In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Leukquote:Op zondag 3 mei 2015 23:01 schreef Loserkid het volgende:
Kan die man niet gewoon een keer van een podium vallen?
Die landen gedijen toch ook gewoon prima van al dat geld.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Als Duitsland, Spanje en UK gewoon niet mee gaan doen dan volgen er meer..
Daar kun je aardig van leven op de Kaaimaneilanden. Plotseling aanbiddende lokale inboorlingmeisjes bij de vleet.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 23:03 schreef Zorro het volgende:
In de CL hebben Engeland, Duitsland en zo allemaal ook meer te zeggen. Daar word je ook niet blljer van.
Beetje het EU modelquote:Op zondag 3 mei 2015 23:03 schreef Zorro het volgende:
In de CL hebben Engeland, Duitsland en zo allemaal ook meer te zeggen. Daar wordt je ook niet blljer van.
Kan iemand me uitleggen wat de Fifa nou eigenlijk doet? Toezicht houden op de continenten ofzo? Maar verder doet de fifa toch niet echt iets behalve soms een toernooitje organiseren?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Als Duitsland, Spanje en UK gewoon niet mee gaan doen dan volgen er meer..
4 tonquote:Op zondag 3 mei 2015 23:05 schreef Caland het volgende:
Hoeveel zal Cruijff hebben gekregen voor dit filmpje?
Ik mis het WK gevoel van vorig jaar.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:07 schreef mabo11 het volgende:
Geen voetbaloverzicht met kek muziekje dit keer
De dag dat ik moderator werd vroeg jij je af wie Paxon was?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze vraag stelde ik ook toen ik las dat jij moderator werd.
Dank je is wel leuk om te kijken voor het slapen gaanquote:Op zondag 3 mei 2015 23:13 schreef Caland het volgende:
Voor de liefhebbers. Boca - River Plate is live te volgen. Op youtube
Die vrachtwagens steedsquote:Op zondag 3 mei 2015 23:13 schreef Caland het volgende:
Voor de liefhebbers. Boca - River Plate is live te volgen. Op youtube
Watquote:Op zondag 10 mei 2015 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
De chef voetbal van de NOS heeft een mooie tafel gasten voor ons neergezet.
Ik zie het, moet weer een muntje inquote:Op zondag 10 mei 2015 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet je sarcasmemeter na laten kijken.
Neequote:Op zondag 10 mei 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN JONGONS!??!
Topscorer van de eredivisie.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, hoe bijzonder is die Depay? Ik zie het echt niet.
Doe eens even normaal en rustig man.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN JONGONS!??!
Bjorn Vleminckx ook, wat is je punt?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topscorer van de eredivisie.
Heerlijke speler man
Dat komt door de aangepaste zendtijden vanwege de gehele speelronde op zondag.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bijna vergeten. Het begint deze week wel erg vroeg.
Dat ie het gaat maken in het buitenland.quote:
Ik gok na de laatste PO rondesquote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de laatste SV van dit jaar?
En wanneer de laatste VI?
Normaal doen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dweepen?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef Buitendam het volgende:
Sjek kan weer dweepen met wereldtopper Fischer.
Laatste VI is neem ik aan op 5 juniquote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meestal gaan ze door t/m de CL finale.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dweepenquote:
Tegenwoordig schrijf je dat niet zo, was mijn punt.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dweepen
Let op: Spelling (deels) uit 1864: ow. [gelijkvloeiend] (ik dweepte, heb gedweept), overdreven begrippen koesteren (in godsdienst, staatkunde, kunst enz.); - met (iets); hoogen dunk (van iets) hebben.
Ah, je gaat interessant doen. Goed.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tegenwoordig schrijf je dat niet zo, was mijn punt.
moet wat op die kut heuvelritjes.quote:
Ik ga spreidenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moet wat op die kut heuvelritjes.
Dan maar hopen dat Pelucchi niet gelost wordtOf Lobato
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Buitendam het volgende:
Wie geeft een neuk om heel die Memphis dan? Geld is binnen.
Verkeerde topicquote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit de telegraafquote:Op zondag 10 mei 2015 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
Zes miljoen per jaar is laag voor United begrippen? De tering
Van Persie verdient dus 17.680.000 euro per jaar brutoquote:De drie absolute topverdieners bij Manchester United zijn Robin van Persie, Wayne Rooney en Radamel Falcao, met 340.000 euro per week. Depay wordt als 21-jarige ingeschaald in de categorie Luke Shaw, Chris Smalling, Ander Herrera, Marcos Rojo en Marouane Fellaini. Om hun nek hing nagenoeg hetzelfde prijskaartje bij hun transfer. Met 120.000 euro per week – ruim 6 miljoen euro bruto per jaar – heeft Depay een prachtig inkomen.
wel 30 miljoen waard dus ken t mij verrottenquote:
ik heb lobato opgesteldquote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peluchi klimt nog slechter dan van Hummel.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar hij was goedkoop pik.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Peluchi klimt nog slechter dan van Hummel.
Rodgers blijft maar ontkennen dat ze interesse in hem hadden.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom had Memphis dat bericht van 'Welcome to Liverpool' nou geliked?!??! HIER ZIT MEER ACHTER!!!
Ik heb hem ook hoor, maar morgen reken ik niet op hem.quote:
http://www.goal.com/en-gb(...)ayers-liverpool-havequote:Op zondag 10 mei 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rodgers blijft maar ontkennen dat ze interesse in hem hadden.
Orly ligt bij Parijs ja.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:
'ik denk dat ie bij PSG meer kon krijgen'
orly
Team Rocketfuel staat gelukkig gelijk met team Backstreet Boys N1quote:Op zondag 10 mei 2015 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook hoor, maar morgen reken ik niet op hem.
En Corona.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Berghuis moet je als vervanger van Narsingh halen.
En El Ghazi.quote:
Ik bak er niks van.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Team Rocketfuel staat gelukkig gelijk met team Backstreet Boys N1
Januzaj is veel te goed voor PSVquote:Op zondag 10 mei 2015 22:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Ze hadden Januzaj in de deal moeten betrekken
Die wil Brands niet. Jongen is niet helemaal lekker.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Ze hadden Januzaj in de deal moeten betrekken
#BrandsOUTquote:Op zondag 10 mei 2015 22:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die wil Brands niet. Jongen is niet helemaal lekker.
Ach, kijk eens wat er nu rondloopt bij PSVquote:Op zondag 10 mei 2015 22:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die wil Brands niet. Jongen is niet helemaal lekker.
Nou?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, kijk eens wat er nu rondloopt bij PSV
Cavaliers ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga weg met je Locadia.
Alleen Davy ziet iets in dat stuk ongeluk.
Bedankt voor het herhalenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die moet je dan een riant salaris geven.
Geld wat je niet hebt uitgeven. Super slim.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarnaast moet je ze meer salaris geven om Nederland interessant te maken.
Nee, ik had een maand ban.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hoi GGMMWaar was je naartoe? Met de trein naar Groningen?
Nee, maar Ajax heeft toch geen middenvelders nodig, Hans?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een beetje mad heb ik het idee.
Afellay 2.0quote:Op zondag 10 mei 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat, Gudelj als verdedigende middenvelder?
Serero, Andersen en co zijn niet acceptabel meer voor Ajax. Die zou je per direct hun contract moeten laten ontbinden. Dan heb je een verslapt middenveld en dan kan je niet met VD Beek/Nouri aan het seizoen beginnen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar Ajax heeft toch geen middenvelders nodig, Hans?
Gudelj dusquote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Gudelj heeft een achterlijke tattoo. Wie neemt er nou een tattoo van zijn vader
Jij niet meer nadat hij je betast heeft denk ikquote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Gudelj heeft een achterlijke tattoo. Wie neemt er nou een tattoo van zijn vader
Ohquote:
Andersen en Serero zijn prima voor het bankie en met Klaassen/Bazoer/Sinkgraven heb je een prima linie.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serero, Andersen en co zijn niet acceptabel meer voor Ajax. Die zou je per direct hun contract moeten laten ontbinden. Dan heb je een verslapt middenveld en dan kan je niet met VD Beek/Nouri aan het seizoen beginnen.
Van der Vaart hebben ze als valse 9 op het oog.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Klaassen niet vertrekt is het een debiele aankoop. Zeker als Raffie er nog bij komt.
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:17 schreef Morendo het volgende:
Volgend jaar punt naar voren. Mark my words.
Daar hebben ze Sigthorsson al.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van der Vaart hebben ze als valse 9 op het oog.
Niet meerquote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van der Vaart hebben ze als valse 9 op het oog.
De tering wat een zieke diss dit.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij niet meer nadat hij je betast heeft denk ik
Ideale bus chauffeur.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der vaart als spits kan echt niet meer.
heb je je snackje niet gehad vandaag?quote:
Dan kunnen ze beter Ji Cheng kopenquote:
Ik heb 'm liever niet als spits.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der vaart als spits kan echt niet meer.
Hahaha.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop zo dat ie komt. Dan komt Ajax niet eens in de top 3.
Hij zat vanmiddag nog aan de Cornetto'squote:Op zondag 10 mei 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je je snackje niet gehad vandaag?
jawel man, wie moet er dan in de top 3 komen?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop zo dat ie komt. Dan komt Ajax niet eens in de top 3.
Wat.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is een belediging naar de aankopen en Klaassen.
Ik had een negatieve mening over de Frontpage.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
OhHeb je Kim Jong Un weer tegengesproken? Of had je een andere verzetsdaad gepleegd?
PSV, Zwolle, Cambuur.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jawel man, wie moet er dan in de top 3 komen?
allemaal aidsploegen in Nederland buiten PSV
PSV is wel echt top jaquote:Op zondag 10 mei 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jawel man, wie moet er dan in de top 3 komen?
allemaal aidsploegen in Nederland buiten PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |