In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Het waren tenminste twee clubs die recentelijk in de Kuip meer prijzen hebben gewonnen dan Feyenoordquote:Op zondag 3 mei 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Was dit de saaiste bekerfinale ooit. Zeg het maar jongons.
Ok shreyas.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het waren tenminste twee clubs die recentelijk in de Kuip meer prijzen hebben gewonnen dan Feyenoord
Ook meer dan Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het waren tenminste twee clubs die recentelijk in de Kuip meer prijzen hebben gewonnen dan Feyenoord
Alleen de tweede helft was leuk.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het helemaal niet saai. Het was spannend en in de tweede helft ging het op en neer.
Klopt, maar vier landstitels op rij compenseren ruimschoots daarvoorquote:
Volgens mij ben jij een beetje subjectief.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het helemaal niet saai. Het was spannend en in de tweede helft ging het op en neer.
Tenzij die prijs echt nooit meer komt natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe langer het uitblijven van een prijs, hoe groter de ontlading zullen we maar zeggen.
Waarom nou weer Feyenoord bashen?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tenzij die prijs echt nooit meer komt natuurlijk
Ik zal het even aan Klaas doorgevenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zie Feyenoord nog wel een keer kampioen worden
Dat doe ik niet? Ik zei alleen maar dat het principe ''hoe langer wachten op de prijs, hoe groter de ontlading'' enkel opgaat als die prijs ook een keertje komt. Dat geldt voor elke club dus.quote:
Dat klopt, maar dat ik zeg dat het spannend was en dat het de tweede helft op en neer ging klopt ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje subjectief.
Het was van kilometers ver al te zien dat Groningen zou gaan scoren uit een counterquote:Op zondag 3 mei 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat ik zeg dat het spannend was en dat het de tweede helft op en neer ging klopt ook.
Toen tactisch meesterbrein Van de Looi Antonia bracht verdween de spanning wel een beetje.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was van kilometers ver al te zien dat Groningen zou gaan scoren uit een counter
Aldus Davy. Die tijdens het kampioensfeest van PSV op fok zat.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
De dag om uit te gaan, en jullie zitten daar.
huhquote:Op zondag 3 mei 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus Davy. Die tijdens het kampioensfeest van PSV op fok zat.
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet toevallig bij welke snackbar Hans zijn uitgaansavonden altijd eindigt, ik breng dit bericht wel over aan hem.quote:
Koekoekquote:Op zondag 3 mei 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer dat het feitelijk onjuist is.quote:
Volgens mij heeft Caland een seizoenskaart in De Kuip maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer dat het feitelijk onjuist is.
Callie heeft wel veel commentaar over dit onderwerp terwijl hij nooit in Rotterdam komt
Dat ken ik ook...quote:Op zondag 3 mei 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee ik ben ook wel eens in de Wolthoorn
Die krijg je bij 3 pakken boter.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Caland een seizoenskaart in De Kuip maar dat geheel terzijde.
Hier in het dorp woont een wijf van 150 kilo die op een puch rijdt met precies het zelfde kapselquote:
Is het je vrouw?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:26 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hier in het dorp woont een wijf van 150 kilo die op een puch rijdt met precies het zelfde kapsel
Dan mogen ze de gaskraan daar wel weer een flink stuk verder opendraaien wat mij betreft.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgende week loopt iedereen in Groningen er zo bij
ik ookquote:Op zondag 3 mei 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Botteghin de beste speler op het veld
Botteghin in Oranje. En Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Botteghin de beste speler op het veld
Bedankt, nu word ik vannacht gillend wakker.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:26 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hier in het dorp woont een wijf van 150 kilo die op een puch rijdt met precies het zelfde kapsel
je moederquote:Op zondag 3 mei 2015 22:26 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Komt goud.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:28 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Niet doorvertellen straks gaan mensen me uitlachen
Jij bent niet financieel onafhankelijk Lex.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:29 schreef Caland het volgende:
Ik vond dat deze finale is beslist op de vorm van de dag
toch knapquote:Op zondag 3 mei 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC heeft wederom alleen een leuke eerste seizoenshelft gehad, Youri.
En Barcelona wint met 8-0 en Zwolle verliest met 2-0quote:Op zondag 3 mei 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Of je nou FC Zwolle heet of Barcelona, de bal blijft rond. En het is 11 tegen 11.
Benieuwd hoe dat met de financiën gaat daar.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC heeft wederom alleen een leuke eerste seizoenshelft gehad, Youri.
De show van Barça, Sevilla - Real, kampioenschappen van Juve en Chelsea, CL van aankomende weekquote:Op zondag 3 mei 2015 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Waar moeten ze het dan over hebben de WK finale van Oranje in 2010
Voorbeschouwing halve finale CLquote:Op zondag 3 mei 2015 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Waar moeten ze het dan over hebben de WK finale van Oranje in 2010
Heeft GGMM weer eens een ban te pakken trouwens?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat stamt uit het stenen tijdperk. Geen zin meer om dat op te zoeken
Permaban.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft GGMM weer eens een ban te pakken trouwens?
Al weken, zipsnipper.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Marc Overmars kampeert al bij de Euroborg.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:33 schreef Sked het volgende:
Botteghin is een dertien in een dozijn verdediger
Ligt dat lekker onder zo'n steen?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Chery naar de helikopter.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het moment vind ik geen enkele speler van FC Groningen interessant voor een stap hogerop.
Van der Veldenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het moment vind ik geen enkele speler van FC Groningen interessant voor een stap hogerop.
laat hem maar lekker op het strafbankje zittenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al weken, zipsnipper.
Komende vrijdag wordt hij bevrijd.
Die kan zo naar Real Madridquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent nog sympathieker met deze UI.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Die kan zo naar Real MadridJij kan ook zo naar het G-elftal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jij vindt Jessica Alba sympathieker dan NickGod?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij vindt Jessica Alba niet sympathiek?
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kan ook zo naar het G-elftal.hahahahahahahahahahahaha....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs nu straalt hij niks uitquote:Op zondag 3 mei 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
Jammer dat zo'n nobuddie als vd Looi de eerste prijs voor Grunn pakt.
Kan die gast überhaupt lachen?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
Ron Jans draait zich om in zijn bedquote:Op zondag 3 mei 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
Hij kan nu wel mooi stoppen op zijn hoogtepunt. Zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
Zou geweldig zijn als Robben op zijn 34ste terugkeert op het oude nest.quote:
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn als Robben op zijn 34ste terugkeert op het oude nest.
ja, maar geen play offs in de Eredivisiequote:
De nieuwste instagram van Moonie is ook fantastisch.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De nieuwste instagram van Moonie is ook fantastisch.
Gent kampioen zo , dan weet je genoegquote:Op zondag 3 mei 2015 22:42 schreef rubbereend het volgende:
Die breedte is er omdat de topclubs van België geen absolute topclubs meer zijn
Ze zitten in het peloton.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die stond ook ooit eerste.
Van de subtop.
alsof onze afvaardiging het beter doet in Europaquote:Op zondag 3 mei 2015 22:41 schreef rubbereend het volgende:
In België kan de nummer 14 gewoon Europa in via die play-offs
Anderlecht is lang niet meer onaantastbaar, Luik komt er maar niet etc. etc.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gent kampioen zo , dan weet je genoeg
nee hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 22:42 schreef Sked het volgende:
Het Belgische voetbal ligt nog steeds op zijn gat
Brugge verneukt het ook als het moet .quote:Op zondag 3 mei 2015 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Anderlecht is lang niet meer onaantastbaar, Luik komt er maar niet etc. etc.
niks beter, maar het gaat om het principe. Een faalproject wordt t toch welquote:Op zondag 3 mei 2015 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsof onze afvaardiging het beter doet in Europa
boemquote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hou gewoon je kop een keer dicht.
Je hoeft niet meteen zo boos te worden hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zeg het emquote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PSV en NEC kampioen -> dan promoveert Eindhoven, net als in 1975quote:
Pak die loser!quote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sked kent zijn plek niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KingRoland en Mani zijn het met mij eens.
De man die bij Twente moest vertrekken omdat dementie.quote:
0-1 in de verlenging?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zou wel lekker zijn a la Nederland Spanje
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
CL is geen kut aan met elke keer hetzelfde riedeltje sfeerloze clubs
Die poulefase en 8ste finales kan je schriftelijk afdoenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
CL is geen kut aan met elke keer hetzelfde riedeltje sfeerloze clubs
Ja. En hij beweerde dat we dat allemaal dachtenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Caland het volgende:
Zei Sjek nou net Robben en man van staal.
In één zin.
Mocht Juve EN Bayern samen doorgaan naar de finale dan mag jij mijn UI(1week) bepalenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoop dat Juve en Bayern doorgaan, want die zijn beide al landskampioen en dan komt ons aller PSV in pot 1 terecht.
Dacht dat het over Litmanen ging..?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Caland het volgende:
Zei Sjek nou net Robben en man van staal.
In één zin.
Wow deze onthoud ik. Zou echt een eer zijn.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mocht Juve EN Bayern samen doorgaan naar de finale dan mag jij mijn UI(1week) bepalen
eigenlijk ook niet. weliswaar komt er een afronding naar boven, maar blijft in feite staan als half punt. Bij gelijke stand na de play-offs gaat eventuele afronding weer voor een doelsaldo.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wordt er naar boven of beneden afgerond, weet ff niet meer.
dat is helemaal belachelijk ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Play-offs om het kampioenschap zijn wel spannend, die van de middenmoot boeien echt helemaal niemand.
lekker manquote:Op zondag 3 mei 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik krijg plots zin in een kroket #viesdik
Gewoon doen, wie houd je tegen?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik krijg plots zin in een kroket #viesdik
Nogal omslachtig gezeik danquote:Op zondag 3 mei 2015 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
eigenlijk ook niet. weliswaar komt er een afronding naar boven, maar blijft in feite staan als half punt. Bij gelijke stand na de play-offs gaat eventuele afronding weer voor een doelsaldo.
Wij zijn allemaal voor Dick.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:55 schreef rubbereend het volgende:
als Sunderland inhaalduel lees dan staan ze gewoon 14e
NOS is gewoon shitquote:Op zondag 3 mei 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom staat arsenal op 35 wedstrijden gegeven?
die hebben nog 2 tegoed
en daarom geloof ik die deal ook niet, zou best briljant zijnquote:
Dat wordt een tragedie.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Memphis + Robben tegen Letland is toch genieten man.
Gewoon bij PSV blijven dus.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Champions league loopt Deepay mis als hij naar Manchester gaat.
okequote:Op zondag 3 mei 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren was wel vermakelijk interview met Lineker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |