was dat niet van hummel in zn Italiaanse periodequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ik weet nog dat het een hele brede weg was waar ze gingen sprinten en ik zou toch zweren dat het Baku was en dat er een Nederlander (Theo Bos?) meedeed
Dat was Hummel jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
was dat niet van hummel in zn Italiaanse periode
Hoe kun je Van Hummels fenomenale overwinning nou vergetenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was Hummel ja
Die heeft Azerbeidzjan gereden vorig jaar ook
Maar dat was dan weer niet in Baku, dus dat was niet het specifieke beeld dat ik in gedachten hadquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:02 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Hoe kun je Van Hummels fenomenale overwinning nou vergeten
Zo'n brede weg waar ze met 100 naast elkaar konden sprinten idd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ik weet nog dat het een hele brede weg was waar ze gingen sprinten en ik zou toch zweren dat het Baku was en dat er een Nederlander (Theo Bos?) meedeed
Kittels jaar verloopt ook niet echt voorspoedig.twitter:ProCyclingStats twitterde op donderdag 07-05-2015 om 11:36:27. @marcelkittel @GiantAlpecin, who initially was announced for @AmgenTOC will not participate. Updated startlist:http://t.co/LYr9P2cbny reageer retweet
Schijnt depressief te zijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:38 schreef Steven184 het volgende:
Kittels jaar verloopt ook niet echt voorspoedig.twitter:ProCyclingStats twitterde op donderdag 07-05-2015 om 11:36:27. @marcelkittel @GiantAlpecin, who initially was announced for @AmgenTOC will not participate. Updated startlist:http://t.co/LYr9P2cbny reageer retweet
Hier zou ik ook niet vrolijk van worden nee, gadverdamme.quote:
Daarom juist, iedereen weet dat Marcel van de mannen is, maar hij durft niet uit de kast te komen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier zou ik ook niet vrolijk van worden nee, gadverdamme.
Zo dat is een heel net resultaat voor die jongen, dat zou nou een mooie vangst zijn voor Oranjepot.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:36 schreef TheArt het volgende:
Bergrit in Azerbeidzjan gewonnen door Roglic voor Mugerli, Horner en Ockeloen. De rest is helemaal weggereden.
http://www.procyclingstat(...)15_Stage_2_Ismayilli
Heel sterk resultaat van Ockeloen, die volgend jaar echt prof moet worden, anders snap ik er weinig meer van.
Al was het alleen maar om te horen dat Ockeloen in het skoekeloen rijdt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:36 schreef TheArt het volgende:
Heel sterk resultaat van Ockeloen, die volgend jaar echt prof moet worden, anders snap ik er weinig meer van.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Al was het alleen maar om te horen dat Ockeloen in het skoekeloen rijdt.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog iets meer dan 3 km in Duinkerken.
Koersen in Noord-Frankrijk (en West-Vlaanderen) blijft toch leuk..
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 07-05-2015 om 16:49:14Wat een belachelijke laatste kilometer - alweer - in de Vierdaagse van Duinkerken. reageer retweet
Geef Thijs en José gelijk, maar verder leuke parcoursen. Gisteren mooie kasseienstroken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 07-05-2015 om 16:49:14Wat een belachelijke laatste kilometer - alweer - in de Vierdaagse van Duinkerken. reageer retweet
"Holding a vehicle"quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
48 jarige Nederlof in Ronde van Azerbeidzjan DSQ.. Wellicht buiten de tijd
Nooit echt een topkoers geweest natuurlijk, plaats op de kalender zal ook wel een rol spelen qua startveld. Was vroeger een stuk eerder in het seizoen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik zit net even op de site van Rund um Köln te kijken/.
Toch jammer dat die koers de laatste jaren zo'n matig startveld heeft.
Qua omgeving en hellinkjes zeker te vergelijken met bv een Volta Limburg Classic of Amstel Gold Race
http://arturtabat.online.(...)29_ProfilElite15.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |