Ik wilde op Groningen en City zetten, samen goed voor iets meer dan 5 euro per euro inzet. Maar het lukte niet omdat ik elke keer het bericht kreeg dat de quoteringen waren veranderd en ik dat eerst moest accepteren.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je bent ook niet echt snugger als je op Zwolle geld zet in deze wedstrijd vantevoren![]()
Groningen was favoriet.
Net als elke beker finale?quote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk valt er weer wat te juichen in De Kuip hahaha.
quote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk valt er weer wat te juichen in De Kuip hahaha.
topshowquote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
zwolle
PSV - FC Groningen de Johan Cruijff Schaal.
Die beker wordt dan doormidden gelaserd hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef raptorix het volgende:
Wel kut als het gelijk word, dan gaan beide ploegen zonder beker naar huis.
Wraak voor beker '89!!!quote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef raptorix het volgende:
Wel kut als het gelijk word, dan gaan beide ploegen zonder beker naar huis.
Nee.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:41 schreef bianconeri het volgende:
Heeft Padt eigenlijk wel al wat te doen gehad?
Wint PSV met gemakquote:Op zondag 3 mei 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
zwolle
PSV - FC Groningen de Johan Cruijff Schaal.
Een paar keer gekwaakt. Verder niet al te veel gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:41 schreef bianconeri het volgende:
Heeft Padt eigenlijk wel al wat te doen gehad?
Ik verwacht toch wel dat Pax in het stadion zit.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Johannes en Pax gaan nu helemaal los op de grote markt
bekerfinale Ajax-PSV lijkt me wel weer eens leuk andersquote:Op zondag 3 mei 2015 19:41 schreef Kopsterk het volgende:
Bekerfinales zijn leuker als er geen topploegen aan meedoen
Ohja klopt.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat Pax in het stadion zit.
mooi risico duelletje in rotterdamquote:Op zondag 3 mei 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bekerfinale Ajax-PSV lijkt me wel weer eens leuk anders
PSV was ooit creatief met aankopenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Corona en Propper laten zien.
Ze gaan vanaf nu alles verliezen.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk kan PEC Zwolle de zevende plaats in de competitie handhaven. Ironisch genoeg moeten ze volgende week tegen de naaste concurrent FC Groningen voetballen. PEC heeft het hele seizoen niet lager dan de 7e plaats gestaan. Hopelijk verspelen ze die plek niet.
ook al wel sinds 2006 geleden dat ze tegen elkaar in de finale stondenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |