Jullie hebben ook 0 inlevingsvermogen, ga jij anders gewoon de rest van je leven in bad liggen.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet met je latente homoseksualiteit en je kale kuiten op zo'n klotefiets zitten lijkt me een veel beter remedie
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie hebben ook 0 inlevingsvermogen, ga jij anders gewoon de rest van je leven in bad liggen.
Klopt, lijkt me echt niets. Beetje eten en zuipen vind ik veel gezelliger. Heb niet zoveel met van die overdreven sport typjes.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tsja als mensen dat het liefst doen, misschien vind jij dat saai.
Ik heb ooit een veel te jonge collega begraven omdat hij tijdens het wielrennen is overleden. Ik heb genoeg inlevingsvermogen.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie hebben ook 0 inlevingsvermogen, ga jij anders gewoon de rest van je leven in bad liggen.
Ik eet en drink ook wat ik wil hoor, maar ik krijg gewoon een fantastisch gevoel van fietsen en ik raad het iedereen aan.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, lijkt me echt niets. Beetje eten en zuipen vind ik veel gezelliger. Heb niet zoveel met van die overdreven sport typjes.
Maar ieder zijn ding uiteraard.
Ja neem die post nog even serieus ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een veel te jonge collega begraven omdat hij tijdens het wielrennen is overleden. Ik heb genoeg inlevingsvermogen.
Was jij niet degene die aan het janken was dat ie zelfs geen bier op zijn verjaardag mocht drinken van zichzelf?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik eet en drink ook wat ik wil hoor, maar ik krijg gewoon een fantastisch gevoel van fietsen en ik raad het iedereen aan.
De cola was heerlijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was jij niet degene die aan het janken was dat ie zelfs geen bier op zijn verjaardag mocht drinken van zichzelf?
Geldt dat niet voor sporten in het algemeen? Endorfines enzo?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik eet en drink ook wat ik wil hoor, maar ik krijg gewoon een fantastisch gevoel van fietsen en ik raad het iedereen aan.
Ja uiteraard, van hardlopen word ik ook blij.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor sporten in het algemeen? Endorfines enzo?
Ik fiets elke dag, lekker goedkoop en houdt de benen in vorm.
Ik ben een typische geradicaliseerde ex-roker.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
Mani is van die fascistoïde schoonlongbrigade waar elffalerig ook bij hoort.
Zat er wel rum doorheen? Anders is cola natuurlijk niet te zuipen.quote:
Je kan mij niet vertellen als je 33 kilo weegt en geen aids hebt, dat je kan eten en drinken wat je wil om met een zeempje in je broek en toffe zonnebril die heuvel op te komen.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pizza met EPO, mijn favoriet.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen jouw grootste hobby en mijn grootste hobby prima verenigd worden
[ afbeelding ]
Nee precies, van die rare dunne wielen. En dan zo'n lelijk uitsloverig strak pakje erbij aan.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:41 schreef YokiKater het volgende:
Fietsen is ook gewoon fijn, maar niet op een racefiets. Vind ik dan heh.
Ik weeg 66 kilo he, zo weinig is dat nou ook weer niet. En dat heb ik dan weer bereikt door eens 3 maanden geen bier te zuipen.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Je kan mij niet vertellen als je 33 kilo weegt en geen aids hebt, dat je kan eten en drinken wat je wil om met een zeempje in je broek en toffe zonnebril die heuvel op te komen.
Ik heb gewoon een normale korte broek aan (wel met kussentje natuurlijk), dat strakke gebeuren vind ik ook vreselijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee precies, van die rare dunne wielen. En dan zo'n lelijk uitsloverig strak pakje erbij aan.
Ja, hij mag wel weer weg.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
Ik begin Mani een beetje vervelend te vinden, maar ik ben er denk ik een beetje laat bij.
Niet vreemder dan anders.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Nou ok sorry mensen voor mijn vervelende posts, ik ga wel een biertje opentrekken, anders word ik alleen maar depressief.
Vergeet de sigaretten niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Nou ok sorry mensen voor mijn vervelende posts, ik ga wel een biertje opentrekken, anders word ik alleen maar depressief.
Rook je wel eens wat anders? Of alleen die ene sigaar toen je 10 was?quote:
Ben je al afgevallen?quote:
*Sigaret, daarvoor nog een keer maar toen werden we betrapt in de bosjes door de snitch van de klas en die rende al gillend naar de juf om ons te verlinken. Mooie tijden waren dat.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Rook je wel eens wat anders? Of alleen die ene sigaar toen je 10 was?
Nee joh nooit natuurlijk, ook geen drugs. Maar wil wel eens heroine proberen.quote:
Lekker vla vreten op een gegeven moment.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh nooit natuurlijk, ook geen drugs. Maar wil wel eens heroine proberen.
Nou, dat vreet ik in 1 dag niet opquote:Op zondag 3 mei 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niet zo veel. 4.6 kilo totaal tot nu toe
Best wel veel.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niet zo veel. 4.6 kilo totaal tot nu toe
Komt door het chloor.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:56 schreef Tem het volgende:
Inge de Bruijn heeft ook heroine gebruikt aan d'r bekkie te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |