Verkeerde topicquote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moet wat op die kut heuvelritjes.
Dan maar hopen dat Pelucchi niet gelost wordtOf Lobato
Uit de telegraafquote:Op zondag 10 mei 2015 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
Zes miljoen per jaar is laag voor United begrippen? De tering
Van Persie verdient dus 17.680.000 euro per jaar brutoquote:De drie absolute topverdieners bij Manchester United zijn Robin van Persie, Wayne Rooney en Radamel Falcao, met 340.000 euro per week. Depay wordt als 21-jarige ingeschaald in de categorie Luke Shaw, Chris Smalling, Ander Herrera, Marcos Rojo en Marouane Fellaini. Om hun nek hing nagenoeg hetzelfde prijskaartje bij hun transfer. Met 120.000 euro per week – ruim 6 miljoen euro bruto per jaar – heeft Depay een prachtig inkomen.
wel 30 miljoen waard dus ken t mij verrottenquote:
ik heb lobato opgesteldquote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peluchi klimt nog slechter dan van Hummel.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar hij was goedkoop pik.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Peluchi klimt nog slechter dan van Hummel.
Rodgers blijft maar ontkennen dat ze interesse in hem hadden.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom had Memphis dat bericht van 'Welcome to Liverpool' nou geliked?!??! HIER ZIT MEER ACHTER!!!
Ik heb hem ook hoor, maar morgen reken ik niet op hem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |