Als mensen er overheen springen kun je smeren wat je wiltquote:Op maandag 4 mei 2015 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze zouden wel voor een hoop lol kunnen zorgen als iemand ff een paar van die poortjes goed insmeert met groene zeep.
Maar goed... diegene moet wel geduld hebben, want het is niet zo dat er de hele tijd mensen overheen springen.
WEET je hoeveel geld dat kost als 15 man bij poortjes gaan staan heel de dag? En dat tot de zomervakantie las ik ergens....quote:Op maandag 4 mei 2015 21:52 schreef De_Kaas het volgende:
Ik zag vanmiddag een mannetje of 15 rond die poortjes patrouilleren. Dat zal best helpen, maar dat kan je niet het hele jaar volhouden...
Zuchtquote:Op maandag 4 mei 2015 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WEET je hoeveel geld dat kost als 15 man bij poortjes gaan staan heel de dag? En dat tot de zomervakantie las ik ergens....
Echt bij de NS zijn ze echt gestoord. 15 man of meer man bij die poortjes zetten en er gebeurt toch geen fuk, terwijl er dan in andere delen van de stad dan zwart gereden kan worden omdat al die conducteurs massaal bij CS bij een paar poortjes gaan staan![]()
Hoe debiel zijn die gasten van de NS joh....
Ze zetten hun voet op de scanner om daar op af te zetten. Althans, dat zag je 1 ventje doen.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als mensen er overheen springen kun je smeren wat je wilt
Ook al zetten ze een lul op die scanner, wanneer je in de trein zit werk je gewoon mee.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze zetten hun voet op de scanner om daar op af te zetten. Althans, dat zag je 1 ventje doen.
Bedankt Niels0, die poortjes staan dus niet bij de ingang van Rotterdam Centraal, maar voorbij de lokettenzaal, neem ik aan?quote:Op maandag 4 mei 2015 21:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op je belgische ticket staat een Aztec code, dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Daarmee kun je de tourniquet passeren.
Je kunt natuurlijk een retourticket nemen. Anders koop je bij NS-internationaal opnieuw een enkeltje en dat werkt hetzelfde.
Je hebt dus niets te maken met de OV-chipkaart wanneer je van/naar België reist.
E-tickets werken eveneens met een Aztec code.
Jupquote:Op maandag 4 mei 2015 22:09 schreef MisterEuro het volgende:
[..]
Bedankt Niels0, die poortjes staan dus niet bij de ingang van Rotterdam Centraal, maar voorbij de lokettenzaal, neem ik aan?
Mooi station geworden, kom je der wel eens/quote:Op maandag 4 mei 2015 22:11 schreef MisterEuro het volgende:
[..]
OK, bedankt voor de inlichtingen.
Groetjes.
Het enige wat helpt is keiharde straffen.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:31 schreef Geerd het volgende:
Zwartrijden is het probleem niet, 99% van de reizigers wil dat niet eens.
0,5% waagt het erop maar heeft gewoon ballen gepakt kut volgende keer beter.
Die andere 0,5 dat is het daar helpen geen poortjes tegen ook geen hogere boetes.
Die willen niks kunnen niks tref je die ben je gewoon de lul ook al ben je 2 meter en 160kg die iemand gaat helemaal los op je.
Daar helpt ook geen vrij ov tegen,
Ik heb zelf nog nooit in Rotterdam Centraal afgestapt, wel gepasseert op weg naar Amsterdam.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mooi station geworden, kom je der wel eens/
Nope heeft geen zin, zijn vaak mensen die al zorgbehoevend zijn, maar waar bezuinigd Ned op?quote:Op maandag 4 mei 2015 22:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het enige wat helpt is keiharde straffen.
Moet je doen en dan ff bij Konak broodje halenquote:Op maandag 4 mei 2015 22:15 schreef MisterEuro het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit in Rotterdam Centraal afgestapt, wel gepasseert op weg naar Amsterdam.
Maar deed die moeilijk dan?quote:Op maandag 4 mei 2015 22:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het enige wat helpt is keiharde straffen.
Trouwens weer typisch, loop de coupé in... zie persoon zitten die als tuig kan doorgaan (hoodie op in de trein, in de stoel weggezakt, chago kop) gedachte: "zwartrijder"
En jahoor, wanneer de conducteur langs kwam is het weer zo ver.
Snap daarom niet waarom de conducteurs iedereen gaan lopen controleren, je weet precies wie er tuig zijn en bewust geen kaartje hebben.
Neuh, dat heb ik nog nooit zien gebeuren.quote:
Pff je hebt er idd jagers tussen zitten,quote:Op maandag 4 mei 2015 22:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Neuh, dat heb ik nog nooit zien gebeuren.
quote:Op maandag 4 mei 2015 22:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook al zetten ze een lul op die scanner, wanneer je in de trein zit werk je gewoon mee.
Geen kaartje?
Nou help ik je toch even alleen wat duurder maar dat weet je dus niet zeuren
Krijg je een handgeschreven kaartje,
Stel dat iemand een ticket koopt, dat uploadt en ik het vervolgens uitprint, zou dat dan werken?quote:Op maandag 4 mei 2015 21:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op je belgische ticket staat een Aztec code, dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Daarmee kun je de tourniquet passeren.
Je kunt natuurlijk een retourticket nemen. Anders koop je bij NS-internationaal opnieuw een enkeltje en dat werkt hetzelfde.
Je hebt dus niets te maken met de OV-chipkaart wanneer je van/naar België reist.
E-tickets werken eveneens met een Aztec code.
Ik al een paar keer.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Neuh, dat heb ik nog nooit zien gebeuren.
Goed gehandeld eigen veiligheid eerstquote:Op maandag 4 mei 2015 22:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik al een paar keer.
Ik was bijvoorbeeld het dochtertje van een vriendin naar haar oma aan het brengen in Amsterdam en toen werd er een conducteur neergestoken bij de deuren vlak onder m'n ogen. Ik kon niets doen, moest bij dat kind blijven en zonodig beschermen. Kindje ook alles gezien natuurlijk. Op station Weesp was dat.
eigen volk eerstquote:
JIj snapt het helemaal!quote:Op maandag 4 mei 2015 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eigen volk eerst
domme pvv debiel
domme ns medewerker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |