boemquote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hou gewoon je kop een keer dicht.
Je hoeft niet meteen zo boos te worden hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zeg het emquote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PSV en NEC kampioen -> dan promoveert Eindhoven, net als in 1975quote:
Pak die loser!quote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sked kent zijn plek niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KingRoland en Mani zijn het met mij eens.
De man die bij Twente moest vertrekken omdat dementie.quote:
0-1 in de verlenging?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zou wel lekker zijn a la Nederland Spanje
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
CL is geen kut aan met elke keer hetzelfde riedeltje sfeerloze clubs
Die poulefase en 8ste finales kan je schriftelijk afdoenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
CL is geen kut aan met elke keer hetzelfde riedeltje sfeerloze clubs
Ja. En hij beweerde dat we dat allemaal dachtenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Caland het volgende:
Zei Sjek nou net Robben en man van staal.
In één zin.
Mocht Juve EN Bayern samen doorgaan naar de finale dan mag jij mijn UI(1week) bepalenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoop dat Juve en Bayern doorgaan, want die zijn beide al landskampioen en dan komt ons aller PSV in pot 1 terecht.
Dacht dat het over Litmanen ging..?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Caland het volgende:
Zei Sjek nou net Robben en man van staal.
In één zin.
Wow deze onthoud ik. Zou echt een eer zijn.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mocht Juve EN Bayern samen doorgaan naar de finale dan mag jij mijn UI(1week) bepalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |