Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
valt erg mee, geen HGT gehalte.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...
Ook niet mijn quotequote:
Was een rommeltje.quote:
Ahquote:
Beetje?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:14 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die hier een beetje een pedo gevoel bij krijg? *ril*
Heren turn-pak is hetzelfde als damespakje... alleen hebben heren er een broek overheen.... Ooit al eens over nagedacht als je epke ziet?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:16 schreef roos85 het volgende:
Hierna nog 1 act toch?
Mijn concentratie is weer op aan het raken
Ging over de idiote print.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heren turn-pak is hetzelfde als damespakje... alleen hebben heren er een broek overheen.... Ooit al eens over nagedacht als je epke ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |