PvZquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:37 schreef DKUp het volgende:
EA's programma voorlopig:
[ afbeelding ]
Fifa eind september en NFS in november (zoals gewoonlijk).
Q4=Begin 2016
Mirror's Edge komt dus snel![]()
Nee. Die kabel is gewoon voor ander aparatuur.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die kabel met jack? Is toch voor de voicechat? Ene in controller, de andere in de headset.
Met paint in elkaar gezet door een stagiair?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:37 schreef DKUp het volgende:
EA's programma voorlopig:
[ afbeelding ]
Fifa eind september en NFS in november (zoals gewoonlijk).
Q4=Begin 2016
Mirror's Edge komt dus snel![]()
Slide uit een meeting.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Met paint in elkaar gezet door een stagiair?
NEEquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het daar denk ik wel op neer, de shareholders zal het vast niet bommen hoe het eruitziet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik het ding waar het voor gemaakt is: Gamen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat het zuigt voor luisteren naar muziek, wat is jouw ervaring?
Duidelijk en leesbaar is niet goed genoeg maar het moet er ook nog hip en shiny uitzien?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Las ik net ook op Tweakers. Moet zeggen dat ik nog nooit klachten heb ontvangen of ervaren (als test weleens wat voice messages ingesproken).
Vind het zelf 1 van de betere, betaalbare headsets
Actie nu voorbij?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
Nog even snel die Zen Pinball 2 Star Wars tafels gekocht voor 2,50 (3 tafels voor 2,50). Alleen even snel Bobba Fett gespeeld, maar ziet er leuk uit...
Als je snel bent.... Store update meestal vanaf het middaguur.quote:
Hmm, zit op de zaak, dus dan gaat het overquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je snel bent.... Store update meestal vanaf het middaguur.
Store via browser benaderen geen optie?quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm, zit op de zaak, dus dan gaat het over. Dank voor de info.
Zit nu te klooien op mijn telefoon maar kan alleen via Credit Card en die wil ik niet aan mijn account toevoegen eigenlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Store via browser benaderen geen optie?
Pinball freak!quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Zit nu te klooien op mijn telefoon maar kan alleen via Credit Card en die wil ik niet aan mijn account toevoegen eigenlijk. Ook geen radomreader bij me of iets.
Je moet gewoon via iDeal geld aan je portemonnee kunnen toevoegen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Zit nu te klooien op mijn telefoon maar kan alleen via Credit Card en die wil ik niet aan mijn account toevoegen eigenlijk. Ook geen radomreader bij me of iets.
RABO-scanner kunnen lenen, het is geluktquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet gewoon via iDeal geld aan je portemonnee kunnen toevoegen.
http://account.sonyentertainmentnetwork.com
*meldt*quote:
Als jij het hebt gemaakt dan excuus dan maakt het niet uit. Maar als het van EA zelf komt verwacht ik wel iets netter.quote:
Het is van EA zelfquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:59 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Als jij het hebt gemaakt dan excuus dan maakt het niet uit. Maar als het van EA zelf komt verwacht ik wel iets netter.
Altijd tof een nieuwe TV, maar 50inch is wel minimaal tegenwoordig vind ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Vanavond nieuwe televisie ophalen bij de BCC. Hebben nu een 40 inch televisie....de nieuwe is een 50 inch Sony Bravia. Kan ik mooi eens goed uitproberen met mijn PS4!
Van een vriend Tomb Raider en Watch Dogs geleend. Zat te wachten op een nieuwe Uncharted, maar Tomb Raider heeft er veel van weg zeg! Best vermakelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |