boemquote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hou gewoon je kop een keer dicht.
Je hoeft niet meteen zo boos te worden hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zeg het emquote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PSV en NEC kampioen -> dan promoveert Eindhoven, net als in 1975quote:
Pak die loser!quote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sked kent zijn plek niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KingRoland en Mani zijn het met mij eens.
De man die bij Twente moest vertrekken omdat dementie.quote:
0-1 in de verlenging?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zou wel lekker zijn a la Nederland Spanje
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
CL is geen kut aan met elke keer hetzelfde riedeltje sfeerloze clubs
Die poulefase en 8ste finales kan je schriftelijk afdoenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
CL is geen kut aan met elke keer hetzelfde riedeltje sfeerloze clubs
Ja. En hij beweerde dat we dat allemaal dachtenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Caland het volgende:
Zei Sjek nou net Robben en man van staal.
In één zin.
Mocht Juve EN Bayern samen doorgaan naar de finale dan mag jij mijn UI(1week) bepalenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoop dat Juve en Bayern doorgaan, want die zijn beide al landskampioen en dan komt ons aller PSV in pot 1 terecht.
Dacht dat het over Litmanen ging..?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Caland het volgende:
Zei Sjek nou net Robben en man van staal.
In één zin.
Wow deze onthoud ik. Zou echt een eer zijn.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mocht Juve EN Bayern samen doorgaan naar de finale dan mag jij mijn UI(1week) bepalen
eigenlijk ook niet. weliswaar komt er een afronding naar boven, maar blijft in feite staan als half punt. Bij gelijke stand na de play-offs gaat eventuele afronding weer voor een doelsaldo.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wordt er naar boven of beneden afgerond, weet ff niet meer.
dat is helemaal belachelijk ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Play-offs om het kampioenschap zijn wel spannend, die van de middenmoot boeien echt helemaal niemand.
lekker manquote:Op zondag 3 mei 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik krijg plots zin in een kroket #viesdik
Gewoon doen, wie houd je tegen?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik krijg plots zin in een kroket #viesdik
Nogal omslachtig gezeik danquote:Op zondag 3 mei 2015 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
eigenlijk ook niet. weliswaar komt er een afronding naar boven, maar blijft in feite staan als half punt. Bij gelijke stand na de play-offs gaat eventuele afronding weer voor een doelsaldo.
Wij zijn allemaal voor Dick.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:55 schreef rubbereend het volgende:
als Sunderland inhaalduel lees dan staan ze gewoon 14e
NOS is gewoon shitquote:Op zondag 3 mei 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom staat arsenal op 35 wedstrijden gegeven?
die hebben nog 2 tegoed
en daarom geloof ik die deal ook niet, zou best briljant zijnquote:
Dat wordt een tragedie.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Memphis + Robben tegen Letland is toch genieten man.
Gewoon bij PSV blijven dus.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Champions league loopt Deepay mis als hij naar Manchester gaat.
okequote:Op zondag 3 mei 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren was wel vermakelijk interview met Lineker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |