Waar is Breakaway opeens gebleven?quote:Op maandag 18 mei 2015 08:24 schreef ranja het volgende:
1. Natalie Imburglia - Shiver
2. Charlotte Gainsbourg - The Songs That We Sing
3. Juliette and the Licks - Got Love to Kill
4. Hadewych Minis - Invite You
5. Emily Kinney - Blue Toothbrush
Het tellen is wel op aantal punten en niet op aantal mentions, he.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:03 schreef MyTiredFeet het volgende:
Lionel Richie/The Commodores top 5.
1. All Night Long (6)
2. Brick House (4)
-. Dancing on the Ceiling (4)
-. Easy (4)
5. Hello (2)
-. Machine Gun (2)
-. Sail On (2)
-. Se La (2)
-. Three Times a Lady (2)
Strikt gezien was Will Smith al een zanger/rapper voordat hij als acteur gecast werd(sterker nog ,hij kreeg de eerste Grammy voor best-rap performance met Dj Jazzy Jeff een jaar voordat de eerste ep van the fresh prince te zien was), alhoewel dat natuurlijk ook geld voor Olivia Newton John dus het zijn eerder acterende zangers dan zingende acteurs.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:55 schreef Beregd het volgende:
1. Will Smith - Gettin' Jiggy With It![]()
2. Juliette And The Licks - Got Love To Kill
3. She & Him - Baby, It's Cold Outside
4. Kylie Minogue - I Can't Get You Out Of My Head
5. William Shatner - Mr Tambourine Man
ach ja, acterende zangers, zingende acteurs... ik denk bij Tracey eerder aan een zangeres dan actrice, net als bv Vanessa Paradis.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar is Breakaway opeens gebleven?
Mwa, acteercarrière: 1980-nu, zangcarrière: 1983-1985quote:Op maandag 18 mei 2015 17:23 schreef ranja het volgende:
[..]
ach ja, acterende zangers, zingende acteurs... ik denk bij Tracey eerder aan een zangeres dan actrice, net als bv Vanessa Paradis.
ik zeg ook: ik denkquote:Op maandag 18 mei 2015 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, acteercarrière: 1980-nu, zangcarrière: 1983-1985
Je hebt wel gelijk, maar het is toch nog anders dan pakweg David Bowie. Hij heeft toch vooral faam gekregen als acteur.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Strikt gezien was Will Smith al een zanger/rapper voordat hij als acteur gecast werd(sterker nog ,hij kreeg de eerste Grammy voor best-rap performance met Dj Jazzy Jeff een jaar voordat de eerste ep van the fresh prince te zien was), alhoewel dat natuurlijk ook geld voor Olivia Newton John dus het zijn eerder acterende zangers dan zingende acteurs.![]()
4 Grammys en 5 VMAs tegenover 4 Golden Raspberries.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:39 schreef Beregd het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar het is toch nog anders dan pakweg David Bowie. Hij heeft toch vooral faam gekregen als acteur.
Dan is Charles Chaplin ook muzikant. Won alleen een Oscar voor Best Original Score...quote:Op maandag 18 mei 2015 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
4 Grammys en 5 VMAs tegenover 4 Golden Raspberries.
Als je het teminste over faam hebt.
Zal er de volgende keer rekening mee houden.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het tellen is wel op aantal punten en niet op aantal mentions, he.
Zal qua volgorde niet veel uitmaken misschien.
grammy's , alsof dat iets zegt...quote:Op maandag 18 mei 2015 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
4 Grammys en 5 VMAs tegenover 4 Golden Raspberries.
Als je het teminste over faam hebt.
Yep, Brief aan Ernst (van Doe Maar)quote:
SPOILER: tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:57 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Yep, Brief aan Ernst (van Doe Maar)Goede brief wel, eerlijk is eerlijk. Hopelijk heeft Ernst het zich ook aangetrokken.SPOILER: tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Maar....werd De Bom niet voornamelijk door Hennie Vrienten gezongen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goede brief wel, eerlijk is eerlijk. Hopelijk heeft Ernst het zich ook aangetrokken.
Dat kan. Maar die zat veilig in het ziekenfonds, geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar....werd De Bom niet voornamelijk door Hennie Vrienten gezongen?
nee hoor.... carriere maken, werken aan je toekomst, iets met agenda.... allemaal de zachte g van Ernst. en dat terwijl in de meeste van die woorden niet eens een g zitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:44 schreef cafca het volgende:
Maar....werd De Bom niet voornamelijk door Hennie Vrienten gezongen?
Ik ren door mijn agenda. Ook een bijzondere zin, eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:51 schreef ranja het volgende:
[..]
nee hoor.... carriere maken, werken aan je toekomst, iets met agenda.... allemaal de zachte g van Ernst. en dat terwijl in de meeste van die woorden niet eens een g zit
In 1982 kon dat nogquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:06 schreef methodmich het volgende:
Ik ren door mijn agenda. Ook een bijzondere zin, eigenlijk.
Dat is waar. Nu heeft niemand nog een papieren agenda. Misschien middelbare scholieren.quote:
Dan ben ik blijkbaar niemand, want ik heb een papieren agenda.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:28 schreef methodmich het volgende:
Dat is waar. Nu heeft niemand nog een papieren agenda. Misschien middelbare scholieren.
Inderdaad. Ik zat met een clip van Hennie in mijn hoofd, maar dat was het stukje met "awoeii" erin.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:51 schreef ranja het volgende:
[..]
nee hoor.... carriere maken, werken aan je toekomst, iets met agenda.... allemaal de zachte g van Ernst. en dat terwijl in de meeste van die woorden niet eens een g zit
Aanstelleritus B.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zat met een clip van Hennie in mijn hoofd, maar dat was het stukje met "awoeii" erin.
(Hoe komt Ernst als Amsterdammer trouwens aan een zachte g?)
Of middelbare scholier.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar niemand, want ik heb een papieren agenda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken niet één nummer. Dat is toch die derderangs Joy Division ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd voor een top 5 van een zeer bekende band
[ afbeelding ]
Geef jullie top 5 van Editors!
Ik dacht een tijd geleden: "Iedereen kent Editors. Je wordt ermee doodgegooid. Dat is wel een goede voor de top 5 van de dag". Zonde, Tong! Ze hebben best goede muziek gemaakt, luister straks maar eens naar de top 5 van alle stemmers bij elkaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken niet één nummer. Dat is toch die derderangs Joy Division ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |