quote:
Fijn dat je je weer beter voelt, vriend. Ik begon me al een beetje zorgen te maken.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
voel me weer wat beter na 2 weken keelonsteking
wel gewoon doorgewerkt natuurlijk
Thanks man ik waardeer dit.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Fijn dat je je weer beter voelt, vriend. Ik begon me al een beetje zorgen te maken.
Ik ben moe, maar voel me wel toppie.
O ja? Uitslag binnen? Van dat knobbeltje?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Fijn dat je je weer beter voelt, vriend. Ik begon me al een beetje zorgen te maken.
Ik ben moe, maar voel me wel toppie.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:17 schreef -Strawberry- het volgende:
.
En lekker vroeg wakker dus vandaag wordt een goede, productieve dag.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:37 schreef artelligence het volgende:
Heel erg verdrietig.
Ik ben namelijk verslaafd aan eten.
niet mokken maar bewegen met je dikke reet danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:37 schreef artelligence het volgende:
Heel erg verdrietig.
Ik ben namelijk verslaafd aan eten.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan het genieten van het leven. 2015 is voor mij het beste jaar in tijden.
Good for you.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijd om je los te maken van de kudde:)quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s./img] Op zaterdag 2 mei 2015 10:31 schreef Elvi het volgende:
Ugh wat haat ik het levenik vind er geen reet aan en.ik blijf maar doorgaan als een kuddedier.
Wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:31 schreef Elvi het volgende:
Ugh wat haat ik het levenik vind er geen reet aan en.ik blijf maar doorgaan als een kuddedier.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het lukt maar niet om de juiste burn te vinden he? Hoevaak heb je nou al ge-edit?
Doe gewoon normaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het lukt maar niet om de juiste burn te vinden he? Hoevaak heb je nou al ge-edit?
Nee typo'squote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehequote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doodverwensing.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tijd om je los te maken van de kudde:)
Ik voel me lekker lui.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga die bokswedstrijd kijken vriend!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 13:41 schreef minthy het volgende:
Aan het terugzakken in een depressie, niet fijn.
Sterkte gozer.quote:
Maar loop je nou of ren je? Trolololquote:Op zondag 3 mei 2015 18:52 schreef Tamashii het volgende:
Vergeet elke keer dat mijn voet gekneusd is, loop ik weer rond te rennen.
Anyway, goooed.
Uitwaaien is altijd lekker ja want zeequote:Op maandag 4 mei 2015 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
Even flink uitwaaien aan zee. Misschien helpt het om het allemaal een beetje los te laten.
Die moeheid gaat vanzelf wel weg hoop ik dan maar
Veel aan het hoofd.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:23 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Uitwaaien is altijd lekker ja want zee. Maar chronische moeheid ofzo, of gewoon een beetje slaapgebrek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |