mmmkayquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:28 schreef Nober het volgende:
[b]The [b]2015 Copa América, simply known as the 2015 Copa América,[/b][/b] will be the 44th edition of the Copa América, the main international football tournament for national teams in South America.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Titelverdediger: Uruguay
Datum: 11 juni - 4 juli 2015
Note: Het is hier 5 uur later.
Squads
Groep A
Chili
Mexico
Ecuador
Bolivia
11/06 - 20:30 Chili v Ecuador
12/06 - 20:30 Mexico v Bolivia
15/06 - 18:00 Ecuador v Bolivia
15/06 - 20:30 Chili v Mexico
19/06 - 18:00 Mexico v Ecuador
19/06 - 20:30 Chili v Bolivia
Groep B
Argentinië
Uruguay
Paraguay
Jamaica
13/06 - 16:00 Uruguay v Jamaica
13/06 - 18:30 Argentinië v Paraguay
16/06 - 18:00 Paraguay v Jamaica
16/06 - 20:30 Argentinië v Uruguay
20/06 - 16:00 Uruguay v Paraguay
20/06 - 18:30 Argentinië v Jamaica
Groep C
Brazilië
Colombia
Peru
Venezuela
14/06 - 16:00 Colombia v Venezuela
14/06 - 18:30 Brazilië v Peru
17/06 - 21:00 Brazilië v Colombia
18/06 - 20:30 Peru v Venezuela
21/06 - 16:00 Colombia v Peru
21/06 - 18:30 Brazilië v Venezuela
Kwartfinales (24-27 juni)
Halve finales (29-30 juni)
Finale (4 juli)
Officiele site
Wikipedia
Ik neem aan dat dit gewoon op Eurosport zal worden uitgezonden.
Is niet van belang. 1 van die 2 clubs wint die wedstrijd toch wel, met of zonder de Zuid Amerikanen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Benieuwd hoe dit moet met een eventuele cl finale van Barca vs Real
Sport1quote:Op zaterdag 2 mei 2015 03:06 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat het in Nederland wordt uitgezonden, ondanks het vrij vervelende tijdsverschil
Daar gaat zijn internationale doorbraakquote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:09 schreef Nober het volgende:
Blessure kost Tapia Copa América
De negentienjarige middenvelder van FC Twente liep vrijdag een knieblessure op, waardoor hij drie maanden uit de roulatie is.
Door de kwetsuur moet Tapia een streep zetten door deelname aan het toernooi om de Copa América. Op 31 maart debuteerde hij in het nationale elftal van Peru, dat het komende zomer in Groep C opneemt tegen Brazilië, Colombia en Venezuela.
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)t-nieuwe-seizoen.htm
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:05 schreef Dekatria het volgende:
Brazilië-Colombia, wat een heerlijke vergeldingspot wordt dat.
U weet dat 100% zeker? Want ik wilde bijna Sport 1 gaan opzeggen omdat alle top competities te zien zijn bij FOX net zo als Internationale toernooien.quote:
Het afgelopen WK denk ik dan aan.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:24 schreef Iwanius het volgende:
Want er is e.e.a. in het verleden gebeurd?
Ik wist niet eens dat Mexico aan twee toernooien meedoet.quote:
Afspraak die enkele jaren gemaakt is. De Gold Cup krijgt het A-team en de COpa America een soort van Olympisch Elftal.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Mexico aan twee toernooien meedoet.
Toch jammer dat ze hun eigen continent toernooi belangrijker vinden terwijl de tegenstanders minder zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/2015_CONCACAF_Gold_Cup
quote:Op zondag 31 mei 2015 11:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]Want er is e.e.a. in het verleden gebeurd?
[..]
U weet dat 100% zeker? Want ik wilde bijna Sport 1 gaan opzeggen omdat alle top competities te zien zijn bij FOX net zo als Internationale toernooien.
Hele toernooi zit bij Sport 1. Staat allemaal in de papieren Sport 1 gids.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze staat nu in de Sport1 gids, verder gaat ie nog niet, maar lijkt me dat ze het niet bij één pot laten
Sport1 heeft een papieren gids?quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hele toernooi zit bij Sport 1. Staat allemaal in de papieren Sport 1 gids.
Jazeker. Als je een abbo hebt (in iedergeval i.c.m Ziggo) dan krijg je eens per maand een gids voor Sport1/Film1.quote:
Ook in de avond, vier wedstrijden om 16:00 en dan is het hier 21:00. Tevens de finale om 22:00 onze tijd.quote:
Oh, dus niet de 2015 Copa América?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:28 schreef Nober het volgende:
The 2015 Copa América, simply known as the 2015 Copa América,
wk 2014 was ook alweer zooo lang geleden hèquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:40 schreef Rickertman96 het volgende:
De tijden vallen op zich wel mee, dacht dat het altijd 03:00 begon ofzo maar de eerste wedstrijden vallen mee:
[ afbeelding ]
okquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wk 2014 was ook alweer zooo lang geleden hè
Nachtwedstrijden jeweetzquote:
Jammer dat Suarez niet meedoetquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:25 schreef Downwards het volgende:
[ afbeelding ]
Gunstig tijdstip, mooi affiche.
op sport 1quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:28 schreef Nober het volgende:
Ik neem aan dat dit gewoon op Eurosport zal worden uitgezonden.
Sport1 is niet achterlijk, die gaan de rechten niet delenquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
op sport 1![]()
volgens de tv gids komt het niet op eurosport
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Sport1 is niet achterlijk, die gaan de rechten niet delen
Precies. Sport 1 is al verschrikkelijk pauper geworden. Die geven dit niet weg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Sport1 is niet achterlijk, die gaan de rechten niet delen
waarom geen suarezquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer dat Suarez niet meedoet
De dag daarna is op ongeveer hetzelfde tijdstip ook een mooi affiche: Brazilië - Colombia.
wtf hoe lang loopt dat door danquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog steeds geschorst voor dat incident met Chiellini.
9 interlands toch? Dus hij mist dit nog preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.27 Ecuador
54 Peru
76 Paraguay
85 Venezuela
103 Bolivia
113 Jamaica
[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 11-06-2015 17:15:51 ]
twitter:101greatgoals twitterde op donderdag 11-06-2015 om 20:28:28D’Oh: Edinson Cavani confuses Copa America opponents Jamaica for an ‘African’ side [Video] http://t.co/VWw72PWbax http://t.co/LdoYDhSUQ9 reageer retweet
twitter:ECavaniOfficial twitterde op donderdag 11-06-2015 om 20:16:19First of all, I want to apologize to Jamaica and its people. In my mind, I have compared two similar styles and... http://t.co/Z8O2tZbsxy reageer retweet
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:101greatgoals twitterde op donderdag 11-06-2015 om 20:28:28D’Oh: Edinson Cavani confuses Copa America opponents Jamaica for an ‘African’ side [Video] http://t.co/VWw72PWbax http://t.co/LdoYDhSUQ9 reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:ECavaniOfficial twitterde op donderdag 11-06-2015 om 20:16:19First of all, I want to apologize to Jamaica and its people. In my mind, I have compared two similar styles and... http://t.co/Z8O2tZbsxy reageer retweet
Serieus dit? Dan hoef ik Sport1 niet aan te schaffenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:02 schreef Dekatria het volgende:
Ze schijnen alles te gaan streamen via dit Youtube kanaal
Daar lijkt het wel op ja.quote:
quote:In the UK, games will be televised on the pretty obscure Premier Sports – but your best bet to watch the action unfold is YouTube, where all games will be streamed live.
Ik zit nog volksliedjes te kijken. Loop ik achter?quote:
neequote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nog volksliedjes te kijken. Loop ik achter?
Waar kijk je?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nog volksliedjes te kijken. Loop ik achter?
Dus het is een echte Spaanse half 2 waarop ze beginnen. Tsjaquote:
via een brakke streamquote:
Me gustaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:35 schreef Strani het volgende:
Gaan alle Zuid-Amerikaanse teams dit truckje nou uitvoeren met het volkslied?
Het is wel aardig maar het wordt ook een beetje goedkoop nou. En met Brazilië liep dit niet goed afquote:
Dan zijn de Argentijnen altijd in het voordeel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel aardig maar het wordt ook een beetje goedkoop nou. En met Brazilië liep dit niet goed af
Hey chufi jij ook hier.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:44 schreef Strani het volgende:
Meteen weer zeuren die Sánchez. Heeft te lang bij Barcelona gezeten.
Minuut of 5 later op z'n minst.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn ze 10 minuten later begonnen? Of lopen alle streams zo ver achter vanwege de afstand?
18equote:
Ik zat ook in de 17e hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik in de 17e. Godverdomme ik had gewoon Sport1 moeten pakken
speelt morgenquote:
Darts ook.quote:
Die voetballers toch nietquote:
Makkie.quote:
Is ook wel een overgang na China - Nederland.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
als de eerste helft kut is ga ik wel op bed denk ik, nog anderhalf uur heb ik niet echt zin in
En Canada - NZ dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
als de eerste helft kut is ga ik wel op bed denk ik, nog anderhalf uur heb ik niet echt zin in
Ja flikker op.quote:
04:30 Seattle 2 - Los Angeles 2quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:04 schreef Joezi het volgende:
Over omschakelen dit weer, wat een traag spel
Nu weten we het wel.quote:
Heb al een TR gezet, hopelijk dat KingRoland er wat aan doet.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
staat er een speelschema in de OP?
maar zonder aangepaste tijden zo te zien.quote:
Dat wel inderdaad. Maarja staat bij dat het hier 5 uur later is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar zonder aangepaste tijden zo te zien.
Er staat toch dat het hier 5 uur later is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar zonder aangepaste tijden zo te zien.
quote:
Graag gedaan.quote:
Dat snapt elke gek.quote:
Bein sports (USA)quote:
Het liefst doen ze nog reclame tijdens de wedstrijd zelf.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Sowieso een vrij kansloos initiatief, omdat ze een markt proberen aan te boren die er niet is
Dat krijg je met het gevoel van Amerikaanse sport, waar pauze heel normaal is (zie basketbal, baseball, American Football)quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het liefst doen ze nog reclame tijdens de wedstrijd zelf.
Amerikanen trekken op sport waar je zoveel mogelijk commercial breaks tussen kunnen flikkeren. Paupervolk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat krijg je met het gevoel van Amerikaanse sport, waar pauze heel normaal is (zie basketbal, baseball, American Football)
Ik kan het altijd ook wel enigszins begrijpen en heb zelf ook vaak die gedachte: het is altijd spectaculair en altijd leuk i.t.t. tot het voetbalquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amerikanen trekken op sport waar je zoveel mogelijk commercial breaks tussen kunnen flikkeren. Paupervolk.
Daarom doen de loopnummers op de atletiek het ook altijd wel aardig, vooral de korte loopnummers. Zwemmen, ook zo'n dingetje.
Ik vind honkbal juist wel oke, bij american football vind ik de onderbrekingen hinderlijk en NBA vind ik niet te volgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan het altijd ook wel enigszins begrijpen en heb zelf ook vaak die gedachte: het is altijd spectaculair en altijd leuk i.t.t. tot het voetbal
Alhoewel baseball daar wel een uitzondering op is
Baseball is een stuk overzichtelijker, dat maakt het wel makkelijker. En nu wil ik niet over autisme beginnen, maar deze post is best een beetje autistischquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind honkbal juist wel oke, bij american football vind ik de onderbrekingen hinderlijk en NBA vind ik niet te volgen.
Hoezo? Omdat ik basketbal lastig te volgen vind? (En IJshockey?) Komt vooral omdat ik geen kut zie. Oh, en omdat ik me voor geen flikker kan concentreren zal misschien ook niet helpen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Baseball is een stuk overzichtelijker, dat maakt het wel makkelijker. En nu wil ik niet over autisme beginnen, maar deze post is best een beetje autistisch
Basketbal en ijshockey zijn vrij makkelijk te volgenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik basketbal lastig te volgen vind? (En IJshockey?) Komt vooral omdat ik geen kut zie. Oh, en omdat ik me voor geen flikker kan concentreren zal misschien ook niet helpen.
Ik vind het niet fijn kijken. Geef mij maar atletiek, zwemmen of wielrennenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Basketbal en ijshockey zijn vrij makkelijk te volgen
Dus je hebt een vrij duidelijke voorkeur voor sporten waar je het overzicht kan bewarenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn kijken. Geef mij maar atletiek, zwemmen of wielrennen
Enige uitzondering is mogelijk volleybal. En Hockey vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus je hebt een vrij duidelijke voorkeur voor sporten waar je het overzicht kan bewaren
Hockey is wat dat betreft geen uitzondering, dat is bij vlagen net voetbal. Maar ik heb wel begrip voor je standpunt. Had dat vroeger ook wel hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige uitzondering is mogelijk volleybal. En Hockey vind ik ook wel leuk.
Ik vind IJshockey wel gaaf hoor, alleen ik zie het gewoon echt niet. Basketbal vind ik gewoon echt weinig aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Hockey is wat dat betreft geen uitzondering, dat is bij vlagen net voetbal. Maar ik heb wel begrip voor je standpunt. Had dat vroeger ook wel hoor
Tennis vind ik juist wel mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het is nog geen Tennis. Tennis is samen met paardensport en van die non-dingen als snelwandelen en ritmische gymnastiek het enige waar ik echt niets aan vind.
tennis is leukquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Tennis vind ik juist wel mooi
Maar volgens sommigen in mijn omgeving ben ik dan ook iets te sportverslaafd.
Lekker sport1quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Bijna iedereen kijkt via een stream ofzo lol
Youtube heeft blijkbaar de rechten..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Bijna iedereen kijkt via een stream ofzo lol
Tijdstip is echt vreselijk, maar ik zie wel hoe lang ik het volhoud.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit ja . zo even naar sport 1 select voor een topshow
Wel leuk en toegankelijk zoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Youtube heeft blijkbaar de rechten..
https://www.youtube.com/r(...)+stream+copa+america
Als Curry het weer verkloot niet langquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Tijdstip is echt vreselijk, maar ik zie wel hoe lang ik het volhoud.
Watjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nu al slapen. Morgen wat leuks doen![]()
Trusten iedereen
Trustenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nu al slapen. Morgen wat leuks doen![]()
Trusten iedereen
Er staan dan tenminste ook geen verstandelijk beperkten hier met een fluitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verplichte pingel in de openingswedstrijd voor het thuisland is zowaar ns terecht
Lijkt me wel handig jaquote:
Er is wel een mod aanwezig.quote:
Dat zegt niks as de penalty gewoon goed ingeschoten wordtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
Hij zat er nog best dichtbij, die keeper.
Je kunt ook gaan slapen? Dat is goed voor je.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:16 schreef Fylax het volgende:
oh ja nou alleen hier is het nog druk en ik verveel me en niemand post in m'n nachtbagger maarja als je perse over voetbal moet hebben hier houdt het wel op
jammer
ben nog niet moequote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan slapen? Dat is goed voor je.
Als je in de SC post wil ik best over weet ik veel wat met je praten, maar hier nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:16 schreef Fylax het volgende:
oh ja nou alleen hier is het nog druk en ik verveel me en niemand post in m'n nachtbagger maarja als je perse over voetbal moet hebben hier houdt het wel op
jammer
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Je kan ook over mensen schoppen praten , dat gaat zo gebeuren als de frustraties loskomen
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heeft Johannes mij goed ingeprent met zijn laatste waarschuwing
ja echt he, kut amerikanenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:32 schreef Dagoduck het volgende:
Het doelpunt was brought to me by Delta, en de extra tijd is brought to me by Hennessy...
Trustenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga slapen.Veel plezier nog met alle andere sporten.
Kom maar bij mij Sport1 kijken danquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat jij voor die onzin betaaldFuck modern football!!
Dan kan je ook naar ome henk kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat jij voor die onzin betaaldFuck modern football!!
Ik ben niet helemaal gekquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Of deel je inlog evenOf kan da niet meer?
Ik represent helemaal niks, maar ik ben opgegroeid in Rijkerswoerd (quote:
Aah nu in ieder geval naar de goede kant van de rivier, ik woon nu in Spijkerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik represent helemaal niks, maar ik ben opgegroeid in Rijkerswoerd (![]()
![]()
) en woon nu in Presikhaaf
Dan woon je wel echt verdomd in de buurtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aah nu in ieder geval naar de goede kant van de rivier, ik woon nu in Spijker
Elk land aangesloten bij de CONMEBOL doet meequote:Op vrijdag 12 juni 2015 04:03 schreef Beathoven het volgende:
Equador bakte er vrij weinig van. Die terugspeelbal hoort niet op 't hoogste niveau. Vraag me af ten koste van welke ploegen ze op dit toernooi zitten.
Er zitten toch wel wat andere landen bij de CONMEBOL dan dat er aan dit toernooi deelnemen? Alles in de hoek van Suriname doet bv niet mee en de eilandjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Elk land aangesloten bij de CONMEBOL doet mee
Vorig jaar op het WK waren ze best oké trouwens.
Maar die zijn, vreemd genoeg, lid van de CONCACAFquote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er zitten toch wel wat andere landen bij de CONMEBOL dan dat er aan dit toernooi deelnemen? Alles in de hoek van Suriname doet bv niet mee en de eilandjes.
Is allemaal Concacafquote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er zitten toch wel wat andere landen bij de CONMEBOL dan dat er aan dit toernooi deelnemen? Alles in de hoek van Suriname doet bv niet mee en de eilandjes.
Vanavond om 21u Uruguay en om 23.30 Argentiniëquote:Op zaterdag 13 juni 2015 02:32 schreef Beathoven het volgende:
Go Bolivia
* Beathoven kijkt live in Z-Amerika
De volgende keer mogen ze de wedstrijden wel om 3 uur 's middags doen. Dan kan de rest van wereld 't ook redelijk meevolgen. In Nederland is 't 7 uur later.
fifa maffiaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:08 schreef Nober het volgende:
WK '14
Penalty voor gastland in openingswedstrijd.
WK '15 (Vrouwen)
CA '15
om tquote:
Die van Chili was wel gewoon terecht itt die andere tweequote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
fifa maffia
Blatter flikt het weer
Roque Luis Santa Cruz Cantero (Asunción, 16 augustus 1981)quote:
Voelt zo oud door dat zwerven nadat ie bij Bayern vertrokquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Roque Luis Santa Cruz Cantero (Asunción, 16 augustus 1981)
Is pas 33, 105 interlands, 32 golazo's.
Zabaleta, Pereyra...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan hebben ze Higuain, Tevez en Lavezzi nog op de bank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |