abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152156294
quote:
15s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:32 schreef NotYou het volgende:
Jongens als jullie nou even verder kijken:

[ afbeelding ]

(https://twitter.com/moslimsid/status/500206961695399937)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

(over deze zaak/verdachten: http://nos.nl/artikel/202(...)ags-jihadproces.html )

[..]

Dit is zeker niet zomaar een twitteraar maar een "projectgroep" die aanschurkt tegen jihadi's en de genocide door IS openlijk vergoeilijkt.

Grappig ook hoe de prutsers bij de NOS dit oppikken/benoemen: (Geheel niet, dus. :') )

[..]

Je zou je een ongeluk lachen als het niet zo immens triest zou zijn. :')

Verder vind ik het - opmerkelijk genoeg _O- - smakeloze, misschien zelfs angst- en/of haatzaaiende posters. :o
Als de ophef hier nou eens om te doen was. Ik had graag iets gehoord als: 'Wij als moslims pikken het niet dat een twitter die zich Moslims in Dialoog noemt, vol goedkeuring praat over IS en aanverwanten.'

Maar nee hoor.. :Z dan hoor je ze niet.
  donderdag 30 april 2015 @ 17:22:16 #252
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_152156341
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nu je keutel intrekken.
:')
Waarom verdedig jij pedo's?
are we infinite or am I alone
pi_152156360
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:20 schreef Warsaw het volgende:

[..]

Als de ophef hier nou eens om te doen was. Ik had graag iets gehoord als: 'Wij als moslims pikken het niet dat een twitter die zich Moslims in Dialoog noemt, vol goedkeuring praat over IS en aanverwanten.'

Twitterusers veroordelen :') dan blijf je bezig.

pi_152156403
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:20 schreef Warsaw het volgende:

[..]

Moslims die het niet pikken dat men vol goedkeuring praat over IS zijn veel minder interessant natuurlijk. Dat laat dit topic ook wel zien. E.o.a. organisatie die een paar bedenkelijke tweets plaatst wat weer wordt uitvergroot naar moslims in Nederland.
pi_152156416
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:22 schreef Irakees het volgende:

[..]

Twitterusers veroordelen :') dan blijf je bezig.

[ afbeelding ]
Het gaat in dezen niet om een random Twitter-user, maar om een groep die op zowel Twitter als Facebook een aardig wat volgers kent.

http://azazelsvisie.blogs(...)geen-dialoog-en.html
pi_152156507
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Moslims die het niet pikken dat men vol goedkeuring praat over IS zijn veel minder interessant natuurlijk. Dat laat dit topic ook wel zien. E.o.a. organisatie die een paar bedenkelijke tweets plaatst wat weer wordt uitvergroot naar moslims in Nederland.
Ik denk juist zeer interessant, mocht je een nieuwsbericht hebben over 'Moslims die het niet pikken dat men vol goedkeuring praat over IS' maak er dan een topic over en we zullen zien in wat voor discussie het resulteert. Echter zijn deze nieuwsberichten er niet tot betrekkelijk weinig.
pi_152156534
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:25 schreef Warsaw het volgende:

[..]

Het gaat in dezen niet om een random Twitter-user, maar om een groep die op zowel Twitter als Facebook een aardig wat volgers kent.

http://azazelsvisie.blogs(...)geen-dialoog-en.html
Het zijn maar een handjevol activisten. Totaal niet vergelijkbaar met de haatzaaiers aan de andere kant: Telegraaf, Geenstijl, PVV etc.
pi_152156636
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:31 schreef Irakees het volgende:

[..]

Het zijn maar een handjevol activisten. Totaal niet vergelijkbaar met de haatzaaiers aan de andere kant: Telegraaf, Geenstijl, PVV etc.
Goed, maar hoor je ze wel wanneer d'r onthoofdingsfilmpjes van IS op het internet verschijnen? Of als er jihadisten worden opgepakt die een aanslag beraamden? Ik zou me namelijk flink boos maken als iemand uit naam van mijn vredelievende geloof (stel ik zou het hebben) geweld zou gebruiken.. Althans veel bozer dan om zo'n onbenullige reclameposter.
pi_152156667
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:37 schreef Warsaw het volgende:

[..]

Goed, maar hoor je ze wel wanneer d'r onthoofdingsfilmpjes van IS op het internet verschijnen? Of als er jihadisten worden opgepakt die een aanslag beraamden?
Yep.

pi_152156709
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:39 schreef Irakees het volgende:

[..]

Yep.

[ afbeelding ]
Touché.
  donderdag 30 april 2015 @ 18:03:13 #261
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152157071
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 16:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vind de Charlie Hebdo-moordenaars eerlijk gezegd nog wel een stap verder gegaan zijn dan IS. Veel gasten die daarheen gaan hebben een bepaald geromantiseerd beeld en doen dat vanuit een of meerdere ideologische motieven. Een chauffeur is weer een ander verhaal dan iemand die daadwerkelijk kinderen vermoord en vrouwen verkracht voor de ogen van hun echtgenoot.

De moordenaars van de redactie van Charlie Hebdo hebben ook daadwerkelijk en eigenhandig mensen vermoord. Ongetwijfeld ook vanuit ideologische motieven, maar ook met het doel om angst te creëren in de Franse samenleving.

Of je nou de triggerman bent of niet, als je een extremistische ideologie aanhangt zit je sowieso fout. Die ideologische motieven zijn juist het probleem. Dat het er voor hen rooskleurig uitziet komt juist vanuit hun overtuigingen gebaseerd op, jawel, hun geloof.

Wat het verdere doel van de aanslagplegers in Parijs ook mocht zijn is niet relevant. Wat zij gedaan hebben is het doel van IS. De westerse samenleving aanvallen en ontwrichten. En niet alleen van IS.

Hamas wil alle joden uitroeien. Zelfde geldt voor Iran. Saudie-Arabië vindt IS prima zolang ze sjiieten blijven afmaken. Etcetera etcetera.

quote:
Als de radicalisering begint met of bij de koran zou de omvang van radicale moslims al veel groter zijn.
Non-sequitur. Het begint daar, het eindigt niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_152157149
Ze moeten niet zeuren vind ik, anders moeten ze maar teruggaan naar moslimibad.
pi_152157181
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:08 schreef DrDentz het volgende:
Ze moeten niet zeuren vind ik, anders moeten ze maar teruggaan naar moslimibad.
Dit is hun land, maar ze mogen wel wat meer dingen langs zich heen laten glijden, want ze hebben echt een incasseringsniveau van 0.
pi_152157482
Waarom zou je hier kwaad op zijn? De gewone moslim is toch ook tegen isis en jihad, zoals ieder weldenkend mens?
There are only 151 Pokémon.
pi_152157516
euhm, als je hier kwaad om kan worden, dan is de vraag van de poster lijkt me wel beantwoordt..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_152157612
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:26 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom zou je hier kwaad op zijn? De gewone moslim is toch ook tegen isis en jihad, zoals ieder weldenkend mens?
Ja, maar jihad is een woord wat wij als erg negatief opvatten en moslims niet. Jihad betekend namelijk ook innerlijk strijd, dus niet alleen maar strijden tegen gevaren van islam, maar ook alle verleidingen in het leven etc waar alle religies voor waarschuwen. kortom de weg en moeite om een vrome moslims te kunnen zijn is jihad.
  donderdag 30 april 2015 @ 18:34:55 #267
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152157667
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:26 schreef Eenskijken het volgende:
Ten eerste is het misselijk de journalistieke verantwoordelijkheid op een dergelijke manier te misbruiken of eigenlijk, los te laten, voor reclame doeleinden.

Ten tweede kan volgen mijn iedereen wel bedenken dat een dergelijke slogan door velen kan en zal worden opgevat als: misschien is het moslimgezin naast u ook wel z'n jihadgezin.
Krekker is de bom!
  donderdag 30 april 2015 @ 18:36:52 #268
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152157709
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:28 schreef Bensel het volgende:
euhm, als je hier kwaad om kan worden, dan is de vraag van de poster lijkt me wel beantwoordt..
Oh vertel, hoe is de vraag van de poster op die manier wel beantwoord volgens jou?
Krekker is de bom!
  donderdag 30 april 2015 @ 18:41:06 #269
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152157798
quote:
15s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat jihadisten mogen niet meer jihadisten genoemd worden omdat we dan misschien aan andere moslims denken? Je zult het vast goed bedoelen maar lees alsjeblieft je posts nog een keer en realiseer je hoe krom je hier aan het lullen bent. :')
Bij de vraag: hoeveel jihadgzinnen... zullen velen meteen naar de moslimgezinnen in de omgeving kijken. De vraag op de poster kan daarom goed vergeleken worden met een vraag als:

"Is uw buurman misschien ook een pedo?" puur om meer kijkers/lezers te trekken...

Het is ophitsend en te triest voor woorden dat een zogenaamd serieuze journalistieke partij op zo'n belabberde manier met hun journalistieke verantwoordelijkheid omgaat.
Krekker is de bom!
pi_152157813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:32 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, maar jihad is een woord wat wij als erg negatief opvatten en moslims niet. Jihad betekend namelijk ook innerlijk strijd, dus niet alleen maar strijden tegen gevaren van islam, maar ook alle verleidingen in het leven etc waar alle religies voor waarschuwen. kortom de weg en moeite om een vrome moslims te kunnen zijn is jihad.
de jihad is hier constant negatief in het nieuws. Dan is het toch logisch dat het zo beschouwd wordt. Dat zou voor moslims net zo moeten zijn, tenzij je extreem religieus bent, en wat blijkt. Dat is toch een behoorlijke groep dan.

Vervang jihad door kruisvaart en geen enkele christen zal het een moer kunnen schelen. zelfs in de biblebelt niet. We zijn inmiddels toch zo ver ontzuild dat we niet overal religie bij betrekken. ik mag hopen dat de gemiddelde moslim dat ook kan, anders gaan we inderdaad ver terug in de tijd.
There are only 151 Pokémon.
pi_152157824
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:20 schreef hans1985 het volgende:
Waarom gaan ze noet naar een islamitisch land als alles hier zo verschrikkelijk is.
Omdat remigreren heel moeilijk is.
I´m back.
pi_152157867
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat remigreren heel moeilijk is.
Maar wanneer ISIS roept is het opeens wel makkelijk om naar Syrië af te reizen..
  donderdag 30 april 2015 @ 18:44:08 #273
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152157871
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:20 schreef hans1985 het volgende:
Waarom gaan ze noet naar een islamitisch land als alles hier zo verschrikkelijk is.
Want jij hebt nog nooit geklaagd over zaken in NL?
Krekker is de bom!
  donderdag 30 april 2015 @ 18:45:16 #274
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152157897
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar wanneer ISIS roept is het opeens wel makkelijk om naar Syrië af te reizen..
Want elke klagende moslim is een Syriëganger? :?

De logica hier ontgaat me even.
Krekker is de bom!
pi_152157940
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:45 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Want elke klagende moslim is een Syriëganger? :?

De logica hier ontgaat me even.
Er ontgaat jou helemaal niets. Er zit geen logica achter dat statement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')