1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. MICHAEL VAN GERWEN 2-4 (14- 6) Gary Anderson (Sch) 2-4 (14- 6) Dave Chisnall (Eng) 2-4 (14- 6) 4. James Wade (Eng) 2-3 (13- 8) 5. Phil Taylor (Eng) 2-2 (12- 9) 6. Adrian Lewis (Eng) 2-2 ( 9- 8) 7. Stephen Bunting (Eng) 2-1 ( 9-13) 8. RAYMOND VAN BARNEVELD 2-0 ( 6-14) 9. Kim Huybrechts (Bel) 2-0 ( 5-14) 10. Peter Wright (Sch) 2-0 ( 2-14) |
6. Jumboquote:Op donderdag 30 april 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5. Simpel, ik ben zo dubbelblij met jou
ik gooi meestal een pijl onder de dubbel 17 danquote:Op donderdag 30 april 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Meestal is het voor je dubbel 1 gooit, handiger om met een extra dart nog bij dubbel 16 te mikken.
Dat werkt serieus
Net als PSV.quote:
Ik heb meer moeite met de derde dart nadat ik er twee in de T20 pleur.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:10 schreef luckass het volgende:
[..]
ik gooi meestal een pijl onder de dubbel 17 dan
8 . John Deere met Valentijn Driessenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7. Opa Henk to the rescue (inclusief tractor)
geen derdepijldarterquote:Op donderdag 30 april 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de derde dart nadat ik er twee in de T20 pleur.
9. Pedo Peterrrrquote:Op donderdag 30 april 2015 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
8 . John Deere met Valentijn Driessen
Johannes Vermeer vindt dit niet grappig.quote:
Stiekem vindt hij het best leuk en zou die graag meedoenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes Vermeer vindt dit niet grappig.
Johannes Vermeer is al 340 jaren heen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes Vermeer vindt dit niet grappig.
...door te fappen.quote:
Lekker smijten met die pijlen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lewis komt op mij gepikeerd over.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest lachen.quote:
En of.quote:
gruwelijkquote:Op donderdag 30 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Gerwen komt op mij nooit over als een slimme jongen.
Jetro Willems 2.0
Maar pas op, hij kan zomaar vallen!!!quote:Op donderdag 30 april 2015 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boek een reis en dan blijf je vliegen
Bedoel je hun renners?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar pas op, hij kan zomaar vallen!!!
Groetjes van de Lotto.
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:18 schreef Max23 het volgende:
Barney is Anderson op legsaldo ook nog voorbij, genot![]()
1. MVG 22 punten legs +32
2. Chizzy 19 punten legs +24
3. Barney 16 punten legs +5
4. Anderson 16 punten legs +4
5. Taylor 13 punten legs 0
Nederland domineert de nobele dartsport.quote:
Liep met een sisser af. Daphne heeft het hem vergeven.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe is het nou afgelopen met dat schandaal van hem en die godsgruwelijke lelijke uk teef?
Wel een beetje een enge foto van je, had je geen betere kunnen nemen?quote:
Koert heeft al genoeg verdiend aan die rommelmarkt onder Johans raamquote:Op donderdag 30 april 2015 23:29 schreef noodgang het volgende:
Hoeveel geld krijgt Kurt voor elke keer dat hij episch zegt?
Walgelijk dat je dit durft te zeggen.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je gaat bijna Marcel Maijer missen.
Wat is dit voor plaatje?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walgelijk dat je dit durft te zeggen.
[ afbeelding ]
Premier League vorig jaar. MVG staat 111 gemiddeld en 60% op de dubbeld.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je gaat bijna Marcel Maijer missen.
Die gast is echt slecht ja, maar Koert heeft echt hele matige humor. Dan is 1 grapje leuk, maar hij blijft het maar proberen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Premier League vorig jaar. MVG staat 111 gemiddeld en 60% op de dubbeld.
Maijer: "van Gerwen staat niet echt goed te gooien he?"
Vind Koert zelf wel leuk. Heb hem liever dan Marcel iig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gast is echt slecht ja, maar Koert heeft echt hele matige humor. Dan is 1 grapje leuk, maar hij blijft het maar proberen.
Eigenlijk net als ik dus, volgens Sked
Ja, vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind Koert zelf wel leuk. Heb hem liever dan Marcel iig.
Moet ie ons dan een rondje geven bij de Febo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef DeeBee het volgende:
Ik denk dat PowerLoungen langzaamaan zenuwachtig wordt omdat Knarrenveld z'n titel nog steeds kan gaan verdedigen.
Ja je hebt het zwaar. Haast medelijden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Godver, een stampende FEBO gemist door een reisje Florida.
Iedereen een frikandel speciaal van de Sylviaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ie ons dan een rondje geven bij de Febo?
Nou niet alleen volgens Sked, maar Koert vinden we toch allemaal heel leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gast is echt slecht ja, maar Koert heeft echt hele matige humor. Dan is 1 grapje leuk, maar hij blijft het maar proberen.
Eigenlijk net als ik dus, volgens Sked
Én bovendien een gruwelijke successupporter is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou niet alleen volgens Sked, maar Koert vinden we toch allemaal heel leuk.
Oja en 110% anti Marcel, die zijn plek niet kent en niet snapt dat dat hij daar zit als presentatortje die de boel aan elkaar moet lullen en niet als dartsanalyticus van wie een mening wordt gevraagd.
Bloedirritant.
Het is ook nog best een prestatie om ongeschikt te zijn als dartsanalyticus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou niet alleen volgens Sked, maar Koert vinden we toch allemaal heel leuk.
Oja en 110% anti Marcel, die zijn plek niet kent en niet snapt dat dat hij daar zit als presentatortje die de boel aan elkaar moet lullen en niet als dartsanalyticus van wie een mening wordt gevraagd.
Bloedirritant.
quote:
Hij blijft Barney de schuld geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:30 schreef GwaiLow het volgende:
Is het al bekend waarom Anderson zo reageerde na die wedstrijd tegen Barney? Heeft hij al een verklaring of interview gegeven ergens?
Thnx voor de update! Laat dit Barney weer wat spirit geven om gewoon die hele PL te winnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hij blijft Barney de schuld geven.
Is een redelijk dartsrelletje geworden.
Blijkbaar heeft Anderson Lewis ook al een keer van stampen beschuldigt. Op de camera-beelden valt niets te zien wat daarvoor een indicatie zou kunnen zijn. Volgens mij was dit bij Lewis ook niet het geval.
Anderson was blijkbaar zo snel weg, dat zelfs zijn vrouw nog achtergebleven was.
Hij zegt daarentegen in de media dat hij Barney zocht maar dat die nergens te vinden was, wat onwaarschijnlijk is aangezien Barney nog een pot moest spelen en hij dan dus zeker nog in de oefenruimte te vinden zou zijn. Anderson geeft in deze Barney de schuld voor iets wat hij zelf deed. Arjan v/d Giesen kan dit bevestigen.
Op Engelse dartsfora geven de meeste mensen Barney gelijk en zien ze Anderson als een verwaande speler sinds hij zijn titel gepakt heeft. Veel mensen zijn ondertussen stukke minder gecharmeerd van hem als speler.
Nou, moet eerlijk zeggen dat ik het nooit zo'n sympathieke speler heb gevonden, ondanks dat hij op het podium meestal wel zo overkwam, eerlijk is eerlijk. Altijd diezelfde glimlach als hij een wedstrijd verloor, maar daarentegen begon ik al snel te merken dat die glimlach echt heel erg fake was, en daar kan ik toch niet zo goed tegen. Wees lekker jezelf, en als je erg baalt na een verloren wedstrijd dan geef je je tegenstander gewoon een hand, maar ga niet zo'n nep-lach opzetten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:47 schreef Monolith het volgende:
Hij heeft inderdaad sinds het behalen van zijn titel al een paar keer van dit soort molentjes gehad. Erg jammer, want het was altijd een zeer sympathieke speler.
Anderson is dus na de pot meteen weggegaan. Zo snel, dat hij zelfs zijn vrouw niet meegenomen had. Bron: Arjan v/d Giesen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:41 schreef bechirti het volgende:
Zo zie je wat extra prijzengeld met mensen kan doen. Echt misselijk van gary anderson. In de hitte van de strijd kan je nog zo'n emotioneelmverwijt plaatsen. Dat is al verwerpelijk maar bon, als je afgekoeld bent een paar dagen later nog steeds niet toegeven dat je fout zat getuigt van onsportiviteit ofwel vasthoudendheid ofwel arrogantie.
Btw We have a chat there trust me.. Haha wat een loze praat weer. Het schijnt dat ze elkaar vermeden hebben na de wedstrijd, dus van beide mannen niet zo sterk. Desalniettemin come on barney armey!
Ik vond hem altijd in interviews wel sympathiek overkomen. Daar deed hij echter de laatste tijd ook steeds vaker rare uitspraken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, moet eerlijk zeggen dat ik het nooit zo'n sympathieke speler heb gevonden, ondanks dat hij op het podium meestal wel zo overkwam, eerlijk is eerlijk. Altijd diezelfde glimlach als hij een wedstrijd verloor, maar daarentegen begon ik al snel te merken dat die glimlach echt heel erg fake was, en daar kan ik toch niet zo goed tegen. Wees lekker jezelf, en als je erg baalt na een verloren wedstrijd dan geef je je tegenstander gewoon een hand, maar ga niet zo'n nep-lach opzetten.
Ja maar toch, Barney had gelijk verhaal kunnen halen door achter hem aan te lopen. Anderson heeft zich die avond als een douchebag gedragen, dat staat buiten kuif.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Anderson is dus na de pot meteen weggegaan. Zo snel, dat hij zelfs zijn vrouw niet meegenomen had. Bron: Arjan v/d Giesen.
Waarschijnlijk is RVB toen naar zijn oefenbord gegaan of iets dergelijks.
Wat ik wel wrang vindt is dat vervolgens Anderson beweerd dat RVB nergens te vinden was en dat hij snel weggevlucht was. Wat dus echt gewoon onzin is, aangezien hij dit zelf deed en RVB gewoon nog een wedstrijd had en er dus natuurlijk nog wel was.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:27 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ja maar toch, Barney had gelijk verhaal kunnen halen door achter hem aan te lopen. Anderson heeft zich die avond als een douchebag gedragen, dat staat buiten kuif.
Klopt.
Wat ik btw wel opvallend vind, iemand anders haalde dat hier ook aan geloof ik, is dat hij altijd in dit soort incidenten komt. Darters ergeren zich snel aan hem En die man is zo bedreven in de trucjes. Ff tempo verlagen, wat hij ook deed tegen anderson. Op het juiste moment stapje terug en dus maybe ook t onopvallende stampen.
Valt volgens mij wel mee. Op de Engelse dartsfora werd dit ook gezegd. Maar toen er nadrukkelijk naar de incidenten gekeken werd, was er vaak weinig wat Barney kwalijk te nemen viel. Barney is een grote speler, waardoor er veel aandacht op hem gericht is en hierdoor blijven die relletjes beter bij.
Anderson gaat trouwens veel te snel klaar staan om te gooien. Maar dit doet hij altijd al. Als hij zelf iets later zou staan, dan zou hij deze pot waarschijnlijk wel 6-6 gemaakt hebben.
Barney plakt laatste tijd goed zijn tijd en hij lijkt hier ook zijn voordeel uit te halen. Vooral mee doorgaan zou ik zeggen. Sommige mensen kunnen er niet tegen als iemand zijn rust pakt. Maar Anderson is blijkbaar goede maten met Justin Pipe, dus hij zou er dan toch wel tegen moeten kunnen als iemand langzaam gooit.
Blijft wel eindbaas natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:27 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ja maar toch, Barney had gelijk verhaal kunnen halen door achter hem aan te lopen. Anderson heeft zich die avond als een douchebag gedragen, dat staat buiten kuif.
Wat ik btw wel opvallend vind, iemand anders haalde dat hier ook aan geloof ik, is dat hij altijd in dit soort incidenten komt. Darters ergeren zich snel aan hem En die man is zo bedreven in de trucjes. Ff tempo verlagen, wat hij ook deed tegen anderson. Op het juiste moment stapje terug en dus maybe ook t onopvallende stampen.
Nee, Barney speelt eigenlijk altijd gewoon fair hoor. Tuurlijk vertraagd hij wel eens een beetje, maar dat is meer voor zichzelf dan om een tegenstander te hinderen. Maar dat doet hij niet meer dan andere spelers oid.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:27 schreef bechirti het volgende:
[..]
John part die zonder handschudden wegloopt. Dat is idd eigenlijk de enige die ik nu kan herinneren. Met taylor zaten ze allebei fout, nu is het duidelijk dat anderson die fout zit. Overigens is hij wel op irritant gedrag te betrappen zoals laatst op het wk toen hij bunting niet meer losliet enhet hele evangelie in zijn oor fluisterde.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Nee, Barney speelt eigenlijk altijd gewoon fair hoor. Tuurlijk vertraagd hij wel eens een beetje, maar dat is meer voor zichzelf dan om een tegenstander te hinderen. Maar dat doet hij niet meer dan andere spelers oid.
Verder is Barney helemaal niet vaak bij dit soort incidenten betrokken. Taylor was een keer aan het eind van de halve finale WK kwaad op Barney, maar dat kwam geloof ik door een incidentje tussen het Taylor-kamp en Barney-kamp tijdens de wedstrijd? Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was eerder wat awkward dan echt onsportief of iets degelijks.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:50 schreef bechirti het volgende:
[..]
John part die zonder handschudden wegloopt. Dat is idd eigenlijk de enige die ik nu kan herinneren. Met taylor zaten ze allebei fout, nu is het duidelijk dat anderson die fout zit. Overigens is hij wel op irritant gedrag te betrappen zoals laatst op het wk toen hij bunting niet meer losliet enhet hele evangelie in zijn oor fluisterde.
Jenkins is te lief en brengt geen spektakel , dan liever Thorntonquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Jongens we weten toch allemaal dat de koning van de sportiviteit Terry Jenkins is![]()
Mag ik ook wel alleen datquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jenkins is te lief en brengt geen spektakel , dan liever Thornton
Sjon Lowe en Priestley in een tijdmachine stoppen en je bent klaar voor de komende 100 jaarquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mag ik ook wel alleen datgeknik gaat nergens over
leuk linkje trouwensquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon Lowe en Priestley in een tijdmachine stoppen en je bent klaar voor de komende 100 jaar
Ik wacht nog steeds op deel 3quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Thanx![]()
Bedoelde de link van je internet gekkies
Alstuquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:14 schreef Kolasnoc het volgende:
Iemand die een streamlink kan sturen? Via internet is het scherm zo irritant klein.
mooi man, heb ingezet op chisnall barney en van gerwenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
Kans op 7-0 zit er zelfs nog in dadelijk.
Zie Bunting het momentum niet meer omdraaien.
Doe je nog voetbal?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mooi man, heb ingezet op chisnall barney en van gerwen
Jazeker. Napoli over 6.5 shots on target, Sevilla over 4.5 shots on target. In een combo met die 3 darts matches.quote:
Dat shots levert toch niks op?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jazeker. Napoli over 6.5 shots on target, Sevilla over 4.5 shots on target. In een combo met die 3 darts matches.
1,95 alle machtigquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1.95 voor napoli man, 1.60 voor sevilla
Precies. Hopen op veel rebounds enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja man, kon ik niet laten liggen
7 schoten op doel, moet toch haalbaar zijn tegen dnipro.
leuke ogenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Deze dame heeft Wade hopelijk flink uitgeput gisternacht.
[ afbeelding ]
Garyquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
Poor gamesmanship will destroy darts unless PDC chiefs stamp it out, says world champion Gary Anderson
Top Gary!
Gary.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
Poor gamesmanship will destroy darts unless PDC chiefs stamp it out, says world champion Gary Anderson
Top Gary!
Dat zien we zelf ook wel hoorquote:
Een goede stream is nooit ver weg.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
Sowieso het is niet op rtl7, dus er zullen vast wat lurkers zitten hier. Die alleen de comments hier volgen. Die zijn zo ook op de hoogte van de stand.
PDC vonden zijn walk-ons na Bonkers kut. Dus vandaar dat hij bleef wisselen tot deze dan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Wade wisselt inmiddels vaker van walk on dan van bril
Had ie toch gelijk.quote:just give them both a point and fuck this game off.
Ja, ik word er een beetje moe van..quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn god, hij moet wel eens ophouden met roepen dat hij zo verschrikkelijk moe is hoor.
Snap best dat hij het druk heeft en moet reizen. Maar hij zal het toch niet zoveel drukker hebben dan ieder ander? Als hij gewoon op normale dagen om 22:00 naar bed gaat en om 8 of 9 uur op staat moet ie toch weer redelijk fit zijn? Of anders om 00:00 naar bed en om 10 uur op staan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |