Ik wilde op Groningen en City zetten, samen goed voor iets meer dan 5 euro per euro inzet. Maar het lukte niet omdat ik elke keer het bericht kreeg dat de quoteringen waren veranderd en ik dat eerst moest accepteren.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je bent ook niet echt snugger als je op Zwolle geld zet in deze wedstrijd vantevoren![]()
Groningen was favoriet.
Net als elke beker finale?quote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk valt er weer wat te juichen in De Kuip hahaha.
quote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk valt er weer wat te juichen in De Kuip hahaha.
topshowquote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
zwolle
PSV - FC Groningen de Johan Cruijff Schaal.
Die beker wordt dan doormidden gelaserd hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef raptorix het volgende:
Wel kut als het gelijk word, dan gaan beide ploegen zonder beker naar huis.
Wraak voor beker '89!!!quote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef raptorix het volgende:
Wel kut als het gelijk word, dan gaan beide ploegen zonder beker naar huis.
Nee.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:41 schreef bianconeri het volgende:
Heeft Padt eigenlijk wel al wat te doen gehad?
Wint PSV met gemakquote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
zwolle
PSV - FC Groningen de Johan Cruijff Schaal.
Een paar keer gekwaakt. Verder niet al te veel gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:41 schreef bianconeri het volgende:
Heeft Padt eigenlijk wel al wat te doen gehad?
Ik verwacht toch wel dat Pax in het stadion zit.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Johannes en Pax gaan nu helemaal los op de grote markt
bekerfinale Ajax-PSV lijkt me wel weer eens leuk andersquote:Op zondag 3 mei 2015 19:41 schreef Kopsterk het volgende:
Bekerfinales zijn leuker als er geen topploegen aan meedoen
Ohja klopt.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat Pax in het stadion zit.
mooi risico duelletje in rotterdamquote:Op zondag 3 mei 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bekerfinale Ajax-PSV lijkt me wel weer eens leuk anders
PSV was ooit creatief met aankopenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Corona en Propper laten zien.
Ze gaan vanaf nu alles verliezen.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk kan PEC Zwolle de zevende plaats in de competitie handhaven. Ironisch genoeg moeten ze volgende week tegen de naaste concurrent FC Groningen voetballen. PEC heeft het hele seizoen niet lager dan de 7e plaats gestaan. Hopelijk verspelen ze die plek niet.
ook al wel sinds 2006 geleden dat ze tegen elkaar in de finale stondenquote:
Voor de Groningen's en PEC's van deze wereld is de KNVB-beker wél een echte prijsquote:Op zondag 3 mei 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bekerfinale Ajax-PSV lijkt me wel weer eens leuk anders
Waar is je UI Mexicanobakker18?quote:
volgend jaar maar weer danquote:Op zondag 3 mei 2015 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
ook al wel sinds 2006 geleden dat ze tegen elkaar in de finale stonden
Ajax heeft dit seizoen al genoeg geprutst, spaar ze dit.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:46 schreef Nober het volgende:
Dus Ajax zou vandaag met 7-1 hebben verloren. Had ik liever gezien.
van mij mag Ajax wel weer eens een beker winnenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Voor de Groningen's en PEC's van deze wereld is de KNVB-beker wél een echte prijs
Ik ben niet thuis, vanaf morgen draag ik een Ilnur UIquote:
Op basis van hoe PEC de laatste tijd voetbalt, verwacht ik niet anders. Na 21 competitieduels hadden ze 39 punten. Na 32 duels staan ze op 47 punten. Dat zijn dus maar 8 punten uit 11 duels. Dat zegt wel iets over het verval van PEC in de tweede seizoenshelft.quote:
Klasse pik.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, vanaf morgen draag ik een Ilnur UI
Wat is er buiten de stad dan zo bazig aan de provincie?quote:Op zondag 3 mei 2015 19:47 schreef Groby het volgende:
Groningenbazenprovincie, bazenstad, bazenclub.
De grond zakt er steeds dieper wegquote:Op zondag 3 mei 2015 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is er buiten de stad dan zo bazig aan de provincie?
En een prijzenkast.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:47 schreef Groby het volgende:
Groningenbazenprovincie, bazenstad, bazenclub.
quote:Op zondag 3 mei 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dit de eerste prijs ooit van Groningen?
quote:Op zondag 3 mei 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is nog maar 1200x vermeld afgelopen week.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen in dit topic zijn betrouwbare bronnen.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1200x vermeld afgelopen week.
Ziggo-kanaal 701 is makkelijkerquote:Op zondag 3 mei 2015 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.bouwwebcam.nl/grotemarkt/
Hier een cam stream van de grote markt in Groningen
#ExitdeBoer.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zijn dit seizoen 3 clubs in de eredivisie die meer prijzen pakten dan ajax
en fc den Haagquote:Op zondag 3 mei 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarschijnlijk bedoelde hij Volendamquote:Op zondag 3 mei 2015 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat GGMM riep dat hij de toekomstige spits van Oranje is.
Groningen heeft in 5 jaar meer prijzen gepakt dan Feyenoordquote:Op zondag 3 mei 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajaxquote:Op zondag 3 mei 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2015 19:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die wrok van vorig jaar zit wel diep he
Wel 150 miljoen in de bank, dus waarschijnlijk flink dividend dit jaar.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nooit een keerquote:Op zondag 3 mei 2015 19:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel 150 miljoen in de bank, dus waarschijnlijk flink dividend dit jaar.
In het plaatselijke homocafe.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:55 schreef BB-King het volgende:
Krijgt Rusnak nu een standbeeld op de Grote Markt?
Afromen die hap, ik ben aandeelhouder, supporter zijn doen ze maar in hun vrije tijd.quote:
nee dat kijk ik nietquote:Op zondag 3 mei 2015 19:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
He, een Rijdende Rechter kijker .
Ze Anus ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij is het haar van Rusnak geblondeerd.
R Koeman > Robbenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Robben moet die prijs gewoon uitreiken.
Dat zou echt prachtig zijn.
kan niet wachtenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:58 schreef Coco98 het volgende:
Studio Voetbal 22:15
Voetbalprogramma, waarin Jack van Gelder vanavond Pierre van Hooijdonk, Co Adriaanse,
Jan en Youri Mulder ontvangt.
In de uitzending uitgebreid aandacht voor de KNVB Bekerfinale tussen PEC Zwolle en FC Groningen.
Laat het haten beginnen!quote:Op zondag 3 mei 2015 19:59 schreef Trebo het volgende:
Lekker voor Zwolle. Omhooggevallen nietszeggend clubje met een sfeer welke nog slechter is dan bij Ajax.
Geen flauw idee, gestopt denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is hij trouwens? gestopt met FOK! of is er iets met hem gebeurd?
quote:Op zondag 3 mei 2015 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier spreekt iemand die het heeft gezien.
Was het maar waar, wel in bed gelegen met andere bekende voetballerquote:Op zondag 3 mei 2015 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier spreekt iemand die het heeft gezien.
Die trein naar Duitsland kwam niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Koeman veegt z'n reet af met het Duitse shirt en Robben gaat daar voetballen.
Ronaldgod
quote:Op zondag 3 mei 2015 19:59 schreef Trebo het volgende:
Lekker voor Zwolle. Omhooggevallen nietszeggend clubje met een sfeer welke nog slechter is dan bij Ajax.
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op zondag 3 mei 2015 19:59 schreef Trebo het volgende:
Hahahahaha. Goede!quote:Op zondag 3 mei 2015 20:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
hey m'n broertje reikt de beker uit, leuk
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/quote:Op zondag 3 mei 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is Robben niet erbij
Kon toch makkelijk langskomen
Die chillt met Kramer in Heerenveen.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blessa, vechten voor #LetNedquote:Op zondag 3 mei 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2015 20:07 schreef Grifte het volgende:
Zo lang geleden is dat ook weer niet, tong80 zat gewoon bij Velocitas achter de kool.
quote:Op zondag 3 mei 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Elk zichzelf respecterend persoon gooit die badjas op een kampvuur of iets.
Haha tjaquote:Op zondag 3 mei 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mag je weer 9 uur lang terug rijden met je tractortje
Gefeliciteerd Bianconeri.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:16 schreef bianconeri het volgende:
Geweldig, wat een feest was het. Eens een keer 2 teams met een prachtige supporters schare, niet van die clubs waar altijd weer problemen komen (zie vorig jaar) of dom gefluit en dergelijke.
Echt een feest voor de voetbalfan.
Het voetbal was wat minder, wss door alle spanning.
Maar het was echt prachtig, geweldig dat me clubje Fc Grunn eindelijk een welverdiende prijs pakt.
En hopen dat dit elftal beetje bij elkaar blijft, dan heb je voor volgend jaar een prima elftal staan.
Op naar prijs #2, de Johan Cruijf schaal.
Ik zie er de lol ook wel van inquote:Op zondag 3 mei 2015 20:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha tja
Leuk geintje van een paar boeren uit de provincie om er met de tractor heen te gaan.
Ludiek, past er ook wel beetje bij als geintje.
Maar die terugweg gaan ze hopelijk voor hun morgen pas doen haha, of nog later want ze moeten eerst nuchter worden.
Was mooi weekendje inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gefeliciteerd Bianconeri.
Juventus en FC Groningen in één weekend een prijs.
Enige nadeel is dat het niet bepaald helpt met het beeld wat dat gekke westen heeft over ons hier in Groningen alsof we allemaal boeren zijn.quote:
Ach, daar moet je schijt aan hebben.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat het niet bepaald helpt met het beeld wat dat gekke westen heeft over ons hier in Groningen alsof we allemaal boeren zijn.
Opnieuwquote:Op zondag 3 mei 2015 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Rusnak was niet te stoppen, Grunn wist goed tussen de linies door te voetballen en zo extra ruimte te creëren voor het verschil. Leuk voor ze om net als PEC vorig jaar deed na lange tijd de beker te pakken. Zuur dat vorig jaar er geen gegarandeerde poulefase aan vast zat, opnieuw play-offs dan maar
Heb ik ook, weet wel beter. Groningen>het Westenquote:Op zondag 3 mei 2015 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach, daar moet je schijt aan hebben.
lolquote:Op zondag 3 mei 2015 20:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb ik ook, weet wel beter. Groningen>het Westen
Tot zover mijn respect voor jequote:Op zondag 3 mei 2015 20:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb ik ook, weet wel beter. Groningen>het Westen
Replica?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
HOE KAN DIT.
Chery heeft de beker vast en dan schakelen ze naar de studio waar Jan-Jood ook de dennenappel heeft
quote:Op zondag 3 mei 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
HOE KAN DIT.
Chery heeft de beker vast en dan schakelen ze naar de studio waar Jan-Jood ook de dennenappel heeft
Ben je nou voor PEC of Groningen?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Rusnak was niet te stoppen, Grunn wist goed tussen de linies door te voetballen en zo extra ruimte te creëren voor het verschil. Leuk voor ze om net als PEC vorig jaar deed na lange tijd de beker te pakken. Zuur dat vorig jaar er geen gegarandeerde poulefase aan vast zat, opnieuw play-offs dan maar
Davy snapt dat niet. Hij gaat er altijd vanuit dat je mad en jelly bent als je verliest.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Want een PEC supporter kan Grunn supporters niet feliciteren met het resultaat
Aha, feliciteren en met een grote smile de Groningen vlag zwaaien is hetzelfde.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Want een PEC supporter kan Grunn supporters niet feliciteren met het resultaat
Zie zijn profiel foto lol....quote:Op zondag 3 mei 2015 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aha, feliciteren en met een grote smile de Groningen vlag zwaaien is hetzelfde.
Ligt er ook aan wat voor wedstrijd.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Davy snapt dat niet. Hij gaat er altijd vanuit dat je mad en jelly bent als je verliest.
Was Groningen favoriet ja?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor wedstrijd.
Tuurlijk baal je altijd als je club verliest, maar echt mad zijn?
Zeker in een wedstrijd als dit waarin Groningen favoriet was, dan kan je het ook beter accepteren lijkt mij.
jaquote:Op zondag 3 mei 2015 20:46 schreef Rickertman96 het volgende:
Even een vraag: speelt Groningen nu direct EL (dus direct groepsfase) of de laatste vEL?
Haten op PECquote:
Niet eens terug meeliften op de trekker?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt heren
Nu superlang wachten tot de bussen weer gaan rijden, maar was geweldig
Oh okay. Volgens mij ben jij niet zo objectief. Ik vind quoteringen altijd wel een aardige maatstaf wat dat aangaat.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeiend?
Groningen heeft gewoon een beter elftal en dat maakt ze voor mij toch echt favoriet.
Iedereen zei dat Groningen kwalitatief beter was en favoriet, dus ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:44 schreef Caland het volgende:
Oh okay. Volgens mij ben jij niet zo objectief. Ik vind quoteringen altijd wel een aardige maatstaf wat dat aangaat.
quote:
Meest lachwekkende is nog dat Ajacied422 zo'n twee seizoenen voor PEC heeft lopen juichen hier. Was een echte fan.quote:
Nee dankje.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:57 schreef forzaudinese het volgende:
Voor de liefhebbers hier nog de korte samenvatting !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |