Maar je bouwt ook spiermassa op, dus gaat dan niet zo snel neem ik aan.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mehh. als je al ietsvan 2 maanden bezig bent valt t tegen
En, klopte het?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Toen ik nog zwom zeiden ze altijd dat je witte tanden kreeg van het chloor
Precies, die mannen van de sterkste mens op aarde wegen ook over de 100 kilo.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je bouwt ook spiermassa op, dus gaat dan niet zo snel neem ik aan.
Ik ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Precies, die mannen van de sterkste mens op aarde wegen ook over de 100 kilo.
Als je je er maar goed bij voelt.quote:
Inge de bruin heeft wel een tandpastagebit.quote:
Nog nooit een gaatje gehad, kun je nagaan.quote:
Dat zou wel erg zijn ja, gelukkig ben ik maar 1.80.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, 66 kilo en 2.03 is geen gezicht. Je waait ook zo om, trouwens.
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog nooit een gaatje gehad, kun je nagaan.
Ik weet er wel 1 te vinden hihihihiquote:Op zondag 3 mei 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog nooit een gaatje gehad, kun je nagaan.
U riepquote:
Hopelijk nog steeds in Thailand. Ik heb alleen al twee dagen niks meer van d'r gehoord, ik begin me zorgen te makenquote:
Hebben jullie wat?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk nog steeds in Thailand. Ik heb alleen al twee dagen niks meer van d'r gehoord, ik begin me zorgen te maken
Dat kind heet Dushi Trudie, nu al gedoemd.quote:
Die is gewoon even lekker aan het krikken, laat haar tochquote:Op zondag 3 mei 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk nog steeds in Thailand. Ik heb alleen al twee dagen niks meer van d'r gehoord, ik begin me zorgen te maken
Neequote:
Ze doet maar wat ze niet laten kan, vind het alleen vreemd ...quote:Op zondag 3 mei 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is gewoon even lekker aan het krikken, laat haar toch
emo.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
LTKDV vertoont ook totaal geen claimerig stalkgedrag.
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
Nee he, valt reuze meequote:Op zondag 3 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
Ben je nu mad, sad of misselijk?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
Ik geeft toch verdomme gewoon antwoord op Tem z'n vraag, jankzakken.
Beetje van alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |