quote:
Hoe ze daar door 15 andere gozers uit mekaar getrokken wordt....quote:
We staan achter jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wou het net doen, wat een toevalquote:Op zondag 3 mei 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
Waarom zegt niemand hallo tegen Triggerturk?
quote:Op zondag 3 mei 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
Waarom zegt niemand hallo tegen Triggerturk?
Ik ben geen Turk lanquote:
Is dat een goed verhaal?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik al verteld over de keer dat Mani en ik samen gingen fietsen?
Met een sigaret in de bek?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien gewoon geen toegang tot internet? Niet zo snel zorgen maken.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk nog steeds in Thailand. Ik heb alleen al twee dagen niks meer van d'r gehoord, ik begin me zorgen te maken
Ik heb nog steeds fijne dromen over dat prachtige Groningse landschap.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ziet er een beetje somber uit.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds fijne dromen over dat prachtige Groningse landschap.
[ afbeelding ]
Waar zijn die foto's dan?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker, we zijn zelfs gestopt om lammetjes op de foto te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |