Past beter bij RTV Oost idd.quote:
Geniale held.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef Gehenna het volgende:
Nog net een stukje Finkers meegepiktHeld
Ik woon in Gelderland maar zegt ons moeke en houdoe.quote:
Quick Boys - Katwijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:52 schreef marcodej het volgende:
Er zijn ook hele mooie lofliederen over Kattuk.
"Of nie"quote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef Gehenna het volgende:
Nog net een stukje Finkers meegepiktHeld
Die is zo fucking coolquote:Op donderdag 30 april 2015 20:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Die lohues heeft trouwens ook bij alles boven de siepelgrens een vinger in pap
Juustemquote:
Het verschil tussen Amsterdammers en Almeloërs was eigenlijk ook wel het enige leuke uit dat item.quote:
Ik vond het ook wel leuk dat hij een stukje met een redelijk accent uit een liedje vertelt en alleen het eerste zinnetje uitlegtquote:Op donderdag 30 april 2015 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het verschil tussen Amsterdammers en Almeloërs was eigenlijk ook wel het enige leuke uit dat item.
Benny Joling werd als een held ontvangen op de Rietveld Academie. Cooler kon je er niet uit zien. Toen ie begon te praten schoten de Amsterdammers snel in hun zelf gecreëerde dorpse schulp.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk dat hij een stukje met een redelijk accent uit een liedje vertelt en alleen het eerste zinnetje uitlegtdat en natuurlijk "ik zei toch niets".
Ik merk het trouwens zelf in rotterdam ook maar al te vaak dat understatement niet aan westerlingen besteed is... aan de andere kant is overstatement dan weer niet zo aan mij besteed.
jawè, altietweleemhèquote:Op donderdag 30 april 2015 20:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Die lohues heeft trouwens ook bij alles boven de siepelgrens een vinger in pap
Dat was toch Gruppo Sportivo? Ik dacht tenminste die kale te herkennen. Heb de aankondiging van de band niet gezien verder.quote:
Zou kunnen, maar dan kan het nummer nog steeds wel ska zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
Dat was toch Gruppo Sportivo? Ik dacht tenminste die kale te herkennen. Heb de aankondiging van de band niet gezien verder.
Juist daarom toch? Als het geen ska was geweest had ik denk ik niet eens aan hen gedachtquote:Op donderdag 30 april 2015 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan kan het nummer nog steeds wel ska zijn.![]()
Ah, zo. We zijn het gewoon eens dus.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
Juist daarom toch? Als het geen ska was geweest had ik denk ik niet eens aan hen gedacht
Vond het wel leuke muziek iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |