lekker, vergeet niet de game modus aan te zetten, scheelt een hoop.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Vanavond nieuwe televisie ophalen bij de BCC. Hebben nu een 40 inch televisie....de nieuwe is een 50 inch Sony Bravia. Kan ik mooi eens goed uitproberen met mijn PS4!
Van een vriend Tomb Raider en Watch Dogs geleend. Zat te wachten op een nieuwe Uncharted, maar Tomb Raider heeft er veel van weg zeg! Best vermakelijk!
Eens, ik heb 3 jaar terug 46" gehaald en vind hem nu al te kleinquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd tof een nieuwe TV, maar 50inch is wel minimaal tegenwoordig vind ik
Doet hij vanzelfquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
lekker, vergeet niet de game modus aan te zetten, scheelt een hoop.
Benieuwd naar fifa 16 hoor, wie weet dat ze het dit keer een game maken die wel fijn weg speeltquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:37 schreef DKUp het volgende:
EA's programma voorlopig:
[ afbeelding ]
Fifa eind september en NFS in november (zoals gewoonlijk).
Q4=Begin 2016
Mirror's Edge komt dus snel![]()
irl golfen is zoveel tofferquote:Op woensdag 6 mei 2015 07:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoop dat die PGA Tour leuk is, vroeger echt heel veel Tiger Woods gespeeld met vrienden.
Ik wilde niet meer uitgeven dan 1500 euro voor een TV dus ben blijven steken op 55" destijds omdat er wel een fatsoenlijk paneel in moet zitten natuurlijk. Advies prijs lag echt op een belachelijke 2700 euro maar kreeg korting en cashback van Samsung.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eens, ik heb 3 jaar terug 46" gehaald en vind hem nu al te klein
Budget was hier ook een grote spelbreker. Ach van een 40 inch naar 50 inch is al een hele vooruitgang. Ging mij bij deze televisie vooral om het contrast en de latency die erg goed was om mee te gamen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wilde niet meer uitgeven dan 1500 euro voor een TV dus ben blijven steken op 55" destijds omdat er wel een fatsoenlijk paneel in moet zitten natuurlijk. Advies prijs lag echt op een belachelijke 2700 euro maar kreeg korting en cashback van Samsung.
Zo is het ook... Geniet er van man!quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Budget was hier ook een grote spelbreker. Ach van een 40 inch naar 50 inch is al een hele vooruitgang. Ging mij bij deze televisie vooral om het contrast en de latency die erg goed was om mee te gamen.
Fifa Seasons is online niks mis meequote:Op woensdag 6 mei 2015 10:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Benieuwd naar fifa 16 hoor, wie weet dat ze het dit keer een game maken die wel fijn weg speelt
En bugs.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:48 schreef Matedeor het volgende:
Project Cars krijgt trouwens wel goede reviews op het moment volgens mij, alleen is er wat kritiek op de A.I. en de menu's.
Een jaartje geen FIFA, zou een wonder zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Benieuwd naar fifa 16 hoor, wie weet dat ze het dit keer een game maken die wel fijn weg speelt
Ach als het meer lijkt op Forza dan GT, is het alleen maar beterquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En bugs.
Maar zeker goede scores verder, mensen die een simracer zochten lijken goed te zitten!
fut 13 was heel tof, 14 werd al kutter , 15 is helemaal pure @#quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:48 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Fifa Seasons is online niks mis mee, Fut wordt op dit moment alleen meer als test gebruikt voor Fifa 16, en dat speelde sowieso altijd al wat minder lekker.
Met mijn budget was 42 inch maximale, maar dat speelt uiteindelijk ook gewoon prima.
Project Cars krijgt trouwens wel goede reviews op het moment volgens mij, alleen is er wat kritiek op de A.I. en de menu's.
of een fifa / pes mixquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een jaartje geen FIFA, zou een wonder zijn.
Ik heb zelf de menu's maar zeer kort gezien op wat streams maar wat ik dan niet uit kan staan.... Het is 2015, er zijn zoveel studies rond intuitieve menu's, interfaces / GUI en structuren in menu's. Regel je shit en zorg voor een fatsoenlijk menu.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:48 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Fifa Seasons is online niks mis mee, Fut wordt op dit moment alleen meer als test gebruikt voor Fifa 16, en dat speelde sowieso altijd al wat minder lekker.
Met mijn budget was 42 inch maximale, maar dat speelt uiteindelijk ook gewoon prima.
Ik had hem vannacht al... helaas zit er geen invert mode in die game, gelukkig komt er een patch aan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
De eerste Plus game is al te downloaden, Ether One.
Probleem is dat je bij Fut team zelf kan samenstellen, en spelers ook nog allemaal geupgrade worden met nieuwe kaarten en attributen, waardoor spelers een stuk sterker zijn dan bij Seasons. Bij Seasons kan je omdat het langzamer gaat tactischer spelen en zijn tegenstanders gelijkwaardiger (en de markt is op dit moment natuurlijk een zooitje), maar principe van Fut blijft gewoon verslavend.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fut 13 was heel tof, 14 werd al kutter , 15 is helemaal pure @#
Een klote menu went wel als je Project Cars zo idioot kapot gaat spelen als ik doequote:Op woensdag 6 mei 2015 11:14 schreef Matedeor het volgende:
Project Cars denk ik toch maar halen, dat die menu's slecht zijn is inderdaad wel onbegrijpelijk/irritant en ben nog steeds van mening dat er eigenlijk gewoon een offline split screen in een racegame moet zitten. Wil tegen vrienden op de bank kunnen racen.
Geen probleem, ik zal de eerste tijden wel neerzetten in Project Carsquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Helaas kan ik pas morgenavond mijn PS4 weer aandoen. En dan slechts voor een uurtje of wat
Sorcerer's Lair is gratis en dat ene pakket van Star Wars is in de aanbieding tot de PSN store geupdate word. Nog 10 minuten is dat, voor zover ik begrijp.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:41 schreef l0lownkill het volgende:
Welke tables zijn allemaal in de aanbieding voor zen pinball? Lijkt me wel een toffe game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |