Zoals het 'hoort'quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wtf 3 dagen wachten met reageren na een geslaagde date? _________________________
Mijn date appte me na krap een uur al, appen sindsdien eigenlijk onafgebroken door...
Hoewel ik zelf hetero ben, komt mij dit nogal heteronormatief over. Is deze reeks alleen voor hetero's bestemd?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:34 schreef Samzz het volgende:
Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook?
Nee, hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:54 schreef Domyos het volgende:
[..]
Hoewel ik zelf hetero ben, komt mij dit nogal heteronormatief over. Is deze reeks alleen voor hetero's bestemd?
Bij deze.quote:Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook
Als je na een leuke date 3 dagen wacht om iets te laten horen ben ik er wel klaar mee denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
3 Dagen wachten voordat je reageert. Anders wil je te graag, en dan maak je geen kans meer. Dit geldt alleen voor mannen overigens.
regels zijn regelsquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je na een leuke date 3 dagen wacht om iets te laten horen ben ik er wel klaar mee denk ik.Komt over als desinteresse.
Als ik binnen 24 uur niks hoor, dan reageer ik al niet meer. Tenzij er echt een goede reden is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je na een leuke date 3 dagen wacht om iets te laten horen ben ik er wel klaar mee denk ik.Komt over als desinteresse.
Je gaat nerveus worden, onzeker, je krijgt het warm en gaat zweten. Vindt hij je nu leuk of niet? Er zal toch vast wel een goede reden zijn dat hij niet reageert? Wat als hij nog een ander ziet? Moet ik hem dan maar wat sturen of niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat nerveus worden, onzeker, je krijgt het warm en gaat zweten. Vindt hij je nu leuk of niet? Er zal toch vast wel een goede reden zijn dat hij niet reageert? Wat als hij nog een ander ziet? Moet ik hem dan maar wat sturen of niet?
Nee fuck dit! Je wilt m. Je zal m krijgen verdomme
Et voila.
Leugens!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij in ieder geval niet.
Van wie moet je?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:05 schreef Djurres het volgende:
Ik date gewoon nooit, maar zal nu wel moeten
Klopt, maar aan de andere kant kan iemand het misschien ook heel druk hebben?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met welke man qua looks matcht ie?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:20 schreef Nammie het volgende:
Ja, hij had al wat gestuurd en we zien elkaar straks weer. Heb vriendinnen afgezegd voor hem vanavond, vonden ze niet erg, dus dat is ook een goed punt.
Bij mij ook niet. Maar he, wat weten wij nouquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij in ieder geval niet.
Als je te druk bent voor een berichtje binnen 3 dagen dan ben je zeker te druk voor daten/een relatie.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:22 schreef Nammie het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant kan iemand het misschien ook heel druk hebben?
Wow! Claimer!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je te druk bent voor een berichtje binnen 3 dagen dan ben je zeker te druk voor daten/een relatie.
Niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand wilde op Paiq al na een aantal regels daten.
'Wauw jij bent heel leuk! Wanneer spreken we af?'
Ze komt uit Utrecht.
'Mannen in Utrecht zijn niks, jij bent veel leuker!'
Gvd
Jawel. Ze kent me niet, dus dat kan ze niet weten.quote:
Ik denk dat ze doelt op uiterlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jawel. Ze kent me niet, dus dat kan ze niet weten.
En Utrecht is me sowieso te ver.
Ja dat was het enige. 1 foto.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:11 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op uiterlijk.
Of kon ze dat nog niet zien?
Te druk voor appje van een zin? Echt?!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:22 schreef Nammie het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant kan iemand het misschien ook heel druk hebben?
Eh, je moet dingen ook wel in de juiste geest lezen natuurlijk. Dit lijkt me juist allesbehalve het desperate type.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja dat was het enige. 1 foto.
Omdat mannen vaak zo desperate overkomen. Nou, dit is de omgekeerde wereld.
Ik zit niet op datingsites, maar als je d'r depressief van wordt.. Waarom zit je er dan op?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:25 schreef ScheurGleuf het volgende:
Worden jullie niet een beetje depressief van datingsites? In het echt zijn mijn kansen ieder geval altijd een stuk hoger. En de vrouwen zijn in het echt interessanter.
Aanwas en reacties op datingsites (behalve tinder) is goed te doen, ik vind het niveau vaak wat meh.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:25 schreef ScheurGleuf het volgende:
Worden jullie niet een beetje depressief van datingsites? In het echt zijn mijn kansen ieder geval altijd een stuk hoger. En de vrouwen zijn in het echt interessanter.
Ik zit er niet op. :pquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zit niet op datingsites, maar als je d'r depressief van wordt.. Waarom zit je er dan op?
In het echt dan zijn er inderdaad leukere dames, waar je makkelijk mee kan praten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:44 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Aanwas en reacties op datingsites (behalve tinder) is goed te doen, ik vind het niveau vaak wat meh.
Ik zie irl knappere en leukere dames lopen.
Ik vind het interessant om te zien wat mensen beweegt. Binnen de universiteit kom ik moeilijker in contact met anderen, terwijl op dergelijke sites mensen zich op een eerlijke manier presenteren. Ik heb zelfs twee mensen die ik ken in het echt ken erop zien staan en leerde ze op een andere manier kennen. Ik ben meer op zoek naar vriendschappen en gedeelde interesses, dan op zoek naar een relatie (ben tamelijk aseksueel). Mits iemand een volledig uitgeschreven profiel heeft (op OkC), dan leer je die persoon beter kennen dan als je een avond uitgaat. Terzijde dat ik nooit uitga, maar het dient gewoon als vergelijking.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je niet van plan bent om te daten, waarom dan wel die vragen stellen?
Ja. Succes gehad met een buitenlandse en een nederlandse. Wel allebei van korte duur.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:06 schreef Domyos het volgende:
Hebben mensen wel eens succes gehad met OkCupid? Met een buitenlandse/-er of met iemand uit Nederland?
Ja op mijn vragen kan ik ook antwoord krijgen door de vorige topics te lezen, maar dat is teveel om allemaal lezen, dus dan maar zo. Lijkt wel een review / monoloog zoals ik het heb neergeschreven, hoewel dat niet de bedoeling is.
Het was gewoon een test om te kijken of jij alleen uit bent op seks of nietquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja dat was het enige. 1 foto.
Omdat mannen vaak zo desperate overkomen. Nou, dit is de omgekeerde wereld.
Ik vroeg het omdat toen ik stond ingeschreven er wel buitenlandse bij waren die interesses met mij deelden. Maar ik vond het wel een beetje raar om via zo'n site het te proberen, terwijl ik de uni ook overspoeld is met buitenlanders. Daarnaast moet je echt al heel zeker zijn, wil je elkaar gaan opzoeken. Vandaar mijn twijfel destijds en zodoende heb ik me uitgeschreven. Het moet toch wel serieus zijn, wil je elkaar gaan opzoeken, toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:29 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ja. Succes gehad met een buitenlandse en een nederlandse. Wel allebei van korte duur.
Krijg ik nu een sticker voor mijn bijdrage aan het onderzoek?+
Dat hoeft toch niet specifiek op een datingsite?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:24 schreef Domyos het volgende:
[..]
Ik vind het interessant om te zien wat mensen beweegt. Binnen de universiteit kom ik moeilijker in contact met anderen, terwijl op dergelijke sites mensen zich op een eerlijke manier presenteren. Ik heb zelfs twee mensen die ik ken in het echt ken erop zien staan en leerde ze op een andere manier kennen. Ik ben meer op zoek naar vriendschappen en gedeelde interesses, dan op zoek naar een relatie (ben tamelijk aseksueel). Mits iemand een volledig uitgeschreven profiel heeft (op OkC), dan leer je die persoon beter kennen dan als je een avond uitgaat. Terzijde dat ik nooit uitga, maar het dient gewoon als vergelijking.
Nee klopt, ik heb er ook maar even opgezeten. Internet is voor mij de laatste plaats om mensen te leren kennen, maar in het echt krijg ik een gefragmenteerder beeld van iemand. Op zo'n profiel kan je meteen zien of iemand dezelfde interesses heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet specifiek op een datingsite?
Dat zegt inderdaad toch genoeg over zo'n mokkel. Als ze in héél Utrecht niet één "leuke" man kan ontwaren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand wilde op Paiq al na een aantal regels daten.
'Wauw jij bent heel leuk! Wanneer spreken we af?'
Ze komt uit Utrecht.
'Mannen in Utrecht zijn niks, jij bent veel leuker!'
Gvd
Ben jij autistisch?quote:Op zondag 3 mei 2015 07:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad toch genoeg over zo'n mokkel. Als ze in héél Utrecht niet één "leuke" man kan ontwaren.
Blijkbaar. Ik ben volgens mij de enige die denkt dat een opmerking als van die griet uit Utrecht een beetje speels en prikkelend bedoelt is.quote:
Dat vraag ik mijn eigen ook altijd af, altijd maar die te overdreven overgefantaseerde profielen (Wat meer op een CV lijkt voor een hoge betrekking dan het wat weg heeft van een persoonlijkheid) en dan nog van de zogenaamde fotomodellen geshopte foto's of foto's uit de beste hoek genomen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:25 schreef ScheurGleuf het volgende:
Worden jullie niet een beetje depressief van datingsites?
ik denk heel vaak dat ik de enige hier ben die (...) maar dan weet ik dat we met zijn tweeen zijn.quote:Op zondag 3 mei 2015 08:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik ben volgens mij de enige die denkt dat een opmerking als van die griet uit Utrecht een beetje speels en prikkelend bedoelt is.
Ik denk eerder dat jij mijn post iets te serieus neemt.quote:Op zondag 3 mei 2015 08:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik ben volgens mij de enige die denkt dat een opmerking als van die griet uit Utrecht een beetje speels en prikkelend bedoelt is.
Precies, ik krijg in een oogopslag een beter totaalbeeld van iemand. In het echt krijg je meestal maar een eenzijdig beeld van iemand, waarbij mensen niet in een keer alle kaarten op tafel gooien. Zowel plus- en minpunten worden benoemd. Althans, dat is mijn ervaring van enkele dagen door zo'n profielen scrollen op OkCupid. Dat overdrijven en streven naar perfectie alsof men een cv uitschrijft zoals in onderstaande quote, ben ik dan ook niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
Het enige wat je moet weten is toch dat je benieuwd bent wie er achter het profiel zit?
quote:Op zondag 3 mei 2015 08:58 schreef Konijntjuh het volgende:
Dat vraag ik mijn eigen ook altijd af, altijd maar die te overdreven overgefantaseerde profielen (Wat meer op een CV lijkt voor een hoge betrekking dan het wat weg heeft van een persoonlijkheid) en dan nog van de zogenaamde fotomodellen geshopte foto's of foto's uit de beste hoek genomen.
Stand out from the crowdquote:Op zondag 3 mei 2015 08:58 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Dat vraag ik mijn eigen ook altijd af, altijd maar die te overdreven overgefantaseerde profielen (Wat meer op een CV lijkt voor een hoge betrekking dan het wat weg heeft van een persoonlijkheid) en dan nog van de zogenaamde fotomodellen geshopte foto's of foto's uit de beste hoek genomen.
En dan nog al dat gelieg en bedrieg er om heen draaien, vrouwen zullen wel een stuk of 20 mannen aan het lijntje houden en hun lijstje (selectie) afgaan. Dus welke man de beste competentie heeft voor het moment waar ze zin in hebben (vermogend /groot geschapen/stoer/ aantrekkelijk/). En elke man stuurt wanhopig zijn berichten naar elke vrouw die er neukbaar uitziet voor hem in de hoop dat hij een reactie terug krijgt.
Een soort van poppenkastje naar mijn gevoel.
Wat zegt dat danquote:Op zondag 3 mei 2015 07:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad toch genoeg over zo'n mokkel. Als ze in héél Utrecht niet één "leuke" man kan ontwaren.
Ja is ook wel zo, alleen bleef het daar niet bij. Heb haar wel eerlijk verteld dat de afstand gewoon te groot is. Heb haar nummer wel, voor het geval dat.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, je moet dingen ook wel in de juiste geest lezen natuurlijk. Dit lijkt me juist allesbehalve het desperate type.
Ja die taktiek werkte erg goed hierquote:Op zondag 3 mei 2015 11:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Stand out from the crowd
Zelf stuur ik nooit naar heel veel vrouwen wanhopig mijn berichten. Dames die ik een 9 of 10 zou geven qua uiterlijk laat ik ook links liggen; krijgen toch al superveel aandacht en zijn daarnaast veel te kieskeurig. Ik reageer alleen op de profielen die me 'pakken', dat zijn vrouwen die wél wat te vertellen hebben, zónder dat ze gelijk een eisenlijst van 30 punten voor je klaar hebben staan. Als ik dan een bericht stuur dan stop ik altijd wat persoonlijks daarin, ik stel ze bijvoorbeeld wat vragen over hun profiel en laat daarmee zien dat ik daadwerkelijk interesse in die persoon heb, ipv dat ik een standaardbericht naar ze stuur omdat ik gewoon snel mijn leuter ergens in wil hangen.
En wat betreft mijn eigen profiel, gewoon een paar steekwoorden en het niet mooier maken dan het is. Als foto gewoon een lilleke selfie close up. Weten ze gelijk wat ze kunnen verwachten
Ik heb zeker dezelfde strategie, maar ga wel alleen voor de vrouwen die ik 9 a 10 waardig vind EN die iets te vertellen hebben. Why choose?quote:Op zondag 3 mei 2015 11:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Stand out from the crowd
Zelf stuur ik nooit naar heel veel vrouwen wanhopig mijn berichten. Dames die ik een 9 of 10 zou geven qua uiterlijk laat ik ook links liggen; krijgen toch al superveel aandacht en zijn daarnaast veel te kieskeurig. Ik reageer alleen op de profielen die me 'pakken', dat zijn vrouwen die wél wat te vertellen hebben, zónder dat ze gelijk een eisenlijst van 30 punten voor je klaar hebben staan. Als ik dan een bericht stuur dan stop ik altijd wat persoonlijks daarin, ik stel ze bijvoorbeeld wat vragen over hun profiel en laat daarmee zien dat ik daadwerkelijk interesse in die persoon heb, ipv dat ik een standaardbericht naar ze stuur omdat ik gewoon snel mijn leuter ergens in wil hangen.
Is er een keer een vrouw die helemaal voor je wil gaan. Is het weer niet goedquote:Op zondag 3 mei 2015 21:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou ben blij dat ik van diegene af ben, damn.
Ze zat al toekomstplannen te maken. 'Ja dan kom ik elke woensdag bij jou en jij in het weekend bij mij'.
Ik zo: 'Je wilt wel erg graag, he?'
En toen een heel verhaal dat ze heel graag liefde wil, ook omdat haar schouders gescheiden zijn, haar vader een tumor heeft etc.
Nou, toen ben ik gaan rennen. Sorry hoor, maar hier heb ik niet om gevraagd
Even 'schouders gescheiden' aangepast. Gvd, lach om mezelf hieroquote:Op zondag 3 mei 2015 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is er een keer een vrouw die helemaal voor je wil gaan. Is het weer niet goed
Grapje bro
Eeuwig zonde. Misschien kon ze wel hele leuke truukjes in bed.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou ben blij dat ik van diegene af ben, damn.
Ze zat al toekomstplannen te maken. 'Ja dan kom ik elke woensdag bij jou en jij in het weekend bij mij'.
Ik zo: 'Je wilt wel erg graag, he?'
En toen een heel verhaal dat ze heel graag liefde wil, ook omdat haar ouders gescheiden zijn, haar vader een tumor heeft etc.
Nou, toen ben ik gaan rennen. Sorry hoor, maar hier heb ik niet om gevraagd
Tot woensdag.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:56 schreef Kersje88 het volgende:
Ik meld mij ook, heb woensdag een date met een tinderaar, ben heel benieuwd. Heb al een tijd niet gedate.
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gister op een festival een tindermatch van mij tegen gekomen. Blijkt dat ik hem anderhalf jaar geleden ook al eens tegen ben gekomen op een festival. Daar gaat nog wel een afspraakjeneukpartij van komen denk ik.
Midgetgolfen.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:59 schreef GlenSpey het volgende:
Straks een redelijke last-minute 2e date. Super, alleen nu weet ik zo snel niet iets wat echt leuk is om te gaan doenik ben daar dus echt slecht in...
Ik weet nog niet precies hoe laat ze komt (ergens vanmiddag) dus de echt grote uitjes zijn niet echt een optie. Maar om nou alleen ergens wat te gaan drinken en misschien een dinertje erachteraan is ook weer zo weinig...
Sws is maandagmiddag een apart moment voor een date...
Jullie tips?
waarom is een drankje/dineetje "zo weinig"?quote:Op maandag 4 mei 2015 09:59 schreef GlenSpey het volgende:
Straks een redelijke last-minute 2e date. Super, alleen nu weet ik zo snel niet iets wat echt leuk is om te gaan doenik ben daar dus echt slecht in...
Ik weet nog niet precies hoe laat ze komt (ergens vanmiddag) dus de echt grote uitjes zijn niet echt een optie. Maar om nou alleen ergens wat te gaan drinken en misschien een dinertje erachteraan is ook weer zo weinig...
Jullie tips?
Gewoon lekker wat drinken en wat eten en eventueel daarna thuis nog wat drinkenquote:Op maandag 4 mei 2015 09:59 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie tips?
Das dan ook niet smiddagsquote:Op maandag 4 mei 2015 11:01 schreef Silenus het volgende:
Veel meer dan dat of gezellig naar de dodenherdenking gaan zit er ook niet in denk ik.
Daar zou ik ook de kriebels van krijgen, iemand die na 3 dates al toekomstplannen heeft.quote:Op zondag 3 mei 2015 09:57 schreef dudewhereismycar het volgende:
Gisteravond een date gehad. Verwachte er niet veel van, maar damn.. leuke en knappe vrouw. Ook weer een lange date gehad. Ik kreeg de indruk dat t wederzijds was, maar juist als ik iemand echt leuk ga vinden word ik ook lichtelijk onzeker.
Juist de dates waar ik niets van verwacht zijn het leukst.
De vrouw waar ik 3x mee heb afgesproken en seks mee heb gehad, heb ik gistermiddag verteld dat dit t was.. wel erg lastig. Alle signalen vanuit haar waren dat ze *verliefd* was. Paiq had ze al verwijderd en had zelfs toekomstplannen... lullig.. maar vond t niet eerlijk om haar aan t lijntje te houden.
Wat doe jij normaal op 2e dates dan? Bungeejumpen?quote:Op maandag 4 mei 2015 09:59 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie tips?
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:50 schreef Nammie het volgende:
Ik heb ook altijd toekomstplannen in mijn hoofd als ik iemand heel leuk vind. Ik wist niet dat dat gek of stom was.
Niet over kinderen en trouwen of dat soort dingen hoor.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:15 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
* The_Odd_One T_O_o laat een pijnlijke stilte vallen
Ik sta daar echt anders in. Ik denk pas echt na een 6/7 tal dates een keer na en dan is het vooral 'gaat dat wel met mn vrienden en familie'. Daarvoor is het gewoon nog niet veel meer dan heel leuk contact. Tenzij ik op slag verliefd ben, dan ga ik ook los. Gelukkig gebeurt dat nooit.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Niet over kinderen en trouwen of dat soort dingen hoor.
Meer van: ik ga dan en dan naar het buitenland om te studeren, is dat wel handig enzo áls we een relatie krijgen. Etc etc.
Just cross that bridge when you get there.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:26 schreef Nammie het volgende:
Ja nouja ik sta er ook wel zo in, maar nu heb ik dat toevallig na 3 dates al.Meestal vind ik iemand toch niet leuk genoeg en denk ik dat nooit. Dit is de tweede keer dat ik iemand echtechtecht leuk vind. En dan denk ik dus ook over mijn studie buitenland.
in 2008 bij die van RP geweest. Voor 30/35+ kan het evt interessant zijnquote:Op maandag 4 mei 2015 12:18 schreef RedFever007 het volgende:
Iemand ervaring met van die singlefeesten van Lexa/relatieplanet?
Een vriend van me is daar geweest en na na een uur omgedraaid. Op 1 of andere manier is het awkward tenzij je met een groep singles gaat natuurlijk. Veel mensen boven de 35 ook.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
in 2008 bij die van RP geweest. Voor 30/35+ kan het evt interessant zijn
Als jij vraagt 'Zou jij kinderen willen?' dan vind ik dat nog wel acceptabel, maar als je vraagt 'Zou je kinderen met mij willen hebben?' zou ik je raar aankijkenquote:Op maandag 4 mei 2015 11:50 schreef Nammie het volgende:
Ik heb ook altijd toekomstplannen in mijn hoofd als ik iemand heel leuk vind. Ik wist niet dat dat gek of stom was.
Ik had gisteren een die al toekomstplannen met me maakte voordat er überhaupt een date had plaatsgevonden. Echt fantastischquote:Op maandag 4 mei 2015 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk daar echt nooit over. De toekomst loopt zoals ie loopt. Het gaat toch altijd anders dan je dacht en aan bijna alles valt een mouw te passen
Zelfs met mijn lief plan ik niet veel verder dan volgende maand
He joh, dat zou tussen ons blijven.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had gisteren een die al toekomstplannen met me maakte voordat er überhaupt een date had plaatsgevonden. Echt fantastisch
Oh ja :$quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm bemoedigende reactiesquote:Op maandag 4 mei 2015 13:49 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Een vriend van me is daar geweest en na na een uur omgedraaid. Op 1 of andere manier is het awkward tenzij je met een groep singles gaat natuurlijk. Veel mensen boven de 35 ook.
Jij was toch ook vaker naar van die speeddates gegaan of vergis ik me nou? Hoe bevalt zoiets eigenlijk? Ik heb er een heel "stijf" idee van op een 1 of andere manier.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben twee x bij een Speeddate avond geweest.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij was toch ook vaker naar van die speeddates gegaan of vergis ik me nou? Hoe bevalt zoiets eigenlijk? Ik heb er een heel "stijf" idee van op een 1 of andere manier.
Is nu ook een programma op TV waar je speeddate als monster, zodat je niet op uiterlijk af kan gaan.
Zitten zulke rare types tussen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |