Ha! Hij geeft in ieder geval antwoord op de vraag van de reclameposter.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij wijst erop dat er nauwelijks 'jihadgezinnen' zijn in het Gooi.
prima toch?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is een booslim die aangifte heeft gedaan:
[..]
Want alleen blanke Nederlanders mogen aangifte doen? Zijn recht om aangifte te doen. Hypocriete aap.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is een booslim die aangifte heeft gedaan:
[..]
Is het posten van nieuwsberichten tegenwoordig al hypocriet?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Want alleen blanke Nederlanders mogen aangifte doen? Zijn recht om aangifte te doen. Hypocriete aap.
Even los van het feit dat ik nergens teruglees dat alleen blanken dit zouden mogen doen?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Is het posten van nieuwsberichten tegenwoordig al hypocriet?
Ligt eraan welke strategie er achter zit.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:17 schreef Platina het volgende:
[..]
Is het posten van nieuwsberichten tegenwoordig al hypocriet?
Kom je dan zelf uiteindelijk met een voorbeeld van een moslim die niet als een brulaap loopt te dreigen en te vandaliseren, maar netjes naar de rechter wil stappen, ben je nog steeds niet content.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet hij weten ja, maar het geeft wel een beetje aan hoe lang de gemiddelde moslimteen is.
Diezelfde moslim kan zich natuurlijk ook druk gaan maken om iets dat er toe doet.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom je dan zelf uiteindelijk met een voorbeeld van een moslim die niet als een brulaap loopt te dreigen en te vandaliseren, maar netjes naar de rechter wil stappen, ben je nog steeds niet content.
Hoe ironisch, heb jij niets beters te doen dan je druk te maken om een moslim die aangifte doet dan?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Diezelfde moslim kan zich natuurlijk ook druk gaan maken om iets dat er toe doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe ironisch, heb jij niets beters te doen dan je druk te maken om een moslim die aangifte doet dan?Ik quote slechts een artikel over de zoveelste booslim met lange tenen... als jij vindt dat ik me dan meteen druk maak, dan moet jij dat lekker weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt triest met die mensen gesteld ja. Wat een geestelijke armoede leven ze in.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel typisch weer dat er bij wat kritische geluiden over moslims gelijk aangifte gedaan moet worden
Alsof dit niet net zozeer samenhangt met dat slappe PvdA-verhaal over mindere kansen op een baan en/of stageplek.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook zegt hij dat hij sinds de poster er hangt meerdere keren is aangesproken op het fenomeen 'jihadgezin' - buurtbewoners vragen hem of ,,jullie het niet goed genoeg hebben in Nederland".
Ik mag hopen dat je er toch wel zeker bewust van bent dat je in combinatie daarmee ook nog eens een stukje van je eigen opvattingen geeft en ik daarop reageer?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik quote slechts een artikel over de zoveelste booslim met lange tenen... als jij vindt dat ik me dan meteen druk maak, dan moet jij dat lekker weten.
Het is vrij begrijpelijk dat er een aantal moslims zijn die zich hier druk om maken. Als je constant onder de loep staat en vervolgens op de openbare weg dit soort stemmingmakerij tegenkomt...quote:Op zondag 3 mei 2015 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Diezelfde moslim kan zich natuurlijk ook druk gaan maken om iets dat er toe doet.
Huh? Dat heb ik niet getypt.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alsof dit niet net zozeer samenhangt met dat slappe PvdA-verhaal over mindere kansen op een baan en/of stageplek.
Ja, ik zag het later idd.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Komt uit het artikel dat je eerder plaatste.
Beetje lange tenen?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je er toch wel zeker bewust van bent dat je in combinatie daarmee ook nog eens een stukje van je eigen opvattingen geeft en ik daarop reageer?
Ik heb de afmetingen niet paraat, maar volgens mij vallen ze vrij binnen het gemiddelde. Mijn leeftijd en schoenmaat althans wel, maar goed, tot zoverre een mooi voorbeeld van het niveau van reageren.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb de afmetingen niet paraat, maar volgens mij vallen ze vrij binnen het gemiddelde. Mijn leeftijd en schoenmaat althans wel, maar goed, tot zoverre een mooi voorbeeld van het niveau van reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |