1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. MICHAEL VAN GERWEN 2-4 (14- 6) Gary Anderson (Sch) 2-4 (14- 6) Dave Chisnall (Eng) 2-4 (14- 6) 4. James Wade (Eng) 2-3 (13- 8) 5. Phil Taylor (Eng) 2-2 (12- 9) 6. Adrian Lewis (Eng) 2-2 ( 9- 8) 7. Stephen Bunting (Eng) 2-1 ( 9-13) 8. RAYMOND VAN BARNEVELD 2-0 ( 6-14) 9. Kim Huybrechts (Bel) 2-0 ( 5-14) 10. Peter Wright (Sch) 2-0 ( 2-14) |
Kunnen we ook eens op tijd naar bedquote:Op donderdag 23 april 2015 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
de commercial breaks duren lager dan de wedstrijden vanavond
http://www.pdc.tv/news/ar(...)mier-league-night-12quote:Op donderdag 23 april 2015 21:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heeft iemand de stats voor alle drie de partijen?
Taylor begon ermee.quote:
Als ze dat wagen kunnen ze beter de rechten verkopen aan SBS6. Dan maar Hansje Kraaij erbij.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:09 schreef PjotrV het volgende:
Vraagje, weet iemand wat RTL7 beslist met Premier League Playoffs op 14 mei?
Ik snap dat voetbal voorrang heeft op darts, maar het gaat hier
Vraag het op Twitter.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:09 schreef PjotrV het volgende:
Vraagje, weet iemand wat RTL7 beslist met Premier League Playoffs op 14 mei?
Ik snap dat voetbal voorrang heeft op darts, maar het gaat hier om de subtop uit Europa, totaal nietszeggende clubs...
Hopen op antwoordquote:Op donderdag 23 april 2015 22:23 schreef PjotrV het volgende:
[..]
gedaan
https://twitter.com/peterveenis/status/591335613888102400
Ik kon hem überhaupt al niet vindenquote:
Is bijna alleen bij Premier League dat het kan. Vast ook wel bij wat andere nietszeggende toernooien die mij nu niet te binnen schieten.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:26 schreef StephanL het volgende:
Ik wist niet dat het ook kon gelijkspel. Moet ik ook zeggen dat ik mij niet verdiept hebt in de spelregels van deze league. Dat je op een toernooi niet gelijk kan spelen begrijp ik wel.
Verrassend toch wel.
Sterker nog, heeft niks met rekenen te maken. Alle darters weten dat gewoon. Kan me niet voorstellen dat dat ook niet gewoon standaard in zijn hoofd zit.quote:
grand Slam of Darts nietszeggend?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is bijna alleen bij Premier League dat het kan. Vast ook wel bij wat andere nietszeggende toernooien die mij nu niet te binnen schieten.
Heb wel een alternatief gevonden, maar das toch mindere kwaliteit.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kon hem überhaupt al niet vinden
gekregen op twitter, blijkt dat ik verkeerd op de kalender heb gekekenquote:
Haha, kan gebeuren.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:43 schreef PjotrV het volgende:
[..]
gekregen op twitter, blijkt dat ik verkeerd op de kalender heb gekeken
De playoffs zijn 21 mei en dan is er geen EL
Scherpst van de snede.quote:
Dat krijg je er niet meer uit.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
ow ow ow de lul had nooit op de bull moeten gaan.
Mwoah, nog steeds drie pijlen op een dubbel. Alleen is die bull wat lastiger.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
ow ow ow de lul had nooit op de bull moeten gaan.
Nee, maar was vergeten dat daar ook gelijkspellen bij waren.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat niet echt lekker met MVG na zijn slippertje.
Volgens mij moet hij de kuisheidsgordel om tijdens het darten.
100+ is gewoon goed hoor.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat niet echt lekker met MVG na zijn slippertje.
Volgens mij moet hij de kuisheidsgordel om tijdens het darten.
Hij gooit gemiddeld gezien z'n beste partij ooit vandaag op TV en dan kom je met zo'n reactie. Dan ben je niets anders dan een troll man.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gefrustreerde MVG aanhanger?
Bij de GSoD heb je wel een poulefase, maar kun je niet gelijkspelen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nee, maar was vergeten dat daar ook gelijkspellen bij waren.
Al vind ik de GSoD niet zo prominent als Premier League, PDC WK, WK voor koppels, Matchplay, Players Championships of GPoD.
Je mag me uiteraard verbeteren als ik hier verkeerd zit volgens jou.
Edit: Damn, 400k voor de GSoD.. Ik had dus echt geen idee.
Ja, ik trollen in het dartsforumquote:Op donderdag 23 april 2015 23:28 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hij gooit gemiddeld gezien z'n beste partij vandaag op TV en dan kom je met zo'n reactie. Dan ben je niets anders dan een troll man.
Heel opvallend ja. Ik kan me voorstellen dat je zo denkt als je alleen naar de uitslagen kijkt. Maar het heeft geen enkele waarde.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, ik trollen in het dartsforum
Constateer alleen dat hij al twee keer op rij verliest. En opvallend genoeg na het uitkomen van zijn escapade.....
Uhmm, je hebt z'n eerste partij van vanavond niet gezien blijkbaar?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Constateer alleen dat hij al twee keer op rij verliest. En opvallend genoeg na het uitkomen van zijn escapade.....
Tegen Wade ging het vanavond best aardigquote:Op donderdag 23 april 2015 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar Wade is dan ook suptop.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tegen Wade ging het vanavond best aardig
Tuurlijk..quote:Op donderdag 23 april 2015 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar Wade is dan ook suptop.
Twee keer verliezen op rij van toppers, voor diegene die ik dat moet uitleggen ...
Heb je de partij gezien? Gooide gewoon prima. Gary had een cruciale 130 finish en MvG wist het niet te beslissen in de laatste leg. Dat zijn gewoon momentopnames. Soms valt het kwartje de ene kant op, soms de andere. Over een vormdip reppen is natuurlijk opportunisme met een hoofdletter O.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Twee keer verliezen op rij van toppers, voor diegene die ik dat moet uitleggen ...
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind dit voor het abnormale niveau wat van Gerwen de eerste maanden liet zien inderdaad een vormdip. En ja, hij is nog steeds beter dan het gros van de spelers, maar dit soort nederlagen vind ik niet des van Gerwens. Vandaar dat ik het koppelde aan zijn slippertje ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je de partij gezien? Gooide gewoon prima. Gary had een cruciale 130 finish en MvG wist het niet te beslissen in de laatste leg. Dat zijn gewoon momentopnames. Soms valt het kwartje de ene kant op, soms de andere. Over een vormdip reppen is natuurlijk opportunisme met een hoofdletter O.
Iedere topspeler in vorm verliest wel eens. Gek hè. Heeft 'ie voor dat moment ook wel gedaan. Dat verband slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind dit voor het abnormale niveau wat van Gerwen de eerste maanden liet zien inderdaad een vormdip. En ja, hij is nog steeds beter dan het gros van de spelers, maar dit soort nederlagen vind ik niet des van Gerwens. Vandaar dat ik het koppelde aan zijn slippertje ja.
Weinig coherent verhaal. Hij gooit vandaag twee uitstekende gemiddelden, waarvan de eerste zijn beste ooit op TV, meen ik. Gary gooide alleen ook heel goed en besliste het op één moment. Kan gebeuren in zo'n kort format. Reppen over mindere vorm is pure scorebordjournalistiek.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind dit voor het abnormale niveau wat van Gerwen de eerste maanden liet zien inderdaad een vormdip. En ja, hij is nog steeds beter dan het gros van de spelers, maar dit soort nederlagen vind ik niet des van Gerwens. Vandaar dat ik het koppelde aan zijn slippertje ja.
Met het darts dat hij tegen Wade speelde had hij ook van elke topper gewonnen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens wat je zegt, wat ik wil aangeven is dat van Gerwen pak en beet een maand geleden dat soort finishes wel gooide tegen de toppers. En hopelijk hebben jullie gelijk dat het 'pech' is, maar ik onderschat dat soort media geroeptoeter door een of andere hersenloze slet niet. Kan me niet voorstellen dat dat niks met je doet..... vandaar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met het darts dat hij tegen Wade speelde had hij ook van elke topper gewonnen.
Verder ben ik het wel deels met je eens dat het zonde is dat hij van Anderson heeft verloren terwijl hij echt kansen op meer heeft gehad. Die dubbels missen in de laatste leg is gewoon slecht, maar die 130 finish daarvoor van Anderson is gewoon pech.
Gerwen is mentaal vrij sterk en gaat hier niet te lang bij stil staan. Mocht het een periode echt heel slecht gaan en iedere wedstrijd onder de 100 staat te gooien en alles verliest, dan zou hij wel eens in een dieper dal kunnen komen, maar dat zie ik niet snel gebeuren. En nu staat hij nog gewoon prima te gooien en wint hij doorgaans zn wedstrijden wel. Tis natuurlijk ook lekker dat je gewoon 1e staat en sowieso de Playoffs mag spelen. Denk niet dat de nederlaag tegen Barney en deze nederlaag veel doen met Gerwen eerlijk gezegd. Verwacht dat hij volgende week weer een lekker gemiddelde op het bord gooit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens wat je zegt, wat ik wil aangeven is dat van Gerwen pak en beet een maand geleden dat soort finishes wel gooide tegen de toppers. En hopelijk hebben jullie gelijk dat het 'pech' is, maar ik onderschat dat soort media geroeptoeter door een of andere hersenloze slet niet. Kan me niet voorstellen dat dat niks met je doet..... vandaar.
En dat hij Wade dan met 7-0 van het bord veegt... Tsja, hele mooie statistieken, maar het is en blijft Wade.
op goed geluk 125 poepenquote:
Geluksspelquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan Anderson eerst 82.3 gemiddeld gooien tegen Bunting en daarna winnen van MvG die ging beesten tegen Wade?
Zeg het maar.
twitter:livedarts twitterde op donderdag 30-04-2015 om 18:50:12TayVan: The Match of the Century - resumes tonight, 9.30pm. #lovethedarts http://t.co/JOidmsQHMB reageer retweet
twitter:livedarts twitterde op donderdag 30-04-2015 om 19:00:53Coming up from 7pm:D Chisnall v A LewisR van Barneveld v G AndersonJ Wade v S BuntingM van Gerwen v P TaylorA Lewis v R van Barneveld reageer retweet
Ik heb door het voetbal ook lang niet alles intensief gevolgd. Een mooie avond op het oogquote:Op donderdag 30 april 2015 20:02 schreef Grifte het volgende:
Vorige week alles gemist, vandaag gaan we er eens goed voor zitten. Wat een schitterende affiches
Koert
Inderdaad, eindelijk weer eens tijd voor een avondje premier league.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:02 schreef Grifte het volgende:
Vorige week alles gemist, vandaag gaan we er eens goed voor zitten. Wat een schitterende affiches
Koert
Was een paar dagen in Duitsland en België voor de studie, uiteraard nog even een groundhopje.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb door het voetbal ook lang niet alles intensief gevolgd. Een mooie avond op het oog.
Omdat er toen voetbal was, dikke zeugquote:Op donderdag 30 april 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is deze internationale wedstrijdsport op TV?
Leuk wel, maar kan me niet herinneren dat ze dit voorgaande weken uitzonden
Nou, fijn dat je hem kan waarderen!quote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap 'm hoor![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Je hoeft niet meteen zo op de man te spelen, bladharkquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er toen voetbal was, dikke zeug.
Bladhark, wow. Deze zag ik niet 1-2-3 aankomen.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen zo op de man te spelen, bladhark
De meeste topsport is dan ook ongeveer net zo boeiend als gras zien groeien.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Darten is trouwens geen topsport. Maar wel een vermakelijk spelletje.
Gaat raybar180 winnen? Zeg het maar, jongens
Dat is niet goed voor je gezondheid.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Lewis weegt inmiddels serieus 220 kilo, ik vind dat echt niet meer kunnen.
Knarrenveld gaat gewoon weer naar de halve finales hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de BDO ? dan is het weer ja
Parkinson?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doet Chisnall zo raar met zijn handen?
Dartsritus is ook leuk.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parkinson?
Lijkt me wel leuk, een darter met parkinson.
Albertino Essers had dat.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parkinson?
Is dat zo? Veel te zwaar, maar wel een leuke persoonlijkheid.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Lewis weegt inmiddels serieus 220 kilo, ik vind dat echt niet meer kunnen.
De presentator van Sky Sports Darts heeft parkinson.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parkinson?
Leuk voor hem , Kan die nog meer febo,s onderknarrenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Knarrenveld gaat gewoon weer naar de halve finales hoor.
Het nadeel van darts vind ik vooral de eenzijdige competitie. Bijna alleen maar Britten. Volgens mij ook 6 britten in de PL nu?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
De meeste topsport is dan ook ongeveer net zo boeiend als gras zien groeien.
Ik noem een Formule 1.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
De meeste topsport is dan ook ongeveer net zo boeiend als gras zien groeien.
Ga eens de Europese grand prix van 1999 kijkenquote:
Taylor weer lekker op z'n flights knagen.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gaat Raybar Taylor voorbij vanavond.
Zullen we samen naar curling kijken?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga eens de Europese grand prix van 1999 kijken
Bowls is nog veel spannender.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we samen naar curling kijken?
Dat vind ik geen kijksport, maar intelligent is het wel. Met kundig commentaar wil ik best kijken.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we samen naar curling kijken?
Roland Scholten dart nog in de #regio.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die zag ik laatst nog op een dubbeltoernooitje. Gast kon er weinig meer van.
Met kundig commentaar: ''Daar gaan de Zweden, met de vierdubbele bezemschuif. Kijk eens hoe ze bezemen. Het is ongelofelijk hoeveel warmte ze naar dat ijs uitstralen''.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik geen kijksport, maar intelligent is het wel. Met kundig commentaar wil ik best kijken.
Het kundige commentaar kan mogelijke goede "zetten" overzien.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met kundig commentaar: ''Daar gaan de Zweden, met de vierdubbele bezemschuif. Kijk eens hoe ze bezemen. Het is ongelofelijk hoeveel warmte ze naar dat ijs uitstralen''.
Robotten kunnen ook goed schakenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kundige commentaar kan mogelijke goede "zetten" overzien.
We kunnen ook samen gezellig een wk-partijtje schaak bekijken. Allemaal Rusjes. En indiaers en peruvianen, niets mis mee.
Ligt eraan of Barney boos wordt of niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel dartborden zullen er jaarlijks doorheen gaan bij de PDC?
Ik doe twee jaar over één dartbord.
Zou lollerzakarin kunnen schaken?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robotten kunnen ook goed schaken.
Zakarin kan alles.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou lollerzakarin kunnen schaken?
Hij gaat alleen niet naar de Febo.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zakarin kan alles.
Zakarin is er als #huishoudhulpje
Zakarin is er als #muizenvanger
Zakarin is er als #hondenuitlaatservice
Zakarin is er als #loper op het middenveld van het Russisch voetbalelftal
Zakaringod.
Dan gaat hij dood.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij gaat alleen niet naar de Febo.
180 voor je, gr gr.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chisnall is nu aan het baggeren
Mooi, 104 uitquote:
Zit die 9-darter er nou al aan te komen?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Van 1-3 naar 4-3 met niet misselijke finishes.
Mijn hoogste finish blijft 156. #neverforget
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit die 9-darter er nou al aan te komen?
Sjak denkt dat Sjon Lowe de mooiste stijl hadquote:Op donderdag 30 april 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques heeft een hekel aan de werpstijl van Chisnall.
Iedereen toch wel?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques heeft een hekel aan de werpstijl van Chisnall.
Was viesdik niet helemaal wars van Steve Beaton?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjak denkt dat Sjon Lowe de mooiste stijl had
klopt nog ook
Dat ook , moar Sjon is zijn idoolquote:Op donderdag 30 april 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was viesdik niet helemaal wars van Steve Beaton?
Mad?quote:
Als iedereen ebola krijgtquote:Op donderdag 30 april 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Barney de PL winnen?
Zeg het maar
Dacht dat die alleen bij genua speeldequote:
Maar je bent natuurlijk gewoon voor Ray.quote:
Ooohhhh de snoodaard !quote:Op donderdag 30 april 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney heeft gewoon een mannetje in het publiek ingehuurd.
#Corruptie
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
Van die Barney beweging valt wel weer een mooi gifje te maken.
twitter:BigBilly66 twitterde op donderdag 30-04-2015 om 21:18:03loot graag mee voor het shirt van Barney kan zo toch geen darts kijken #rtl7darts http://t.co/JHMtXomP7v reageer retweet
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BigBilly66 twitterde op donderdag 30-04-2015 om 21:18:03loot graag mee voor het shirt van Barney kan zo toch geen darts kijken #rtl7darts http://t.co/JHMtXomP7v reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:BigBilly66 twitterde op donderdag 30-04-2015 om 21:18:03loot graag mee voor het shirt van Barney kan zo toch geen darts kijken #rtl7darts http://t.co/JHMtXomP7v reageer retweet
Hmmm heeft vast meer effect als ik dat doequote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Barney gooide een strijker vlak naast de voeten van Anderson
twitter:OfficialPDC twitterde op donderdag 30-04-2015 om 21:23:19BARNEY: "I don't know why Gary was upset, I always play fairly and I will have a chat with him if he thinks it was unfair." #LoveTheDarts reageer retweet
Wat wil je er dan voor hebben?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm heeft vast meer effect als ik dat doe![]()
Alleen hoef ik echt geen barney shirt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |