abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2015 @ 14:20:34 #201
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_152789203
Hulkenberg ;) #notgonnahappen
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_152790012
Hulkenberg is de nieuwe Heidfeld.
pi_152790700
Hulkenberg > Heidfeld
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 20 mei 2015 @ 15:36:35 #204
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152791202
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:17 schreef Fer het volgende:
Lol, wie vervangt dan Kimi straks.

Moeten zij bij die vrije bandenkeus nog wel starten op de qualificatieband?
Arme Bianchi :'( Die had volgend seizoen in een rode bolide kunnen zitten...
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 20 mei 2015 @ 15:37:09 #205
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152791227
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:20 schreef twiFight het volgende:
Hulk rijdt volgend seizoen in de WEC, die is wel klaar met de F1 volgens mij
  woensdag 20 mei 2015 @ 16:18:17 #206
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_152792406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:27 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, Max zou leuk zijn, maar ik denk dat kans het grootst is dat het Bottas wordt.
Zal wel niet als Red Bull van die (vermeende) wurgcontracten hanteert dat je verplicht de F1-grid moet verlaten vanuit Toro Rosso, tenzij je naar RBR mag. :r
pi_152792504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:18 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Zal wel niet als Red Bull van die (vermeende) wurgcontracten hanteert dat je verplicht de F1-grid moet verlaten vanuit Toro Rosso, tenzij je naar RBR mag. :r
Is er ooit weleens iemand van STR naar een ander team dan RBR gegaan? Nee hè?

Hm. Het zou kunnen...
  Redactie Sport woensdag 20 mei 2015 @ 16:22:03 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152792515
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:18 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat zij een contract kunnen opstellen waarbij je niet naar een ander team mag, zonder dat ze je moeten doorbetalen.

Het is wel zo dat Max waarschijnlijk alleen naar Red Bull kan zolang hij een lopend contract heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 20 mei 2015 @ 16:22:17 #209
pi_152792520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Het zou kunnen...
Liuzzi.
  woensdag 20 mei 2015 @ 16:23:09 #210
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152792544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Het zou kunnen...
Vergne zit nu bij Ferrari
pi_152792552
O ja!
pi_152808376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 15:18 schreef sasquatsch het volgende:
Hulkenberg > Heidfeld
Nou.... bekijk resultaten van zijn laatste seizoen maar eens, hoe hij zijn teamgenoot overklaste, nog altijd een raadsel waarom hij opeens weg moest bij Renault :D
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:03:33 #213
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152815422
quote:
Fernando Alonso says the plans laid out by Formula One's Strategy Group last week are proof F1 has been going in the wrong direction for the last few years.

In an attempt to halt the decline in viewing figures both on TV and at the track, the Strategy Group put forward proposals for a shakeup in the regulations from 2017 onwards. The main aim is to increase the speed of the cars by as much as five or six seconds, while re-introducing refueling to spice up races. Refueling was banned in 2010 while lap times have been getting slower since their peak in 2004.

Alonso said all F1 needs in 2017 is more testing and the sport will be back to where it was in the late 2000s.

"If the tests come back we will have similar rules to seven or eight years ago, which means the last four or five years we have been going in the wrong direction," he said.

Asked if he really felt F1 had taken the wrong direction, he added: "I think the grandstands tell us."

Alonso believes the return of refueling will open up strategies and add an element of randomness.

"Probably it will open some kind of strategy imagination that could help you in some of the races if you can choose whatever fuel you can start on or do the first stint with. Things like that helped in the past. I remember in 2003 getting some pole positions with half of the fuel of the others and then in the race you see what happened. The first ten laps you are leading the group and it may rain or have a safety car, many things can happen that will change the weekend.

"If not, if you gave me a piece of paper and a pen, I will put you the grid order for here, Canada and Austria. I will miss one or two positions, but this is what probably the fans are not welcoming now."

Asked when he last felt he was pushed to the limit physically and mentally, Alonso added: "I think 2005. In 2005 the cars were eight seconds quicker. In Malaysia this year the engineers made a calculation that the winner this year compared to the winner in 2006 was six laps slower - so he would have been lapped six times. When you are six or seven minutes in a race, or eight seconds per lap quicker than this year's car that is very demanding physically and mentally and everything was pushed to the limit. This was maybe ten years ago."

Alonso believes tyre competition would also help add an element of randomness while providing quicker lap times.

"Of course tyre competition will help Formula One just because everyone will push to the limits. I only experienced competition for some years with Michelin and Bridgestone and with a single tyre for Bridgestone, so that change was quite big from 2006 to 2007. In 2006 the tyres were amazing for both companies because they push each other to the limits of a superfast tyre that was able to do even the whole race distance in 2005 and then in 2007 with only Bridgestone the tyres were a completely different thing.

"For sure Bridgestone at that time made a step backwards and relaxed a little bit. You could still push because they had some experience and technology from the competition, so I think that would be good for F1. Also with strategy, if you have a tyre that is good in qualifying and bad in the race and vice-a-versa. Some circuits suit some companies more than others, so you can mix a little the results and people will welcome that."

When asked if he would like to sit on the Strategy Group, Alonso answered: "No! I'm too radical. You need some common sense there, eh?"
http://www.espn.co.uk/f1/(...)ears-fernando-alonso

Alonso heeft duidelijk mijn posts gelezen :7.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:58:41 #214
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_152816971
Toch ben ik het niet met hem eens. Ja, de sport kan verbeteren, maar m.i. liggen de dalende kijkcijfers en circuitbezoekers toch echt aan resp. races achter de decoder en de belachelijk hoge toegangsprijzen.

Je kunt de sport leuker maken, maar daarmee ga je nooit zorgen dat er (wereldwijd) 20% meer mensen circuitkaarten kopen of een decoderabo nemen. Bij elke regelwijziging heb je voorstanders en tegenstanders. Bij races die makkelijker te zien zijn en goedkopere kaarten heb je alleen voorstaanders.

Disclaimer: de 20% is een fictief getal.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_152817083
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef twiFight het volgende:
Toch ben ik het niet met hem eens. Ja, de sport kan verbeteren, maar m.i. liggen de dalende kijkcijfers en circuitbezoekers toch echt aan resp. races achter de decoder en de belachelijk hoge toegangsprijzen.

Je kunt de sport leuker maken, maar daarmee ga je nooit zorgen dat er (wereldwijd) 20% meer mensen circuitkaarten kopen of een decoderabo nemen. Bij elke regelwijziging heb je voorstanders en tegenstanders. Bij races die makkelijker te zien zijn en goedkopere kaarten heb je alleen voorstaanders.

Dat lijkt me idd ook. Bij een sport moet je altijd nieuw kijkerspubliek trekken. Dat zijn vaak mensen die een sport op TV zien en denken "ha, leuk, dat blijf ik volgen." Of die op aanraden van iemand anders gaan kijken, of omdat het in het nieuws is.
De eerste groep mis je sowieso als je het achter een decoder stopt. De tweede en derde zullen niet zo snel gaan betalen voor iets waarvan ze nog niet weten of het leuk is.
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2015 @ 12:15:33 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_152817484
Max Verstappen heeft bij de eerste
training voor de grote prijs van Monaco
de tweede tijd gerealiseerd.Alleen de
Britse Mercedes-coureur Lewis Hamilton
was rapper dan de 17-jarige Verstappen.

Verstappen is de enige deelnemer die de
baan alleen van de simulator kent.De GP
van Monaco wordt zondag verreden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_152817536
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat lijkt me idd ook. Bij een sport moet je altijd nieuw kijkerspubliek trekken. Dat zijn vaak mensen die een sport op TV zien en denken "ha, leuk, dat blijf ik volgen." Of die op aanraden van iemand anders gaan kijken, of omdat het in het nieuws is.
De eerste groep mis je sowieso als je het achter een decoder stopt. De tweede en derde zullen niet zo snel gaan betalen voor iets waarvan ze nog niet weten of het leuk is.
Ik heb ook wel eens ergens een uitsprak van Bernie gelezen over dat jonge kijkers hem helemaal geen moer interesseren omdat die toch geen geld hebben. Dat is ook precies het probleem, Bernie weet zelf ook wel dat hij binnenkort een tuintje op zn buik heeft dus die wil op korte termijn nog zo veel mogelijk eruit halen. In plaats van dat je het aantrekkelijk houd ook voor jongen kijkers, die worden vanzelf wel oud en rijk en ondertussen heb je een groter publiek. Maarja, daar kan hij niet meer van profiteren dan
  donderdag 21 mei 2015 @ 12:56:01 #218
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_152818792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:15 schreef tong80 het volgende:
Max Verstappen heeft bij de eerste
training voor de grote prijs van Monaco
de tweede tijd gerealiseerd.Alleen de
Britse Mercedes-coureur Lewis Hamilton
was rapper dan de 17-jarige Verstappen.

Verstappen is de enige deelnemer die de
baan alleen van de simulator kent.De GP
van Monaco wordt zondag verreden.

:P
Is hij eindelijk gestop met rappen, gelukkig!
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_152819378
quote:

Geld, hogere prijzen en economische teruggang, is mi ook inderdaad the main issue waardoor de populariteit tanende is. Daarbij is het toch godgeklaagd dat je tot een paar jaar terug alle races gratis kon zien op tv en tegenwoordig niet meer? Wat een vooruitgang, not.
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:46:33 #220
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152820321
quote:
En wat is daar de oorzaak van?

Toegangsprijzen zijn altijd al hoog geweest voor F1. Ik weet nog dat ik in 2002 ook een godsvermogen kwijt was aan kaartjes voor de Nürburgring.
pi_152820572
Vreemd dat de BBC er niet bij is.
pi_152834678
Alonso heeft wel gelijk. Ja, Formule 1 is altijd duur geweest voor de fans, maar de sport achter de decoder en de nieuwe regels die het maken tot ene saaie anderhalf uur durende optocht hebben er wel voor gezorgd dat er minder mensen naar F1 kijken.

Terug naar de Formule 1 waarin rijders weer echt kunnen racen. Schumacher en Hakkinen hadden vaak leuke gevechten, of Schumacher en Montoya. Er waren maar 2 seizoenen van de 11 seizoenen van SChumacher bij Ferrari waarin hij domineerde. De andere seizoen had hij altijd een concurrent van een ander team zoals Villeneuve, Hill, Hakkinen, Coulthard, Montoya, Raikkonen, Alonso etc.

Formule 1 zal niet makkelijk spannend te maken zijn, want alleen met terugdringen van electronica en veel lagere budgetten, of met meer standaard onderdelen worden de verschillen kleiner. Dat willen Ferrari en Mercedes niet.

Dat is ook het grote verschil met Indycars: Daar zijn 3 motorleveranciers en zijn er geen autofabrikanten met complete teams actief. De teams vinden het prima om gelijke wagen te hebben.
www.racingnews365.nl
pi_152834844
quote:
Alonso believes tyre competition would also help add an element of randomness while providing quicker lap times.

"Of course tyre competition will help Formula One just because everyone will push to the limits. I only experienced competition for some years with Michelin and Bridgestone and with a single tyre for Bridgestone, so that change was quite big from 2006 to 2007.
Goh, in welke jaren is Alonso ook weer kampioen geworden..? :P
  vrijdag 22 mei 2015 @ 09:40:31 #224
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_152846880
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:06 schreef Racingnews365 het volgende:
Alonso heeft wel gelijk. Ja, Formule 1 is altijd duur geweest voor de fans, maar de sport achter de decoder en de nieuwe regels die het maken tot ene saaie anderhalf uur durende optocht hebben er wel voor gezorgd dat er minder mensen naar F1 kijken.

Terug naar de Formule 1 waarin rijders weer echt kunnen racen. Schumacher en Hakkinen hadden vaak leuke gevechten, of Schumacher en Montoya. Er waren maar 2 seizoenen van de 11 seizoenen van SChumacher bij Ferrari waarin hij domineerde. De andere seizoen had hij altijd een concurrent van een ander team zoals Villeneuve, Hill, Hakkinen, Coulthard, Montoya, Raikkonen, Alonso etc.

Formule 1 zal niet makkelijk spannend te maken zijn, want alleen met terugdringen van electronica en veel lagere budgetten, of met meer standaard onderdelen worden de verschillen kleiner. Dat willen Ferrari en Mercedes niet.

Dat is ook het grote verschil met Indycars: Daar zijn 3 motorleveranciers en zijn er geen autofabrikanten met complete teams actief. De teams vinden het prima om gelijke wagen te hebben.
Bij de A1GP, GP2 zag je dat vaak dezelfde teams wonnen met "hetzelfde" materiaal.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:38:31 #225
194695 franklop
Fran knock
pi_152849485
quote:
The father of Jules Bianchi says he is still hoping for a miracle but admits the situation is "stagnant" and that the family is preparing for the worst.Bianchi, 25, has been unconscious since crashing into a recovery vehicle during last October's Japanese Grand Prix.

"While there's life, there's hope, even though after a while you are hoping for a miracle," Philippe Bianchi said. "Every day the phone is by our side. When we get up, we think of Jules' life but we think also of his death."

Speaking to French television station Canal+, he added: "We have to think about death because we are in a situation where we know a lot of things can happen. It's terrible.
"In neurological terms, I'm not sure he is able to do much now.

"The situation is stagnant. Jules' neurological progress is not what we would like it to be."
It is almost a year since Bianchi claimed Marussia's first - and to date only - points in F1 with a ninth-placed finish at the Monaco Grand Prix.

Philippe Bianchi was speaking just days before this year's race around the principality, situated some 15 miles from where Jules Bianchi is being cared for in a Nice hospital."The first thing is that Jules is alive - that's the most important thing for us," his father added. "He's fighting with the weapons that he has. Seeing him fighting gives a lot of hope to his loved ones, and it's important for us."

Marussia went into administration at the end of last season but were subsequently reformed and are now known as Manor. Manor's return to Monte Carlo this week is being observed by team members with red wristbands bearing 'JB17', remembering Bianchi and his chosen race number.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_152850022
Ik wou t net posten ook van Jules... Ziet er uitzichtlozer uit als bij MSC ;(

http://www1.skysports.com(...)ondition-as-stagnant
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:25:22 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_152850632
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Ik wou t net posten ook van Jules... Ziet er uitzichtlozer uit als bij MSC ;(

http://www1.skysports.com(...)ondition-as-stagnant
Nou die zien we ook nooit meer hoor
pi_152852062
Die kan tenminste nog enigzins glimlachen als die ze kinderen of vrouw hoort (als we de verhalen mogen geloven). Ik hoef m ook niet perse te zien als je t niet erg vind ;)
Where facts are few, experts are many.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2015 @ 12:15:02 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_152911770
Raikkonen zal waarschijnlijk bij Ferrari blijven volgend jaar w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2015 @ 20:21:05 #230
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_152925791
Dat Puma ooit Sparco kleding heeft overgenomen wist ik maar zag net bij de Indy500 dat Adidas tegenwoordig ook racing gear heeft: http://www.adidasmotorsport.com
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_152940250
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Raikkonen zal waarschijnlijk bij Ferrari blijven volgend jaar w/
Uiteraard, dit weekend is duidelijk geworden dat niet Bottas maar Verstappen het talent is in de F1. Hopelijk hebben nu meer mensen gezien dat Bottas niet is wat men van hem maakt. Hij is goed, ook F1 waardig, maar geen topper.
pi_152942649
Heeft iemand de inhaalacties van Max op video ?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Redactie Sport maandag 25 mei 2015 @ 12:59:13 #233
pi_152942706
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 11:27 schreef Marks het volgende:

[..]

Uiteraard, dit weekend is duidelijk geworden dat niet Bottas maar Verstappen het talent is in de F1. Hopelijk hebben nu meer mensen gezien dat Bottas niet is wat men van hem maakt. Hij is goed, ook F1 waardig, maar geen topper.
Prima 2e coureur
  maandag 25 mei 2015 @ 13:15:28 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_152943095
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:14 schreef Atreidez het volgende:
Die kan tenminste nog enigzins glimlachen als die ze kinderen of vrouw hoort (als we de verhalen mogen geloven). Ik hoef m ook niet perse te zien als je t niet erg vind ;)
sprookjes
  maandag 25 mei 2015 @ 19:59:57 #235
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_152954217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:20 schreef twiFight het volgende:
Ik weet niet waar Max precies geboren is in België maar het wiegje van Hulkenberg stond in Emmerich dat zo goed als op de grens met Nederland ligt.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 26 mei 2015 @ 08:24:55 #236
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_152966463
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 19:59 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik weet niet waar Max precies geboren is in België maar het wiegje van Hulkenberg stond in Emmerich dat zo goed als op de grens met Nederland ligt.
Hij spreekt ook Nederlands ;) maar de Hulk is te groot (qua lengte) voor de topteams.

Max zou best nog eens kunnen als RB 'm wil verkopen en Ferrari het aandurft.
Naast Vettel is natuurlijk niet verkeerd!
N/A
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 mei 2015 @ 11:59:01 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_152970480
Voor de liefhebbers van F1-races: BBC1 is vanaf 1 juli bij KPN in HD te bewonderen
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:31:07 #238
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153005602
N/A
pi_153018996
Ineens waren ze daar: Grid Boys ipv Grid Girls. Geen mooei dames in Latex pakken of mooie rokjes maar ... afijn..

Verdwijnen de Grid Girls nu voor altijd?
www.racingnews365.nl
  woensdag 27 mei 2015 @ 21:07:53 #240
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153020262
Waar is dat hele gezemel nou mee begonnen? Ik heb nog nooit iemand een probleem horen hebben daarmee.
pi_153026067
Men vindt het blijkbaar seksistisch of zo. Ik zou zeggen gewoon allebei. Hebben de vrouwen ook wat om naar te kijken.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_153026390
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 23:06 schreef sasquatsch het volgende:
Men vindt het blijkbaar seksistisch of zo. Ik zou zeggen gewoon allebei. Hebben de vrouwen ook wat om naar te kijken.
Lijkt me ook.
  woensdag 27 mei 2015 @ 23:18:51 #243
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153026532
Klein issue waar verder niet zoveel over te zeggen valt. Ik vind het prima, die dingen negeer ik toch compleet.
pi_153026576
Lelijke feministen die klagen en zo zorgen dat goedbetaalde modellen zonder werk komen :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153026612
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:07 schreef twiFight het volgende:
Waar is dat hele gezemel nou mee begonnen? Ik heb nog nooit iemand een probleem horen hebben daarmee.
Allemaal de schuld van Lewis ;)

Maar het begon bij het WEC met dit statement: https://twitter.com/FIAWEC/status/583938880988127233/photo/1
  woensdag 27 mei 2015 @ 23:37:46 #247
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153027218
Hoog tijd voor wat meer mannelijk schoon op de grid dan!

woensdag 27 mei 2015 @ 23:44:45 #248
369251 Geralt
of Rivia
pi_153027406
quote:
Geen wonder dat die zich stil houdt over de crash van Max :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_153027596
Top dat uitgerekend Hakkinnen opkomt voor Max en stelt dat de straf onterecht is.

Nasr en Massa.. Wat zijn Brazilianen toch vaak kneusjes.
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:04:41 #250
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153027833
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 23:52 schreef VacaLoca het volgende:
Top dat uitgerekend Hakkinnen opkomt voor Max en stelt dat de straf onterecht is.

Nasr en Massa.. Wat zijn Brazilianen toch vaak kneusjes.
Nasr en Massa willen zelf vergeleken worden met Senna en niet een snotneus uit Nederland dat net komt kijken. Pure jaloezie van 2 coureurs die niks bereikt hebben. Kijk een Hakkinen kun je wel serieus nemen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 28 mei 2015 @ 07:34:21 #251
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153030169
http://www.telegraaf.nl/t(...)x_Verstappen___.html

kern van waarheid?

quote:
De kans bestaat dat Max Verstappen én Carlos Sainz junior al komend seizoen doorschuiven van satellietteam Scuderia Toro Rosso naar Red Bull Racing. Beide debutanten in de Formule 1 maken dit seizoen grote indruk, ook op de teamleiding van Red Bull. Volgens een bron binnen Red Bull is vervanging van de huidige line-up (Daniel Ricciardo en Daniil Kvyat) wel degelijk een optie.

Hoewel hij uitgerekend zondag in Monaco zijn beste resultaat van het seizoen boekte (vierde) ligt vooral de Rus Kvyat onder vuur vanwege tegenvallende prestaties. Daarnaast zou hij slecht binnen het team liggen. Het wordt hem onder andere aangerekend dat ook hij voor het seizoen kritisch was over het besluit van de Red Bull-leiding om de jeugdige Verstappen aan te trekken. Het was bovendien opmerkelijk dat alleen Ricciardo, Sainz en Verstappen in Monaco werden ingezet voor commerciële activiteiten voor Red Bull.
In de Formule 1 beginnen de transfergeruchten ('silly season') ieder jaar eerder. Zo zou Ricciardo in de belangstelling staan van zowel Williams als Ferrari. Bij die laatste renstal oriënteert men zich op de markt met het oog op een mogelijk afscheid van Kimi Räikkönen. Ook de Fin Valtteri Bottas (Williams) zou een van zijn de kandidaten voor die aanstaande vacature zijn. Het contract van Ricciardo bij Red Bull loopt na dit seizoen af.
N/A
  donderdag 28 mei 2015 @ 08:04:56 #252
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153030369
quote:
Telegraaf heeft het wel vaker bij het rechte eind als het om Verstappen gaat.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 28 mei 2015 @ 08:08:50 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153030402
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2015 08:04 schreef WEST het volgende:

[..]

hier kunnen ze ook niet fout gaan, ze beginnen met: "De kans bestaat".

Leuke bladvulling
pi_153030784
Ricciardo zal niet nog een jaar met Renault willen rijden, dus een vertrek lijkt me niet uitgesloten. Wat betreft Kvyat lijkt het me wel erg speculatief.
  Redactie Sport donderdag 28 mei 2015 @ 08:48:06 #255
pi_153030877
Ik zie Ricciardo nergens binnenkomen behalve bij Williams als Bottas vertrekt.
pi_153031274
Ondertussen laat Helmut Marko zich heel lovend uit over Max Verstappen.
Diezelfde Marko liet vorige week in de media blijken dat hij niet tevreden was over Kvyat.

Monaco showed Verstappen's potential, says Red Bull

Max Verstappen's performance in the Monaco Grand Prix offered Formula 1 a real glimpse of his full potential, claims Red Bull motorsport chief Helmut Marko.

The Dutchman may have crashed out in controversial circumstances, but his speed in practice, recovery from a lengthy pitstop and aggressive overtaking moves highlighted big praise from above.

"Max was fantastic," Marko told Motorsport.com. "Unfortunately he had this bad pitstop.

"It was good when he followed the Ferrari [of Sebastian Vettel] and overtook Bottas. You saw what potential is there.

"I would say the crash was a racing incident, and [Romain] Grosjean was involved as well. He was moving over when he already saw that Max was there."

Praise for Red Bull too

The Monaco GP delivered the Red Bull works team its best result of the season, with Daniil Kvyat and Daniel Ricciardo finishing fourth and fifth respectively.

Marko welcomed the co-operation between the pair in the closing stages, when they exchanged positions, and felt both men showed what they were capable of.

"Both drivers did very well," he said. "It was a good co-operation for Kvyat to let Ricciardo past, and then he gave it back when he couldn't get by.

"I think Ricciardo would have needed two more laps and there was a chance on Hamilton.

"It was the first weekend without any troubles for Kvyat, and there he showed what he can do."
pi_153031320
Opvallend. Zelfs de verfoeide crash van Verstappen wordt door de heer Marko helemaal goed gepraat. Max zoiezo volgend jaar in de Red Bull zeg ik!
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:13:15 #258
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153031332
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2015 08:04 schreef WEST het volgende:

[..]

Kan, maar het silly season is één grote speculatie die qua media alleen bedoeld is om zoveel mogelijk clicks binnen te slepen voor geld. Of iets waar is of uberhaupt zin heeft te melden is voor hun geen factor. Genoeg kranten en blogs die over 4 rijders zeggen dat ze "misschien wel naar <team X>" gaan. Ja, dan heb je vanzelf ook wel eens gelijk.
pi_153031428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef twiFight het volgende:

[..]

Kan, maar het silly season is één grote speculatie die qua media alleen bedoeld is om zoveel mogelijk clicks binnen te slepen voor geld. Of iets waar is of uberhaupt zin heeft te melden is voor hun geen factor. Genoeg kranten en blogs die over 4 rijders zeggen dat ze "misschien wel naar <team X>" gaan. Ja, dan heb je vanzelf ook wel eens gelijk.
Jos Verstappen had na de race gezegd in China dat optie B of 2 steeds meer realistisch wordt. Ik denk dat hij hiermee bedoeld dat als max het goed doet in seizoen 1 hij gewoon kan doorshuiven naar red bull. Want daar hebben ze ook een contract mee.
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:23:14 #260
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153031527
Het is zeker een optie en gezien de historie van RBR ook niet onlogisch (ze nemen meestal(/altijd?) iemand uit hun dochterteam. Maar je gaat ook wel dingen horen als dat Alonso weer naar Ferrari gaat, of dat Nasr in een topteam komt, dat Vettel naar McLaren gaat, etc. etc. Die berichten worden niet gepost om te kloppen, maar om geld te genereren. En een beetje F1 driver manager gooit die mooie berichten even 'achter in de paddock' de media in, want dat is goed voor het merk van zijn coureur.

Ik heb het silly season vaak zat meegemaakt, maar heb vorig jaar die onzin toch maar overgeslagen. En je mist er echt niks aan.
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:43:45 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153032004
Ik geloof niet dat Ricciardo zomaar bij Red Bull weg zou gaan en Kvyat heeft vooral veel pech gehad, net zoals vorig jaar met de Torro Rosso. Hoe graag ik Max ook in een Red Bull zou zien... het zou niet goed zijn als Red Bull nu beide rijders zou afschrijven, als dat hun filosofie geworden is (Webber, Coulthard en Vettel hebben toch lang uitgemaakt van het team) om rijders zo snel de deur te wijzen dan is dat ook niet echt positief voor de toekomst van Max.

Maakt hij te veel foutjes is hij net zo snel exit als deze twee heren.

Nee laat Max hierna nog maar een jaartje in de TR zitten, het is makkelijker om met een middelmatige auto leuke dingen te laten zien dan met een competitieve auto continu presteren.
pi_153032213
quote:
3s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik geloof niet dat Ricciardo zomaar bij Red Bull weg zou gaan en Kvyat heeft vooral veel pech gehad, net zoals vorig jaar met de Torro Rosso. Hoe graag ik Max ook in een Red Bull zou zien... het zou niet goed zijn als Red Bull nu beide rijders zou afschrijven, als dat hun filosofie geworden is (Webber, Coulthard en Vettel hebben toch lang uitgemaakt van het team) om rijders zo snel de deur te wijzen dan is dat ook niet echt positief voor de toekomst van Max.

Maakt hij te veel foutjes is hij net zo snel exit als deze twee heren.

Nee laat Max hierna nog maar een jaartje in de TR zitten, het is makkelijker om met een middelmatige auto leuke dingen te laten zien dan met een competitieve auto continu presteren.
Max kan die druk makkelijk aan. Daar maak ik me geen zorgen over. Anders had hij de F1 kans wat uitermate vroeg kwam, ook niet zo snel genomen. En laten we eerlijk zijn, dit seizoen is Red Bull tot nu toe ook maar een subtop team.
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:55:25 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153032283
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Max kan die druk makkelijk aan. Daar maak ik me geen zorgen over. Anders had hij de F1 kans wat uitermate vroeg kwam, ook niet zo snel genomen. En laten we eerlijk zijn, dit seizoen is Red Bull tot nu toe ook maar een subtop team.
Ja maar de verwachtingen zijn veel hoger van dat team. De TR en RB zijn dit seizoen vergelijkbaar maar de TR's presteren goed terwijl de RB's slecht presteren. Ik ben dus ook blij dat Max dit seizoen in een TR zit
pi_153032527
Ik ben ook blij :)
pi_153032612
quote:
3s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja maar de verwachtingen zijn veel hoger van dat team. De TR en RB zijn dit seizoen vergelijkbaar maar de TR's presteren goed terwijl de RB's slecht presteren. Ik ben dus ook blij dat Max dit seizoen in een TR zit
Als Max echt de nieuwe Hamilton/Schumi/Senna is dan kan hij het echt makkelijk aan. Kijk naar een Hamilton die debuteerde bij een topteam. Hij maakte het gelijk waar bij McLaren, Verstappen heeft straks al een jaar f1 seizoen voorsprong tegenover een Hamilton. :)
pi_153032782
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Hij maakte het gelijk waar bij McLaren
Nou niet helemaal he. Op het meest cruciale moment eigenlijk ging het mis. :P
pi_153032949
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

Haha, ik vond het een indrukwekkend debuut seizoen van Hamilton in 2007 :)
pi_153033092
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat wel, maar niemand had verwacht dat hij Alonso zo goed partij zou geven. Hamilton presteerde dat seizoen boven verwachting. En hij maakte het missen van de titel het jaar erop goed.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 mei 2015 @ 10:35:15 #269
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_153033152
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:32 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat wel, maar niemand had verwacht dat hij Alonso zo goed partij zou geven. Hamilton presteerde dat seizoen boven verwachting. En hij maakte het missen van de titel het jaar erop goed.
Al had hij daar toen wel mazzel dat op Interlagos de Toyota van Glock nauwelijks meer vooruit kwam in de regen
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 28 mei 2015 @ 10:35:24 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153033154
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:12 schreef alwaysonhold het volgende:
Opvallend. Zelfs de verfoeide crash van Verstappen wordt door de heer Marko helemaal goed gepraat. Max zoiezo volgend jaar in de Red Bull zeg ik!
Het hoeft toch helemaal niet zo snel, laat Red Bull eerst maar weer eens met een kans hebbende wagen komen, dat lijkt me voor volgend jaar uitgesloten, dan kan je beter in de luwte je rondjes blijven maken.
pi_153033179
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het hoeft toch helemaal niet zo snel, laat Red Bull eerst maar weer eens met een kans hebbende wagen komen, dat lijkt me voor volgend jaar uitgesloten, dan kan je beter in de luwte je rondjes blijven maken.
Hoezo volgend jaar uitgesloten? Stel ze maken weer een ouderwets goed chassis, en de Renault motor gaat eindelijk weer eens een beetje meedoen. Dan heb je toch gewoon weer een top 5 wagen?
pi_153033262
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Al had hij daar toen wel mazzel dat op Interlagos de Toyota van Glock nauwelijks meer vooruit kwam in de regen
Nee, want als het niet (of minder hard) regende was hij niet naar de pits gegaan en alsnog vijfde geworden. En Spa had al aangetoond dat het loonde om naar de pits te gaan omdat je in 2 ronden die 20 seconden achterstand goed kon maken (toen Hamilton wel buiten bleef :) ).
pi_153033275
Mij maakt het eigenlijk niet uit bij welk team Max in de toekomst gaat rijden. Als hij nog maar jaren mee kan en uiteindelijk bij een topteam terecht komt ben ik tevreden. En als hij een overwinning pakt dan ben ik helemaal blij. Hell, ik denk dat ik al een vreugdetraantje zal wegpinken bij zijn eerste podium. Als dat er komt dan. Want hoewel hij zeker talent heeft is ook dat helemaal niet zeker. In de F1 is het als nergens anders zo snel van Hero tot Zero.

:)
pi_153033341
En het supertalent van morgen kan volgende week compleet vergeten zijn. Bij wijze van spreken dan.

Voor nu is het vooral genieten dat we weer een Nederlandse F1 coureur hebben die een potje kan sturen. Want laten we eerlijk zijn, Max heeft (veel) meer talent dan een Albers, een Doornbos of een vd Garde. Dat moge duidelijk zijn.

Bovendien vind ik het mooi dat het juist de zoon is van de F1 coureur waardoor ik vroeger F1 ben gaan volgen. Met Jos was het ook altijd gaaf. Diezelfde spanning (en teleurstelling) ervaar ik nu ook weer. En dan bij eentje met dezelfde achternaam. Ik vind het machtig mooi en hoop dat hij ver komt. En dat is koffiedik kijken. Jos was ooit ook een van de grootste aanstormende talenten en we weten allemaal hoe dat af liep ;(
  donderdag 28 mei 2015 @ 10:44:58 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153033346
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:36 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Hoezo volgend jaar uitgesloten? Stel ze maken weer een ouderwets goed chassis, en de Renault motor gaat eindelijk weer eens een beetje meedoen. Dan heb je toch gewoon weer een top 5 wagen?
top 5 wagen? Dat zijn ze nu toch ook, met een top 2 wagen doe je mee
pi_153033365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Met een top 2 wagen hoef je elke GP maar maximaal 1 inhaalactie te doen :P
pi_153033482
quote:

[..]

De afgelopen race is de enige keer dat ze in de top 5 zijn geëindigd. Ik bedoel een wagen die iedere race rond de top 5 kan meedoen. Monaco was een uitschieter, in Canada zullen de Renault teams het weer moeilijk hebben in verband met de lange rechte stukken ;) ;)
pi_153033496
quote:

[..]

Normaal gesproken zit Williams er nog voor, dus is het eerder top 7.

Maar RB doet het relatief beter dan TR (ten opzichte van de verwachting uitgesproken door Marko). RB staat 4de en zou 3de moeten worden, TR staat 8ste en zou 5de moeten worden.
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:00:44 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153033724
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Met een top 2 wagen hoef je elke GP maar maximaal 1 inhaalactie te doen :P
nee 2, je hebt er 2 van hè
pi_153033766
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee 2, je hebt er 2 van hè
Een top 2 wagen heb je er 2 van ja, maar zelf zit je dan in 1 van die 2 he :P
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:04:39 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153033834
quote:
12s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:02 schreef Geralt het volgende:

[..]

Een top 2 wagen heb je er 2 van ja, maar zelf zit je dan in 1 van die 2 he :P
nee want van iedere auto zijn er 2 dus in een top 2 wagen is plek 4 het minste wat je zou moeten halen
pi_153033903
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee want van iedere auto zijn er 2 dus in een top 2 wagen is plek 4 het minste wat je zou moeten halen
Je hebt een topteam. Zoals Mercedes nu. Die hebben 2 auto's. Zowel Nico als Lewis zitten nu in een top 2 auto. :+
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:09:23 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153033943
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Je hebt een topteam. Zoals Mercedes nu. Die hebben 2 auto's. Zowel Nico als Lewis zitten nu in een top 2 auto. :+
nee in een top1 auto, waar je dus maximaal plek 1 mee kan halen en minimaal plek 2 zou moeten halen
pi_153033962
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee in een top1 auto, waar je dus maximaal plek 1 mee kan halen en minimaal plek 2 zou moeten halen
Een top1 auto is er maar 1 van. Namelijk die wat wint. Een top 2 auto is de andere auto van hetzelfde team.
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:11:46 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153034000
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:10 schreef Geralt het volgende:

[..]

Een top1 auto is er maar 1 van. Namelijk die wat wint. Een top 2 auto is de andere auto van hetzelfde team.
nee want van iedere auto zijn er 2, dus heeft Mercedes 2 potentiele winnaars, dat er maar 1 kan winnen is wat anders
Ferrari zit in de top 2
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:18:14 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153034171
zo moeilijk ie het toch niet

1 MERCEDES 242
2 FERRARI 158
3 WILLIAMS 81
4 RED BULL 52
5 SAUBER 21
6 FORCE INDIA 17
7 LOTUS 16
8 TORO ROSSO 15
9 MCLAREN 4
10 MARUSSIA
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2015 @ 11:21:52 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153034248
Ferrari is volgens jouw logica een top2 auto dus, terwijl ze mazzel moeten hebben om überhaupt 2e te worden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:26:07 #288
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153034353
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:44 schreef Geralt het volgende:
En het supertalent van morgen kan volgende week compleet vergeten zijn. Bij wijze van spreken dan.

Voor nu is het vooral genieten dat we weer een Nederlandse F1 coureur hebben die een potje kan sturen. Want laten we eerlijk zijn, Max heeft (veel) meer talent dan een Albers, een Doornbos of een vd Garde. Dat moge duidelijk zijn.

Bovendien vind ik het mooi dat het juist de zoon is van de F1 coureur waardoor ik vroeger F1 ben gaan volgen. Met Jos was het ook altijd gaaf. Diezelfde spanning (en teleurstelling) ervaar ik nu ook weer. En dan bij eentje met dezelfde achternaam. Ik vind het machtig mooi en hoop dat hij ver komt. En dat is koffiedik kijken. Jos was ooit ook een van de grootste aanstormende talenten en we weten allemaal hoe dat af liep ;(
Vergeet niet de vele next-senna-talenten die het nog niet hebben gemaakt of nooit hebben gemaakt:
Nico Hulkenberg
Valteri Bottas
Nick Heidfeld
Ricardo Rosset
Robert Kubica
N/A
pi_153034383
Precies. Dus we kunnen allemaal wel juichend naakt en al bier drinkend door de straten rennen van geluk, maar zover is het nog lang niet :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2015 @ 11:29:48 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153034466
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef nils7 het volgende:

[..]

Vergeet niet de vele next-senna-talenten die het nog niet hebben gemaakt of nooit hebben gemaakt:
Nico Hulkenberg
Valteri Bottas
Nick Heidfeld
Ricardo Rosset
Robert Kubica
Bottas :')

Het begint nu pas tot me door te dringen dat er überhaupt mensen waren die iets in hem zagen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Sport donderdag 28 mei 2015 @ 11:35:26 #291
pi_153034593
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari is volgens jouw logica een top2 auto dus, terwijl ze mazzel moeten hebben om überhaupt 2e te worden?
Het is de 2e beste auto van het veld en daarmee moet je minimaal 4e kunnen worden als je teamgenoot voor je staat, minimaal 3e als dat niet zo is..
  Redactie Sport donderdag 28 mei 2015 @ 11:38:31 #292
pi_153034660
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nico Hulkenberg
Valteri Bottas
Nick Heidfeld
Ricardo Rosset
Robert Kubica
Heidfeld :') Dat was eigenlijk op het begin gewoon al een matige coureur, al was ie wel goed in Int. F3000. Bottas is overrated maar gewoon een degelijke coureur die in de beste auto wel mee zou doen om het kampioenschap. Rosset kon er geen reet van, paydrivertje maar dat snapte iedereen wel, enige reden dat dat werd geroepen was omdat ie Braziliaan was.

Over Hulkenberg en Kubica kun je discussieren. Hulkenberg heeft nooit een kans gehad bij topteams, veel pech maar is op het moment supreme wel een choker. Kubica heeft geen eerlijke kans gehad door zijn zware ongeluk, heeft gewoon een fantastisch 2008 en een heel degelijk 2010 gereden. Geen 3 wereldkampioenschappen maar een van de betere coureurs die nooit het kampioenschapspodium heeft gehaald (misschien wel de beste!)

Kubica kun je denk ik het best vergelijken met Nannini.
pi_153034748
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het is de 2e beste auto van het veld en daarmee moet je minimaal 4e kunnen worden als je teamgenoot voor je staat, minimaal 3e als dat niet zo is..
En dus is het dan een top3 auto. Want de top1 en top2 auto staat voor je. En die is van het top1 team :+
pi_153034765
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen 3 wereldkampioenschappen maar een van de betere coureurs die nooit het kampioenschapspodium heeft gehaald (misschien wel de beste!)

Is dat niet gewoon de pa van die verzuurde andere JV? :@
  Redactie Sport donderdag 28 mei 2015 @ 11:45:31 #295
pi_153034836
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon de pa van die verzuurde andere JV? :@
Die werd 2e in 1979.
  Redactie Sport donderdag 28 mei 2015 @ 11:45:59 #296
pi_153034848
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

En dus is het dan een top3 auto. Want de top1 en top2 auto staat voor je. En die is van het top1 team :+
Ik waag me niet aan die term, die zorgt voor teveel vaagheid en consensus.
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:49:57 #297
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153034947
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bottas :')

Het begint nu pas tot me door te dringen dat er überhaupt mensen waren die iets in hem zagen.
Ik ben wel fan van die kerel, hij heeft vorig jaar toch wat verdomd leuke dingen laten zien. Hij is ook vele malen beter dan Massa, alhoewel die natuurlijk wel over zijn top heen is. Bottas lijkt me nog steeds wel een ideale 2e rijder voor Ferrari, nog jong ook dus kan een behoorlijk tijdje mee.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2015 @ 11:56:37 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153035115
quote:
3s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ben wel fan van die kerel, hij heeft vorig jaar toch wat verdomd leuke dingen laten zien. Hij is ook vele malen beter dan Massa, alhoewel die natuurlijk wel over zijn top heen is. Bottas lijkt me nog steeds wel een ideale 2e rijder voor Ferrari, nog jong ook dus kan een behoorlijk tijdje mee.
Hij kan prima rijden, dat is iets wat zeker is, maar echt boven Massa zie ik hem niet uitsteken. Het enige verschil met menig anderen is dat hij geen paydriver is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153035118
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die werd 2e in 1979.
Ik las over podium heen :@
  Redactie Sport donderdag 28 mei 2015 @ 11:57:14 #300
pi_153035130
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik las over podium heen :@
Ik stem Reutemann, Moss, Villeneuve dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')