Die kabel met jack? Is toch voor de voicechat? Ene in controller, de andere in de headset.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. Nee? Op de PS4 gaat alles wireless (USB dongle ding) Die andere kabel is om de headset op een Vita aan te sluiten. Geeft dan wel stereo geluid.
geen aandacht geven, daar kickt hij opquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laat me raden....je kan daar niets over zeggen, maar je bent daar al wel aan het opscheppen hier?
Denk je nou echt dat 176-167, 176-671 en 176-761 hun geheimen zo prijsgeven? Dach het nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laat me raden....je kan daar niets over zeggen, maar je bent daar al wel aan het opscheppen hier?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat 176-167, 176-671 en 176-761 hun geheimen zo prijsgeven? Dach het niet
Al die tafels zijn briljant. Zo eens in de zoveel tijd heb ik een periode waarin ik als een maniak high scores probeer te verbeteren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
Nog even snel die Zen Pinball 2 Star Wars tafels gekocht voor 2,50 (3 tafels voor 2,50). Alleen even snel Bobba Fett gespeeld, maar ziet er leuk uit...
Die zou je niet nodig moeten hebben door die USBquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die kabel met jack? Is toch voor de voicechat? Ene in controller, de andere in de headset.
Wow, mooie deal. Ik betaalde destijds een tientje.....en dat was het meer dan waard.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
Nog even snel die Zen Pinball 2 Star Wars tafels gekocht voor 2,50 (3 tafels voor 2,50). Alleen even snel Bobba Fett gespeeld, maar ziet er leuk uit...
Dus op PC werkt die ook gewoon wireless?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die zou je niet nodig moeten hebben door die USB
Heb de mic meerdere malen gebruikt zonder die kabel, de PS4 geeft dan ook een melding dat het door de USB afgehandeld word? Heb die jack een paar keer gebruikt ivm de Vita
Edit:
Zie https://support.us.playst(...)essHeadsetManual.pdf
Heb het ding ook eens op een Win7 PC getest: Usb erin, 5 seconden wachten; geluid. Ideaal ding.
Yup.. USB dingetjequote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:31 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus op PC werkt die ook gewoon wireless?
Ik schep op omdat?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Microfoontje schijnt wel bagger te zijn?
Las ik net ook op Tweakers. Moet zeggen dat ik nog nooit klachten heb ontvangen of ervaren (als test weleens wat voice messages ingesproken).quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Microfoontje schijnt wel bagger te zijn?
Heeft ook een mute knop mag ik hopen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Las ik net ook op Tweakers. Moet zeggen dat ik nog nooit klachten heb ontvangen of ervaren (als test weleens wat voice messages ingesproken).
Vind het zelf 1 van de betere, betaalbare headsets
Jazeker!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:27 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heeft ook een mute knop mag ik hopen?
PvZquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:37 schreef DKUp het volgende:
EA's programma voorlopig:
[ afbeelding ]
Fifa eind september en NFS in november (zoals gewoonlijk).
Q4=Begin 2016
Mirror's Edge komt dus snel![]()
Nee. Die kabel is gewoon voor ander aparatuur.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die kabel met jack? Is toch voor de voicechat? Ene in controller, de andere in de headset.
Met paint in elkaar gezet door een stagiair?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Q4=Begin 2016
Slide uit een meeting.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Met paint in elkaar gezet door een stagiair?
NEEquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het daar denk ik wel op neer, de shareholders zal het vast niet bommen hoe het eruitziet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik het ding waar het voor gemaakt is: Gamen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat het zuigt voor luisteren naar muziek, wat is jouw ervaring?
Duidelijk en leesbaar is niet goed genoeg maar het moet er ook nog hip en shiny uitzien?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Las ik net ook op Tweakers. Moet zeggen dat ik nog nooit klachten heb ontvangen of ervaren (als test weleens wat voice messages ingesproken).
Vind het zelf 1 van de betere, betaalbare headsets
Actie nu voorbij?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
Als je snel bent.... Store update meestal vanaf het middaguur.quote:
Hmm, zit op de zaak, dus dan gaat het overquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je snel bent.... Store update meestal vanaf het middaguur.
Store via browser benaderen geen optie?quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm, zit op de zaak, dus dan gaat het over. Dank voor de info.
Zit nu te klooien op mijn telefoon maar kan alleen via Credit Card en die wil ik niet aan mijn account toevoegen eigenlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Store via browser benaderen geen optie?
Pinball freak!quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Zit nu te klooien op mijn telefoon maar kan alleen via Credit Card en die wil ik niet aan mijn account toevoegen eigenlijk. Ook geen radomreader bij me of iets.
Je moet gewoon via iDeal geld aan je portemonnee kunnen toevoegen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Zit nu te klooien op mijn telefoon maar kan alleen via Credit Card en die wil ik niet aan mijn account toevoegen eigenlijk. Ook geen radomreader bij me of iets.
RABO-scanner kunnen lenen, het is geluktquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet gewoon via iDeal geld aan je portemonnee kunnen toevoegen.
http://account.sonyentertainmentnetwork.com
*meldt*quote:
Als jij het hebt gemaakt dan excuus dan maakt het niet uit. Maar als het van EA zelf komt verwacht ik wel iets netter.quote:
Het is van EA zelfquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:59 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Als jij het hebt gemaakt dan excuus dan maakt het niet uit. Maar als het van EA zelf komt verwacht ik wel iets netter.
Altijd tof een nieuwe TV, maar 50inch is wel minimaal tegenwoordig vind ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Vanavond nieuwe televisie ophalen bij de BCC. Hebben nu een 40 inch televisie....de nieuwe is een 50 inch Sony Bravia. Kan ik mooi eens goed uitproberen met mijn PS4!
Van een vriend Tomb Raider en Watch Dogs geleend. Zat te wachten op een nieuwe Uncharted, maar Tomb Raider heeft er veel van weg zeg! Best vermakelijk!
lekker, vergeet niet de game modus aan te zetten, scheelt een hoop.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Vanavond nieuwe televisie ophalen bij de BCC. Hebben nu een 40 inch televisie....de nieuwe is een 50 inch Sony Bravia. Kan ik mooi eens goed uitproberen met mijn PS4!
Van een vriend Tomb Raider en Watch Dogs geleend. Zat te wachten op een nieuwe Uncharted, maar Tomb Raider heeft er veel van weg zeg! Best vermakelijk!
Eens, ik heb 3 jaar terug 46" gehaald en vind hem nu al te kleinquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd tof een nieuwe TV, maar 50inch is wel minimaal tegenwoordig vind ik
Doet hij vanzelfquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
lekker, vergeet niet de game modus aan te zetten, scheelt een hoop.
Benieuwd naar fifa 16 hoor, wie weet dat ze het dit keer een game maken die wel fijn weg speeltquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Q4=Begin 2016
irl golfen is zoveel tofferquote:Op woensdag 6 mei 2015 07:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoop dat die PGA Tour leuk is, vroeger echt heel veel Tiger Woods gespeeld met vrienden.
Ik wilde niet meer uitgeven dan 1500 euro voor een TV dus ben blijven steken op 55" destijds omdat er wel een fatsoenlijk paneel in moet zitten natuurlijk. Advies prijs lag echt op een belachelijke 2700 euro maar kreeg korting en cashback van Samsung.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eens, ik heb 3 jaar terug 46" gehaald en vind hem nu al te klein
Budget was hier ook een grote spelbreker. Ach van een 40 inch naar 50 inch is al een hele vooruitgang. Ging mij bij deze televisie vooral om het contrast en de latency die erg goed was om mee te gamen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wilde niet meer uitgeven dan 1500 euro voor een TV dus ben blijven steken op 55" destijds omdat er wel een fatsoenlijk paneel in moet zitten natuurlijk. Advies prijs lag echt op een belachelijke 2700 euro maar kreeg korting en cashback van Samsung.
Zo is het ook... Geniet er van man!quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Budget was hier ook een grote spelbreker. Ach van een 40 inch naar 50 inch is al een hele vooruitgang. Ging mij bij deze televisie vooral om het contrast en de latency die erg goed was om mee te gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |