Dan doe ik dat. In de tussentijd ga ik mij meer verdiepen in de Jpop OPsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor zover ik kon vinden. (Repel was eerder) Komt het album waar dit nummer op staat pas de 27e uit. Ik kon niet vinden of er al eerder iets op single verschenen was. Dus worst case scenario moet je drie weken wachten op een rip.
Check dan de Steins;Gate OP. Die is ook van haar.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan doe ik dat. In de tussentijd ga ik mij meer verdiepen in de Jpop OPs
Al gedaan maar dies kutquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check dan de Steins;Gate OP. Die is ook van haar.
krijg d'r trek van...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die OP en ED zijn wel super lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat coolquote:
Wees blij, stel je voor dat Willempie nogmaals met wc's ging gooien...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat gebeurd er hier met 70 jaar bevrijding.., helemaal niets
Een parade van enkele tanks en de paar F16's die we hebben (en misschien oude JSF's)?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat gebeurd er hier met 70 jaar bevrijding.., helemaal niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dondersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maakt een Hibike post, post die vervolgens ping pong
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ping Pong heeft de superieure animatie.
Dat is het juist... Of eigenlijk niet en dat hoort zo.quote:
>Bloatgirlsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:26 schreef robin007bond het volgende:
Ik hoop echt dat de volgende generatie video-compressietechnieken banding echt fatsoenlijk tegen kunnen gaan. De eerste Madokafilm van Coalgirls bevat al veel te veel banding.
Je lacht misschien, maar Bloatgirls is niet bloat genoeg in dit geval.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:59 schreef wdn het volgende:
Archer isDat je nog niet gespoiled bent verbaast meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Kyubey op 09-05-2015 23:25:30 ]Helemaal super.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:59 schreef wdn het volgende:
Archer isShirou is de red man!111!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“An interesting thing is a good thing.”
Ik snap Akashi niet. (niet spoilen pls).quote:
Haren zijn te vervenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shirou is de red man!111!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |