgen etc, zulke dingen heb je ook natuurlijk.
pi_152252449
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:14 schreef Triggershot het volgende:
Hij heeft het over bekeren naar Sjie-isme, niet naar Soenisme..
Ja weet ik, maar dat maakt het nog niet minder sekstarisch.
Waarom moet hij zich sowieso bemoeien met de religie van andere mensen?

quote:
Elvan is niet doodgeschoten of gemarteld omdat hij demonstreerde of tegen Erdogan was, Elvan is per ongeluk gedood als gevolg van een traangasbusje wat tegen zijn hoofd kwam
Jaja, al die dode mensen bij demonstranties tegen het Erdogan regime zijn ongelukken of iets dergelijks. Zo heeft de Syrische politie ook wel smoezen.
pi_152252540
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:37 schreef pietba het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar dat maakt het nog niet minder sekstarisch.
Waarom moet hij zich sowieso bemoeien met de religie van andere mensen?

Bemoeien? Het zijn vragen die hem heel concreet gevraagd worden, hij wordt daar op Al-Jazeera geinterviewd en hij zegt zelf dat hij liever die wens had, maar tegelijkertijd ook dat hij een veilig en gelijkwaardig Syrie voor allen wil.

quote:
Jaja, al die dode mensen bij demonstranties tegen het Erdogan regime zijn ongelukken of iets dergelijks.
"Jaja"
Nee, je hebt helemaal gelijk, dat hij maanden in coma heeft gelegen als gevolg van een traangasbusje is ook een smoesje en leugen. :')

quote:
Zo heeft de Syrische politie ook wel smoezen.
Behalve dan dat er tientallen video's zijn van aan Assad geallieerde veiligheidstroepen die vanwege protesten waarbij het verwijt 'vrijheid willen' reden is om iemand kapot te trappen en te martelen, zie zo iets vergelijkbaars maar in / over Turkije te produceren.

Daarnaast hoeveel doden zijn er uberhaupt gevallen? Ongetwijfeld vergelijkbaar met een burgeroorlog waarbij de president nog eens bijna de helft van z'n land heeft verloren, en miljoenen vluchtelingen. :')
Als er iets is waar Erdogan het meest tegen strijd is het wel het leger _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2015 00:45:30 ]
pi_152252686
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bemoeien? Het zijn vragen die hem heel concreet gevraagd worden,
Wat was de vraag ? We horen in die video de vraag niet eens lol
pi_152252740
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:55 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Wat was de vraag ? We horen in die video de vraag niet eens lol
Ik bekijk beide video's als een geheel van hetzelfde boodschap, vandaar dat ik zei van vragen.
  maandag 4 mei 2015 @ 02:07:56 #49
365082 IPA35
Patriarch
pi_152253459
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik ga over een maandje in rijswijk op de AKP stemmen :Y
AIVD zou die shit moeten overvallen en jullie naar Gitmo sturen ;(
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 4 mei 2015 @ 02:09:22 #50
365082 IPA35
Patriarch
pi_152253467
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:53 schreef pietba het volgende:

[..]

Hier zou al-Khatib zeggen dat alawieten zich beter kunnen bekeren:

Is gedood of opgepakt ook goed?
Ahrar as-Sham (een van de grootste van de "gematigde" Takfiri Salafisten clubjes) heeft recentelijk haar toon gematigd en nu willen ze alleen maar alle Alawieten het land uit zetten.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')