quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:47 schreef Loekie1 het volgende:
Steeds meer posters worden afgeplakt:
http://www.gooieneemlande(...)hadposters-afgeplakt
In Hilversum is de SP daarvoor verantwoordelijk. Vrijheid van meningsuiting wordt steeds meer aan banden gelegd in Nederland.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:47 schreef Loekie1 het volgende:
Vrijheid van meningsuiting wordt steeds meer aan banden gelegd in Nederland.
5%.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik verdedig geen pedo's, ik verdedig 3/4 van de blanke mannen die xa1pt uitmaakt voor pedo's.
Wat een zielig zooitjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:47 schreef Loekie1 het volgende:
Steeds meer posters worden afgeplakt:
http://www.gooieneemlande(...)hadposters-afgeplakt
In Hilversum is de SP daarvoor verantwoordelijk. Vrijheid van meningsuiting wordt steeds meer aan banden gelegd in Nederland.
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:38 schreef Dingflofbips het volgende:
O dit kunnen ze wel ineens afkeuren. Maar een afslachting in parijs of waar dan ook is de grootste moeite.
Ik kan hetzelfde zeggen maar dan andersom.quote:Op zondag 3 mei 2015 08:46 schreef betyar het volgende:
Ik werk graag bij moslims, lekker volle tafels tussen de middag met heerlijke gerechten, veel beter dan bij niet-moslims die liever hebben dat ik mijn lunch met oude koffie in mijn bus ga nuttigen.
Je kan je afvragen; "waar doen die jihadgezinnen het van?"quote:Op zondag 3 mei 2015 08:46 schreef betyar het volgende:
Ik werk graag bij moslims, lekker volle tafels tussen de middag met heerlijke gerechten, veel beter dan bij niet-moslims die liever hebben dat ik mijn lunch met oude koffie in mijn bus ga nuttigen.
Dus wil jij ook graag weten wie de jihadis zijn, zodat je de gulle, lieve moslims tegen hen kan beschermen.quote:Op zondag 3 mei 2015 08:46 schreef betyar het volgende:
quote:
Daar kon je juist niets uit opmaken.quote:
Boeit me geen reet wie ze zijn, wat ze willen en wat ze denken.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:43 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dus wil jij ook graag weten wie de jihadis zijn, zodat je de gulle, lieve moslims tegen hen kan beschermen.
Toch ?
Waarom niet ? Jihadis willen moslims doodmaken. Afslechten. Nekje doorsnijden.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Boeit me geen reet wie ze zijn, wat ze willen en wat ze denken.
quote:Op zondag 3 mei 2015 11:53 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom niet ? Jihadis willen moslims doodmaken. Afslechten. Nekje doorsnijden.
Zodat jij nooit meer voor lieve moslims met lekker eten kan werken.
Wil je daar niets tegen doen ?
Hoezo is het belachelijk ? De jihadis van IS vermoorden op dit moment per dag meer moslims dan welke andere bevolkingsgroep in de geschiedenis ooit heeft gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:54 schreef betyar het volgende:
[..]Deze post staat nu op nummer 1 in het lijstje Meest belachelijke post op fok! in 2015.
Nou en? Dit hebben wij het vrije westen toch gewild? Wij brengen daar stront aan de knikker door dictators af te zetten die de verschillende groeperingen in toom hielden.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoezo is het belachelijk ? De jihadis van IS vermoorden op dit moment per dag meer moslims dan welke andere bevolkingsgroep in de geschiedenis ooit heeft gedaan.
Wat dacht jij dan dat onze Syriegangers deden ? Die gaan gewoon naar Syrie om moslims te doden.
Godsamme, wat moet jij een geisoleerde leven leiden.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:38 schreef Dingflofbips het volgende:
O dit kunnen ze wel ineens afkeuren. Maar een afslachting in parijs of waar dan ook is de grootste moeite.
quote:Een Marokkaans-Nederlandse inwoner van Naarden heeft aangifte gedaan tegen de regionale omroep RTV Noord-Holland. Aanleiding zijn reclameposters van de omroep met de tekst 'Huizen er nog andere jihadgezinnen in 't Gooi?'
De aangever voelt zich daardoor zwaar gediscrimineerd, zo blijkt uit de aangifte die persbureau ANP heeft ingezien. Hij zegt dat de reclame hem doet denken aan het angst en haat zaaien in de Tweede Wereldoorlog. Ook zegt hij dat hij sinds de poster er hangt meerdere keren is aangesproken op het fenomeen 'jihadgezin' - buurtbewoners vragen hem of ,,jullie het niet goed genoeg hebben in Nederland".
De aangever heeft daardoor het gevoel dat hij zich moet verantwoorden. Hij wijst erop dat er nauwelijks 'jihadgezinnen' zijn in het Gooi. Er was eerder een geval van twee gezinnen uit Huizen die ervan verdacht werden uitreisplannen naar Syrië te hebben, maar daar bleek niet genoeg bewijs voor te zijn.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)m-jihadposters.dhtml
Ha! Hij geeft in ieder geval antwoord op de vraag van de reclameposter.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij wijst erop dat er nauwelijks 'jihadgezinnen' zijn in het Gooi.
prima toch?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is een booslim die aangifte heeft gedaan:
[..]
Want alleen blanke Nederlanders mogen aangifte doen? Zijn recht om aangifte te doen. Hypocriete aap.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is een booslim die aangifte heeft gedaan:
[..]
Is het posten van nieuwsberichten tegenwoordig al hypocriet?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Want alleen blanke Nederlanders mogen aangifte doen? Zijn recht om aangifte te doen. Hypocriete aap.
Even los van het feit dat ik nergens teruglees dat alleen blanken dit zouden mogen doen?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Is het posten van nieuwsberichten tegenwoordig al hypocriet?
Ligt eraan welke strategie er achter zit.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Is het posten van nieuwsberichten tegenwoordig al hypocriet?
Kom je dan zelf uiteindelijk met een voorbeeld van een moslim die niet als een brulaap loopt te dreigen en te vandaliseren, maar netjes naar de rechter wil stappen, ben je nog steeds niet content.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet hij weten ja, maar het geeft wel een beetje aan hoe lang de gemiddelde moslimteen is.
Diezelfde moslim kan zich natuurlijk ook druk gaan maken om iets dat er toe doet.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom je dan zelf uiteindelijk met een voorbeeld van een moslim die niet als een brulaap loopt te dreigen en te vandaliseren, maar netjes naar de rechter wil stappen, ben je nog steeds niet content.
Hoe ironisch, heb jij niets beters te doen dan je druk te maken om een moslim die aangifte doet dan?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Diezelfde moslim kan zich natuurlijk ook druk gaan maken om iets dat er toe doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe ironisch, heb jij niets beters te doen dan je druk te maken om een moslim die aangifte doet dan?Ik quote slechts een artikel over de zoveelste booslim met lange tenen... als jij vindt dat ik me dan meteen druk maak, dan moet jij dat lekker weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt triest met die mensen gesteld ja. Wat een geestelijke armoede leven ze in.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel typisch weer dat er bij wat kritische geluiden over moslims gelijk aangifte gedaan moet worden
Alsof dit niet net zozeer samenhangt met dat slappe PvdA-verhaal over mindere kansen op een baan en/of stageplek.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook zegt hij dat hij sinds de poster er hangt meerdere keren is aangesproken op het fenomeen 'jihadgezin' - buurtbewoners vragen hem of ,,jullie het niet goed genoeg hebben in Nederland".
Ik mag hopen dat je er toch wel zeker bewust van bent dat je in combinatie daarmee ook nog eens een stukje van je eigen opvattingen geeft en ik daarop reageer?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik quote slechts een artikel over de zoveelste booslim met lange tenen... als jij vindt dat ik me dan meteen druk maak, dan moet jij dat lekker weten.
Het is vrij begrijpelijk dat er een aantal moslims zijn die zich hier druk om maken. Als je constant onder de loep staat en vervolgens op de openbare weg dit soort stemmingmakerij tegenkomt...quote:Op zondag 3 mei 2015 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Diezelfde moslim kan zich natuurlijk ook druk gaan maken om iets dat er toe doet.
Huh? Dat heb ik niet getypt.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alsof dit niet net zozeer samenhangt met dat slappe PvdA-verhaal over mindere kansen op een baan en/of stageplek.
Ja, ik zag het later idd.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Komt uit het artikel dat je eerder plaatste.
Beetje lange tenen?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je er toch wel zeker bewust van bent dat je in combinatie daarmee ook nog eens een stukje van je eigen opvattingen geeft en ik daarop reageer?
Ik heb de afmetingen niet paraat, maar volgens mij vallen ze vrij binnen het gemiddelde. Mijn leeftijd en schoenmaat althans wel, maar goed, tot zoverre een mooi voorbeeld van het niveau van reageren.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb de afmetingen niet paraat, maar volgens mij vallen ze vrij binnen het gemiddelde. Mijn leeftijd en schoenmaat althans wel, maar goed, tot zoverre een mooi voorbeeld van het niveau van reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |