Dan doe ik dat. In de tussentijd ga ik mij meer verdiepen in de Jpop OPsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor zover ik kon vinden. (Repel was eerder) Komt het album waar dit nummer op staat pas de 27e uit. Ik kon niet vinden of er al eerder iets op single verschenen was. Dus worst case scenario moet je drie weken wachten op een rip.
Check dan de Steins;Gate OP. Die is ook van haar.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan doe ik dat. In de tussentijd ga ik mij meer verdiepen in de Jpop OPs
Al gedaan maar dies kutquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check dan de Steins;Gate OP. Die is ook van haar.
krijg d'r trek van...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die OP en ED zijn wel super lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat coolquote:
Wees blij, stel je voor dat Willempie nogmaals met wc's ging gooien...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat gebeurd er hier met 70 jaar bevrijding.., helemaal niets
Een parade van enkele tanks en de paar F16's die we hebben (en misschien oude JSF's)?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat gebeurd er hier met 70 jaar bevrijding.., helemaal niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dondersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maakt een Hibike post, post die vervolgens ping pong
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ping Pong heeft de superieure animatie.
Dat is het juist... Of eigenlijk niet en dat hoort zo.quote:
>Bloatgirlsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:26 schreef robin007bond het volgende:
Ik hoop echt dat de volgende generatie video-compressietechnieken banding echt fatsoenlijk tegen kunnen gaan. De eerste Madokafilm van Coalgirls bevat al veel te veel banding.
Je lacht misschien, maar Bloatgirls is niet bloat genoeg in dit geval.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:59 schreef wdn het volgende:
Archer isDat je nog niet gespoiled bent verbaast meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Kyubey op 09-05-2015 23:25:30 ]Helemaal super.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:59 schreef wdn het volgende:
Archer isShirou is de red man!111!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“An interesting thing is a good thing.”
Ik snap Akashi niet. (niet spoilen pls).quote:
Haren zijn te vervenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shirou is de red man!111!!!
[ afbeelding ]
het zijn niet zijn ogenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik snap Akashi niet. (niet spoilen pls).
Kunnen mensen gewoon eens niet in zijn hypnotiserende ogen kijken?
Nouja hij doet een legitieme basketbal beweging. Het is alleen erg overpowered hierquote:
Nurutoad en Saucegays liggen nu dood op de grond. Als de anime de manga netjes volgt dat wordt wat er aan zit te komen alleen onzinniger en onzinniger.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:04 schreef Skunk-m het volgende:
Voor de liefhebber, 28 mei begint canon weer in naruto anime.
stervende is iets anders als dood.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nurutoad en Saucegays liggen nu dood op de grond. Als de anime de manga netjes volgt dat wordt wat er aan zit te komen alleen onzinniger en onzinniger.
Ach so.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:49 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nouja hij doet een legitieme basketbal beweging. Het is alleen erg overpowered hier
Als je goede timing hebt kun je op momenten dat een persoon zijn evenwicht verplaatst bewegen om diegene uit evenwicht te brengen.
Oh oh oh.... jij oude bittere vrouw...quote:Op zondag 10 mei 2015 15:28 schreef Kyubey het volgende:
Waarom wordt Totoro trouwens zo erg gehyped? Ik vond het echt een zeldzame kutfilm, vooral die kinderen haalden het bloed onder mijn nagels vandaan. Op mooie animatie na kan ik geen pluspunt vinden.
Dit is mijn tweede Ghibli-film trouwens, Spirited Away vond ik ook maar mwah. Zijn er betere Ghiblifilms?
[..]
Ach so.
De regisseur is vrij beroemd en dat bolle, grijze ding is de mascotte van Ghibli geworden.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:28 schreef Kyubey het volgende:
Waarom wordt Totoro trouwens zo erg gehyped?
De plot was misschien weinig bijzonders, maar de uitvoering was dan weer wel bijzonder vond ik. De scene waarin de ouders varkens werden, of de scenes die dat veelarmige machinist-monster introduceerden of de scene met die riviergod ... de meeste 1/2 kuru series die ik volg hebben niets dat zo indrukwekkend is.quote:
Ik heb verder alleen Nausicaa gezien. Het verbaasde me dat de manga op een heel andere noot eindige dan de film, maar ze waren allebei wel het zien waar.quote:
http://myanimelist.net/anime/578/Hotaru_no_Hakaquote:Op zondag 10 mei 2015 15:28 schreef Kyubey het volgende:
Waarom wordt Totoro trouwens zo erg gehyped? Ik vond het echt een zeldzame kutfilm, vooral die kinderen haalden het bloed onder mijn nagels vandaan. Op mooie animatie na kan ik geen pluspunt vinden.
Dit is mijn tweede Ghibli-film trouwens, Spirited Away vond ik ook maar mwah. Zijn er betere Ghiblifilms?
Omdat ghibilli kut isquote:Op zondag 10 mei 2015 15:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach so.
;_;quote:
Was wel een vette episode opzichquote:Op zondag 10 mei 2015 19:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
;_;
Nu Ekbatana eindelijk gevallen is kunnen we eindelijk doorgaan met Arslan's verhaallijn.
Nu of in het verleden. Arslan blijft een Iranir, een vijand van het westen. En een mensenhandelaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is nou de betere versie de OVA uit de jaren 90 of de tv?
SPOILER: episode 16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op zondag 10 mei 2015 23:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mwah, ik twijfel nog tussen Asuka en Sapphire-chan.
Alleen vanwege dat sex haar verdomme fluffy manquote:Op zondag 10 mei 2015 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kumiko is het betere beste meisje.
[ afbeelding ]
Ze heeft leuk haar, maar is niet altijd even aardig.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kumiko is het betere beste meisje.
[ afbeelding ]
Oeh, je mag hem dumpen.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hibike folder al bijna net zo groot als de chuu2
quote:Op zondag 10 mei 2015 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze heeft leuk haar, maar is niet altijd even aardig.
quote:Op zondag 10 mei 2015 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Alleen vanwege dat sex haar verdomme fluffy man
[ afbeelding ]
Preach itquote:Op zondag 10 mei 2015 23:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wellus, ze moet alleen bijsturen als een malle om niet in de childhoodfriend-slomp terecht te komen.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Orimoto's haar is nog net iets leuker, maar verhip je hebt helemaal gelijk.
Memesubsquote:Op zondag 10 mei 2015 23:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ojah, mensen die HS nemen ipv Commie voor oregairu zijn gek
links HS rechts Commie
[ afbeelding ]
ik kijk wel alssie klaar is.. er ligt genoeg klaar en veel tijd heb ik toch niet om alles te kijken helaas..quote:
Ik heb ongetwijfeld eerder een soortgelijk sentiment geuit, maar op de een of andere manier vind ik anime minder leuk als ik ze niet per aflevering kan bespreken.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk wel alssie klaar is.. er ligt genoeg klaar en veel tijd heb ik toch niet om alles te kijken helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |