Nogal jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:44 schreef d4v1d het volgende:
beetje raar dat ze je niks vertellen waardoor jij nu in het duister moet tasten
ach, het houdt je bezig en je bent nog niet genoeg in het ziekenhuis geweest enzo dus dit kan er wel bij.quote:
Ach ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ach, het houdt je bezig en je bent nog niet genoeg in het ziekenhuis geweest enzo dus dit kan er wel bij.
heb je ze zelf teruggebeld of wilden ze je moeder geen details vertellen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wilden ze niet. Morgen krijg ik het pakketje, ik neem aan dat daar info in zit...
Ik heb net nog eens gebeld, maar de betreffende afdeling heeft pauze, hopelijk bellen ze na 13:00 mij terug, heb het nummer en naam achtergelaten...quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je ze zelf teruggebeld of wilden ze je moeder geen details vertellen?
Ik denk ook aan MRSA
je bent sinds die opname niet aan de spuitpoep toch? mogelijk heb je niks opgelopen, maar goed dat ze het willen uitsluitenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb net nog eens gebeld, maar de betreffende afdeling heeft pauze, hopelijk bellen ze na 13:00 mij terug, heb het nummer en naam achtergelaten...
Had al even met C_c geappt, die ging daar niet vanuit eigenlijk omdat ze dat niet via ontlasting testen blijkbaar
Maar goed, ik hoor hopelijk straks meer
Nee, heb wel een paar keer dunne gehad, maar op 1 hand te tellen eigenlijk, en vaak van het eten denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
je bent sinds die opname niet aan de spuitpoep toch? mogelijk heb je niks opgelopen, maar goed dat ze het willen uitsluiten
Wat een bizarre gang van zaken...quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:35 schreef Toto69 het volgende:
De wond gaat goed!
Maar.. ik kom thuis.. en m'n moeder:
"Toto... wil je even gaan zitten? Ik heb slecht nieuws voor je"
"Toto, het ziekenhuis belde net voor je"
Ik: Daar kom ik net weg hè
"Ja... toen je 1.5 maand geleden in het ziekenhuis lag, was die vrouw naast je besmet met iets. Je hebt geen keuze, ze gaan je een test opsturen en die moet je doen anders word je sowieso opgenomen... die man aan de telefoon wilde niet zeggen waar het om gaat."
Voorzorgsmaatregelen I guess, ze zijn daar (Gelukkig) erg streng mee. Maar ik hoop niks ernstigs en ik hoop überhaupt niks te hebbenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Anders wordt het opname? Wie gaan ze daar voor meebrengen?
Zoiets zei m'n ma, begreep zij ervan. Zal wel lichtelijk overdreven zijn hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Anders wordt het opname? Wie gaan ze daar voor meebrengen?
Tuurlijk, het gaat om je gezondheid. Maar gedwongen opname is echt niet zomaar mogelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoiets zei m'n ma, begreep zij ervan. Zal wel lichtelijk overdreven zijn hoorm'n ma en paniek... maar meewerken is wel zo handig
Nee, dat snap ik zelf ook gelukkig. Maar goed, ik wil eerst weten hoe of watquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Tuurlijk, het gaat om je gezondheid. Maar gedwongen opname is echt niet zomaar mogelijk.
Bedankt voor je postquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Toto, met het gevaar je tegen het zere been te schoppen:
Het lijkt soms alsof je bevestiging zoekt van de ellende die je voelt - wat invoelbaar is, en waarschijnlijk iedereen hier zou doen, staande in jouw schoenen.
Maar je kunt en mag niet op de afgelopen jaren terugkijken als 'verloren'. Het is zoals het ging en zo krijgt iedereen vroeg of laat zijn portie.
Je hebt nog een heel leven voor je en had al een hartstikke tof leven achter je, met je Portugal-ervaring. Het staat nu even on hold, maar dat is logisch gezien je aandoening. Wees toch blij dat alles nog vóór je ligt. Portugal loopt niet weg en jij bent louter karma- en ervaringspunten aan het sprokkelen.
En dan heb je nog eens top-ouders ook. Ik denk dat je je minder zou moeten verzetten tegen de omstandigheden en moet accepteren dat dit nu gebeurt.
Maar dat is misschien ook lastig als je jong bent in de huidige generatie. Ik zie zo veel ontevredenheid en een hele hoge lat als het om levensvreugde gaat, bij de jongeren van nu. Ongeluk lijkt een ongemak te zijn geworden, terwijl er in feite geen reden is aan te nemen dat je níet aan de beurt bent.
Heel veel sterkte
Het zou zomaar eens kunnen dat ze dat er nu wel automatisch bij gaan doen. Denk ik. Maar dat hoor ik straks dus als ze terugbellen, hoop ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef roos85 het volgende:
Toot, heb je al bloedonderzoek aangevraagd? Of moeten we bij kop en kont pakken en naar de (huis)arts brengen?
Anders naar je huisartsquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen dat ze dat er nu wel automatisch bij gaan doen. Denk ik. Maar dat hoor ik straks dus als ze terugbellen, hoop ik
Alleen in 2012quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Anders naar je huisartsstel dat het herstel belemmerd wordt door verkeerde bloedwaarden
blijf het raar vinden dat ze het nooit onderzocht hebben.
huisarts niet neequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je het gevraag, in 2015, aan je huisarts
en waarom niet, aangezien die suggestie al weken lang gedaan wordt eigenlijk? vind je dat de huisarts spontaan zelf moet langskomen met een naald en paar buisjes?quote:
hij heeft ze nog niet eens gesprokenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef Sylvana het volgende:
Raar verhaal weer hoor dat ze niet meer zeggen!
Hou eens op met doktertje spelen op basis van wat Wikipedia pagina's.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
en waarom niet, aangezien die suggestie al weken lang gedaan wordt eigenlijk? vind je dat de huisarts spontaan zelf moet langskomen met een naald en paar buisjes?
jouw opmerking slaat nergens op. Als toto graag bloed gechecked wil hebben moet hij actie ondernemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou eens op met doktertje spelen op basis van wat Wikipedia pagina's.
Waarom zoveel moeite voor een 'onschuldige bacterie'? Heeft dat te maken met het kunnen besmetten van kwetsbare personen of groeit deze bacterie uit tot iets ernstigers of...?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef Toto69 het volgende:
Had meteen de goeie aan de lijn, er wordt geen naam genoemd maar 'onschuldige bacterie' stemt me wat positiever
Snap ik. Zal het volgende week nog een svragen op de wondpoli. Ben overigens ook niet moe of wat dan ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
jouw opmerking slaat nergens op. Als toto graag bloed gechecked wil hebben moet hij actie ondernemen.
Ze wilden weten of het verder verspreid isquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite voor een 'onschuldige bacterie'? Heeft dat te maken met het kunnen besmetten van kwetsbare personen of groeit deze bacterie uit tot iets ernstigers of...?
Iemand die dat weet?
Misschien heeft Toto wel nog een heel leven voor zich met een bloedende kont en abonnement op het ziekenhuis tot z'n dood. Positief zijn is mooi hoor, maar als zoiets al jaren sleept en dokters aangeven dat het niet onwaarschijnlijk is dat het chronisch is, is er weinig reden tot juichen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Toto, met het gevaar je tegen het zere been te schoppen:
Het lijkt soms alsof je bevestiging zoekt van de ellende die je voelt - wat invoelbaar is, en waarschijnlijk iedereen hier zou doen, staande in jouw schoenen.
Maar je kunt en mag niet op de afgelopen jaren terugkijken als 'verloren'. Het is zoals het ging en zo krijgt iedereen vroeg of laat zijn portie.
Je hebt nog een heel leven voor je en had al een hartstikke tof leven achter je, met je Portugal-ervaring. Het staat nu even on hold, maar dat is logisch gezien je aandoening. Wees toch blij dat alles nog vóór je ligt. Portugal loopt niet weg en jij bent louter karma- en ervaringspunten aan het sprokkelen.
En dan heb je nog eens top-ouders ook. Ik denk dat je je minder zou moeten verzetten tegen de omstandigheden en moet accepteren dat dit nu gebeurt.
Maar dat is misschien ook lastig als je jong bent in de huidige generatie. Ik zie zo veel ontevredenheid en een hele hoge lat als het om levensvreugde gaat, bij de jongeren van nu. Ongeluk lijkt een ongemak te zijn geworden, terwijl er in feite geen reden is aan te nemen dat je níet aan de beurt bent.
Heel veel sterkte
Het houdt maar niet op .... waarom nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:35 schreef Toto69 het volgende:
De wond gaat goed!
"Ja... toen je 1.5 maand geleden in het ziekenhuis lag, was die vrouw naast je besmet met iets. Je hebt geen keuze, ze gaan je een test opsturen en die moet je doen anders word je sowieso opgenomen... die man aan de telefoon wilde niet zeggen waar het om gaat."
Wat is dit nu weer dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:35 schreef Toto69 het volgende:
De wond gaat goed!
Ja dat snap ik sigme. Maar het kan (juist) geen kwaad e.e.a. dan wat te relativeren, misschien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien heeft Toto wel nog een heel leven voor zich met een bloedende kont en abonnement op het ziekenhuis tot z'n dood. Positief zijn is mooi hoor, maar als zoiets al jaren sleept en dokters aangeven dat het niet onwaarschijnlijk is dat het chronisch is, is er weinig reden tot juichen.
Jeetje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
Het houdt maar niet op .... waarom niet
Sterkte Toot!![]()
Oh alleen in zijn bilnaad? Ik dacht dat hij poep zou moeten scheppen in een potje, of even roeren met een staafje in de dagproduktiequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje.
De beste jongen moet een wattenstaafje in z'n bilnaad stoppen om een geroutineerde test te doen. Als er SARS onder de patiënten was verspreid hadden ze niet via de post een pakketje ter controle gestuurd hoor. Laten we de rouwkransen even opzij leggen.
Ik had op die ene post gereageerd voordat ik de rest eronder had gelezen ja! #jeetje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje.
De beste jongen moet een wattenstaafje in z'n bilnaad stoppen om een geroutineerde test te doen. Als er SARS onder de patiënten was verspreid hadden ze niet via de post een pakketje ter controle gestuurd hoor. Laten we de rouwkransen even opzij leggen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh alleen in zijn bilnaad? Ik dacht dat hij poep zou moeten scheppen in een potje, of even roeren met een staafje in de dagproduktie
We zullen zien wat zich aanbiedtquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Goed om te horen dat het allemaal toch wel aan het sluiten (lijkt) te zijn![]()
Zou je niet proberen eerst werk te vinden in NL en te kijken hoe dat gaat? Als dat allemaal goed gaat, kan je jezelf ook beter verkopen aan het buitenland
Best pijnlijk ja, van #viesdun naar #viesdikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:14 schreef Negentiendertig het volgende:
Balen van die spijkerbroeken, maar fijn dat je er even tussenuit gaat. Zal je vast goed doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, toot is een fatty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, maar morgen pasga het immer leuke Friesland onveilig maken met sonicvolcano
![]()
De bovenste wond, dat hele grote gat waar de vac pomp op zat, is 'dicht', maar nog zeer kwetsbaar. Oppassen dus. De onderste wond die zoveel problematiek gaf met pus e.d., hebben we 2 weken zalf op gedaan. Of nja, in. Om het wild vlees weg te houden. Die gaan we nu proberen te laten sluiten. Dan kan het met een week-2 weken dicht zitten. Maar dan is de vraag: BLIJFT het dicht? En blijft die cyste wegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef SeLang het volgende:
Ik heb het een tijdje niet meer gevolgd maar die wond is dus inmiddels dicht (omdat je een spijkerbroek aan mag) of niet?
Maar er is dus wel eindelijk significante vooruitgang dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De bovenste wond, dat hele grote gat waar de vac pomp op zat, is 'dicht', maar nog zeer kwetsbaar. Oppassen dus. De onderste wond die zoveel problematiek gaf met pus e.d., hebben we 2 weken zalf op gedaan. Of nja, in. Om het wild vlees weg te houden. Die gaan we nu proberen te laten sluiten. Dan kan het met een week-2 weken dicht zitten. Maar dan is de vraag: BLIJFT het dicht? En blijft die cyste weg
Niet te wild doen dan, morgenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De bovenste wond, dat hele grote gat waar de vac pomp op zat, is 'dicht', maar nog zeer kwetsbaar. Oppassen dus. De onderste wond die zoveel problematiek gaf met pus e.d., hebben we 2 weken zalf op gedaan. Of nja, in. Om het wild vlees weg te houden. Die gaan we nu proberen te laten sluiten. Dan kan het met een week-2 weken dicht zitten. Maar dan is de vraag: BLIJFT het dicht? En blijft die cyste weg
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar er is dus wel eindelijk significante vooruitgang dus!
Zal wel meevallen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:36 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Niet te wild doen dan, morgenwel heel fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan. Slag om de arm enzo, maar it's something!
Respect voor je moeder, die je al jaar in, jaar uit helpt met de wondverzorging, en nu weer met die zalf (neem ik aan?)
Vergeet niet je ID mee te nemen, zou me niks verbazen als ze je aanzien voor een 16-jarigequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Zal wel meevallen hoorik en uitgaan is al uniek hehe. Ja, respect daarvoor.
Zo jong lijk ik toch ooook weer niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:53 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Vergeet niet je ID mee te nemen, zou me niks verbazen als ze je aanzien voor een 16-jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké misschien ook wel
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo jong lijk ik toch ooook weer niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké misschien ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zo jong lijk ik toch ooook weer niet?PwuisgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké misschien ook wel![]()
[..]
Zo jong lijk ik toch ooook weer niet?Ik zou je konijn thuislaten als je uitgaat, die komt sowieso niet binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké misschien ook wel
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zou je konijn thuislaten als je uitgaat, die komt sowieso niet binnen
Zekerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Wordt leuk vandaag![]()
Achter de Fryske famkes aan
Thnxquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:44 schreef Sylvana het volgende:
Ik hoop het ook voor je toto!
Veel plezier vandaag!
Wanneer moet je ermee beginnen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:39 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb het pakketje in huis gekregen van het ziekenhuis, het gaat om de VRE Bacterie. Een bacterie in de darmen die onschuldig is voor gezonde/matig zieke patiënten. Ik moet 3 dagen op rij met een staafje in m'n anus roeren![]()
en dat opsturen. Dan hoor ik binnen 6 weken of ik het wel of niet heb. Zo niet: super. Zo wel: als ik dan weer opgenomen zou worden, is dat geïsoleerd, om besmetting te voorkomen.
Maar ik hoop dat het meezit en ik niks heb.
SV wil je vast wel helpenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:39 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb het pakketje in huis gekregen van het ziekenhuis, het gaat om de VRE Bacterie. Een bacterie in de darmen die onschuldig is voor gezonde/matig zieke patiënten. Ik moet 3 dagen op rij met een staafje in m'n anus roeren![]()
en dat opsturen. Dan hoor ik binnen 6 weken of ik het wel of niet heb. Zo niet: super. Zo wel: als ik dan weer opgenomen zou worden, is dat geïsoleerd, om besmetting te voorkomen.
Maar ik hoop dat het meezit en ik niks heb.
Nutella bij het ontbijt hmmquote:
quote:
Hahaquote:
Droogquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is het daar een beetje mooi weer? Hier volop regen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
DroogBlijft het ook als het goed is. Wel harde wind.
79 kilo kom hatenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toto is zo dik dat hij niet zal wegwaaien
Wat fijn zeg!quote:Op zondag 31 mei 2015 16:07 schreef Toto69 het volgende:
Zo, weer thuis. Tof weekend gehad, erg gezellig. Redelijk veel gedaan, uitgaan, stukken gelopen, bukken, noem het maar. En net gecheckt, er is helemaal niets veranderd aan de situatie qua wonddus voor nu voorzichtig positief. Zeker na uren op een barkruk, en gewoon alles gedaan te hebben.
Sonic nogmaals bedankt voor de gezelligheid
En nu eerst eten:
Graag gedaan gozer! Ik vond het erg gezelligquote:Op zondag 31 mei 2015 16:07 schreef Toto69 het volgende:
Zo, weer thuis. Tof weekend gehad, erg gezellig. Redelijk veel gedaan, uitgaan, stukken gelopen, bukken, noem het maar. En net gecheckt, er is helemaal niets veranderd aan de situatie qua wonddus voor nu voorzichtig positief. Zeker na uren op een barkruk, en gewoon alles gedaan te hebben.
En nu eerst eten:
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooi dat het allemaal zo goed is gegaan!!
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:14 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat fijn zeg!![]()
En lief van Sonic dat 'ie je wilde hosten. FOK!
Zekerquote:Op zondag 31 mei 2015 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Graag gedaan gozer! Ik vond het erg gezellig![]()
En gelukkig dat je wond hetzelfde gebleven is. Erg positief! Voor herhaling vatbaar wat mij betreft
Haha, thanksquote:Op zondag 31 mei 2015 16:14 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat fijn zeg!![]()
En lief van Sonic dat 'ie je wilde hosten. FOK!
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:38 schreef artelligence het volgende:
Hey wat leuk dat jullie de Fryske Fammen de schrik op het lijf gejaagd
Alleen maar goede verhalen hoop ikquote:Op zondag 31 mei 2015 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben het ook nog uitgebreid over jou gehad.![]()
Uiteraardquote:Op zondag 31 mei 2015 16:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alleen maar goede verhalen hoop ikSV is een toffe kerel he?
Alleen maar positiefquote:Op zondag 31 mei 2015 16:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alleen maar goede verhalen hoop ikSV is een toffe kerel he?
Wat ontzettend fijn dat het zo goed ging en leuk wasquote:Op zondag 31 mei 2015 16:07 schreef Toto69 het volgende:
En nu eerst eten:
Wat fijn om eens goed nieuws te lezenquote:Op zondag 31 mei 2015 16:07 schreef Toto69 het volgende:
En nu eerst eten:
Super om te lezen!quote:Op zondag 31 mei 2015 16:07 schreef Toto69 het volgende:
En nu eerst eten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |