Vorig jaar won Froome van Martin.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:11 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Skybot Froome nog niet helemaal goed afgesteld?
Condorquote:Op zondag 3 mei 2015 15:12 schreef Pedroso het volgende:
Froome maar 27 sec. sneller dan de Adelaar van Varseveld.
Hoera, terug naar 2009. Binnenkort wordt hij ergens uit koers genomen omdat hij te lang aan een motor hangt.quote:
Is d'n Gees naast Condor ook nog Adelaar? Wat een multitaskerquote:Op zondag 3 mei 2015 15:12 schreef Pedroso het volgende:
Froome maar 27 sec. sneller dan de Adelaar van Varseveld.
Pinot was snellerquote:
Goordik.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoera, terug naar 2009. Binnenkort wordt hij ergens uit koers genomen omdat hij te lang aan een motor hangt.
Maarja, Spilak verslaat ze ook. Die had ik wel korter verwacht, maar dat die ze zou verslaan.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:16 schreef Momo... het volgende:
Zakarin die Froome en Quintana verslaat hier in de ronde. Als je dat een maand geleden had gezegd was je voor gek verklaard.
Spilak rijdt wel vaker kort in dit soort rondesquote:Op zondag 3 mei 2015 15:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, Spilak verslaat ze ook. Die had ik wel korter verwacht, maar dat die ze zou verslaan.
Dat zeg ik dusquote:Op zondag 3 mei 2015 15:17 schreef Momo... het volgende:
[..]
Spilak rijdt wel vaker kort in dit soort rondes
Wel.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:18 schreef Momo... het volgende:
Je kunt niet op Zakarin wedden voor de giro.
Vorig jaar had hij ook een vrij beroerd voorseizoen, maar won hij dit rondje vrij simpel. Denk niet dat hij hier heel blij mee is..quote:Op zondag 3 mei 2015 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Froome lijkt me wel op schema te liggen, voorseizoen was niet best maar dit is best bevredigend.
In Romandië was hij toch ook 'ziek'?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij ook een vrij beroerd voorseizoen, maar won hij dit rondje vrij simpel. Denk niet dat hij hier heel blij mee is..
Twee weken geleden nog 200/1quote:Op zondag 3 mei 2015 15:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat zijn de odds?
1:40 voor eindwinst ofzo?
Toen was volgens mij nog niet bekend dat hij de Giro zou rijden.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zal voor Baskenland nog wel veel hoger geweest zijn, daar maakte hij ook best indruk
In de laatste dagen bij de meesten gedaald naar ongeveer 60-80, de laagste heeft hem zelfs op 23 staan (en schat hem daarmee ruim bij de beste 6). Ik heb net 6 tientjes op hem ingezet tegen gemiddeld ongeveer 175 keer de inzetquote:Op zondag 3 mei 2015 15:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat zijn de odds?
1:40 voor eindwinst ofzo?
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Zakarin de ronde van Romandie wint neem ik een maand een Zakarin-UI.
[..]
[..]
Iemand was me al voor, maar heb je al een Zakarin-UI?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |