Heerlijk fout...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een enorme piek eind 2012. (zat je toevallig met DDM in het T-2000 topic?) Voor de rest redelijk gelijkmatig.
Ziggo bedoel jequote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Boehoehoe, UPC heeft alle afleveringen van Grey's Anatomy verwijderd, terwijl ze er nog tot eind mei op zouden staan
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]ik denk dat ik toen mod was in SER, dus heb Serious Request toen op de voet en op het forum gevolgd. Scheelt ook als je dan vrij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een enorme piek eind 2012. (zat je toevallig met DDM in het T-2000 topic?) Voor de rest redelijk gelijkmatig.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
SER ken ik alleen van naam. Heb er zelf volgens mij (bijna) nooit gepost, maar dat is/was toch ook een subforum waar behoorlijk veel drukke livechats waren? Dan gaat het hard met de postings ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:49 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat ik toen mod was in SER, dus heb Serious Request toen op de voet en op het forum gevolgd. Scheelt ook als je dan vrij bent
You're welcome.quote:
ja was een livetopic voor wat er gebeurde op de radio/TV dat ging als een mallequote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
SER ken ik alleen van naam. Heb er zelf volgens mij (bijna) nooit gepost, maar dat is/was toch ook een subforum waar behoorlijk veel drukke livechats waren? Dan gaat het hard met de postings ja.
[..]
You're welcome.
Was na DGK, ik weet het ook nog wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja was een livetopic voor wat er gebeurde op de radio/TV dat ging als een malle
het had in het begin een vaag thema, nu is het gewoon vanalles uit de platenkast van Spezzaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie dat er een show is. De moeite om te gaan luisteren waard?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het had in het begin een vaag thema, nu is het gewoon vanalles uit de platenkast van Spezza
Zeg, dat is het altijdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie dat er een show is. De moeite om te gaan luisteren waard?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jawel, de avonturen van ToT in het verre buitenland
Wanneer draai jij eens wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat Piet de boel weer overgenomen heeft... Weten we iig zeker dat we kunnen slapen
Ik merk dat ik heel veel behoefte krijg aan mijn eigen muziek als ik 3/4 nummers hoor die me niet echt kunnen boeien.quote:
Gadverdamme, wat zijn dat voor zieke types?quote:Op zondag 3 mei 2015 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren ontdekt dat mijn auto wederom bekrast is, het is echt bizar
Mooi kut is dat weer, maar het gebeurt ook bij ons in de afgesloten parkeergarage onder mijn flatquote:Op zondag 3 mei 2015 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren ontdekt dat mijn auto wederom bekrast is, het is echt bizar
Lieve MadMaster,quote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Je hebt een fantastisch toetje.
Groetjes,
MM
Lieve Doedezemaar,quote:Op donderdag 30 april 2015 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mona, blijft het vanmiddag droog of komen er zo weer stortbuien?
Lieve Koen,quote:Op donderdag 30 april 2015 14:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lieve Mona
Leef ik over 24 uur nog of heb ik een suïcidale copiloot aan boord?
Lieve ieniminimuis,quote:Op donderdag 30 april 2015 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg wat is er met de oude OP gebeurd?
Ik vind deze transformatie van topic waar bijna nooit iemand kwam, met een tussenstop als schuiltopic voor sommigen, tot complete overname maar niets.
Lieve Kingstown,quote:Op donderdag 30 april 2015 15:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn veel te moeilijke termen voor mij.
Lieve Deisyy,quote:Op donderdag 30 april 2015 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik vanmorgen nog langs gelopen.
Lieve just me,quote:Op donderdag 30 april 2015 21:20 schreef just me het volgende:
Lieve Mona
Het moet me toch vreselijk hoog zitten als ik U om raad kom vragen.... ik doe de ledenadministratie maar dat programma werkt helemaal niet mee, zelfs tegen mij. Zou dit persoonlijk zijn om falen van het pgrogramma?
Ik hoop snel van u te horen.
Met vriendelijke groet
just me (de wanhoop nabij)
Lieve sacha,quote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
Lieve Mona,
ik weet niet meer waar ik moet posten...![]()
sacha
Lieve Mona,quote:Op zondag 3 mei 2015 13:31 schreef AntwoordMona het volgende:
[..]
Lieve Doedezemaar,
Zoek een leuke vent. Dan schijnt de zon altijd.
Groetjes Mona
Ik begin jouw antwoorden een beetje onsympathiek te vinden. Of is dat ook passief-agressief gedrag?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:35 schreef AntwoordMona het volgende:
Lieve Kingstown,
Je bent een beetje dom. Koop een woordenboek.
Groetjes Mona
waar is dat?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:39 schreef AntwoordMona het volgende:
[..]
Lieve sacha,
Je bent verdwaald. Post eens in TRV.
Groetjes Mona
dank u wel lieve Monaquote:Op zondag 3 mei 2015 13:37 schreef AntwoordMona het volgende:
[..]
Lieve just me,
Je hebt een te groot verantwoordelijkheidsgevoel. Delegeer wat taken.
Groetjes Mona
Meubelzaken bezoeken. Het blijft klinken zoals het weer eruit ziet. Triestig.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag weer meubelzaken bezocht. Heel veel lelijke meubels gezien, maar gelukkig ook een serieuze kandidaat qua bank voor vriendin. Wat een zeikweer trouwens.
Jammer. Wat tegenwicht tov de overvloed aan progrock was meer dan welkom geweest.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, ik ga mezelf niet kwellen met het maken van een lijstje.
Klinkt vooral alsof je interesse bij het inrichten ligt.quote:Meubelzaken bezoeken is niet mijn hobby, maar als iemand gericht op zoek is, dan ga ik wel mee. Heb ooit voor een vriendin en later voor een vriend een bank uitgezocht. Ok, ze hebben wel zelf besloten, maar ik heb ze geholpen. Ik ben er best goed in, ik heb zelfs voor het eerste huis van mijn zusje de keuken getekend en voor het tweede huis heb ik met mijn zwager ook zitten puzzelen
Uit verveling maar meubels gaan kijken, daar krijg ik enorme jeuk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |