http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-internetpesters-aangepakt/#!/quote:Peter R. De Vries neemt het internetpesten vanaf 11 mei onder handen in het nieuwe spraakmakende RTL 5-programma Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt. Het is het eerste programma dat de misdaadverslaggever voor RTL 5 presenteert. "Ik wil dit programma maken omdat ik de afgelopen jaren veel uitwassen van internetterreur heb gezien en heb meegemaakt hoe dat levens kan beīnvloeden. Ik wil graag dat de daders worden aangepakt. Slachtoffers krijgen vaak weinig gehoor en dat moet veranderen"
En gelukkig is dit ook gewoon een herhaling van de enige serie ooit gemaakt.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:58 schreef maryen65 het volgende:
Peter rrrrrrrrrrrrrrrrgelukkig heb ik een knop op mijn tv
Wat?quote:Op maandag 4 mei 2015 01:47 schreef dl3b het volgende:
En gelukkig is dit ook gewoon een herhaling van de enige serie ooit gemaakt.
Iddquote:Op maandag 11 mei 2015 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoezo zitten al haar collegas op kinkytijd.nl??
Dan heeft het dorp in ieder geval direct het juiste verhaalquote:Op maandag 11 mei 2015 20:41 schreef Murmeli het volgende:
"Ik wil niet dat het hele dorp het weet"
En jezelf dan aanmelden voor dit programma.
Ai, en haar eigen familie heeft t gedaan
Dat dan weer welquote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dan heeft het dorp in ieder geval direct het juiste verhaal
Dan kunnen ze over een paar jaar direct meedoen aan 'Het familiediner'quote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef 10minuteman het volgende:
Lekker lullig als je eigen familie is.
Past wel bij het hoofdquote:Op maandag 11 mei 2015 20:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat heeft Peter toch een zeurstem.
Mja apart ia het welquote:Op maandag 11 mei 2015 20:46 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dan kunnen ze over een paar jaar direct meedoen aan 'Het familiediner'
Als die pikante foto's online zet, reageert er niemand. Lelijke trolquote:Op maandag 11 mei 2015 20:47 schreef 10minuteman het volgende:
Volgens mij is het gewoon die tokkie in die trainingspak
Ik hoop dat deurwaarders een keer bij mij langskomen, raken ze vast overspannenquote:
Gewoon je rekeningen een jaartje laten liggen, gebeurt het vanzelfquote:Op maandag 11 mei 2015 20:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik hoop dat deurwaarders een keer bij mij langskomen, raken ze vast overspannen
Inderdaad. Wel goed dat die tokkietrol weggeblurred is trouwens.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:51 schreef 10minuteman het volgende:
Vind alleen jammer dat er geen ondertitels bij zit
CJIB zoekt mij al tijden.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:52 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Gewoon je rekeningen een jaartje laten liggen, gebeurt het vanzelf
Dit is gewoon basiskennisquote:Op maandag 11 mei 2015 20:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit is toch geen detectivewerk...
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:58 schreef Sjors_Peter het volgende:
Zou hij bij anonymous zitten? Hij is wel goed
Sites geven dat nooit zomaar.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:59 schreef StephanL het volgende:
Hij heeft wel gelijk volgens mij hoor, een IP adres privacy is een gegeven en kan naar een persoon leiden.
Klopt..quote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef Sjors_Peter het volgende:
Vrouwen weer hoor, agressief gedrag. Die vent had gewoon geen zin in dat mensen aan ze deur komen zeuren.
Hahahaquote:Op maandag 11 mei 2015 21:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En toen was het een 10 jarig meisje en wordt zometeen Peter opgewacht door Chris Hanson van Dateline.
"Have a seat Peter."
Jaquote:Op maandag 11 mei 2015 21:08 schreef Sjors_Peter het volgende:
Kan je zo makkelijk bij gmail iemands ip zien?
Heb je wat te verbergen?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:08 schreef Sjors_Peter het volgende:
Kan je zo makkelijk bij gmail iemands ip zien?
Nog geen idee juist, geen motief.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb het begin gemist
Waarom is die schoonbroer boos?
Nope, maar als een website t niet geeft (wat we normaal vinden) vind ik t wel raar dat je t gewoon bij een email kan vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |