Arme Bianchiquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:17 schreef Fer het volgende:
Lol, wie vervangt dan Kimi straks.
Moeten zij bij die vrije bandenkeus nog wel starten op de qualificatieband?
Hulk rijdt volgend seizoen in de WEC, die is wel klaar met de F1 volgens mijquote:
Zal wel niet als Red Bull van die (vermeende) wurgcontracten hanteert dat je verplicht de F1-grid moet verlaten vanuit Toro Rosso, tenzij je naar RBR mag.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:27 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, Max zou leuk zijn, maar ik denk dat kans het grootst is dat het Bottas wordt.
Is er ooit weleens iemand van STR naar een ander team dan RBR gegaan? Nee hè?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zal wel niet als Red Bull van die (vermeende) wurgcontracten hanteert dat je verplicht de F1-grid moet verlaten vanuit Toro Rosso, tenzij je naar RBR mag.
Ik kan me niet voorstellen dat zij een contract kunnen opstellen waarbij je niet naar een ander team mag, zonder dat ze je moeten doorbetalen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zal wel niet als Red Bull van die (vermeende) wurgcontracten hanteert dat je verplicht de F1-grid moet verlaten vanuit Toro Rosso, tenzij je naar RBR mag.
Liuzzi.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is er ooit weleens iemand van STR naar een ander team dan RBR gegaan? Nee hè?
Hm. Het zou kunnen...
Vergne zit nu bij Ferrariquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is er ooit weleens iemand van STR naar een ander team dan RBR gegaan? Nee hè?
Hm. Het zou kunnen...
Nou.... bekijk resultaten van zijn laatste seizoen maar eens, hoe hij zijn teamgenoot overklaste, nog altijd een raadsel waarom hij opeens weg moest bij Renaultquote:
http://www.espn.co.uk/f1/(...)ears-fernando-alonsoquote:Fernando Alonso says the plans laid out by Formula One's Strategy Group last week are proof F1 has been going in the wrong direction for the last few years.
In an attempt to halt the decline in viewing figures both on TV and at the track, the Strategy Group put forward proposals for a shakeup in the regulations from 2017 onwards. The main aim is to increase the speed of the cars by as much as five or six seconds, while re-introducing refueling to spice up races. Refueling was banned in 2010 while lap times have been getting slower since their peak in 2004.
Alonso said all F1 needs in 2017 is more testing and the sport will be back to where it was in the late 2000s.
"If the tests come back we will have similar rules to seven or eight years ago, which means the last four or five years we have been going in the wrong direction," he said.
Asked if he really felt F1 had taken the wrong direction, he added: "I think the grandstands tell us."
Alonso believes the return of refueling will open up strategies and add an element of randomness.
"Probably it will open some kind of strategy imagination that could help you in some of the races if you can choose whatever fuel you can start on or do the first stint with. Things like that helped in the past. I remember in 2003 getting some pole positions with half of the fuel of the others and then in the race you see what happened. The first ten laps you are leading the group and it may rain or have a safety car, many things can happen that will change the weekend.
"If not, if you gave me a piece of paper and a pen, I will put you the grid order for here, Canada and Austria. I will miss one or two positions, but this is what probably the fans are not welcoming now."
Asked when he last felt he was pushed to the limit physically and mentally, Alonso added: "I think 2005. In 2005 the cars were eight seconds quicker. In Malaysia this year the engineers made a calculation that the winner this year compared to the winner in 2006 was six laps slower - so he would have been lapped six times. When you are six or seven minutes in a race, or eight seconds per lap quicker than this year's car that is very demanding physically and mentally and everything was pushed to the limit. This was maybe ten years ago."
Alonso believes tyre competition would also help add an element of randomness while providing quicker lap times.
"Of course tyre competition will help Formula One just because everyone will push to the limits. I only experienced competition for some years with Michelin and Bridgestone and with a single tyre for Bridgestone, so that change was quite big from 2006 to 2007. In 2006 the tyres were amazing for both companies because they push each other to the limits of a superfast tyre that was able to do even the whole race distance in 2005 and then in 2007 with only Bridgestone the tyres were a completely different thing.
"For sure Bridgestone at that time made a step backwards and relaxed a little bit. You could still push because they had some experience and technology from the competition, so I think that would be good for F1. Also with strategy, if you have a tyre that is good in qualifying and bad in the race and vice-a-versa. Some circuits suit some companies more than others, so you can mix a little the results and people will welcome that."
When asked if he would like to sit on the Strategy Group, Alonso answered: "No! I'm too radical. You need some common sense there, eh?"
Dat lijkt me idd ook. Bij een sport moet je altijd nieuw kijkerspubliek trekken. Dat zijn vaak mensen die een sport op TV zien en denken "ha, leuk, dat blijf ik volgen." Of die op aanraden van iemand anders gaan kijken, of omdat het in het nieuws is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef twiFight het volgende:
Toch ben ik het niet met hem eens. Ja, de sport kan verbeteren, maar m.i. liggen de dalende kijkcijfers en circuitbezoekers toch echt aan resp. races achter de decoder en de belachelijk hoge toegangsprijzen.
Je kunt de sport leuker maken, maar daarmee ga je nooit zorgen dat er (wereldwijd) 20% meer mensen circuitkaarten kopen of een decoderabo nemen. Bij elke regelwijziging heb je voorstanders en tegenstanders. Bij races die makkelijker te zien zijn en goedkopere kaarten heb je alleen voorstaanders.
Disclaimer: de 20% is een fictief getal.
Ik heb ook wel eens ergens een uitsprak van Bernie gelezen over dat jonge kijkers hem helemaal geen moer interesseren omdat die toch geen geld hebben. Dat is ook precies het probleem, Bernie weet zelf ook wel dat hij binnenkort een tuintje op zn buik heeft dus die wil op korte termijn nog zo veel mogelijk eruit halen. In plaats van dat je het aantrekkelijk houd ook voor jongen kijkers, die worden vanzelf wel oud en rijk en ondertussen heb je een groter publiek. Maarja, daar kan hij niet meer van profiteren danquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd ook. Bij een sport moet je altijd nieuw kijkerspubliek trekken. Dat zijn vaak mensen die een sport op TV zien en denken "ha, leuk, dat blijf ik volgen." Of die op aanraden van iemand anders gaan kijken, of omdat het in het nieuws is.
De eerste groep mis je sowieso als je het achter een decoder stopt. De tweede en derde zullen niet zo snel gaan betalen voor iets waarvan ze nog niet weten of het leuk is.
Is hij eindelijk gestop met rappen, gelukkig!quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:15 schreef tong80 het volgende:
Max Verstappen heeft bij de eerste
training voor de grote prijs van Monaco
de tweede tijd gerealiseerd.Alleen de
Britse Mercedes-coureur Lewis Hamilton
was rapper dan de 17-jarige Verstappen.
Verstappen is de enige deelnemer die de
baan alleen van de simulator kent.De GP
van Monaco wordt zondag verreden.
Geld, hogere prijzen en economische teruggang, is mi ook inderdaad the main issue waardoor de populariteit tanende is. Daarbij is het toch godgeklaagd dat je tot een paar jaar terug alle races gratis kon zien op tv en tegenwoordig niet meer? Wat een vooruitgang, not.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef twiFight het volgende:
Toch ben ik het niet met hem eens. Ja, de sport kan verbeteren, maar m.i. liggen de dalende kijkcijfers en circuitbezoekers toch echt aan resp. races achter de decoder en de belachelijk hoge toegangsprijzen.
Je kunt de sport leuker maken, maar daarmee ga je nooit zorgen dat er (wereldwijd) 20% meer mensen circuitkaarten kopen of een decoderabo nemen. Bij elke regelwijziging heb je voorstanders en tegenstanders. Bij races die makkelijker te zien zijn en goedkopere kaarten heb je alleen voorstaanders.
Disclaimer: de 20% is een fictief getal.
En wat is daar de oorzaak van?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef twiFight het volgende:
Toch ben ik het niet met hem eens. Ja, de sport kan verbeteren, maar m.i. liggen de dalende kijkcijfers en circuitbezoekers toch echt aan resp. races achter de decoder en de belachelijk hoge toegangsprijzen.
Goh, in welke jaren is Alonso ook weer kampioen geworden..?quote:Alonso believes tyre competition would also help add an element of randomness while providing quicker lap times.
"Of course tyre competition will help Formula One just because everyone will push to the limits. I only experienced competition for some years with Michelin and Bridgestone and with a single tyre for Bridgestone, so that change was quite big from 2006 to 2007.
Bij de A1GP, GP2 zag je dat vaak dezelfde teams wonnen met "hetzelfde" materiaal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:06 schreef Racingnews365 het volgende:
Alonso heeft wel gelijk. Ja, Formule 1 is altijd duur geweest voor de fans, maar de sport achter de decoder en de nieuwe regels die het maken tot ene saaie anderhalf uur durende optocht hebben er wel voor gezorgd dat er minder mensen naar F1 kijken.
Terug naar de Formule 1 waarin rijders weer echt kunnen racen. Schumacher en Hakkinen hadden vaak leuke gevechten, of Schumacher en Montoya. Er waren maar 2 seizoenen van de 11 seizoenen van SChumacher bij Ferrari waarin hij domineerde. De andere seizoen had hij altijd een concurrent van een ander team zoals Villeneuve, Hill, Hakkinen, Coulthard, Montoya, Raikkonen, Alonso etc.
Formule 1 zal niet makkelijk spannend te maken zijn, want alleen met terugdringen van electronica en veel lagere budgetten, of met meer standaard onderdelen worden de verschillen kleiner. Dat willen Ferrari en Mercedes niet.
Dat is ook het grote verschil met Indycars: Daar zijn 3 motorleveranciers en zijn er geen autofabrikanten met complete teams actief. De teams vinden het prima om gelijke wagen te hebben.
quote:The father of Jules Bianchi says he is still hoping for a miracle but admits the situation is "stagnant" and that the family is preparing for the worst.Bianchi, 25, has been unconscious since crashing into a recovery vehicle during last October's Japanese Grand Prix.
"While there's life, there's hope, even though after a while you are hoping for a miracle," Philippe Bianchi said. "Every day the phone is by our side. When we get up, we think of Jules' life but we think also of his death."
Speaking to French television station Canal+, he added: "We have to think about death because we are in a situation where we know a lot of things can happen. It's terrible.
"In neurological terms, I'm not sure he is able to do much now.
"The situation is stagnant. Jules' neurological progress is not what we would like it to be."
It is almost a year since Bianchi claimed Marussia's first - and to date only - points in F1 with a ninth-placed finish at the Monaco Grand Prix.
Philippe Bianchi was speaking just days before this year's race around the principality, situated some 15 miles from where Jules Bianchi is being cared for in a Nice hospital."The first thing is that Jules is alive - that's the most important thing for us," his father added. "He's fighting with the weapons that he has. Seeing him fighting gives a lot of hope to his loved ones, and it's important for us."
Marussia went into administration at the end of last season but were subsequently reformed and are now known as Manor. Manor's return to Monte Carlo this week is being observed by team members with red wristbands bearing 'JB17', remembering Bianchi and his chosen race number.
Nou die zien we ook nooit meer hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Ik wou t net posten ook van Jules... Ziet er uitzichtlozer uit als bij MSC![]()
http://www1.skysports.com(...)ondition-as-stagnant
Uiteraard, dit weekend is duidelijk geworden dat niet Bottas maar Verstappen het talent is in de F1. Hopelijk hebben nu meer mensen gezien dat Bottas niet is wat men van hem maakt. Hij is goed, ook F1 waardig, maar geen topper.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Raikkonen zal waarschijnlijk bij Ferrari blijven volgend jaar
Prima 2e coureurquote:Op maandag 25 mei 2015 11:27 schreef Marks het volgende:
[..]
Uiteraard, dit weekend is duidelijk geworden dat niet Bottas maar Verstappen het talent is in de F1. Hopelijk hebben nu meer mensen gezien dat Bottas niet is wat men van hem maakt. Hij is goed, ook F1 waardig, maar geen topper.
sprookjesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:14 schreef Atreidez het volgende:
Die kan tenminste nog enigzins glimlachen als die ze kinderen of vrouw hoort (als we de verhalen mogen geloven). Ik hoef m ook niet perse te zien als je t niet erg vind
Ik weet niet waar Max precies geboren is in België maar het wiegje van Hulkenberg stond in Emmerich dat zo goed als op de grens met Nederland ligt.quote:
Hij spreekt ook Nederlandsquote:Op maandag 25 mei 2015 19:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Max precies geboren is in België maar het wiegje van Hulkenberg stond in Emmerich dat zo goed als op de grens met Nederland ligt.
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:06 schreef sasquatsch het volgende:
Men vindt het blijkbaar seksistisch of zo. Ik zou zeggen gewoon allebei. Hebben de vrouwen ook wat om naar te kijken.
Allemaal de schuld van Lewisquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:07 schreef twiFight het volgende:
Waar is dat hele gezemel nou mee begonnen? Ik heb nog nooit iemand een probleem horen hebben daarmee.
Geen wonder dat die zich stil houdt over de crash van Maxquote:
Nasr en Massa willen zelf vergeleken worden met Senna en niet een snotneus uit Nederland dat net komt kijken. Pure jaloezie van 2 coureurs die niks bereikt hebben. Kijk een Hakkinen kun je wel serieus nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:52 schreef VacaLoca het volgende:
Top dat uitgerekend Hakkinnen opkomt voor Max en stelt dat de straf onterecht is.
Nasr en Massa.. Wat zijn Brazilianen toch vaak kneusjes.
quote:De kans bestaat dat Max Verstappen én Carlos Sainz junior al komend seizoen doorschuiven van satellietteam Scuderia Toro Rosso naar Red Bull Racing. Beide debutanten in de Formule 1 maken dit seizoen grote indruk, ook op de teamleiding van Red Bull. Volgens een bron binnen Red Bull is vervanging van de huidige line-up (Daniel Ricciardo en Daniil Kvyat) wel degelijk een optie.
Hoewel hij uitgerekend zondag in Monaco zijn beste resultaat van het seizoen boekte (vierde) ligt vooral de Rus Kvyat onder vuur vanwege tegenvallende prestaties. Daarnaast zou hij slecht binnen het team liggen. Het wordt hem onder andere aangerekend dat ook hij voor het seizoen kritisch was over het besluit van de Red Bull-leiding om de jeugdige Verstappen aan te trekken. Het was bovendien opmerkelijk dat alleen Ricciardo, Sainz en Verstappen in Monaco werden ingezet voor commerciële activiteiten voor Red Bull.
In de Formule 1 beginnen de transfergeruchten ('silly season') ieder jaar eerder. Zo zou Ricciardo in de belangstelling staan van zowel Williams als Ferrari. Bij die laatste renstal oriënteert men zich op de markt met het oog op een mogelijk afscheid van Kimi Räikkönen. Ook de Fin Valtteri Bottas (Williams) zou een van zijn de kandidaten voor die aanstaande vacature zijn. Het contract van Ricciardo bij Red Bull loopt na dit seizoen af.
Telegraaf heeft het wel vaker bij het rechte eind als het om Verstappen gaat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:34 schreef nils7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)x_Verstappen___.html
kern van waarheid?
[..]
hier kunnen ze ook niet fout gaan, ze beginnen met: "De kans bestaat".quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:04 schreef WEST het volgende:
[..]
Telegraaf heeft het wel vaker bij het rechte eind als het om Verstappen gaat.
Kan, maar het silly season is één grote speculatie die qua media alleen bedoeld is om zoveel mogelijk clicks binnen te slepen voor geld. Of iets waar is of uberhaupt zin heeft te melden is voor hun geen factor. Genoeg kranten en blogs die over 4 rijders zeggen dat ze "misschien wel naar <team X>" gaan. Ja, dan heb je vanzelf ook wel eens gelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:04 schreef WEST het volgende:
[..]
Telegraaf heeft het wel vaker bij het rechte eind als het om Verstappen gaat.
Jos Verstappen had na de race gezegd in China dat optie B of 2 steeds meer realistisch wordt. Ik denk dat hij hiermee bedoeld dat als max het goed doet in seizoen 1 hij gewoon kan doorshuiven naar red bull. Want daar hebben ze ook een contract mee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef twiFight het volgende:
[..]
Kan, maar het silly season is één grote speculatie die qua media alleen bedoeld is om zoveel mogelijk clicks binnen te slepen voor geld. Of iets waar is of uberhaupt zin heeft te melden is voor hun geen factor. Genoeg kranten en blogs die over 4 rijders zeggen dat ze "misschien wel naar <team X>" gaan. Ja, dan heb je vanzelf ook wel eens gelijk.
Max kan die druk makkelijk aan. Daar maak ik me geen zorgen over. Anders had hij de F1 kans wat uitermate vroeg kwam, ook niet zo snel genomen. En laten we eerlijk zijn, dit seizoen is Red Bull tot nu toe ook maar een subtop team.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik geloof niet dat Ricciardo zomaar bij Red Bull weg zou gaan en Kvyat heeft vooral veel pech gehad, net zoals vorig jaar met de Torro Rosso. Hoe graag ik Max ook in een Red Bull zou zien... het zou niet goed zijn als Red Bull nu beide rijders zou afschrijven, als dat hun filosofie geworden is (Webber, Coulthard en Vettel hebben toch lang uitgemaakt van het team) om rijders zo snel de deur te wijzen dan is dat ook niet echt positief voor de toekomst van Max.
Maakt hij te veel foutjes is hij net zo snel exit als deze twee heren.
Nee laat Max hierna nog maar een jaartje in de TR zitten, het is makkelijker om met een middelmatige auto leuke dingen te laten zien dan met een competitieve auto continu presteren.
Ja maar de verwachtingen zijn veel hoger van dat team. De TR en RB zijn dit seizoen vergelijkbaar maar de TR's presteren goed terwijl de RB's slecht presteren. Ik ben dus ook blij dat Max dit seizoen in een TR zitquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Max kan die druk makkelijk aan. Daar maak ik me geen zorgen over. Anders had hij de F1 kans wat uitermate vroeg kwam, ook niet zo snel genomen. En laten we eerlijk zijn, dit seizoen is Red Bull tot nu toe ook maar een subtop team.
Als Max echt de nieuwe Hamilton/Schumi/Senna is dan kan hij het echt makkelijk aan. Kijk naar een Hamilton die debuteerde bij een topteam. Hij maakte het gelijk waar bij McLaren, Verstappen heeft straks al een jaar f1 seizoen voorsprong tegenover een Hamilton.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar de verwachtingen zijn veel hoger van dat team. De TR en RB zijn dit seizoen vergelijkbaar maar de TR's presteren goed terwijl de RB's slecht presteren. Ik ben dus ook blij dat Max dit seizoen in een TR zit
Nou niet helemaal he. Op het meest cruciale moment eigenlijk ging het mis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Hij maakte het gelijk waar bij McLaren
Haha, ik vond het een indrukwekkend debuut seizoen van Hamilton in 2007quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou niet helemaal he. Op het meest cruciale moment eigenlijk ging het mis.
Dat wel, maar niemand had verwacht dat hij Alonso zo goed partij zou geven. Hamilton presteerde dat seizoen boven verwachting. En hij maakte het missen van de titel het jaar erop goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou niet helemaal he. Op het meest cruciale moment eigenlijk ging het mis.
Al had hij daar toen wel mazzel dat op Interlagos de Toyota van Glock nauwelijks meer vooruit kwam in de regenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat wel, maar niemand had verwacht dat hij Alonso zo goed partij zou geven. Hamilton presteerde dat seizoen boven verwachting. En hij maakte het missen van de titel het jaar erop goed.
Het hoeft toch helemaal niet zo snel, laat Red Bull eerst maar weer eens met een kans hebbende wagen komen, dat lijkt me voor volgend jaar uitgesloten, dan kan je beter in de luwte je rondjes blijven maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:12 schreef alwaysonhold het volgende:
Opvallend. Zelfs de verfoeide crash van Verstappen wordt door de heer Marko helemaal goed gepraat. Max zoiezo volgend jaar in de Red Bull zeg ik!
Hoezo volgend jaar uitgesloten? Stel ze maken weer een ouderwets goed chassis, en de Renault motor gaat eindelijk weer eens een beetje meedoen. Dan heb je toch gewoon weer een top 5 wagen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hoeft toch helemaal niet zo snel, laat Red Bull eerst maar weer eens met een kans hebbende wagen komen, dat lijkt me voor volgend jaar uitgesloten, dan kan je beter in de luwte je rondjes blijven maken.
Nee, want als het niet (of minder hard) regende was hij niet naar de pits gegaan en alsnog vijfde geworden. En Spa had al aangetoond dat het loonde om naar de pits te gaan omdat je in 2 ronden die 20 seconden achterstand goed kon maken (toen Hamilton wel buiten bleefquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Al had hij daar toen wel mazzel dat op Interlagos de Toyota van Glock nauwelijks meer vooruit kwam in de regen
top 5 wagen? Dat zijn ze nu toch ook, met een top 2 wagen doe je meequote:Op donderdag 28 mei 2015 10:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoezo volgend jaar uitgesloten? Stel ze maken weer een ouderwets goed chassis, en de Renault motor gaat eindelijk weer eens een beetje meedoen. Dan heb je toch gewoon weer een top 5 wagen?
Met een top 2 wagen hoef je elke GP maar maximaal 1 inhaalactie te doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
top 5 wagen? Dat zijn ze nu toch ook, met een top 2 wagen doe je mee
De afgelopen race is de enige keer dat ze in de top 5 zijn geëindigd. Ik bedoel een wagen die iedere race rond de top 5 kan meedoen. Monaco was een uitschieter, in Canada zullen de Renault teams het weer moeilijk hebben in verband met de lange rechte stukkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
top 5 wagen? Dat zijn ze nu toch ook, met een top 2 wagen doe je mee
Normaal gesproken zit Williams er nog voor, dus is het eerder top 7.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
top 5 wagen? Dat zijn ze nu toch ook, met een top 2 wagen doe je mee
nee 2, je hebt er 2 van hèquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met een top 2 wagen hoef je elke GP maar maximaal 1 inhaalactie te doen
Een top 2 wagen heb je er 2 van ja, maar zelf zit je dan in 1 van die 2 hequote:
nee want van iedere auto zijn er 2 dus in een top 2 wagen is plek 4 het minste wat je zou moeten halenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een top 2 wagen heb je er 2 van ja, maar zelf zit je dan in 1 van die 2 he
Je hebt een topteam. Zoals Mercedes nu. Die hebben 2 auto's. Zowel Nico als Lewis zitten nu in een top 2 auto.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee want van iedere auto zijn er 2 dus in een top 2 wagen is plek 4 het minste wat je zou moeten halen
nee in een top1 auto, waar je dus maximaal plek 1 mee kan halen en minimaal plek 2 zou moeten halenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je hebt een topteam. Zoals Mercedes nu. Die hebben 2 auto's. Zowel Nico als Lewis zitten nu in een top 2 auto.
Een top1 auto is er maar 1 van. Namelijk die wat wint. Een top 2 auto is de andere auto van hetzelfde team.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee in een top1 auto, waar je dus maximaal plek 1 mee kan halen en minimaal plek 2 zou moeten halen
nee want van iedere auto zijn er 2, dus heeft Mercedes 2 potentiele winnaars, dat er maar 1 kan winnen is wat andersquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een top1 auto is er maar 1 van. Namelijk die wat wint. Een top 2 auto is de andere auto van hetzelfde team.
Vergeet niet de vele next-senna-talenten die het nog niet hebben gemaakt of nooit hebben gemaakt:quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:44 schreef Geralt het volgende:
En het supertalent van morgen kan volgende week compleet vergeten zijn. Bij wijze van spreken dan.
Voor nu is het vooral genieten dat we weer een Nederlandse F1 coureur hebben die een potje kan sturen. Want laten we eerlijk zijn, Max heeft (veel) meer talent dan een Albers, een Doornbos of een vd Garde. Dat moge duidelijk zijn.
Bovendien vind ik het mooi dat het juist de zoon is van de F1 coureur waardoor ik vroeger F1 ben gaan volgen. Met Jos was het ook altijd gaaf. Diezelfde spanning (en teleurstelling) ervaar ik nu ook weer. En dan bij eentje met dezelfde achternaam. Ik vind het machtig mooi en hoop dat hij ver komt. En dat is koffiedik kijken. Jos was ooit ook een van de grootste aanstormende talenten en we weten allemaal hoe dat af liep
Bottasquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vergeet niet de vele next-senna-talenten die het nog niet hebben gemaakt of nooit hebben gemaakt:
Nico Hulkenberg
Valteri Bottas
Nick Heidfeld
Ricardo Rosset
Robert Kubica
Het is de 2e beste auto van het veld en daarmee moet je minimaal 4e kunnen worden als je teamgenoot voor je staat, minimaal 3e als dat niet zo is..quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari is volgens jouw logica een top2 auto dus, terwijl ze mazzel moeten hebben om überhaupt 2e te worden?
Heidfeldquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vergeet niet de vele next-senna-talenten die het nog niet hebben gemaakt of nooit hebben gemaakt:
Nico Hulkenberg
Valteri Bottas
Nick Heidfeld
Ricardo Rosset
Robert Kubica
En dus is het dan een top3 auto. Want de top1 en top2 auto staat voor je. En die is van het top1 teamquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de 2e beste auto van het veld en daarmee moet je minimaal 4e kunnen worden als je teamgenoot voor je staat, minimaal 3e als dat niet zo is..
Is dat niet gewoon de pa van die verzuurde andere JV?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen 3 wereldkampioenschappen maar een van de betere coureurs die nooit het kampioenschapspodium heeft gehaald (misschien wel de beste!)
Die werd 2e in 1979.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de pa van die verzuurde andere JV?
Ik waag me niet aan die term, die zorgt voor teveel vaagheid en consensus.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dus is het dan een top3 auto. Want de top1 en top2 auto staat voor je. En die is van het top1 team
Ik ben wel fan van die kerel, hij heeft vorig jaar toch wat verdomd leuke dingen laten zien. Hij is ook vele malen beter dan Massa, alhoewel die natuurlijk wel over zijn top heen is. Bottas lijkt me nog steeds wel een ideale 2e rijder voor Ferrari, nog jong ook dus kan een behoorlijk tijdje mee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas
Het begint nu pas tot me door te dringen dat er überhaupt mensen waren die iets in hem zagen.
Hij kan prima rijden, dat is iets wat zeker is, maar echt boven Massa zie ik hem niet uitsteken. Het enige verschil met menig anderen is dat hij geen paydriver is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van die kerel, hij heeft vorig jaar toch wat verdomd leuke dingen laten zien. Hij is ook vele malen beter dan Massa, alhoewel die natuurlijk wel over zijn top heen is. Bottas lijkt me nog steeds wel een ideale 2e rijder voor Ferrari, nog jong ook dus kan een behoorlijk tijdje mee.
Ik las over podium heenquote:
Ik stem Reutemann, Moss, Villeneuve dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |