abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2015 @ 22:19:56 #1
416020 K44S
The bearded man
pi_152138466
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 29 april 2015 @ 23:59:32 #2
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152141509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Fear is excitement without the breath. Angst en enthousiasme veroorzaken dezelfde processen in je hersenen. Het verschil is dat jij het interpreteert als angst. Volgende keer als je je zo voelt, geniet ervan. Haal diep door je buik adem, en adem door je angst heen. Voelt heerlijk.

Maak je niet druk. Gewoon een open mind houden en rustig verder lezen. Heeft geen haast. Als je bepaalde concepten lastig vind post je ze hier en hebben we het er over. Date al geappt?
Daar ben ik me heel erg van bewust en ik weet - door mezelf even af te zonderen en goed na te denken - het verschil ondertussen alweer heel goed te maken maar soms nemen de emoties het op momenten toch nog over van het verstand en dan beginnen de zenuwen op te spelen.

Contact maken lukt aardig, dates zijn óf heel leuk of ongemakkelijk en het leven lacht me toe maar toch ... Op de 'spannende momenten' zoals vlak voor een date moet ik stap voor stap beredeneren waar het nu eigenlijk om draait ondanks dat ik dat prima weet hoe het werkt. En ja, de date is gepland :)!
The remedy is the experience.
  donderdag 30 april 2015 @ 16:50:51 #3
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152155641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:59 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Daar ben ik me heel erg van bewust en ik weet - door mezelf even af te zonderen en goed na te denken - het verschil ondertussen alweer heel goed te maken maar soms nemen de emoties het op momenten toch nog over van het verstand en dan beginnen de zenuwen op te spelen.

Contact maken lukt aardig, dates zijn óf heel leuk of ongemakkelijk en het leven lacht me toe maar toch ... Op de 'spannende momenten' zoals vlak voor een date moet ik stap voor stap beredeneren waar het nu eigenlijk om draait ondanks dat ik dat prima weet hoe het werkt. En ja, de date is gepland :)!
Loopt vanzelf los op het moment dat je wat vaker gaat daten. Kan me mijn eerste paar ook nog wel herinneren. Herinner me dat als ik me nerveus/angstig voelde ik altijd tegen mezelf zei: Ik ben echt benieuwd wat voor soort meisje is. Gewoon blijven herhalen. Haalt je focus weg van jezelf en zet het op dat meisje.

Leuk man, veel plezier.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:39:03 #4
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152301383
Wat moet je doen als een gevaarlijk aantrekkelijke meid in een lawaaiig uitgaansgebouw voor je springt en eenzijdig met je begint te dansen?
Ik voel mij neger
pi_152301654
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:39 schreef pluff het volgende:
Wat moet je doen als een gevaarlijk aantrekkelijke meid in een lawaaiig uitgaansgebouw voor je springt en eenzijdig met je begint te dansen?
Je moet niks.
pi_152303596
quote:
Wegrennen met je staart tussen je benen? :')
  dinsdag 5 mei 2015 @ 20:04:59 #7
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152307858
quote:
Ehmm.. dat lijkt me vrij simpel. Meedansen.

quote:
12s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Je moet niks.
En dit dus.

[ Bericht 28% gewijzigd door Klonterpot op 05-05-2015 20:25:10 ]
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:10:22 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152320750
quote:
Vragen wat ze er mee denkt te bereiken. Van die mokkels die denken je wel ff te kunnen fixen door met dr kont tegen je pik aan te rijden zonder je aangekeken te hebben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_152325524
quote:
Zelfs jij moet hier toch wel een logisch antwoord op kunnen verzinnen.

Overigens hangt het vooral af van wat jij op zo'n moment wil.
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:24:42 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152328713
quote:
Je penis uit je broek halen en tegen haar aanrijden
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_152340411
Ben mijn kassameisje op Tinder tegengekomen :D Dacht eerlijk gezegd dat ze een relatie had, maar is blijkbaar (weer) vrijgezel! Moet mezelf alleen wel inhouden als ik haar weer zie en ze me (nog) niet geliked heeft... dat is wel een beetje vreemd aan Tinder vind ik ondanks de fikse aantallen meiden die voorbijkomen blijven er toch altijd een paar in mijn hoofd waarvan ik hoop dat ze terugliken... en ik voel me dan best kansloos als ik zo'n opmerking in real maak waarvan we allebei weten wat we bedoelen... maar goed, als ze niet liked heeft ze of geen interesse of niet aan toe gekomen, dus niet geschoten is altijd mis!

Anyway, vakantieperiode hier. Niet voor mij, nog druk bezig met studie! Moet wel lachen nu hoor. Stad en OV puilt uit van stelletjes die samen gaan winkelen... zo cliché maar ja. Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen :O

Wat ik trouwens ook niet snap is waarom meiden hun vriend meenemen naar de sportschool of nu stilteruimte op school! Komen opvallend veel meiden tegenover me zitten laatste tijd... elke keer denk ik al van: hmmm... leuke meid, maar zal vast wel bezet zijn. En 5 minuten komt haar vriend er met een kop koffie dan ook gezellig bijzitten en lekker handje vasthouden enzo. Doe dat lekker thuis! Kan je ook prima studeren, en nog wel meer.....
pi_152340658
Gelukkig ben je totaal niet jaloers. Goeie eigenschap.
pi_152340773
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Ben mijn kassameisje op Tinder tegengekomen :D Dacht eerlijk gezegd dat ze een relatie had, maar is blijkbaar (weer) vrijgezel! Moet mezelf alleen wel inhouden als ik haar weer zie en ze me (nog) niet geliked heeft... dat is wel een beetje vreemd aan Tinder vind ik ondanks de fikse aantallen meiden die voorbijkomen blijven er toch altijd een paar in mijn hoofd waarvan ik hoop dat ze terugliken... en ik voel me dan best kansloos als ik zo'n opmerking in real maak waarvan we allebei weten wat we bedoelen... maar goed, als ze niet liked heeft ze of geen interesse of niet aan toe gekomen, dus niet geschoten is altijd mis!

Anyway, vakantieperiode hier. Niet voor mij, nog druk bezig met studie! Moet wel lachen nu hoor. Stad en OV puilt uit van stelletjes die samen gaan winkelen... zo cliché maar ja. Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen :O

Wat ik trouwens ook niet snap is waarom meiden hun vriend meenemen naar de sportschool of nu stilteruimte op school! Komen opvallend veel meiden tegenover me zitten laatste tijd... elke keer denk ik al van: hmmm... leuke meid, maar zal vast wel bezet zijn. En 5 minuten komt haar vriend er met een kop koffie dan ook gezellig bijzitten en lekker handje vasthouden enzo. Doe dat lekker thuis! Kan je ook prima studeren, en nog wel meer.....
Dude. :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:22:44 #14
416020 K44S
The bearded man
pi_152341047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dude. :')
Laat het ventje :).

Meneer kan zelf alleen maar piekeren en al beslissingen in zijn hoofd,voor een ander maken.

Dus meneer heeft alleen een probleem bij zich zelf.
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:25:42 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_152341151
quote:

Zo cliché? Wat zou jij doen dan als je net een nieuwe relatie hebt? Haar vastbinden in je kelder en nooit naar buiten laten?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_152346003
Iedereen op Tinder is natuurlijk vrijgezel, de sletten!
pi_152347819
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:03 schreef Deezertje het volgende:Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen :O

Die golddiggers ook altijd! :( Wees maar blij dat je geen vriendin hebt. Stelletje uitbuitende sletjes zijn wij.
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:14:35 #18
416020 K44S
The bearded man
pi_152349198
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:50 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Die golddiggers ook altijd! :( Wees maar blij dat je geen vriendin hebt. Stelletje uitbuitende sletjes zijn wij.
Deezer's volledige probleem in 1 zin opgelost.

Mijn dank is groot.
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:45:25 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152350973
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:50 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Behalve onze moeders en oma's natuurlijk :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_152352552
quote:

Wel zonde van het geld. Hoe vaak moet je nieuwe kleding? Beter koop je gewoon iets wat een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. En als het een beetje tijdloos is hoef je ook niet ieder seizoen zoveel nieuwe dingen te kopen. Ik zie ze ook wel hoor. Echt tassen vol kleding waar een Afrikaans weeshuis 26 kindjes van kan onderhouden.

Ik zat laatst in de UB te leren voor een tentamen, kwam een oud klasgenootje van het VWO ineens binnen lopen. Heel enthousiast groeten en zo, dus ik was blij verrast. Had altijd wel een beetje een oogje op haar. Maar goed, gesprek aangegaan en gevraagd wat ze nu studeerde. Supergezellig, probeerde ook een beetje te flirten. Komt ineens een andere gast langs en die omhelst haar. Bleek het haar vriend te zijn. Nou ja, vriend... Ze hebben net 6 weken vertelde ze achteraf. Enfin, je weet hoe dat gaat met studentes. Vond hem in ieder geval niet het type voor een serieuze relatie.

-typo's-
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:27:26 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152352941
Deezertje zal nooit veranderen. De eerste zin gaf mij nog enigszins hoop dat ie eindelijk een succesje had geboekt.

Maar nee, who am I kidding, weer een post vol analyses, vooroordelen, zelfmedelijden, gespeelde verbazing.

Deezertje zal nooit veranderen. Nooit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152353909
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje zal nooit veranderen. De eerste zin gaf mij nog enigszins hoop dat ie eindelijk een succesje had geboekt.

Maar nee, who am I kidding, weer een post vol analyses, vooroordelen, zelfmedelijden, gespeelde verbazing.

Als ik eenmaal een relatie heb wel....
pi_152354682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Typerend.

Wat belet je om nu wat kritischer naar jezelf en je acties te kijken? Je huidige aanpak werkt niet.
  donderdag 7 mei 2015 @ 01:21:30 #24
365231 Fera
Fire & Blood
pi_152356017
quote:

[..]

Naïeve gedachte.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 7 mei 2015 @ 07:41:23 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_152357712
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef SonicVolcano het volgende:

Amen broeder amen.
  donderdag 7 mei 2015 @ 07:43:17 #26
416020 K44S
The bearded man
pi_152357724
quote:

[..]

zolang jij niks doet met alle tips en tricks/verzoekjes om samen chicks te versieren..

Tjah, dan blijft het bovenstaande probleem zich voordoen.

Maar dit is eigenlijk wel goed voor m'n leed vermaak... dus ga vooral niet opzoek naar psychische hulp of iets wat daar op lijkt.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:45:15 #27
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_152358383
quote:

[..]

En tot die tijd staat jouw eigen ontwikkeling stil..
Doodzonde, want daar zit nog wel wat ruimte voor verbetering.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_152358423
quote:

[..]

Een relatie is geen doel maar een gevolg voor een leuk persoon.

Als je al een relatie krijgtt is het soort zoekt soort en dan krijg je dus een gestoorde.
pi_152359051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:47 schreef Godtje het volgende:

[..]

Een relatie is geen doel maar een gevolg voor een leuk persoon.
_O_

Iemand moet een klik met jou hebben, met jou iets willen opbouwen. Zo lang je wanhopig of als een creep overkomt gaat dat niet gebeuren. Zie vrouwen als mensen, niet als potentieeltjes. Maak ook eens een praatje met een man, kan je veel van leren.

Dovemansoren, maar ja. :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:37:07 #30
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_152360557
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maak ook eens een praatje met een man, kan je veel van leren.
Precies! Al zegt hij dat hij niets aan mannen heeft want daar kan hij zijn relatie niet mee invullen.

... En in dezelfde zin klaagt hij vervolgens dat hij geen vrienden heeft. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_152360610
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:37 schreef Detroit het volgende:

[..]

Precies! Al zegt hij dat hij niets aan mannen heeft want daar kan hij zijn relatie niet mee invullen.

... En in dezelfde zin klaagt hij vervolgens dat hij geen vrienden heeft. :').
Eerder zei hij nog vrouwen niet alleen te benaderen voor een relatie of date, maar gewoon voor contact. Als je dan vraagt waarom hij dan geen mannen benadert volgt er radiostilte. :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:21:44 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152361801
quote:

[..]

Wil je niet uit je droom halen. Meer op deze manier, deze houding zal je nooit een relatie krijgen. Oh en om je droom dan maar direct de genadeklap te geven.... Een relatie is geen wonderpil die alles oplost.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_152361909
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wil je niet uit je droom halen. Meer op deze manier, deze houding zal je nooit een relatie krijgen. Oh en om je droom dan maar direct de genadeklap te geven.... Een relatie is geen wonderpil die alles oplost.
Relatie is uiteindelijk doel, maar leuk contact om te zien dat je goed op de markt ligt is leuker. Helaas worden mijn oogcontacten en sociale praatjes vaak niet of negatief beantwoord..
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:35:41 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152362170
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:25 schreef Deezertje het volgende:

Relatie is uiteindelijk doel, maar leuk contact om te zien dat je goed op de markt ligt is leuker. Helaas worden mijn oogcontacten en sociale praatjes vaak niet of negatief beantwoord..
Omdat je het om de verkeerde reden doet

Maar dat wil je blijkbaar niet snappen.
pi_152362604
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat je het om de verkeerde reden doet

Maar dat wil je blijkbaar niet snappen.
Rasautist. Geen grap ;(
pi_152362778
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:50 schreef artelligence het volgende:

[..]

Rasautist. Geen grap ;(
Denk dat hij z'n autisme onderschat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_152363257
quote:

[..]

Ik heb zo'n idee dat wat jij als oogcontact maken ziet anderen ervaren als iemand aanstaren. In het verlengde daarvan zullen je sociale praatjes ook wel iets meer awkward overkomen dan jij denkt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:24:50 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152363822
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb zo'n idee dat wat jij als oogcontact maken ziet anderen ervaren als iemand aanstaren. In het verlengde daarvan zullen je sociale praatjes ook wel iets meer awkward overkomen dan jij denkt.
Dat dus...Maar het is lastig inschatten als je iemand nooit in het echt gezien hebt. Maar ja, zolang hij zelf niets met de tips doet die hij krijgt heeft het 0,0 nut.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152364674
quote:

[..]

Werk eerst eens aan de relatie met jezelf...
  donderdag 7 mei 2015 @ 13:11:02 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152365441
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Werk eerst eens aan de relatie met jezelf...
Kijk nou uit, straks staat hij een uur voor de spiegel zich zelf aan te kijken :D
pi_152365958
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kijk nou uit, straks staat hij een uur voor de spiegel zich zelf aan te kijken :D
Dit hoeft dan ook weer niet.
pi_152370791
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb van de week nog een meid aangesproken op school die ik weleens in de sportschool zag. Ze herkende me wel, leuk praatje maar volgens mij was ze al bezet want toen ik haar wederom weer in de sportschool zag zei ze kortaf hoi en ging door met trainen...
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:35:47 #43
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152370856
quote:

[..]

Lieve jongen, hoe denk je dat voor elkaar te krijgen?

Waarom kun je niet in een relaxte setting sociaal zijn met anderen? Waarom is elk meisje dat je ziet een project? Waarom niet met jongens sociaal doen? Een vriendenkring opbouwen? Waarom ga je niet naar FOK!-meets? Waarom ga je niet met yats wat doen? Waarom beantwoord je al die vragen niet? Waarom stel ik eigenlijk zo veel vragen aan je als ik toch wel weet dat je ze niet beantwoordt?

:'(

[ Bericht 0% gewijzigd door SonicVolcano op 07-05-2015 15:50:49 ]
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:35:57 #44
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152370860
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb van de week nog een meid aangesproken op school die ik weleens in de sportschool zag. Ze herkende me wel, leuk praatje maar volgens mij was ze al bezet want toen ik haar wederom weer in de sportschool zag zei ze kortaf hoi en ging door met trainen...
Geniale conclusie...
Bezet want ze is kortaf opeens...
Wellicht vond zij het gesprek gewoon niet leuk of je hebt de boel weer verkeerd geïnterpreteerd en wou ze rustig doorsporten. Hoeft niks met bezet zijn te maken hebben.
Sterker nog, ik heb vaak zat leuke gesprekken gehad met vrouwen die bezet waren
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:37:28 #45
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152370908
quote:

[..]

Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel.
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:39:08 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152370958
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Geniale conclusie...
Wellicht vond zij het gesprek gewoon niet leuk of je hebt de boel weer verkeerd geïnterpreteerd en wou ze rustig doorsporten. Hoeft niks met bezet zijn te maken hebben.
Een conducteur zei laatst bij het checken van de OV-chipkaart alleen maar 'Goedemiddag'. Ik denk dat hij bezet is ;( Nou ja, gelukkig zijn er nog genoeg andere conducteurs :)
pi_152370966
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Een conducteur zei laatst bij het checken van de OV-chipkaart alleen maar 'Goedemiddag'. Ik denk dat hij bezet is ;( Nou ja, gelukkig zijn er nog genoeg andere conducteurs :)
:D ;') _O-
pi_152371263
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom kun je niet in een relaxte setting sociaal zijn met anderen? Waarom is elk meisje dat je ziet een project? Waarom niet met jongens sociaal doen? Een vriendenkring opbouwen? Waarom ga je niet naar FOK!-meets? Waarom ga je niet mat yats wat doen? Waarom beantwoord je al die vragen niet? Waarom stel ik eigenlijk zo veel vragen aan je als ik toch wel weet dat je ze niet beantwoordt?

x100
pi_152371340
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Geniale conclusie...
Nou hoe weet je dat ze openstaat voor een gesprek dan? Oogcontact en glimlachen naar haar en als ze reageert erop af stappen? En als je eenmaal een gesprek hebt gewoon interesse in haar tonen?
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:58:16 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152371598
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:52 schreef Deezertje het volgende:
gewoon interesse in haar tonen?
Dat sowieso natuurlijk. En dan boeit het niet of ze bezet is of niet. Want jij moet gewoon een social life gaan creeen
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:02:21 #51
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_152371751
quote:

[..]

Nou hoe weet je dat ze openstaat voor een gesprek dan? Oogcontact en glimlachen naar haar en als ze reageert erop af stappen? En als je eenmaal een gesprek hebt gewoon interesse in haar tonen?
Als je niet weet hoe zoiets als een gesprek onderhouden gaat dan kun je beter echt met de basics beginnen. Sociale vaardigheidscursus volgen. Veel kleine gesprekjes inoefenen met bijvoorbeeld caissières en receptionistes.

Maar volgens mij is je dat al 300 x gezegd en doe je er toch niets mee.
pi_152371758
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eerder zei hij nog vrouwen niet alleen te benaderen voor een relatie of date, maar gewoon voor contact. Als je dan vraagt waarom hij dan geen mannen benadert volgt er radiostilte. :)
Als je het mij vraagt heeft hij of een psychische stoornis, of is het een inmiddels overjarige trol.

Bij nader inzien sluit het één het ander niet uit... Hoe dan ook, naar de psych met die vent!
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:09:03 #53
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152372035
quote:

[..]

Dat weet je nooit zeker, al zijn bepaalde blikken vaak wel voldoende om te weten of het wel of niet kan. Maar sowieso is er niets mis met glimlachen en oprecht interesse in de ander tonen. Dus niet met de verborgen agenda dat je direct 'meer' wil.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:14:09 #54
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152372256
quote:

[..]

Ga eerst met mensen praten voordat je met leuke vrouwen begint te praten, doe wat mensenkennis op door met mannen te praten dan snap je een beetje hoe je moet communiceren...
Vrouwen zijn net mensen namelijk...
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:18:14 #55
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152372388
quote:

[..]

Reageer eens op SonicVolcano. Als je niet reageert op deze basisvragen dan is verdere aandacht in dit topic voor jouw problematiek überhaupt compleet kansloos. Hoe kun je verwachten dat iemand van je gaat houden als je het kassameisje nog niet eens normaal kunt begroeten?
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:19:29 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152372426
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ga eerst met mensen praten voordat je met leuke vrouwen begint te praten, doe wat mensenkennis op door met mannen te praten dan snap je een beetje hoe je moet communiceren...
Vrouwen zijn net mensen namelijk...
Jezus nee joh! Maar waarom staan ze dan op een voetstuk? Zo "menselijk" zijn ze dus niet :{w
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:31:13 #57
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152372828
SoVa training is geen slecht idee, inderdaad.
pi_152373591
quote:

[..]

Hoi pluff
pi_152374036
quote:

[..]

quote:

[..]

Waarom kun je niet in een relaxte setting sociaal zijn met anderen? Waarom is elk meisje dat je ziet een project? Waarom niet met jongens sociaal doen? Een vriendenkring opbouwen? Waarom ga je niet naar FOK!-meets? Waarom ga je niet met yats wat doen? Waarom beantwoord je al die vragen niet? Waarom stel ik eigenlijk zo veel vragen aan je als ik toch wel weet dat je ze niet beantwoordt?

Deezertje, zou je zo vriendelijk zijn om op bovenstaande vragen antwoord te geven?
Bij voorbaat dank :)
pi_152374410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:17 schreef Max23 het volgende:

[..]

[..]

Deezertje, zou je zo vriendelijk zijn om op bovenstaande vragen antwoord te geven?
Bij voorbaat dank :)
Relaxte setting lukt alleen als ik iemand ken of weet wat ik kan verwachten. Anders voelt het als opdringen aan of inderdaad geforceerde interesse tonen aan iemand ook al ben ik enkel benieuwd wat diegene studeert of wat.

Meisje project? Heb geen vrienden dus sociaal contact is welkom maar lastig om te maken. Ben sowieso geen echte guy als in bier, baard en auto's. Waarom zouden meiden mij dan leuk vinden als ze nooit uit zichzelf met mij praten of een opmerking maken.

Meets en yats is er gewoon niet van gekomen.
  donderdag 7 mei 2015 @ 17:58:50 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152375111
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Relaxte setting lukt alleen als ik iemand ken of weet wat ik kan verwachten.
Zo werkt dat niet, is geen voor af uitgeschreven dialoog.

quote:
Ben sowieso geen echte guy als in bier, baard en auto's.
Slecht excuus, maar dat is een terug komende gewoonte van je. Excuus bedenken voor alles waar je geen zin in hebt.

quote:
Meets en yats is er gewoon niet van gekomen.
Je wilt het toch oooooh zo graaaaag! Dan maak je er tijd voor!
  donderdag 7 mei 2015 @ 18:13:59 #62
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152375459
Deezertje, als je wat wil, dan zul je je toch echt pro-actief moeten opstellen. Het komt je niet aanwaaien, hoor.

'Is er niet van gekomen'. Yats heeft al meerdere keren aangeven dat zijn aanbod gewoon nog staat. Daarnaast: meets zijn er altijd. Ik doe het wel je wel voor. Yats, zullen we binnenkort eens meeten? Gaan we lekker op stap.

Je leeft in een wereld met vooroordelen en stereotypes. So what dat je geen bier drinkt of een baard hebt. Dat maakt je echt niet minder mannelijk. Waarom vul je alles van te voren voor een ander in? Er zijn genoeg vrouwen die houden van mannen die geen bier drinken en een gladgeschoren bakkes.

Jouw posts zijn als een ritje met de draaimolen. Telkens datzelfde kutrondje en je komt geen meter vooruit.
pi_152376450
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje, als je wat wil, dan zul je je toch echt pro-actief moeten opstellen. Het komt je niet aanwaaien, hoor.

'Is er niet van gekomen'. Yats heeft al meerdere keren aangeven dat zijn aanbod gewoon nog staat. Daarnaast: meets zijn er altijd. Ik doe het wel je wel voor. Yats, zullen we binnenkort eens meeten? Gaan we lekker op stap.

Je leeft in een wereld met vooroordelen en stereotypes. So what dat je geen bier drinkt of een baard hebt. Dat maakt je echt niet minder mannelijk. Waarom vul je alles van te voren voor een ander in? Er zijn genoeg vrouwen die houden van mannen die geen bier drinken en een gladgeschoren bakkes.

Jouw posts zijn als een ritje met de draaimolen. Telkens datzelfde kutrondje en je komt geen meter vooruit.
Niet zo denigrerend over draaimolens ja? :(
  donderdag 7 mei 2015 @ 18:54:31 #64
416020 K44S
The bearded man
pi_152376739
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:44 schreef artelligence het volgende:

[..]

Niet zo denigrerend over draaimolens ja? :(
elk rondje is anders...

Ik gok dat dit langzamerhand de laatste keer is dat er aan deezer een (digitale)hand wordt toegereikt.
deezer... doe eens gek en waag de sprong(nee niet DENKEN over de sprong... DOEN).
pi_152377556
Joh, Deezertje wil helemaal geen handreiking, daar veegt hij zijn hol mee af. Deezertje wil gewoon een en ander van zich afschrijven en een soort digitaal dagboek bijhouden.

Op zich ook prima natuurlijk. Levert mij mijn dagelijkse portie verwondering en hoofdschudden weer op.
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:26:47 #66
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152378003
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:

Lijkt me gezellig gozer! Sowieso wil ik nog weleens een keer Groningen in om te gaan stappen. Ik neem aan dat jij de leuke plekken aardig kent?

Zo simpel is het dus deezertje. Mocht je interesse hebben, laat het maar weten, ik ben vaak genoeg in Nijmegen zoals ik al aangaf. En nee, dat bied geen garantie dat ik jou aan een leuke vrouw kan helpen, maar ik kan je wellicht wat tips geven m.b.t contact leggen etc.
pi_152378342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:31 schreef Deezertje het volgende:

Waarom zouden meiden mij dan leuk vinden als ze nooit uit zichzelf met mij praten of een opmerking maken.
Misschien ligt het aan de manier waarop je je opstelt?

Zomaar een idee hoor.. Maar als de wanhoop en/of zenuwen en/of sociale onkunde er vanaf stralen zou ik een (tweede) gesprek ook niet durven garanderen. Heeft niks met single of bezet zijn te maken maar meer met een vriendschappelijke klik die door de awkwardheid/het geforceerde ontbreekt. Normale vrouwen praten namelijk ook bezet nog met Jan en alleman.

Maar misschien moet je even een eigen topic maken, het zit je blijkbaar wel dwars allemaal maar gaat niet echt over daten.
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:39:06 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152378532
Overigens meldt ik me ook maar eens hier met een issue waar ik zelf tegenaan loop. Op zich heb ik niet echt te klagen over leuke gesprekken met vrouwen, date ik ook geregeld, alleen de verdere stappen lijken bij mij steeds hetzelfde te verlopen. De laatste tijd ben ik sowieso veel bezig met zelfreflectie over wie ik ben, wat ik wil bereiken etc, en dit is een onderdeel daarvan vandaar dat ik hier nu om tips vraag.

Ik heb vanwege die zelfreflectie afgelopen maandag weer eens kritisch naar mezelf en de onderwerpen daten/versieren/relaties gekeken waarbij ik me vooral afgevraagd heb waarom een en ander vaak via eenzelfde patroon lijkt te verlopen. Dat patroon houd in : ik ontmoet een leuke vrouw, maak een praatje, wissel (soms) telefoonnummers uit (als ik het niet vergeet te vragen :@ ), praat nog wat verder via de app, spreek (soms) een date af, ga op date waarbij het voor beide (meestal) een leuke date is, spreek (soms) een tweede/derde/vierde date etc af en vervolgens loopt het na een tijdje spaak waarbij ik steeds zelf het idee heb dat ik iets enorm verkeerd gedaan heb of gewoon niet leuk genoeg ben.

En waar het precies aan ligt? Ik denk zelf dat ik me soms dingen te snel aantrek maar ook wat terughoudend geworden ben qua gevoelens etc door diverse teleurstellingen in het verleden in combinatie met onzekerheid door die teleurstellingen. Nu weet ik dat het verleden het verleden is, maar een keer iets serieuzers dan gewoon aanklooien of gewoon lol maken is wel iets wat ik ooit wel weer hoop te bereiken. Alleen, hoe bereik je dat? Mijn twee na laatste date leek wel die kant op te gaan aangezien we drie maanden gedate hebben en het qua gesprekken etc vrij serieus was maar toch liep ook dat spaak nadat ik ineens twee weken niets meer van haar hoorde en toen zelf maar geïnformeerd heb naar het hoe of wat. Helaas kreeg ik geen duidelijk antwoord op mijn vragen waardoor ik dus niet echt verder kom. Kortom, ik zou graag jullie mening hierover horen zodat ik ook dat laatste stukje aan mezelf kan werken en verder kan.
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:43:52 #69
416020 K44S
The bearded man
pi_152378761
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 19:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Joh, Deezertje wil helemaal geen handreiking, daar veegt hij zijn hol mee af. Deezertje wil gewoon een en ander van zich afschrijven en een soort digitaal dagboek bijhouden.

Op zich ook prima natuurlijk. Levert mij mijn dagelijkse portie verwondering en hoofdschudden weer op.
True.
  donderdag 7 mei 2015 @ 19:59:11 #70
416020 K44S
The bearded man
pi_152379488
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 19:39 schreef yats het volgende:
Overigens meldt ik me ook maar eens hier met een issue waar ik zelf tegenaan loop. Op zich heb ik niet echt te klagen over leuke gesprekken met vrouwen, date ik ook geregeld, alleen de verdere stappen lijken bij mij steeds hetzelfde te verlopen. De laatste tijd ben ik sowieso veel bezig met zelfreflectie over wie ik ben, wat ik wil bereiken etc, en dit is een onderdeel daarvan vandaar dat ik hier nu om tips vraag.

Ik heb vanwege die zelfreflectie afgelopen maandag weer eens kritisch naar mezelf en de onderwerpen daten/versieren/relaties gekeken waarbij ik me vooral afgevraagd heb waarom een en ander vaak via eenzelfde patroon lijkt te verlopen. Dat patroon houd in : ik ontmoet een leuke vrouw, maak een praatje, wissel (soms) telefoonnummers uit (als ik het niet vergeet te vragen :@ ), praat nog wat verder via de app, spreek (soms) een date af, ga op date waarbij het voor beide (meestal) een leuke date is, spreek (soms) een tweede/derde/vierde date etc af en vervolgens loopt het na een tijdje spaak waarbij ik steeds zelf het idee heb dat ik iets enorm verkeerd gedaan heb of gewoon niet leuk genoeg ben.

En waar het precies aan ligt? Ik denk zelf dat ik me soms dingen te snel aantrek maar ook wat terughoudend geworden ben qua gevoelens etc door diverse teleurstellingen in het verleden in combinatie met onzekerheid door die teleurstellingen. Nu weet ik dat het verleden het verleden is, maar een keer iets serieuzers dan gewoon aanklooien of gewoon lol maken is wel iets wat ik ooit wel weer hoop te bereiken. Alleen, hoe bereik je dat? Mijn twee na laatste date leek wel die kant op te gaan aangezien we drie maanden gedate hebben en het qua gesprekken etc vrij serieus was maar toch liep ook dat spaak nadat ik ineens twee weken niets meer van haar hoorde en toen zelf maar geïnformeerd heb naar het hoe of wat. Helaas kreeg ik geen duidelijk antwoord op mijn vragen waardoor ik dus niet echt verder kom. Kortom, ik zou graag jullie mening hierover horen zodat ik ook dat laatste stukje aan mezelf kan werken en verder kan.
Hmmm, erg herkenbaar.

Misschien nóg meer initiatief nemen? Goed, ik wil het onmogelijke: De vrouw doet maar mooi haar best voor MIJ ipv ik voor haar.

En tja, als je geen "feedback" krijgt is het natuurlijk lastig om aan het een en ander te werken.
Heb je met de dates wel veel fysiek contact (arm om d'r heen blalbabla) ?
En daag je d'r ook wel beetje uit?
pi_152381308
quote:

Ik zou zeggen, bekijk het eens van de andere kant. Je weet vrouwen te boeien en ze willen graag met je meermaals op date. Je bent in trek. Dat wil nog niet zeggen dat je met iedereen echt klikt op een ander niveau. Als jij niet verliefd wordt ( wat ik niet echt hoor, maar meer dat jij graag wil), why bother? Waarschijnlijk is zij dat ook niet en loopt het spaak.

Ik zou je eerder adviseren wat eerder knopen door te hakken. Is dat meisje wel leuk genoeg voor jou? Nee? Gooi haar eerder terug in het water...

Daarnaast blijven vrouwen een mysterie. Van de ene vrouw hoor je een week niks en had het je duidelijk moeten zijn dat het niks meer werd en van de andere vrouw hoor je een week niks en is ze juist supergek op je ( maar bang om te needy over te komen of welke reden dan ook). En dat heet dan logica :{ . Mijn filosofie is dat ik niet ga voor vrouwen die niet echt voor mij gaan. Ik ben geen opvanghuis voor vleugellamme onzekere vogeltjes. But thats me.

Mijn advies is maak je niet zo druk en trek je weinig aan van woorden. Kijk naar het gedrag als je vrouwen op een volgende date ziet, daar leid je veel meer uit af. En dan kun je vrij snel doorhebben of ze je echt ziet zitten. En zoniet? Maak er dan niet iets persoonlijks van. Waarschijnlijk past er iemand beter bij je. De chick die echt bij je past zal je juist waarderen om wie je bent en hoe je doet. ( vergeet niet dat nummers regelen of internetdaten een soort staatsloterij zijn en veel vrouwen weliswaar een lot zijn maar niet het winnende)
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:10:00 #72
416020 K44S
The bearded man
pi_152382222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:47 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, bekijk het eens van de andere kant. Je weet vrouwen te boeien en ze willen graag met je meermaals op date. Je bent in trek. Dat wil nog niet zeggen dat je met iedereen echt klikt op een ander niveau. Als jij niet verliefd wordt ( wat ik niet echt hoor, maar meer dat jij graag wil), why bother? Waarschijnlijk is zij dat ook niet en loopt het spaak.

Ik zou je eerder adviseren wat eerder knopen door te hakken. Is dat meisje wel leuk genoeg voor jou? Nee? Gooi haar eerder terug in het water...

Daarnaast blijven vrouwen een mysterie. Van de ene vrouw hoor je een week niks en had het je duidelijk moeten zijn dat het niks meer werd en van de andere vrouw hoor je een week niks en is ze juist supergek op je ( maar bang om te needy over te komen of welke reden dan ook). En dat heet dan logica :{ . Mijn filosofie is dat ik niet ga voor vrouwen die niet echt voor mij gaan. Ik ben geen opvanghuis voor vleugellamme onzekere vogeltjes. But thats me.

Mijn advies is maak je niet zo druk en trek je weinig aan van woorden. Kijk naar het gedrag als je vrouwen op een volgende date ziet, daar leid je veel meer uit af. En dan kun je vrij snel doorhebben of ze je echt ziet zitten. En zoniet? Maak er dan niet iets persoonlijks van. Waarschijnlijk past er iemand beter bij je. De chick die echt bij je past zal je juist waarderen om wie je bent en hoe je doet. ( vergeet niet dat nummers regelen of internetdaten een soort staatsloterij zijn en veel vrouwen weliswaar een lot zijn maar niet het winnende)
Ik moest lachen. Maar ik geef je gelijk in wat je zegt.
pi_152386422
quote:

[..]

Ik denk dat dit niet heel serious is. Jij maakt grapjes met mensen. Is het niet?
pi_152386662
quote:

Als ik naar mezelf kijk, ik zoek altijd naar "een gevoel". Ik denk dat heel veel vrouwen dat hebben. Dat heeft dus niet zozeer met jou te maken, of met iets dat je hebt gedaan en is dus al helemaal niet aan je uit te leggen omdat het puur op mijn belevingswereld berust...

Leer gewoon accepteren dat jij jezelf niet hoef te veranderen of op een bepaalde manier hoeft te gedragen om een relatie te laten werken. Een relatie moet op zichzelf gewoon werken, daarvoor hoef je niet allerlei trucjes te gaan verzinnen, bepaalde dingen te gaan doen of laten. Het moet gewoon van twee kanten komen en beide zijden moeten zich normaal kunnen gedragen. Al zal je je als je echt verliefd bent natuurlijk altijd op je allerleukst kleden als HIJ in de buurt is O+ Probleem is dat die twee personen, die qua karakter zo mooi op elkaar aansluiten (en dan telt het uiterlijk natuurlijk ook nog wat mee), maar net op elkaars padje moeten komen...

Maar goed, ik sta er dan ook niet zo rationeel in, leef meer op gevoel. Werkt voor mij heel goed. :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:51:16 #75
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152389921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 19:59 schreef K44S het volgende:

[..]

Hmmm, erg herkenbaar.

Misschien nóg meer initiatief nemen? Goed, ik wil het onmogelijke: De vrouw doet maar mooi haar best voor MIJ ipv ik voor haar.

En tja, als je geen "feedback" krijgt is het natuurlijk lastig om aan het een en ander te werken.
Heb je met de dates wel veel fysiek contact (arm om d'r heen blalbabla) ?
En daag je d'r ook wel beetje uit?
Ik gok dat ik zeker niet de enige ben met dit 'probleem'. Al is het gelukkig een relatief 'luxeprobleem', het is vervelender om geen contact met het andere geslacht of dates te hebben. Been there, done that ;)

Ik ben meestal de persoon die het initiatief neemt. Dat is helaas niet anders. Ik kan het wel om proberen te draaien maar dan heb ik een stuk minder aanspraak. Dat fysieke contact verschilt. Met de ene date heb ik dat wel veel, met de andere bijna niet. Maar dat ligt er vooral aan of ik inschat of de vrouw in kwestie dat wil of niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:47 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik heb het afgelopen jaar maar met 1 persoon gedate waar ik dusdanig van onder de indruk was dat ik daar echt een eventuele relatie in zag. Dat weet de persoon in kwestie overigens ook. Maar of dat verliefdheid was? Geen idee eigenlijk of ik dat gevoel überhaupt ooit echt gehad heb. Wat houd dat in? Zo ver ik weet is geen van mijn dates verliefd op mij geworden, maar ik ben dan ook een 'moeilijk type om verliefd op te worden'.

Voor wat betreft die klik (wat een klote-woord overigens), ik hoop dat toch weer een keer te treffen eigenlijk. Ook als er meerdere dates waren bleef het immers vrij beperkt, zelfs als ik blijkbaar wel boeiend genoeg was. Maar wellicht heb je gelijk en moet ik alleen voor vrouwen gaan die voor mij gaan. De vraag is alleen, beperk ik me dan niet teveel? Zeker als ik kijk naar de vrouwen waar ik mee gedate heb zijn daar een aantal overeenkomsten te zien in een aantal gevallen.

Dat laatste heb je gelijk in. Ik heb echter 1 'handicap', ik mis 'hints' vrijwel altijd tenzij ze echt overduidelijk zijn. Ik kan dus wel op het gedrag letten, maar ik kan ook maar zo de verkeerde conclusies daaruit trekken. Vandaar ook mijn adviesvraag denk ik. Ik weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan. Ik weet dat er best wat vrouwen zijn met interesse in mij, sommige daarvan zou ik ook zeker wederzijdse interesse in hebben, alleen die signalen...

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:41 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Als ik naar mezelf kijk, ik zoek altijd naar "een gevoel". Ik denk dat heel veel vrouwen dat hebben. Dat heeft dus niet zozeer met jou te maken, of met iets dat je hebt gedaan en is dus al helemaal niet aan je uit te leggen omdat het puur op mijn belevingswereld berust...

Leer gewoon accepteren dat jij jezelf niet hoef te veranderen of op een bepaalde manier hoeft te gedragen om een relatie te laten werken. Een relatie moet op zichzelf gewoon werken, daarvoor hoef je niet allerlei trucjes te gaan verzinnen, bepaalde dingen te gaan doen of laten. Het moet gewoon van twee kanten komen en beide zijden moeten zich normaal kunnen gedragen. Al zal je je als je echt verliefd bent natuurlijk altijd op je allerleukst kleden als HIJ in de buurt is O+ Probleem is dat die twee personen, die qua karakter zo mooi op elkaar aansluiten (en dan telt het uiterlijk natuurlijk ook nog wat mee), maar net op elkaars padje moeten komen...

Maar goed, ik sta er dan ook niet zo rationeel in, leef meer op gevoel. Werkt voor mij heel goed. :)
Ik heb relaties gehad, waarvan de laatste 7 jaar duurde. Ik weet dus hoe het zou moeten en kan werken. Alleen ben ik wat roestig geworden geloof ik qua 'verdere stappen' na of bij dates. Tel daarbij op dat ik niet snel meer gevoelens krijg en geregeld aan mezelf twijfel en het word wat lastiger om die wederzijdse gevoelens te vinden en te herkennen die je nodig hebt om überhaupt een relatie te starten. Begrijp me niet verkeerd, dat daten is (meestal) best leuk maar uiteindelijk hoop ik toch iets serieuzers te vinden, of dat nu morgen of over een paar jaar is doet er dan verder minder toe.
pi_152401468
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:51 schreef yats het volgende:
Dat laatste heb je gelijk in. Ik heb echter 1 'handicap', ik mis 'hints' vrijwel altijd tenzij ze echt overduidelijk zijn. Ik kan dus wel op het gedrag letten, maar ik kan ook maar zo de verkeerde conclusies daaruit trekken. Vandaar ook mijn adviesvraag denk ik. Ik weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan. Ik weet dat er best wat vrouwen zijn met interesse in mij, sommige daarvan zou ik ook zeker wederzijdse interesse in hebben, alleen die signalen...
Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat een vrouw geïnteresseerd is in mij. Na een date bijvoorbeeld zal ik altijd proberen te kussen. In mijn ogen kun je er niks mee verliezen. Mocht de vrouw niet willen kussen, dan heeft ze waarschijnlijk geen interesse en dan is het meteen duidelijk. Wat je ook gedaan zou hebben, het eindresultaat blijft uiteindelijk hetzelfde.

Natuurlijk zul je ooit eens een blauwtje lopen, maar dan weet je het tenminste meteen. In plaats van dat je nog dagen later terugdenkt van, wat als ik ....... gedaan had.
pi_152402005
quote:

[..]

Ik gok dat ik zeker niet de enige ben met dit 'probleem'. Al is het gelukkig een relatief 'luxeprobleem', het is vervelender om geen contact met het andere geslacht of dates te hebben. Been there, done that ;)

Ik ben meestal de persoon die het initiatief neemt. Dat is helaas niet anders. Ik kan het wel om proberen te draaien maar dan heb ik een stuk minder aanspraak. Dat fysieke contact verschilt. Met de ene date heb ik dat wel veel, met de andere bijna niet. Maar dat ligt er vooral aan of ik inschat of de vrouw in kwestie dat wil of niet.

[..]

Ik heb het afgelopen jaar maar met 1 persoon gedate waar ik dusdanig van onder de indruk was dat ik daar echt een eventuele relatie in zag. Dat weet de persoon in kwestie overigens ook. Maar of dat verliefdheid was? Geen idee eigenlijk of ik dat gevoel überhaupt ooit echt gehad heb. Wat houd dat in? Zo ver ik weet is geen van mijn dates verliefd op mij geworden, maar ik ben dan ook een 'moeilijk type om verliefd op te worden'.

Voor wat betreft die klik (wat een klote-woord overigens), ik hoop dat toch weer een keer te treffen eigenlijk. Ook als er meerdere dates waren bleef het immers vrij beperkt, zelfs als ik blijkbaar wel boeiend genoeg was. Maar wellicht heb je gelijk en moet ik alleen voor vrouwen gaan die voor mij gaan. De vraag is alleen, beperk ik me dan niet teveel? Zeker als ik kijk naar de vrouwen waar ik mee gedate heb zijn daar een aantal overeenkomsten te zien in een aantal gevallen.

[..]

Ik heb relaties gehad, waarvan de laatste 7 jaar duurde. Ik weet dus hoe het zou moeten en kan werken. Alleen ben ik wat roestig geworden geloof ik qua 'verdere stappen' na of bij dates. Tel daarbij op dat ik niet snel meer gevoelens krijg en geregeld aan mezelf twijfel en het word wat lastiger om die wederzijdse gevoelens te vinden en te herkennen die je nodig hebt om überhaupt een relatie te starten. Begrijp me niet verkeerd, dat daten is (meestal) best leuk maar uiteindelijk hoop ik toch iets serieuzers te vinden, of dat nu morgen of over een paar jaar is doet er dan verder minder toe.
Zou het misschien kunnen dat je juist te open bent en te veel over jezelf praat? Dat er geen spanning of mysterie meer over blijft daardoor. Ik weet het anders ook niet.
pi_152402688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou het misschien kunnen dat je juist te open bent en te veel over jezelf praat? Dat er geen spanning of mysterie meer over blijft daardoor. Ik weet het anders ook niet.
Goed punt, alleen vind de ene persoon het wel fijn om te luisteren en de andere houdt het liever spannend. Juist dát goed inschatten is een uitdaging.
pi_152404056
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Goed punt, alleen vind de ene persoon het wel fijn om te luisteren en de andere houdt het liever spannend. Juist dát goed inschatten is een uitdaging.
Ik hou ook wel van luisteren, maar denk dat het belangrijker is om toch op de een of andere manier spanning te creëren. Lichaamstaal, flirten en niet alleen over dagelijkse dingen lullen. Mogelijk gaat het bij Yats daar fout, waardoor hij ook niet vaak tot zoenen komt op eerste of tweede dates
pi_152404924
quote:

[..]

Ik krijg een beetje het gevoel dat we nu rationeel gaan 'zoeken' naar waarom niet. Het kan ook gewoon zo zijn dat hij best heeft een beeld van wat hij wil, maar daar gewoon het meisje niet bij vindt. Ik vind het in ieder geval erg herkenbaar. Zelf ook lange relaties gehad, scharrels, ONS, van alles wat. En op gegeven moment ben je gewoon soort van overprikkelt ofzo, het maakt allemaal niet zo snel meer indruk. Maar voor mezelf ben ik er eigenlijk recent achtergekomen dat het geen indruk maakt omdat ik gewoon snel doorzie of invoel of het iets is. Het is ook een kwestie van ervaring en groeien in je inschattingsvermogen.

Als je jonger bent ga je nog voor dat soort dingen, 'kijken waar het uitkomt' ofzo. Ik heb daar niet zoveel neiging meer toe en het is toch uitzonderlijk als je echt verliefd wordt. En maar goed ook! Dat houdt het vers en de moeite waard die verliefdheid. Ik zou alleen wel yats adviseren om op te houden met dat aardig doen, waarom date je in godsnaam zoveel vrouwen langer dan noodzakelijk terwijl je er niet echt verliefd op bent of kunt worden? Kap het eens af, zonde van de energie. En geloof me: dat beperkt niet, dat bevrijdt. Je houdt ook nog eens tijd over om dingen te doen die JIJ leuk vindt.

Hints zijn zat boeken over. Dat valt echt te leren. En nee, geen PUA-shit. Leer eerst een lichaamstaal lezen. Dit is een goed boek met een speciaal hoofdstuk over dit soort situaties ;-) http://www.bol.com/nl/p/t(...)ge/1001004002073123/
Dat helpt echt.

Initiatief nemen vind ik een lastige om je adviseren. Ik merk in Nederland dat het 99,99% de man is die initiatief neemt en voorstellen doet en zo'n eerste paar dates blijft toch een beetje een 'kunstje van de man'. Ik heb daar zelf altijd wel moeite mee, ik ben meer van gelijkwaardigheid denk ik. Misschien goede tip om wat meer achterover te gaan zitten en minder het gesprek te gaan voeren. Ik ben daar nu zelf ook mee aan het experimenteren. Ik lul chronisch teveel. *) :|W
pi_152405291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:08 schreef The_Odd_One het volgende:
Initiatief nemen vind ik een lastige om je adviseren. Ik merk in Nederland dat het 99,99% de man is die initiatief neemt en voorstellen doet en zo'n eerste paar dates blijft toch een beetje een 'kunstje van de man'. Ik heb daar zelf altijd wel moeite mee, ik ben meer van gelijkwaardigheid denk ik. Misschien goede tip om wat meer achterover te gaan zitten en minder het gesprek te gaan voeren. Ik ben daar nu zelf ook mee aan het experimenteren. Ik lul chronisch teveel. *) :|W
Dat stukje is echt zo'n gelul. Een vrouw heeft bij mij vaak genoeg het initiatief genomen om me te versieren/op date te vragen. Natuurlijk zullen niet alle vrouwen dat doen en omdat jij zoveel lult zul je waarschijnlijk de wat stillere/meegaandere types uitzoeken. Zelf ben ik eerder rustig dan uitbundig en zoek ik ook een drukker type. Die types zullen eerder zelf initiatief nemen.
Uiteraard wel in real life, online is het vooral de man die de opening moet doen.

Verder wel eens met je verhaal
pi_152407497
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:22 schreef JAOC het volgende:

[..]

Dat stukje is echt zo'n gelul. Een vrouw heeft bij mij vaak genoeg het initiatief genomen om me te versieren/op date te vragen. Natuurlijk zullen niet alle vrouwen dat doen en omdat jij zoveel lult zul je waarschijnlijk de wat stillere/meegaandere types uitzoeken. Zelf ben ik eerder rustig dan uitbundig en zoek ik ook een drukker type. Die types zullen eerder zelf initiatief nemen.
Uiteraard wel in real life, online is het vooral de man die de opening moet doen.

Dat mag je gelul vinden, dat is mijn 20 jaar ervaring, maar besef me terdege dat je er anders naar kan kijken of andere ervaring kan hebben.

Ik zoek niet bepaald de stillere types uit hoor haha. Dat vind ik saai.

Ik denk dat het er ook aan ligt hoe je eruitziet, ik heb weleens gehoord dat ik moeilijk ben om op af te stappen. Een vriend van me heeft een gezicht met altijd een glimlach, hij krijgt weleens wat aanspraak. Maar ook hij moet echt zelf wat van de situatie maken en zo'n meisje mee uitvragen, anders gebeurt er echt helemaal niks. we hebben die weddenschap weleens gedaan *)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:23:12 #83
416020 K44S
The bearded man
pi_152408853
quote:

[..]

[..]

[..]

Wat hintjes betreft ben ik net zo doof.. ;)

Maar wat ik van een andere Foker lees :"Gewoon proberen te zoenen, als ze weigert zonder goeie reden weetje genoeg " vind ik eigenlijk een hele goeie en logische.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:27:40 #84
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152408964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:23 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat een vrouw geïnteresseerd is in mij. Na een date bijvoorbeeld zal ik altijd proberen te kussen. In mijn ogen kun je er niks mee verliezen. Mocht de vrouw niet willen kussen, dan heeft ze waarschijnlijk geen interesse en dan is het meteen duidelijk. Wat je ook gedaan zou hebben, het eindresultaat blijft uiteindelijk hetzelfde.

Natuurlijk zul je ooit eens een blauwtje lopen, maar dan weet je het tenminste meteen. In plaats van dat je nog dagen later terugdenkt van, wat als ik ....... gedaan had.
Dat is dus puur een 'state of mind'. Zoals je kunt lezen in mijn eerdere post schort het daar bij mij door ervaringen een beetje aan waardoor ik het vaak niet probeer maar pas na twee of drie dates zover ben dat ik een move durf te maken.

Ik vraag me overigens af hoe jij eruit ziet aangezien je aangeeft dat vrouwen bij jou het initiatief nemen. Als ik om me heen kijk gebeurd dat eigenlijk zelden. Maar wellicht heb ik hetzelfde als the odd one en is het lastig om op me af te stappen?

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik hou ook wel van luisteren, maar denk dat het belangrijker is om toch op de een of andere manier spanning te creëren. Lichaamstaal, flirten en niet alleen over dagelijkse dingen lullen. Mogelijk gaat het bij Yats daar fout, waardoor hij ook niet vaak tot zoenen komt op eerste of tweede dates
Zou dat het zijn? Ik stel wel altijd veel vragen en luister ook naar wat de ander te zeggen heeft zover ik weet. Of was dat bij jou niet zo? Dat zoenen heeft overigens vooral met onzekerheid te maken denk ik...

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:08 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje het gevoel dat we nu rationeel gaan 'zoeken' naar waarom niet. Het kan ook gewoon zo zijn dat hij best heeft een beeld van wat hij wil, maar daar gewoon het meisje niet bij vindt. Ik vind het in ieder geval erg herkenbaar. Zelf ook lange relaties gehad, scharrels, ONS, van alles wat. En op gegeven moment ben je gewoon soort van overprikkelt ofzo, het maakt allemaal niet zo snel meer indruk. Maar voor mezelf ben ik er eigenlijk recent achtergekomen dat het geen indruk maakt omdat ik gewoon snel doorzie of invoel of het iets is. Het is ook een kwestie van ervaring en groeien in je inschattingsvermogen.

Als je jonger bent ga je nog voor dat soort dingen, 'kijken waar het uitkomt' ofzo. Ik heb daar niet zoveel neiging meer toe en het is toch uitzonderlijk als je echt verliefd wordt. En maar goed ook! Dat houdt het vers en de moeite waard die verliefdheid. Ik zou alleen wel yats adviseren om op te houden met dat aardig doen, waarom date je in godsnaam zoveel vrouwen langer dan noodzakelijk terwijl je er niet echt verliefd op bent of kunt worden? Kap het eens af, zonde van de energie. En geloof me: dat beperkt niet, dat bevrijdt. Je houdt ook nog eens tijd over om dingen te doen die JIJ leuk vindt.

Hints zijn zat boeken over. Dat valt echt te leren. En nee, geen PUA-shit. Leer eerst een lichaamstaal lezen. Dit is een goed boek met een speciaal hoofdstuk over dit soort situaties ;-) http://www.bol.com/nl/p/t(...)ge/1001004002073123/
Dat helpt echt.

Ik heb wel een idee van wat ik wil inderdaad, alleen vraag ik me weleens af of dat wel realistisch is of niet. Zoals ik zei date ik geregeld, maar heb ik eigenlijk maar zelden bij een date echt het idee van 'wow, hier zie ik wel potentie tot een relatie in'. In tegenstelling tot jou heb ik echter nog nooit een ONS gehad en is het aantal scharrels heel erg beperkt.

Vind ik dat jammer? Ergens wellicht wel aangezien ik net als ieder ander persoon natuurlijk wel af en toe behoefte aan seks heb. Maar aan de andere kant, ik ben gewoon niet het type om heel smooth iemand te versieren en er dan seks mee te hebben. Gelukkig weet ik dat van mezelf waardoor ik ook niet echt teleurgesteld ben als zoiets niet met een date gebeurd. Ik heb denk ik de 'gewone genegenheid' in de vorm van zoenen of knuffelen wat dat betreft hoger staan. Echter, ik ben soms wel teleurgesteld in mijn eigen inschattingsvermogen of 'versierkunde', zeker als ik vooraf inschat dat een date best potentie heeft om dan te ontdekken dat die gevoelens er toch niet in zitten of dat iemand toch compleet anders is dan vooraf gedacht. En ja, dat leid dan weleens tot wat jij als overprikkeling beschouwd maar wat ik dan gewoon 'tijdelijke datemoeheid' noem. Dat je je afvraagt waarom je überhaupt nog moeite doet zeg maar...

Die instelling van 'kijken waar het heen gaat' heb ik overigens nog wel, maar dat is meer omdat ik iedereen een eerlijke kans geef om op een date/dates die wederzijdse klik te laten ontstaan. Maar wellicht is het inderdaad beter dat niet meer te doen. Dat 'aardige' zit hem denk ik een beetje in wat sonic hier een tijde postte als zijnde zijn issue. Dat je toch ergens hoopt dat die ander toch 'die ene' blijkt te zijn ook al denk je van niet. Maar wellicht is dat ook deels die onzekerheid, dat je niet alleen wil eindigen en blij bent dat er nu even iemand is met interesse in jou ook al weet je dondersgoed dat die persoon niet de persoon is waar je de rest van jouw leven mee wil delen. Qua hints denk ik dat ik er inderdaad maar eens mee aan de slag moet gaan om zo dingen eerder te leren herkennen. Wie weet wat dat qua dates brengt...

p.s. dat teveel lullen ken ik ergens van ;)
pi_152409094
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:22 schreef JAOC het volgende:

[..]

Eens. Uit eigen ervaring... ik zou niet zo snel achter iemand aan gaan waar ik geen WAUW-gevoel bij heb. Echter, als ik écht, écht, écht iemand leuk vind trek ik echt mijn mond wel open, hoor. En ik ben niet verlegen, maar ook weer niet dé gangmaker die alles bij elkaar tettert op feestjes ofzo.

Je kan wel roepen dat het niet gelijkwaardig is om ´de vrouw´ altijd maar te moeten vragen, maar... jij wilt toch iets van de persoon die je mee uit vraagt, (nog) niet (per se) andersom? Waarom zou de vrouw dan achter jouw aan moeten jagen? Ik vind dat eerlijk gezegd nogal een rare verwachting. Maar goed, als dat je reden is om iemand niet mee uit te vragen zit het gevoel blijkbaar toch niet zo diep. :P
pi_152409328
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:27 schreef yats het volgende:

p.s. dat teveel lullen ken ik ergens van ;)
In actie dus. Ik ga ook vanavond aan de bak! :s)
pi_152409373
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:32 schreef blondetrien het volgende:

Je kan wel roepen dat het niet gelijkwaardig is om ´de vrouw´ altijd maar te moeten vragen, maar... jij wilt toch iets van de persoon die je mee uit vraagt, (nog) niet (per se) andersom? Waarom zou de vrouw dan achter jouw aan moeten jagen? Ik vind dat eerlijk gezegd nogal een rare verwachting. Maar goed, als dat je reden is om iemand niet mee uit te vragen zit het gevoel blijkbaar toch niet zo diep. :P
Vrouwen die jou leuk vinden zullen zelden dat initiatief nemen in mijn ervaring. Die gaan hinten en wachten tot jij het doet. En als jij het niet doet, gebeurt het niet. Dat vind ik dus niet gelijkwaardig en excuses als 'dat durf ik niet' niet valide en een afknapper. Als jij iemand leuk vind, stap jij er op af. Emancipatie op dat gebied laat al te lang op zich wachten.

Ander vraagje: hoe denken jullie over betalen op een eerste date? Rekening voor de man? Splitten? ...
pi_152409417
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:43 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Vrouwen die jou leuk vinden zullen zelden dat initiatief nemen in mijn ervaring. Die gaan hinten en wachten tot jij het doet. Dat vind ik dus niet gelijkwaardig. Als jij iemand leuk vind, stap jij er op af. Emancipatie op dat gebied laat al te lang op zich wachten.

Ander vraagje: hoe denken jullie over betalen op een eerste date? Rekening voor de man? Splitten? ...
Ik split in principe alles, tenzij de man aandringt.
pi_152409475
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik split in principe alles, tenzij de man aandringt.
Ik wil graag splitten. Mijn laatste date wilde duidelijk dat ik ging betalen en deed het af met 'ik betaal volgende keer biertjes'. Hoezo een volgende keer? :{
pi_152409509
quote:

[..]

Vrouwen die jou leuk vinden zullen zelden dat initiatief nemen in mijn ervaring. Die gaan hinten en wachten tot jij het doet.
Als je niet reageert op die hints zijn er 3 mogelijkheden
1) ze vond je toch niet zo leuk en haakt af
2) ze is onzeker en denkt dat jij haar niet zo leuk vindt en haakt af
3) dan doet ze het zelf maar

Mannen plompen bij mij ook echt genoeg hints neer, hoor. Ik vind het nogal generaliserend wat je hier stelt. Het heeft puur te maken met het karakter van de persoon in kwestie. En soms zijn mensen ook gewoon niet zo geëmancipeerd en daar is ook niet per se iets mis mee. Vinden ze het wel vleiend en leuk als de man het initiatief neemt. Prima, zoeken ze zo iemand toch.

De slotsom is gewoon... Als jij iets van iemand wil, ga er achteraan. Geeft je het meeste zekerheid. Of je nu een vrouw bent of een man.
pi_152409539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:48 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik wil graag splitten. Mijn laatste date wilde duidelijk dat ik ging betalen en deed het af met 'ik betaal volgende keer biertjes'. Hoezo een volgende keer? :{
Gaat er niet om wat je date wil of wat wij willen, wat wil jij? :P Het is jouw geld en jouw date.
pi_152409712
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:50 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Gaat er niet om wat je date wil of wat wij willen, wat wil jij? :P Het is jouw geld en jouw date.
Ik wil dat ze mij betalen voor het gezelschap. *)
pi_152409746
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:49 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Als je niet reageert op die hints zijn er 3 mogelijkheden
1) ze vond je toch niet zo leuk en haakt af
2) ze is onzeker en denkt dat jij haar niet zo leuk vindt en haakt af
3) dan doet ze het zelf maar

Mannen plompen bij mij ook echt genoeg hints neer, hoor. Ik vind het nogal generaliserend wat je hier stelt. Het heeft puur te maken met het karakter van de persoon in kwestie. En soms zijn mensen ook gewoon niet zo geëmancipeerd en daar is ook niet per se iets mis mee. Vinden ze het wel vleiend en leuk als de man het initiatief neemt. Prima, zoeken ze zo iemand toch.

De slotsom is gewoon... Als jij iets van iemand wil, ga er achteraan. Geeft je het meeste zekerheid. Of je nu een vrouw bent of een man.
Laat ik het anders stellen. Ik ken ( statistisch onwaarschijnlijk) veel vrouwen die een karakter hebben met weinig tot geen pro-activiteit op dit gebied, maar stel me gerust voor aan dames met een ander karakter. *)
pi_152410948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:56 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen. Ik ken ( statistisch onwaarschijnlijk) veel vrouwen die een karakter hebben met weinig tot geen pro-activiteit op dit gebied, maar stel me gerust voor aan dames met een ander karakter. *)
Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen veel minder vaak de behoefte voelen die proactieve houding aan te nemen. Als ik naar mezelf kijk, ik krijg genoeg aandacht. Om te ´scoren´ hoef ik dus zelf de straat niet op. Maarrrrr... ik val op bepaalde typetjes. En die zijn dan weer zeldzaam. En vaak relatief introvert. Dus dan moet er óf een wisselwerking plaatsvinden, óf ik moet het voortouw nemen.
Dat laatste doe ik alleen als ik er potentie in zie, dwz als er al een gevoel speelt.

Volgens mij hebben mannen dit minder, bij vriendinnen zie ik echter hetzelfde... ze vragen mannen best uit, maar dan moet het wel een ´hele leuke´ zijn.

Terwijl mannen misschien meer casual daten; ´ze is wel oké, we zien wel waar het schip strandt´.

Misschien dat daarom mannen ook meer bezig zijn met uitvragen dan vrouwen. Dat wij wat dat betreft gewoon kieskeurig zijn. Waar een man er al 4 meer uit heeft genomen, zit de vrouw nog te twijfelen over de eerste, zeg maar..

Ik denk wel dat mannen over het algemeen meer het voortouw moeten nemen, hoor, als ze iets willen. Maar dat komt ook doordat misschien die drempel van leuk vinden wat uit elkaar ligt. En mannen daten misschien al meer op fysiek terwijl vrouwen een compleet plaatje zoeken. Vrouwen krijgen daarnaast vrij veel aandacht en tel daarbij op de cultuur van slutshaming...... Tja.

Maar goed, da´s dan ook weer allemaal generalisatie. he ;)
pi_152412110
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:30 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen veel minder vaak de behoefte voelen die proactieve houding aan te nemen. Als ik naar mezelf kijk, ik krijg genoeg aandacht. Om te ´scoren´ hoef ik dus zelf de straat niet op. Maarrrrr... ik val op bepaalde typetjes. En die zijn dan weer zeldzaam. En vaak relatief introvert. Dus dan moet er óf een wisselwerking plaatsvinden, óf ik moet het voortouw nemen.
Dat laatste doe ik alleen als ik er potentie in zie, dwz als er al een gevoel speelt.

Volgens mij hebben mannen dit minder, bij vriendinnen zie ik echter hetzelfde... ze vragen mannen best uit, maar dan moet het wel een ´hele leuke´ zijn.

Terwijl mannen misschien meer casual daten; ´ze is wel oké, we zien wel waar het schip strandt´.

Misschien dat daarom mannen ook meer bezig zijn met uitvragen dan vrouwen. Dat wij wat dat betreft gewoon kieskeurig zijn. Waar een man er al 4 meer uit heeft genomen, zit de vrouw nog te twijfelen over de eerste, zeg maar..

Ik denk wel dat mannen over het algemeen meer het voortouw moeten nemen, hoor, als ze iets willen. Maar dat komt ook doordat misschien die drempel van leuk vinden wat uit elkaar ligt. En mannen daten misschien al meer op fysiek terwijl vrouwen een compleet plaatje zoeken. Vrouwen krijgen daarnaast vrij veel aandacht en tel daarbij op de cultuur van slutshaming...... Tja.

Maar goed, da´s dan ook weer allemaal generalisatie. he ;)
Inderdaad. Ik zie ook wel dat redenen voor zijn en dan mijn sexegenoten hier ook in grote mate aan bijdragen door achter alles aan te rennen wat een kut heeft. En eerlijk is eerlijk, ik deed vroeger ook niet anders. *)

Maar soms is het wel gek. Zelfstandige, onafhankelijke vrouwen met een goed salaris, fijn huis en lijstjes vol met eisen die dus niet zelf kiezen voor een partner, maar zich afhankelijk opstellen van wat er op hen afkomt en hun best doet voor ze. En daar maar wat uitpikt. Ik was niet zo'n vrouw geweest. Het voelt zo uit te tijd.
pi_152413264
quote:

[..]

Van alles meegemaakt, zelf betaald, de dame in kwestie betaald (op haar initiatief, ik mocht niet eens betalen), splitten ook.

Betaal niet standaard als man zijnde ;)
pi_152414040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:48 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

:D Leuk typ.
pi_152424735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D Leuk typ.
De eerste tekenen van golddiggerschap als zo'n meisje zo bij de kassa staat met haar lichaam richting deur en ongeduldig wacht tot jij betaalt.

Maar gister was een dik succes. Date vervangen met een andere date en dat bleek een succesformule van jewelste. Fris, bijdehand, knap, donkerharig, klein popje. Top.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Odd_One op 09-05-2015 10:40:04 ]
pi_152437466
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:42 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

De eerste tekenen van golddiggerschap als zo'n meisje zo bij de kassa staat met haar lichaam richting deur en ongeduldig wacht tot jij betaalt.

Maar gister was een dik succes. Date vervangen met een andere date en dat bleek een succesformule van jewelste. Fris, bijdehand, knap, donkerharig, klein popje. Top.
"Klein popje" *rilt
pi_152441372
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

"Klein popje" *rilt
Waar ril je van?

Ik krijg het er bloedheet van *) :9 :6 :9
pi_152441545
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:34 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Waar ril je van?

Ik krijg het er bloedheet van *) :9 :6 :9
De bewoording. :) Klinkt alsof je een oude viezerik bent.
pi_152441602
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

De bewoording. :) Klinkt alsof je een oude viezerik bent.
Ik zou eerder zeggen een ervaren fijnproever. :9
pi_152441854
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

"Klein popje" *rilt
Kreeg eerder die neiging bij het woord ´vervangen´. Klinkt natuurlijk wel heel mannelijk en in control.
pi_152443461
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:46 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Kreeg eerder die neiging bij het woord ´vervangen´. Klinkt natuurlijk wel heel mannelijk en in control.
Toen nog wel in control. :')
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:22:40 #105
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152445584
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:41 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

In actie dus. Ik ga ook vanavond aan de bak! :s)
Is hem niet geworden en gaat hem voorlopig ook even niet worden ;(
  zondag 10 mei 2015 @ 01:34:53 #106
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152450008
quote:

[..]

[..]

[..]

Persoonlijk denk ik dat wat jij verliefdheid noemt gewoon scarcity is. Als jij in één jaar 1 meisje date, plaats je haar hoe dan ook op een hoger voetstuk dan ze eigenlijk verdiend. Als je geen andere hebt, natuurlijk vind je haar dan speciaal.

Dat hele ''Klik'' verhaal, al is het goed bedoeld, is makkelijk verkeerd te interpreteren. Het suggereert dat ''het er nu eenmaal is of niet'', dat je gewoon hetzelfde moet blijven doen en moet hopen dat ''het'' vanzelf een keertje komt. Je kunt echter wel degelijk dingen doen die vrouwen aan trekken, of nog beter: Een persoon zijn die aantrekkelijk is voor vrouwen. Vrouwen reageren nu eenmaal op bepaalde karaktereigenschappen van mannen.

Je probleem zit hem in de benadering van het probleem: Jij wilt dat ene meisje, daar stop je tijd in. Wat nou als je tijd stopt in het worden van een aantrekkelijke man voor vrouwen in het algemeen, dan kun je een meisje kiezen en staan ze voor je in de rij.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 10 mei 2015 @ 01:54:15 #107
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152450299
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat wat jij verliefdheid noemt gewoon scarcity is. Als jij in één jaar 1 meisje date, plaats je haar hoe dan ook op een hoger voetstuk dan ze eigenlijk verdiend. Als je geen andere hebt, natuurlijk vind je haar dan speciaal.

Dat hele ''Klik'' verhaal, al is het goed bedoeld, is makkelijk verkeerd te interpreteren. Het suggereert dat ''het er nu eenmaal is of niet'', dat je gewoon hetzelfde moet blijven doen en moet hopen dat ''het'' vanzelf een keertje komt. Je kunt echter wel degelijk dingen doen die vrouwen aan trekken, of nog beter: Een persoon zijn die aantrekkelijk is voor vrouwen. Vrouwen reageren nu eenmaal op bepaalde karaktereigenschappen van mannen.

Je probleem zit hem in de benadering van het probleem: Jij wilt dat ene meisje, daar stop je tijd in. Wat nou als je tijd stopt in het worden van een aantrekkelijke man voor vrouwen in het algemeen, dan kun je een meisje kiezen en staan ze voor je in de rij.
Eh pope, ik heb het afgelopen jaar met iets van 10 vrouwen gedate waarvan er maar 1 was waar ik echt iets meer in zou kunnen zien. Dus dat eerste gaat dus niet op ;)
  zondag 10 mei 2015 @ 19:55:29 #108
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152467433
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:54 schreef yats het volgende:

[..]

Eh pope, ik heb het afgelopen jaar met iets van 10 vrouwen gedate waarvan er maar 1 was waar ik echt iets meer in zou kunnen zien. Dus dat eerste gaat dus niet op ;)
Ah, je kunt die zin natuurlijk op twee manieren lezen. Rest geldt nog steeds natuurlijk ;)
  zondag 10 mei 2015 @ 23:01:45 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152475566
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
.
Een persoon zijn die aantrekkelijk is voor vrouwen. Vrouwen reageren nu eenmaal op bepaalde karaktereigenschappen van mannen.

Als je nou gewoon zorgt dat je alles een beetje op orde hebt. Sociaal leven, zelf verzekerd, ondernement bent enz. Dan hoef je helemaal niet iemand te zijn / wezen die aantrekkelijk is. Het probleem bij 9 van de 10 mensen hier zit in hun zelf. Laten we het heel hip "de kern" noemen. Zorg dat je tevreden bent met je zelf en klaar. Zo simpel is het nou.

Grensen verleggen, uit de box denken, bla bla bla. Wees tevreden met je zelf. Dat zorgt voor zelf vertrouwen en dat straal je dan uit. Doe wat je zelf wil. Fuck de rest en wat "men" van je denkt. Je verzameld zo een groep gelijk gestemde om je heen en zo gaat het balletje rollen.
  zondag 10 mei 2015 @ 23:18:50 #110
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152476211
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je nou gewoon zorgt dat je alles een beetje op orde hebt. Sociaal leven, zelf verzekerd, ondernement bent enz. Dan hoef je helemaal niet iemand te zijn / wezen die aantrekkelijk is. Het probleem bij 9 van de 10 mensen hier zit in hun zelf. Laten we het heel hip "de kern" noemen. Zorg dat je tevreden bent met je zelf en klaar. Zo simpel is het nou.

Grensen verleggen, uit de box denken, bla bla bla. Wees tevreden met je zelf. Dat zorgt voor zelf vertrouwen en dat straal je dan uit. Doe wat je zelf wil. Fuck de rest en wat "men" van je denkt. Je verzameld zo een groep gelijk gestemde om je heen en zo gaat het balletje rollen.
Dan hoeft het niet meer nee, omdat je het al bent, hahah. Ben het helemaal met je eens verder. Voor mij wordt het ook steeds meer ''just be normal''. Gek genoeg kunnen maar weinig mensen dat.
pi_152661124
Meisjes en vrouwen blijven toch wonderlijke wezens. Afgelopen donderdag een leuk feestje gehad, en dit keer werd ik zelfs twee keer aangesproken. Het ene meisje was echt bijzonder sletterig, die zat aan alle jongens die voorbij kwamen lopen en ik heb haar zeker vijf zien zoenen dus daar had ik niets aan, en de ander sprak Fries met me. Toen ik haar eindelijk duidelijk had gemaakt dat ik die taal amper versta en (zeker na 12 uur 's nachts) niet spreek zei ze dat ik echt een cursus moest volgen. Dat werd dus ook niets meer... :')
  zondag 17 mei 2015 @ 15:21:10 #112
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152678417
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef jaha het volgende:
Meisjes en vrouwen blijven toch wonderlijke wezens. Afgelopen donderdag een leuk feestje gehad, en dit keer werd ik zelfs twee keer aangesproken. Het ene meisje was echt bijzonder sletterig, die zat aan alle jongens die voorbij kwamen lopen en ik heb haar zeker vijf zien zoenen dus daar had ik niets aan, en de ander sprak Fries met me. Toen ik haar eindelijk duidelijk had gemaakt dat ik die taal amper versta en (zeker na 12 uur 's nachts) niet spreek zei ze dat ik echt een cursus moest volgen. Dat werd dus ook niets meer... :')
Wait, whut?
  zondag 17 mei 2015 @ 16:07:32 #113
157922 fathank
pi_152680353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef jaha het volgende:
Gaf ze toevallig bijles of heb je die niet ingekopt?
pi_152691242
Ik heb iets langer met haar gepraat dan hier boven staat, en de conclusie was dat we niet voor elkaar bestemd waren. Lang, blond krulletjes haar en mooie benen is mooi meegenomen, maar het gaat er bij mij ook om dat ik met iemand gezellig kan praten. :Y
pi_152702049
Mejaar zeg. Leuk meisje ontmoet, dacht van 'dat zou wel eens wat kunnen worden'. Eerste gesprek super spontaan enthousiast alles, in het echt spreken we ook goed, alleen wilt er via whatsapp of fb maar geen gesprek tot stand komen van haar kant.. Twijfel of ik dat moet opvatten in de zin van jij bent niet interessant of op een andere manier. Alles gaat bij mij goed bij de vrouwkes tenzij ik er een ontmoet waar ik een wow gevoel van krijg.
GGGG
pi_152702695
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ha ha :') Cliche 101 :')
pi_152702698
Ow shit, nu staat dit topic weer in mijn actieve lijst :'(
  maandag 18 mei 2015 @ 13:38:14 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152711158
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 02:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Cliche of niet. Het is de pure kei harde waarheid. Doet soms pijn maar het is niet anders. De basis is altijd bij ne zelf en NOOIT bij externe factoren. Maar de externe factoren zijn wel makkelijk om de schuld te geven.
pi_152712194
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Cliche of niet. Het is de pure kei harde waarheid. Doet soms pijn maar het is niet anders. De basis is altijd bij ne zelf en NOOIT bij externe factoren. Maar de externe factoren zijn wel makkelijk om de schuld te geven.
Maar de externe factoren worden wel continu door iedereen gegeneraliseerd :')
  maandag 18 mei 2015 @ 14:38:41 #120
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152713010
quote:

[..]

Het is een enorm cliché, dat ben ik roerend met je eens maar het is ook zeker een soort fundament wat enigszins in orde moet zijn voordat je verder kunt.
  maandag 18 mei 2015 @ 14:46:55 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152713198
quote:

[..]

Cliche misschien, maar zit zeker kern van waarheid in.

Heb je geen werk / sociaal leven = veel thuiszitten / weinig te vertellen hebben
Krijg je een meisje die druk leven heeft, is dat weer niet goed want dan heeft ze nooit tijd, terwijl zij op je zicht te wachten
Krijg je een meisje die hetzelfde is als jij, dan is er weer geen reet aan, want dan heb je elkaar niets te vertellen

Vind je jezelf niet goed genoeg / onzeker = dan word je vaak sneller jaloers en dus ellende binnen de relatie
Geen uitstraling = minder aanspreekbaar, dus minder contacten

En ga zo maar door.
  maandag 18 mei 2015 @ 14:52:21 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152713318
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar de externe factoren worden wel continu door iedereen gegeneraliseerd :')
Omdat externe faxtoren kut excuses zijn. Niks meer en niks minder!
  maandag 18 mei 2015 @ 15:03:16 #123
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152713603
Kleine update mijnerzijds, ik ga samenwonen *O*
pi_152714109
Vorige week date gehad. Leuk. maar ben nog niet hoteldebotel en ze is best druk.. dus duurt ff voor er nog een date komt, dus blijf lekker verder kijken ondertussen.

Kwam vandaag per toeval mijn 'bus crush' tegen. Meisje dat plaatsje verder woont en als ze instapt kruizen onze blikken altijd en ze is altijd beetje zenuwachtig... ze is sowieso verlegen heb ik gemerkt en maakt eigen muziek. Wou haar vandaag eigenlijk aanspreken... maar ik post hier niet voor niks :') Via-via weet ik hoe ze heet en dat ze nog vrijgezel is.. maar goed verder natuurlijk geen flauw idee of ze mij ook wel leuk vindt..

Probleem is dus dat ik niet weet wanneer ik haar tegenkom. Vandaag dus, maar vorige keer was een dikke 3 weken terug. Dus kan morgen weer zijn, maar ook een maand niet. Wil haar het liefst via FB een bericht sturen maar met haar 900+ vrienden betekent dat dat mijn bericht bij haar 'overige' komt dus weinig kans dat ze 'm leest. Verzoek sturen is meteen duidelijk en ook best sociaal geaccepteerd, maar ik heb dan meestal van die types die een bericht sturen van: 'Hé waarom voeg je me toe of me gewoon negeren terwijl ze dagelijks actief zijn of FB, wel meteen duidelijk dan :). Tja moet ik dan zeggen: zie je altijd in de bus... je lijkt me wel leuk? Of waar ze altijd heengaat e.d. :D''

Wat zouden jullie doen? Toevoegen, bericht sturen of hopen dat ik 'r snel weer zie en aanspreken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Deezertje op 18-05-2015 15:24:12 ]
  maandag 18 mei 2015 @ 15:26:09 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152714325
Gewoon toevoegen, moet ze je niet is het duidelijk.
Want aanspreken in de bus doe je toch niet
pi_152714350
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:26 schreef Cue_ het volgende:
pi_152714365
quote:
Thanks, die bevestiging zocht ik! :D
Fingers crossed...
pi_152714393
quote:
_O-

Maarja, zomaar toevoegen is ook wel beetje raar. Hoe zou jij daar op reageren als ineens iemand die je niet kent een verzoek indient :D
  maandag 18 mei 2015 @ 15:29:05 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152714421
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:28 schreef Max23 het volgende:

[..]

_O-

Maarja, zomaar toevoegen is ook wel beetje raar. Hoe zou jij daar op reageren als ineens iemand die je niet kent een verzoek indient :D
Nouja, ze hebben oogcontact in de bus, dus het valt wel mee.
Heb ik zelf ook met 1 jongen in de bus, geen idee waar we elkaar van kennen, maar dat gevoel hebben we beiden volgens mij :') Dus zeggen hoogstens hoi tegen elkaar.

Als hij me zou toevoegen zou ik het niet raar/eng vinden eig
  maandag 18 mei 2015 @ 15:29:48 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152714447
Als ik dus zo een vriendschapsverzoek .... _O-
pi_152714448
quote:

[..]

_O-

Als diegene gewoon een normale verklaring heeft, niet zo heel erg :P zeker niet als ik diegene wel eens zie in de bus of zo.
pi_152714459
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Als ik dus zo een vriendschapsverzoek .... _O-
* Toto69 stuurt vriendschapsverzoek naar Cue_
pi_152714497
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, ze hebben oogcontact in de bus, dus het valt wel mee.
Heb ik zelf ook met 1 jongen in de bus, geen idee waar we elkaar van kennen, maar dat gevoel hebben we beiden volgens mij :') Dus zeggen hoogstens hoi tegen elkaar.

Als hij me zou toevoegen zou ik het niet raar/eng vinden eig
Nou ja ik weet dus dat ze muziek maakt en gewoon verlegen is. Zo'n type die zelf niet bijzonder vindt wat ze doet :). Zit volgens mij bijna altijd op FB in de bus dus als ik na een paar dagen niks hoor weet ik genoeg :')
pi_152714506
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja ik weet dus dat ze muziek maakt en gewoon verlegen is. Zo'n type die zelf niet bijzonder vindt wat ze doet :). Zit volgens mij bijna altijd op FB in de bus dus als ik na een paar dagen niks hoor weet ik genoeg :')
Succes ^O^
pi_152714516
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Komt goed ouwe. En als ze je niet accepteert weet je ten minste waar je aan toe bent. :7
pi_152714686
quote:

[..]

_O-

Is ook wel raar hoor. Maar goed ze kent me iig van gezicht. En hoe komen sommige mensen anders aan 900 'vrienden'? Dan accepteer je toch ook iedereen ofzo. Ik stuur meestal alleen mensen die ik echt ken of oud-klasgenoten een verzoek. Die accepteren ook meestal altijd gewoon. Al had ik ooit eens collega die me gewoon niet accepteerde terwijl ie de hele tijd op FB zat onder werktijd.. :') Maar er zijn serieus mensen die sturen naar random mensen een verzoek die ze leuk lijken en die hebben vaak nog succes ook... :o Bij mij zijn het meestal de types die dan terugsturen waarom ik ze een verzoek stuur of iedere keer gewoon afwijzen... :6
  maandag 18 mei 2015 @ 15:42:24 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152714883
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk man! Gefeliciteerd! Gaat nog altijd lekker dus! Jullie ook zo rond de 1.5 jaar alweer toch?
pi_152714929
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker faxen in de badkamer als ze aan het douchen is O+
pi_152714968
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Cliche misschien, maar zit zeker kern van waarheid in.

Heb je geen werk / sociaal leven = veel thuiszitten / weinig te vertellen hebben
Krijg je een meisje die druk leven heeft, is dat weer niet goed want dan heeft ze nooit tijd, terwijl zij op je zicht te wachten
Krijg je een meisje die hetzelfde is als jij, dan is er weer geen reet aan, want dan heb je elkaar niets te vertellen

Vind je jezelf niet goed genoeg / onzeker = dan word je vaak sneller jaloers en dus ellende binnen de relatie
Geen uitstraling = minder aanspreekbaar, dus minder contacten

En ga zo maar door.
Heel r&p staat vol met topics die het tegendeel bewijzen :6
  maandag 18 mei 2015 @ 15:45:20 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152714993
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef Faxie het volgende:

Heel r&p staat vol met topics die het tegendeel bewijzen :6
Want in die topics heeft men ook allemaal een leuke/goede relatie :') :')
pi_152715007
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want in die topics heeft men ook allemaal een leuke/goede relatie :') :')
Niet relevant
  maandag 18 mei 2015 @ 15:48:15 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152715138
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:19 schreef Deezertje het volgende:
Vorige week date gehad. Leuk. maar ben nog niet hoteldebotel en ze is best druk.. dus duurt ff voor er nog een date komt, dus blijf lekker verder kijken ondertussen.

Kwam vandaag per toeval mijn 'bus crush' tegen. Meisje dat plaatsje verder woont en als ze instapt kruizen onze blikken altijd en ze is altijd beetje zenuwachtig... ze is sowieso verlegen heb ik gemerkt en maakt eigen muziek. Wou haar vandaag eigenlijk aanspreken... maar ik post hier niet voor niks :') Via-via weet ik hoe ze heet en dat ze nog vrijgezel is.. maar goed verder natuurlijk geen flauw idee of ze mij ook wel leuk vindt..

Probleem is dus dat ik niet weet wanneer ik haar tegenkom. Vandaag dus, maar vorige keer was een dikke 3 weken terug. Dus kan morgen weer zijn, maar ook een maand niet. Wil haar het liefst via FB een bericht sturen maar met haar 900+ vrienden betekent dat dat mijn bericht bij haar 'overige' komt dus weinig kans dat ze 'm leest. Verzoek sturen is meteen duidelijk en ook best sociaal geaccepteerd, maar ik heb dan meestal van die types die een bericht sturen van: 'Hé waarom voeg je me toe of me gewoon negeren terwijl ze dagelijks actief zijn of FB, wel meteen duidelijk dan :). Tja moet ik dan zeggen: zie je altijd in de bus... je lijkt me wel leuk? Of waar ze altijd heengaat e.d. :D''

Wat zouden jullie doen? Toevoegen, bericht sturen of hopen dat ik 'r snel weer zie en aanspreken?
Mis maakt jou staren haar wel zenuwachtig. En zomaar iemand toevoegen komt volgens de vrouwen in mijn omgeving kansloos of freak achtig over. Maar stel je voegt haar toe en zij accepteerd je. Wat doe je dan de volgende keer als je haar ziet? Je durft haar nu al niet aan te spreken.
pi_152715486
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mis maakt jou staren haar wel zenuwachtig. En zomaar iemand toevoegen komt volgens de vrouwen in mijn omgeving kansloos of freak achtig over. Maar stel je voegt haar toe en zij accepteerd je. Wat doe je dan de volgende keer als je haar ziet? Je durft haar nu al niet aan te spreken.
Als vrouwen een verzoek naar mannen sturen is het natuurlijk niet creepy. Maar dat zal je vast wel weer gaan ontkrachten.
pi_152715510
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou dan eerst de makkelijke weg en een gesprek via FB aanknopen natuurlijk. Maar goed, als ze niet accept is het des te ongemakkelijker voor mij als ik haar weer zie... maar dat risico moet ik maar nemen :) Heb geen flauw idee hoe ik haar moet aanspreken in de bus, want ik weet dus haar naam maar dat hoor ik eigenlijk ook al niet te weten.. En ja de Hé hoe heet je eigenlijk, ik zie je zo vaak? is natuurlijk geen creepy vraag ipv verzoek sturen :P
  maandag 18 mei 2015 @ 16:01:42 #145
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152715638
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als vrouwen een verzoek naar mannen sturen is het natuurlijk niet creepy. Maar dat zal je vast wel weer gaan ontkrachten.
Je staat op repeat, Faxie.
pi_152715668
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:01 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je staat op repeat, Faxie.
Jullie ook
  maandag 18 mei 2015 @ 16:19:08 #147
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152716226
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jullie ook
Je kijkt niet naar jezelf/je eigen handelen. Altijd met dat vingertje naar anderen wijzen. Ja, dan kom je er wel.
  maandag 18 mei 2015 @ 16:19:49 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152716243
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weet je waar jij last van hebt? Het calimero syndroom. Zij ( vrouwen ) kunnen alles en mogen alles en ik ( verzuurde faxie ) mag niks! Want als ik het zelfde doe ben ik een freak en dat is niet eerlijk OOOOHNEEEEE.
pi_152716253
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je kijkt niet naar jezelf/je eigen handelen. Altijd met dat vingertje naar anderen wijzen. Ja, dan kom je er wel.
Als er iets is wat ik heel lang niet gedaan heb is het wel wijzen naar een ander :')

Helaas :*
pi_152716268
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Weet je waar jij last van hebt? Het calimero syndroom. Zij ( vrouwen ) kunnen alles en mogen alles en ik ( verzuurde faxie ) mag niks! Want als ik het zelfde doe ben ik een freak en dat is niet eerlijk OOOOHNEEEEE.
Ah dus je ontkent het niet :D
  maandag 18 mei 2015 @ 16:23:41 #151
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152716390
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als er iets is wat ik heel lang niet gedaan heb is het wel wijzen naar een ander :')

Helaas :*
Vrouwen :') heb ik al voorbij zien komen afgelopen dagen.

Maar goed, blijf vooral :9 en vunzige opmerkingen plaatsen bij foto's van vrouwen in US/KPD. Wie weet kun je er een date uit slepen!
  maandag 18 mei 2015 @ 16:24:37 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152716419
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ah dus je ontkent het niet :D
Hangt er van af. Als ik een vrouw vaak zie en ze nooit wat zegt maar mij opeens wel toevoegd moet ik er niks van hebben. Dan is het in mijn ogen een commutatief gestoord persoon en niet mijn tijd, aandacht of moeite waard. Aan een sociaal en commutatief zwak persoon man of vrouw heb ik niks en voegt niks toe aan mijn leven.
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Maar goed, blijf vooral :9 en vunzige opmerkingen plaatsen bij foto's van vrouwen in US/KPD. Wie weet kun je er een date uit slepen!
Je vergeet de semi "als geintje" bedoelde opmerkingen. Want dat is heus nooit serieus natuurlijk.
pi_152716668
quote:

[..]

Dank, zal dat zeker doen :9
pi_152716698
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hangt er van af. Als ik een vrouw vaak zie en ze nooit wat zegt maar mij opeens wel toevoegd moet ik er niks van hebben. Dan is het in mijn ogen een commutatief gestoord persoon en niet mijn tijd, aandacht of moeite waard. Aan een sociaal en commutatief zwak persoon man of vrouw heb ik niks en voegt niks toe aan mijn leven.

[..]

Je vergeet de semi "als geintje" bedoelde opmerkingen. Want dat is heus nooit serieus natuurlijk.

Tja het zijn de losbollen die op Fok opeens mega serieus zijn he O+
  maandag 18 mei 2015 @ 16:34:31 #155
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152716761
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Leuk man! Gefeliciteerd! Gaat nog altijd lekker dus! Jullie ook zo rond de 1.5 jaar alweer toch?
Thanks *O*

Een ruim jaar (april vorig jaar) :)

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lekker faxen in de badkamer als ze aan het douchen is O+
Helaas heb ik een gescheiden badkamer/wc ;(
maar ik stouw dat putje wel vol O+ lekker prakken _O_
  maandag 18 mei 2015 @ 16:39:50 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152716943
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja het zijn de losbollen die op Fok opeens mega serieus zijn he O+
Houd gewoon vol pik, met deze instelling kom je er wel. Gewoon effe voor de statistieken. Laatste keer sex gehad zonder er voor te betalen, laatste relatie, of laatste keer een vrouw op haar bek pakken?
  maandag 18 mei 2015 @ 16:40:34 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152716973
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:34 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Thanks *O*

Een ruim jaar (april vorig jaar) :)

leuk man! Ik 1.5 jaar nu :)
pi_152717121
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Houd gewoon vol pik, met deze instelling kom je er wel. Gewoon effe voor de statistieken. Laatste keer sex gehad zonder er voor te betalen, laatste relatie, of laatste keer een vrouw op haar bek pakken?
Afgelopen weekend _O-

Haha :6
  maandag 18 mei 2015 @ 16:58:31 #159
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152717594
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

leuk man! Ik 1.5 jaar nu :)
Jullie wonen ook samen toch?
  maandag 18 mei 2015 @ 17:03:05 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152717748
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Afgelopen weekend _O-

Zeefje?
pi_152717905
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeefje?
wat
  maandag 18 mei 2015 @ 17:09:38 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_152717978
quote:

[..]

Zeefje?
Niet zo jaloers cue.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_152718256
quote:

[..]

Zeefje?
Nieuwsgierig?
  maandag 18 mei 2015 @ 17:36:48 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152718847
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Niet zo jaloers cue.
Kut. Je hebt me door ;(
  maandag 18 mei 2015 @ 17:37:04 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152718859
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nieuwsgierig?
Neu, meer onder t mom dat die niet telt :+
pi_152718909
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo telt die niet?
pi_152718917
quote:

[..]

Tel jij wel? :@
  maandag 18 mei 2015 @ 17:53:59 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152719405
quote:

[..]

Afgelopen weekend _O-

Top en wat exact? Relatie neem ik aan van niet. Zoenen of sex?

quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jullie wonen ook samen toch?
Jup alweer een half jaar. Gaat echt top en tot op heden nul irritaties.

quote:

[..]

:D oke dit kan een geheel foute kant op gaan :D
Is het zijn zus? Laat ze zich betalen in contanten of goederen of doet ze het uit medelijden. Oh wacht het is een nymfomaan en pakt alles wat stijf is, 3cm of langer is :D
  maandag 18 mei 2015 @ 17:54:29 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152719421
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tel jij wel? :@
Fantasieseks telt al helemaal niet :N
pi_152719436
Ik snap hier echt de ballen van.
pi_152719445
Ik heb dit topic wel een beetje gemist O+
  maandag 18 mei 2015 @ 18:16:06 #172
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152720029
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Top en wat exact? Relatie neem ik aan van niet. Zoenen of sex?

[..]

Jup alweer een half jaar. Gaat echt top en tot op heden nul irritaties.

[..]

:D oke dit kan een geheel foute kant op gaan :D
Is het zijn zus? Laat ze zich betalen in contanten of goederen of doet ze het uit medelijden. Oh wacht het is een nymfomaan en pakt alles wat stijf is, 3cm of langer is :D
Mooi man :)
  maandag 18 mei 2015 @ 18:32:37 #173
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152720571
quote:

[..]

Afgelopen weekend _O-

Nou dan. Niet zo zeuren.

[ Bericht 3% gewijzigd door SonicVolcano op 18-05-2015 19:15:42 ]
  maandag 18 mei 2015 @ 20:10:25 #174
157922 fathank
pi_152724873
quote:

[..]

Dat is helemaal niet zo bedoelt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152739382
Verzoek is nog steeds pending.. Verrassend :')
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:51:22 #176
157922 fathank
pi_152739510
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:40 schreef Deezertje het volgende:
Verzoek is doorgestuurd naar de politie. Komt allemaal in t dossier ter voorbereiding op de aanklacht met stalking.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:55:49 #177
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152739578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:40 schreef Deezertje het volgende:
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk he ;(
pi_152739659
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je maakt het jezelf ook niet makkelijk he ;(
FB verzoek sturen is best onschuldig als ze me sowieso van gezicht herkent. Wordt alleen beetje ongemakkelijk voor mij als ik haar de volgende keer weer zie.. :') Maar goed, ik had niks te verliezen want durfde haar toch niet aan te spreken..
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:21:11 #179
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152739935
quote:
Waarom ga je niet naar FOK!-meets? Waarom ga je niet met yats wat doen?
Waarom zou je dat doen? Dan kom je alleen maar weirdo's tegen en mensen waar je niks mee hebt. En zit er toevallig wel een sympathiek geval bij is het weer zo onpraktisch dat ie in Zeeland woont.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:22:38 #180
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152739960
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:31 schreef SonicVolcano het volgende:
SoVa training is geen slecht idee, inderdaad.
Ik las SonicVolcano-training :')
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:34:34 #181
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152740237
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

FB verzoek sturen is best onschuldig als ze me sowieso van gezicht herkent. Wordt alleen beetje ongemakkelijk voor mij als ik haar de volgende keer weer zie.. :') Maar goed, ik had niks te verliezen want durfde haar toch niet aan te spreken..
Het is toch gewoon in haar overige map gekomen.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:47:40 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152740512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Het is toch gewoon in haar overige map gekomen.
Dat is enkel met PriveBerichten, gewoon contact / vriendschap verzoeken krijg je in de mail / altijd wel melding van in FB
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:48:43 #183
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152740541
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is enkel met PriveBerichten, gewoon contact / vriendschap verzoeken krijg je in de mail / altijd wel melding van in FB
Je hebt gelijk :D Dan is Deezer ten dode opgeschreven ;(
pi_152740836
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:48 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Je hebt gelijk :D Dan is Deezer ten dode opgeschreven ;(
Tegenwoordig zit iedereen wel dagelijks ff op FB dus ja. Had liever dat ze m gewoon weigerde, maar als ze straks wel met een ander nieuwe is bevriend weet ik ook wel genoeg.. :p

Ach ja..had laatst ook ineens leuk contact met een meid die ik ergens van kende waar ik overtuigd van was dat ze een relatie had... Bleek ze vrijgezel :') of nou ja ze had wel een relatie maar da's uitgegaan laatst.. analyseren helpt dus geen fuck. Alleen niet echt verder mee gegaan want ze appte nog steeds met d'r ex en geen zin om derde wiel aan de wagen te worden.. Vaak proberen ze het toch weer eens, contact moet je gewoon verbreken.
pi_152741109
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tegenwoordig zit iedereen wel dagelijks ff op FB dus ja. Had liever dat ze m gewoon weigerde, maar als ze straks wel met een ander nieuwe is bevriend weet ik ook wel genoeg.. :p

Ach ja..had laatst ook ineens leuk contact met een meid die ik ergens van kende waar ik overtuigd van was dat ze een relatie had... Bleek ze vrijgezel :') of nou ja ze had wel een relatie maar da's uitgegaan laatst.. analyseren helpt dus geen fuck. Alleen niet echt verder mee gegaan want ze appte nog steeds met d'r ex en geen zin om derde wiel aan de wagen te worden.. Vaak proberen ze het toch weer eens, contact moet je gewoon verbreken.
:')
  dinsdag 19 mei 2015 @ 11:00:37 #186
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152742201
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:21 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Dan kom je alleen maar weirdo's tegen en mensen waar je niks mee hebt. En zit er toevallig wel een sympathiek geval bij is het weer zo onpraktisch dat ie in Zeeland woont.
Beter in isolement blijven, inderdaad.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 11:01:29 #187
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152742225
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 11:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Beter in isolement blijven, inderdaad.
Inderdaad de enige opties.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 11:02:29 #188
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152742245
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 11:01 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Inderdaad de enige opties.
https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/portal.php

Zoiets dan?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 11:05:04 #189
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152742302
quote:
Jep. Dat is toch meer regio-gebaseerd. Dat zou toch mijn voorkeur hebben als je hechte contacten wil vinden.
pi_152742695
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Verzoek is doorgestuurd naar de politie. Komt allemaal in t dossier ter voorbereiding op de aanklacht met stalking.
Peter R zal binnenkort wel op de stoep staan
  dinsdag 19 mei 2015 @ 11:23:18 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152742832
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Jep. Dat is toch meer regio-gebaseerd. Dat zou toch mijn voorkeur hebben als je hechte contacten wil vinden.
Wel regio based, maar opzich vond ik de mensen daar niet echt veel anders dan de gemiddelde fokker :')
pi_152778624
Aan de ervaren versierders: waar praten jullie nu over met een meisje in een club? Ik kom echt heel moeilijk closer en in de intieme zone, omdat de gesprekken te snel aflopen en ik niet meer weet waarover te praten. Het lukt gewoon echt niet. Nummertje vragen zou ik eerder doen dan zoenen. Is dit gebruikelijk?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 20 mei 2015 @ 02:33:07 #193
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_152779673
Deezertje... Een tip.

Don't give a fuck. Je loopt maar te raaskallen over dat het awkward zal zijn wanneer je haar ziet in de bus, nadat ze mogelijk je vriendschapsverzoek heeft geweigerd. Of dat er misschien geen denderend gesprek mee valt te voeren.

Maar juist in communicatie met anderen, met als doel, ze je tot je sociale kring te verwerven (of mogelijke meer) heb je niks te verliezen. Je kan alleen wat winnen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:03:06 #194
416020 K44S
The bearded man
pi_152780472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Aan de ervaren versierders: waar praten jullie nu over met een meisje in een club? Ik kom echt heel moeilijk closer en in de intieme zone, omdat de gesprekken te snel aflopen en ik niet meer weet waarover te praten. Het lukt gewoon echt niet. Nummertje vragen zou ik eerder doen dan zoenen. Is dit gebruikelijk?
Weet niet of ik me zelf ervaren mag noemen, maar klagen mag ik niet.
aldus: het maakt niet uit waar over je praat... zolang je haar interesse maar houd(dus praat over stomme feitjes) en hoe je er over praat. Dus als jij het stomme feitje verteld: een astronaut gebruikt klittenband om zn de jeuk aan zn neus te ondoen! En dat op een spontane manier? Dan is de kans aanwezig dat je binnen bent.
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:15:48 #195
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152780571
quote:
Je kan over alles praten. Luisteren en doorvragen. HAAR laten praten. Jij hoeft alleen maar te luisteren en door te vragen en misschien een kleine anekdote van jezelf erin te gooien.
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:10:12 #196
157922 fathank
pi_152781289
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Probleem blijft dat ieder contact dat jij hebt/hoopt te krijgen erop gestoeld is om een relatie te krijgen.

"Ik heb met een leuke meid gesproken, na 2 minuten kwam ik erachter dat ze een vriend heeft"

Zo gaat het iedere keer
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:15:12 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152781373
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:10 schreef fathank het volgende:
na 2 minuten kwam ik erachter dat ze een vriend heeft"
"een vriend zou kunnen hebben, aangezien ze veel op der mobiel zat en ik een jongensnaam zag en ze lachte"

Nouja dat soort dingen dan :+
pi_152782048
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"een vriend zou kunnen hebben, aangezien ze veel op der mobiel zat en ik een jongensnaam zag en ze lachte"

Nouja dat soort dingen dan :+
Soms extreem, maar meestal klopt mijn intuïtie wel helaas.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:15:24 #199
157922 fathank
pi_152782581
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Soms extreem, maar meestal klopt mijn intuïtie wel helaas.
misschien moet je niet ieder meisje dat je langer dan anderhalve seconde aankijkt zien als een potentieel vriendinnetje.
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:44:37 #200
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152786416
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:15 schreef fathank het volgende:

[..]

misschien moet je niet ieder meisje dat je langer dan anderhalve seconde aankijkt zien als een potentieel vriendinnetje.
Is al tig keer gezegd tegen hem. Het zijn projectjes.
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:15:06 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152787309
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja we hadden oog contact! nu hebben wij nu verkering houding loslaten inderdaad :D
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:57:53 #202
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152788546
quote:
Een gesprek starten en het seksueel maken zijn twee verschillende dingen. Het heeft bijna niets met elkaar te maken. Of het seksueel wordt heeft meer te maken met andere lagen van communicatie, dingen als oogcontact, fysiek contact, hoe dicht je bij haar staat, intonatie. Dus wat is precies je vraag ;)
  woensdag 20 mei 2015 @ 14:02:09 #203
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152788671
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Probleem blijft dat ieder contact dat jij hebt/hoopt te krijgen erop gestoeld is om een relatie te krijgen.

"Ik heb met een leuke meid gesproken, na 2 minuten kwam ik erachter dat ze een vriend heeft"

Zo gaat het iedere keer
90% van de gevallen heeft helemaal geen vriend maar vind dat gewoon de makkelijkste uitweg om het gesprek te beeindigen.

Ik zie het meestal wel als iets positiefs als ze het al snel vermelden, laat in ieder geval zien dat je intenties duidelijk zijn. Beter dan een hele avond leuk gezellig met een meisje doorbrengen zonder te escaleren, om vervolgens erachter te komen dat ze al 3 jaar in een relatie zit...:p
pi_152789482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Een gesprek starten en het seksueel maken zijn twee verschillende dingen. Het heeft bijna niets met elkaar te maken. Of het seksueel wordt heeft meer te maken met andere lagen van communicatie, dingen als oogcontact, fysiek contact, hoe dicht je bij haar staat, intonatie. Dus wat is precies je vraag ;)
Nu niks meer denk ik. Ik kan het gewoon te lastig aanvoelen. Ik ben er slecht in.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_152789533
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

90% van de gevallen heeft helemaal geen vriend maar vind dat gewoon de makkelijkste uitweg om het gesprek te beeindigen.

Ik zie het meestal wel als iets positiefs als ze het al snel vermelden, laat in ieder geval zien dat je intenties duidelijk zijn. Beter dan een hele avond leuk gezellig met een meisje doorbrengen zonder te escaleren, om vervolgens erachter te komen dat ze al 3 jaar in een relatie zit...:p
Als je doel alleen maar scoren is, dan zal dat vast vervelend zijn.
pi_152793504
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Is al tig keer gezegd tegen hem. Het zijn projectjes.
Dat zie ik ook zeker niet, maar mocht ik het een leuke dame vinden, dan let ik wel op of ik haar misschien vaker zie en/of dat er wederzijdse interesse is. Je hebt echt wel door als iemand vaker naar je kijkt. Er zijn ook gewoon een heel stel leuke dames die best een praatje willen maken merk ik, maar dat is het dan ook :) Die zijn gewoon altijd aardig tegen iedereen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 16:59:37 #207
157922 fathank
pi_152793759
Het zijn net mensen
  woensdag 20 mei 2015 @ 19:10:41 #208
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_152797623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Deze man weet.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_152799453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat zie ik ook zeker niet, maar mocht ik het een leuke dame vinden, dan let ik wel op of ik haar misschien vaker zie en/of dat er wederzijdse interesse is. Je hebt echt wel door als iemand vaker naar je kijkt. Er zijn ook gewoon een heel stel leuke dames die best een praatje willen maken merk ik, maar dat is het dan ook :) Die zijn gewoon altijd aardig tegen iedereen.
Heeft ze nog niet geaccepteerd?
pi_152800643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:01 schreef Max23 het volgende:

[..]

Heeft ze nog niet geaccepteerd?
Op FB? Nop... Dacht met dat ik met haar 900 vrienden wel een kansje zou maken... :') Niet dus. Kom haar waarschijnlijk weer zeer snel tegen.. dus ben al voorbereid op dat ze me doodnegeert... :P
pi_152801903
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op FB? Nop... Dacht met dat ik met haar 900 vrienden wel een kansje zou maken... :') Niet dus. Kom haar waarschijnlijk weer zeer snel tegen.. dus ben al voorbereid op dat ze me doodnegeert... :P
Wel jammer zeg
pi_152805774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Komt omdat jij niet knap genoeg bent voor haar ;(
  woensdag 20 mei 2015 @ 22:45:55 #213
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152806038
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:39 schreef artelligence het volgende:

[..]

Komt omdat jij niet knap genoeg bent voor haar ;(
Story of my life
pi_152806268
quote:
12s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:45 schreef yats het volgende:

[..]

Story of my life
Niets mis met jou :)
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:08:23 #215
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152806961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Nu niks meer denk ik. Ik kan het gewoon te lastig aanvoelen. Ik ben er slecht in.
Helaas. Geen chickies voor jou dan.

quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je doel alleen maar scoren is, dan zal dat vast vervelend zijn.
Klopt.
pi_152812385
lol man

als je op zoiets onbenullig als een fb verzoek al wordt afgewezen, dan moet je echt de uitstraling van een creep hebben :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2015 08:25:42 ]
  donderdag 21 mei 2015 @ 09:03:27 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_152812856
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:25 schreef Dimachaerus het volgende:
lol man

als je op zoiets onbenullig als een fb verzoek al wordt afgewezen, dan moet je echt de uitstraling van een creep hebben :')
;(
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:15:47 #218
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152815689
Iemand met 900 vrienden is niet al te critisch. Anders kom je nooit aan 900 vrienden. Maar als je zelfs daar afgewezen weer te worden........

Trek je conclusie! Oh wacht...
pi_152815820
Well, can't blame someone for trying. :+
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:24:40 #220
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152815963
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:50 schreef artelligence het volgende:

[..]

Niets mis met jou :)
Ik heb mijn twijfels...
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:42:07 #221
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_152827282
Moet je niet hebben. Altijd uitgaan van je sterke kanten.

Iedereen heeft die. Dus ook jij.
Blog
pi_152855371
Gisteravond een klein succesje was aan het werk kwam een dame tegen die ik klein beetje kende en wel vaker gezien had.

1.5 uur bij gezeten met de nodige stiltes maar niet awkward ofzo anders was ik wel weer weg gelopen.

Naja weet niet of zei dat ook zo zag eigenlijk
Ik zwaai naar dieren.
pi_152858088
Jullie herinneren je vast je nog wel dat ene meisje die ik al maanden in de sportschool tegenkom maar nog geen woord gezegd heeft (niet eens hallo)? Nou, ik kom haar nog steeds wekelijks tegen... en vandaag was weer lekker akelig :') Komt ze langs me sporten maar totaal geen blik naar me dus heb haar ook maar niet aangesproken... maar volgens mij zit er bij haar ook een steekje los qua sociaal contact. Ze zit soms 10 minuten op een toestel voor zich uit te kijken (nee, niet uitrusten), ze praat of kijkt echt niemand aan. Je zou kunnen denken: ze is lekker aan het sporten en totaal niet verplicht een praatje te maken met iemand, maar zij weet dus ook wel dat dit al maanden speelt he en dat het ook totaal niet opvallend is dat ik er ook altijd ben als zij er is... :') Ben nog steeds benieuwd wat voor persoon er achter zit hoor, want aan de ene kant komt ze dus over dat ze totaal niet op contact zit te wachten, maar de andere kant is ze zo verlegen en sociaal akward als mij... :D Jammer dat ik volgende week niet kan sporten... over 2 weken zie ik haar dus weer gok ik. En nee, heb ook nog geen naam want ze draagt haar pasje altijd bij zich ipv die in de bestemde bakjes te leggen..
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:44:48 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152858206
Je bent idd sociaal niet in orde als je op de sportschool niet met mensen praat :')
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:45:09 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152858215
Miss is ze ook wel aseksueel! :o
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:47:15 #226
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_152858265
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:45 schreef Cue_ het volgende:
Miss is ze ook wel aseksueel! :o
Niks mis met aseksueel zijn.
pi_152858270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:44 schreef Cue_ het volgende:
Je bent idd sociaal niet in orde als je op de sportschool niet met mensen praat :')
Maar als je elkaar al maanden enkele keren per week ziet is dat niet een beetje vreemd? De ene keer maakt ze wel oogcontact en de andere keer niet.. Durf haar niet aan te spreken omdat ik dus bang ben dat ze totaal geen interesse heeft, maar ja misschien is ze dus ook wel verlegen en kan ze gewoon niet de eerste stap maken :') aan de andere kant: akwarder dan dit kan het niet worden, ook niet met een afwijzing..
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:47:35 #228
319979 Fok-it
All is well
pi_152858278
Sowieso Deezertje, dat jij voor iemand gaat bepalen dat diegene een steekje los heeft :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:48:22 #229
319979 Fok-it
All is well
pi_152858301
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar als je elkaar al maanden enkele keren per week ziet is dat niet een beetje vreemd? De ene keer maakt ze wel oogcontact en de andere keer niet.. Durf haar niet aan te spreken omdat ik dus bang ben dat ze totaal geen interesse heeft, maar ja misschien is ze dus ook wel verlegen en kan ze gewoon niet de eerste stap maken :') aan de andere kant: akwarder dan dit kan het niet worden, ook niet met een afwijzing..
Ik denk dat zij jou gewoon vreselijk ongemakkelijk vindt anders had ze altijd wel oogcontact gemaakt.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:55:51 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152858480
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Miss heeft ze een slechte dag
Of vindt ze je eng maar durft ook niet geen oogcontact te maken.

Boeiend wat de reden is. Ze is in ieder geval niet geïnteresseerd in je
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:59:14 #231
319979 Fok-it
All is well
pi_152858578
Daarbuiten ga jij daar in eerste instantie heen om te sporten. Dat jij dan dusdanig kan observeren dat iemand 10 minuten lang voor zich uit staart geeft wel aan dat je zelf ook behoorlijk obsessief met haar bezig bent ipv dat je gewoon je ding doet en af en toe vriendelijk lacht als ze toevallig langs je loopt. Komt al een stuk minder over als een creep :P
pi_152858729
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
Daarbuiten ga jij daar in eerste instantie heen om te sporten. Dat jij dan dusdanig kan observeren dat iemand 10 minuten lang voor zich uit staart geeft wel aan dat je zelf ook behoorlijk obsessief met haar bezig bent ipv dat je gewoon je ding doet en af en toe vriendelijk lacht als ze toevallig langs je loopt. Komt al een stuk minder over als een creep :P
Klopt. En er zijn ook andere mensen die ik bijna altijd tegenkom, maar die triggeren mij niet of zijn met andere mensen of weet ik dat ze bezet zijn. Zij valt dus altijd wel op, juist omdat we nog nooit gesproken hebben :) Nou ja mocht ik haar nog eens zien spreek ik haar wel aan.. (ook al heb ik dat al vijf keer eerder gezegd :P)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:04:44 #233
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152858735
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
Die jongen leeft in Deezertje-land. Alles draait om hem. Potentiele relatieobjecten moeten met hem praten, en zo niet, dan zit er een steekje los. Ik heb volgens mij nog nooit iemand meegemaakt die werkelijk zo in het leven staat. Lost for words.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:06:31 #234
319979 Fok-it
All is well
pi_152858786
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt. En er zijn ook andere mensen die ik bijna altijd tegenkom, maar die triggeren mij niet of zijn met andere mensen of weet ik dat ze bezet zijn. Zij valt dus altijd wel op, juist omdat we nog nooit gesproken hebben :) Nou ja mocht ik haar nog eens zien spreek ik haar wel aan.. (ook al heb ik dat al vijf keer eerder gezegd :P)
Maar ze is niet in je geïnteresseerd.. Waarom wil je het haar dan nog ongemakkelijker maken door haar geforceerd aan te spreken?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:12:32 #235
319979 Fok-it
All is well
pi_152858908
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Die jongen leeft in Deezertje-land. Alles draait om hem. Potentiele relatieobjecten moeten met hem praten, en zo niet, dan zit er een steekje los. Ik heb volgens mij nog nooit iemand meegemaakt die werkelijk zo in het leven staat. Lost for words.
Narcisme en autisme. Goeie combi wel
pi_152860059
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar ze is niet in je geïnteresseerd.. Waarom wil je het haar dan nog ongemakkelijker maken door haar geforceerd aan te spreken?
Om te kijken of ze misschien wel interesse heeft maar gewoon verlegen is? En wat heb ik te verliezen? Denk dat dit voor haar nog akwarder is...
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:58:36 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152860094
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Om te kijken of ze misschien wel interesse heeft maar gewoon verlegen is? En wat heb ik te verliezen? Denk dat dit voor haar nog akwarder is...
Zij vindt t hoogstens awkward dat jij haar aankijkt. Meer niet.

Jij bent degene die t allemaal zo vreemd vindt.
pi_152860452
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zij vindt t hoogstens awkward dat jij haar aankijkt. Meer niet.

Jij bent degene die t allemaal zo vreemd vindt.
Wat zou jij denken als je maandenlang dezelfde persoon tegenkomt maar niks zegt. Ga je zelf dan ook niet ff zeggen; Hoi!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 18:15:02 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152860611
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat zou jij denken als je maandenlang dezelfde persoon tegenkomt maar niks zegt. Ga je zelf dan ook niet ff zeggen; Hoi!
Nop
Toen ik 4x in de week in de sportschool kwam, kwam ik heel vaak dezelfde mensen tegen. En tegen de 1 zei ik vaak hoi, de ander altijd en sommigen gewoon nooit.
Niets raars aan
pi_152860808
quote:

[..]

Nee.
pi_152861042
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Jullie herinneren je vast je nog wel dat ene meisje die ik al maanden in de sportschool tegenkom maar nog geen woord gezegd heeft (niet eens hallo)? Nou, ik kom haar nog steeds wekelijks tegen... en vandaag was weer lekker akelig :') Komt ze langs me sporten maar totaal geen blik naar me dus heb haar ook maar niet aangesproken... maar volgens mij zit er bij haar ook een steekje los qua sociaal contact. Ze zit soms 10 minuten op een toestel voor zich uit te kijken (nee, niet uitrusten), ze praat of kijkt echt niemand aan. Je zou kunnen denken: ze is lekker aan het sporten en totaal niet verplicht een praatje te maken met iemand, maar zij weet dus ook wel dat dit al maanden speelt he en dat het ook totaal niet opvallend is dat ik er ook altijd ben als zij er is... :') Ben nog steeds benieuwd wat voor persoon er achter zit hoor, want aan de ene kant komt ze dus over dat ze totaal niet op contact zit te wachten, maar de andere kant is ze zo verlegen en sociaal akward als mij... :D Jammer dat ik volgende week niet kan sporten... over 2 weken zie ik haar dus weer gok ik. En nee, heb ook nog geen naam want ze draagt haar pasje altijd bij zich ipv die in de bestemde bakjes te leggen..
Misschien moet ze wel niks van je hebben, beta. :')
pi_152861214
Hij heeft wel vaak een goed punt (al zal het voor jullie niks betekenen dat ik dat zeg) maar slaat dan vaak ook weer behoorlijk door. Iets meer zelfreflectie zal geen kwaad kunnen.
pi_152861597
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Godverdomme zeg :')
pi_152861674
quote:

[..]

Je zegt zelf toch ook geen "hoi" :') Godsamme zeg. Zo achterlijk ben je toch niet? Sociale stoornis ok, maar kunt toch wel rationele verbanden leggen. Tyfus zeg.
pi_152862235
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:49 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je zegt zelf toch ook geen "hoi" :') Godsamme zeg. Zo achterlijk ben je toch niet? Sociale stoornis ok, maar kunt toch wel rationele verbanden leggen. Tyfus zeg.
Geef het gewoon op joh. :@ Hij gaat het nooit leren, net als pluff.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:30:58 #246
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152862779
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:49 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hij kan wachten totdat hij haar een keer ergens anders tegenkomt en kijken of ze hem dan wel aankijkt en misschien herkent.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geef het gewoon op joh. :@ Hij gaat het nooit leren, net als pluff.
Wat is dit nu weer. dus ik kan het dus maar wel beter opgeven?
Ik voel mij neger
pi_152862802
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:30 schreef pluff het volgende:
Wat is dit nu weer. dus ik kan het dus maar wel beter opgeven?
Nee, maar misschien eens advies aannemen. :*
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:32:21 #248
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152862826
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar misschien eens advies aannemen. :*
Welk advies? Wat is dan goed advies?
Ik voel mij neger
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:34:51 #249
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152862886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:32 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik lees volgensmij alles en neem alles mee in hoe ik het beter kan doen hoor
Ik voel mij neger
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:35:22 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152862895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:32 schreef pluff het volgende:

[..]

Het gemiddelde wat hier aan adviezen wordt gegeven :7
pi_152862896
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:34 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik lees volgensmij alles en neem alles mee in hoe ik het beter kan doen hoor
Ja, daarom ben je zoveel geld kwijt aan je hoer, omdat je zo goed naar ons advies hebt geluisterd. :Y
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:37:25 #252
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152862944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, daarom ben je zoveel geld kwijt aan je hoer, omdat je zo goed naar ons advies hebt geluisterd. :Y
Dat geld wat ze gestolen heeft de laatste keer heeft ze beloofd terug te betalen anders hoor. Ze wilde het alleen niet op papier zetten omdat ze daar nare ervaringen mee heeft ofzoiets
Ik voel mij neger
pi_152862947
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:30 schreef pluff het volgende:

[..]

Hij kan wachten totdat hij haar een keer ergens anders tegenkomt en kijken of ze hem dan wel aankijkt en misschien herkent.
En dan niks tegen haar zeggen en haar maar bestempelen als asociaal omdat zij niets zegt. ^O^ Nah, die jongen kan beter hulp zoeken. En beginnen met het leggen van vriendschappelijke contacten, in plaats wanhopig op zoek gaan naar een vriendin. Daar zouden meer mensen hier wat mee moeten doen. Een relatie kan helpen je beter te laten voelen, maar het is echt geen wondermiddel tegen al je persoonlijke problemen.
pi_152862975
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef pluff het volgende:

[..]

Dat geld wat ze gestolen heeft de laatste keer heeft ze beloofd terug te betalen anders hoor. Ze wilde het alleen niet op papier zetten omdat ze daar nare ervaringen mee heeft ofzoiets
Dat is pertinente onzin, me dunkt. Dat kan ik je op een papier meegeven.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:39:07 #255
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152862984
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef artelligence het volgende:

[..]

En dan niks tegen haar zeggen en haar maar bestempelen als asociaal omdat zij niets zegt. ^O^ Nah, die jongen kan beter hulp zoeken. En beginnen met het leggen van vriendschappelijke contacten, in plaats wanhopig op zoek gaan naar een vriendin. Daar zouden meer mensen hier wat mee moeten doen. Een relatie kan helpen je beter te laten voelen, maar het is echt geen wondermiddel tegen al je persoonlijke problemen.
Ik las gisteren dit topic.
KLB / Vrouwen van boven de 25.
staat daar niet zoiets in dat vrouwen ooit vanzelf wel naar je toe komen?
Ik voel mij neger
pi_152863014
Waarom zou je iets moeten zeggen tegen iemand die toevallig ook regelmatig naar dezelfde sportschool gaat. :') Helemaal als je dat blijkbaar alleen van de ander verwacht en zelf ook niks zegt.
pi_152863067
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:39 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik las gisteren dit topic.
KLB / Vrouwen van boven de 25.
staat daar niet zoiets in dat vrouwen ooit vanzelf wel naar je toe komen?
Die mannen bestaan ook. Die liever met minder genoeg nemen om maar gesetteld te zijn, in plaats van vrijgezel te zijn met de angst om voor altijd alleen te blijven. En eerlijk, er zijn een aantal gevallen hier op fok! die serieus problemen hebben met versieren, relaties en alles wat erbij hoort. Maar er zijn ook een paar die gewoon niet alleen kunnen zijn. Best wel triest eigenlijk. ;(
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:44:26 #258
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152863171
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zou je iets moeten zeggen tegen iemand die toevallig ook regelmatig naar dezelfde sportschool gaat. :') Helemaal als je dat blijkbaar alleen van de ander verwacht en zelf ook niks zegt.
Wat zou jij zeggen om een gesprek beginnen te hebben ipv stilte?
Ik voel mij neger
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:45:26 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152863212
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:44 schreef pluff het volgende:

[..]

Hoi
pi_152863216
quote:

[..]

Muziek opzetten en sporten. Het heet een sportschool, geen praatclubje.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:45:48 #261
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152863221
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:41 schreef artelligence het volgende:

[..]

Die mannen bestaan ook. Die liever met minder genoeg nemen om maar gesetteld te zijn, in plaats van vrijgezel te zijn met de angst om voor altijd alleen te blijven. En eerlijk, er zijn een aantal gevallen hier op fok! die serieus problemen hebben met versieren, relaties en alles wat erbij hoort. Maar er zijn ook een paar die gewoon niet alleen kunnen zijn. Best wel triest eigenlijk. ;(
Denk je dat samenwonen met die probleemgevallen zolang die wel hun best blijven doen wel leuk is?
Ik voel mij neger
pi_152863287
quote:

[..]

Tijdens het sporten zou ik sowieso geen gesprek aanknopen (tenzij al een bekende). Dodelijk irritant.
pi_152863302
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:45 schreef pluff het volgende:

[..]

Denk je dat samenwonen met die probleemgevallen zolang die wel hun best blijven doen wel leuk is?
Ik kan niet voor een ander spreken :) Ik zou het heel lastig vinden als mijn vriendin alleen happy zou kunnen zijn als ze met mij samen is.
pi_152863324
Bij de free weights zijn wel meer mogelijkheden tot interactie. Kan je elkaar spotten en zo. Maar daar zijn meestal een stuk minder vrouwen en een hoop mannen die je voor kunnen zijn.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:49:25 #265
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152863335
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dit ziet hij toch niet in. Praten als Brugman.
pi_152863420
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij de free weights zijn wel meer mogelijkheden tot interactie. Kan je elkaar spotten en zo. Maar daar zijn meestal een stuk minder vrouwen en een hoop mannen die je voor kunnen zijn.
Beetje flexen met je biceps, verlekkerd naar je buurman zijn schouders kijken en vragen hoeveel deltoid row reps hij doet :9~
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:52:31 #267
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152863449
quote:

[..]

Je moet haar gaan stalken op haar vakantie, en als je haar dan tegenkomt en ze herkent je moet je zeggen: "hey jij ook helemaal hier?, zullen we dan nu maar wel hoi tegen elkaar zeggen :D "
Ik voel mij neger
pi_152863470
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef pluff het volgende:

[..]

Je moet haar gaan stalken op haar vakantie, en als je haar dan helemaal in het buitenland tegenkomt moet je zeggen: "hey jij hier, zullen we dan nu maar wel hoi tegen elkaar zeggen :D "
Breng hem niet op ideeën ;(
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:53:52 #269
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152863500
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

Breng hem niet op ideeën ;(
Ik vind het een goed idee als hij echt zo graag wilt.
Ik voel mij neger
pi_152863536
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik vind het een goed idee als hij echt zo graag wilt.
Doe met hem mee. En noem jullie zelf The Rape Squad 8-) :7
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:56:19 #271
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152863581
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:54 schreef artelligence het volgende:

[..]

Doe met hem mee. En noem jullie zelf The Rape Squad 8-) :7
Nee geen interesse ;) . Ik heb al mijn hoer 8-)
Ik voel mij neger
pi_152863671
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef pluff het volgende:

[..]

Nee geen interesse ;) . Ik heb al mijn hoer 8-)
_O_
pi_152865622
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef pluff het volgende:

[..]

_O-
pi_152865623
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef pluff het volgende:
. Ik heb al mijn hoer 8-)
Die geld van je steelt _O_
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:04:07 #275
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152865656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:03 schreef bamibij het volgende:

[..]

Die geld van je steelt _O_
Ik heb mijn pincode laten veranderen dus voorlopig ben ik weer even veilig
Ik voel mij neger
pi_152865702
Je hebt je pincode aan een hoer gegeven? Wat de neuk.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:04:54 #277
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152867967
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:05 schreef bamibij het volgende:
Je hebt je pincode aan een hoer gegeven? Wat de neuk.
Nee zij zegt dat ik hem in mijn slaap heb gegeven. Ik denk dat ze hem heeft afgekeken.
Ik voel mij neger
pi_152867989
gast _O- sorry ik moet er om lachen maar het is best triest... die hoer is dus ook blijven slapen bij jou of jij bij haar?
pi_152868166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:04 schreef pluff het volgende:

[..]

Nee zij zegt dat ik hem in mijn slaap heb gegeven. Ik denk dat ze hem heeft afgekeken.
Dat is vervelend ja, als je in je slaap pincodes en wachtwoorden geeft. :{
pi_152868320
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:10 schreef artelligence het volgende:

[..]

Heb jij ook last van.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:16:30 #281
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152868398
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:10 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dat doe ik volgensmij ook niet, ik zeg dat zij dat beweert. Maar ik kan er niets tegeninbrengen dus ik kan haar niets kwalijk gaan nemen.
Ik voel mij neger
pi_152868566
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef pluff het volgende:

[..]

Dat doe ik volgensmij ook niet, ik zeg dat zij dat beweert. Maar ik kan er niets tegeninbrengen dus ik kan haar niets kwalijk gaan nemen.
Slik je medicatie? Ik betrap mezelf er soms op dat als ik een dag vergeet in te nemen ik soms wakker word van mijn eigen gelul in mijn slaap.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:22:56 #283
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152868605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Slik je medicatie? Ik betrap mezelf er soms op dat als ik een dag vergeet in te nemen ik soms wakker word van mijn eigen gelul in mijn slaap.
Ja abilify nu 2,5 mg want ik had zelfs bij die bijwerkingen.

Maar ik weet zeker dat ze liegt, omdat ze ookal voor het slapen gaan geld had gepint een keer toen ze mijn pincode volgens haar versie nog niet zou hebben gehad.
Ik voel mij neger
pi_152868654
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb jij ook last van.
Shit :(
pi_152869524
On topic ja

Een van de hele weinige versierspogingen die ik heb geprobeerd was met een Duitse chick. Dat durfde ik alleen maar omdat ze zei dat ik er goed uitzag en ik haar ook echt geloofde en alcohol hielp ook wel (meestal heeft het geen effect op mij tho). Sowieso is zij de enige chick in mijn leven geweest die mij complimenten heeft gegeven.

We hadden wat gedronken en zij deed haar zwarte nerd bril op en dat zag er zo sexy uit.
Toen vroeg ik " which eye is your dominant eye?" zij: "what do you mean? my good eye?"

No I mean like we're either right handed or left handed we're also right or left eyed.

And she said" Yea right haha"

Well let me show you.

I guided her to stand up and had a excuse to touch her :D Grabbed her arm gently and pointed her finger in a direction to an object on a wall. I blindfolded her left eye with my hand and asked" do you see your finger still pointing to the wall. and she said" eh no it's pointing slightly next to the object..
Oh ok Lets do the same thing with your other eye then. (yay another excuse to touch her)Blindfolded her other eye and this time she could see her finger still pointing to the object.So that means you're left eyed :))
And she "said wow I never knew :D"

Daarna wist ik niet meer wat ik moest doen maar het was een spontane poging met als excuus om haar te mogen aanraken.

En ja ik ben een faler maar ik probeerde maar wat en het werkte wel.
pi_152869966
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef -Deluzion- het volgende:
On topic ja

Een van de hele weinige versierspogingen die ik heb geprobeerd was met een Duitse chick. Dat durfde ik alleen maar omdat ze zei dat ik er goed uitzag en ik haar ook echt geloofde en alcohol hielp ook wel (meestal heeft het geen effect op mij tho). Sowieso is zij de enige chick in mijn leven geweest die mij complimenten heeft gegeven.

We hadden wat gedronken en zij deed haar zwarte nerd bril op en dat zag er zo sexy uit.
Toen vroeg ik " which eye is your dominant eye?" zij: "what do you mean? my good eye?"

No I mean like we're either right handed or left handed we're also right or left eyed.

And she said" Yea right haha"

Well let me show you.

I guided her to stand up and had a excuse to touch her :D Grabbed her arm gently and pointed her finger in a direction to an object on a wall. I blindfolded her left eye with my hand and asked" do you see your finger still pointing to the wall. and she said" eh no it's pointing slightly next to the object..
Oh ok Lets do the same thing with your other eye then. (yay another excuse to touch her)Blindfolded her other eye and this time she could see her finger still pointing to the object.So that means you're left eyed :))
And she "said wow I never knew :D"

Daarna wist ik niet meer wat ik moest doen maar het was een spontane poging met als excuus om haar te mogen aanraken.

En ja ik ben een faler maar ik probeerde maar wat en het werkte wel.
^O^ :D
pi_152870694
echt sicke truckje

ik ga die ook gebruiken looool als ik ooit x lef heb om aan te spreken meisje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2015 23:23:09 ]
pi_152871046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:22 schreef pluff het volgende:

[..]

Ja abilify nu 2,5 mg want ik had zelfs bij die bijwerkingen.

Maar ik weet zeker dat ze liegt, omdat ze ookal voor het slapen gaan geld had gepint een keer toen ze mijn pincode volgens haar versie nog niet zou hebben gehad.
Het is duidelijk dat we me een deadly woman te maken hebben of een fortune hunter of whatever. Dumpen die chick.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:45:15 #289
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152871350
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:35 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat we me een deadly woman te maken hebben of een fortune hunter of whatever. Dumpen die chick.
Ik wil gewoon samen met haar een toekomst proberen op te bouwen, en er is al veel geld heen. Volgensmij zou ik prima met haar kunnen samenwonen e.d. Ik hoop dat ik het niet bij haar verkloot.
Ik voel mij neger
pi_152871380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:45 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik wil gewoon samen met haar een toekomst proberen op te bouwen, en er is al veel geld heen.
Bezint eer ge begint.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:46:36 #291
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152871391
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:46 schreef artelligence het volgende:

[..]

Bezint eer ge begint.
Als je met elkaar kan leven zonder problemen is het toch goed?
Ik voel mij neger
pi_152871494
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:46 schreef pluff het volgende:

[..]

Als je met elkaar kan leven zonder problemen is het toch goed?
Ik zie het somber in. Niet wat betreft jouw intenties, maar zij wil niet met je samen zijn. Ooit kom je er achter.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:50:22 #293
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152871537
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:49 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik zie het somber in. Niet wat betreft jouw intenties, maar zij wil niet met je samen zijn. Ooit kom je er achter.
Omdat ik het dan fout heb gedaan. Ik moet mijn best doen om geen fouten te maken.
Ik voel mij neger
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:51:53 #294
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152871607
Nu Dima, Richard en Mlig in een topic :D
pi_152871621
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:50 schreef pluff het volgende:

[..]

Omdat ik het dan fout heb gedaan. Ik moet mijn best doen om geen fouten te maken.
Nee, gewoon omdat ze jou niet wil. Maar je kunt je best blijven doen door haar geld te geven. Tot het geld opraakt.
pi_152871638
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
episch
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:53:13 #297
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152871658
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:52 schreef artelligence het volgende:
Nee, gewoon omdat ze jou niet wil. Maar je kunt je best blijven doen door haar geld te geven. Tot het geld opraakt.

Als/wanneer we samen een toekomst gaan opbouwen is het toch al van ons samen.
Ik voel mij neger
pi_152871686
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:53 schreef pluff het volgende:

[..]

Als we samen een toekomst gaan opbouwen is het toch al van ons samen.
Klopt. Ik wens je ook heel veel succes ^O^
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:54:32 #299
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152871698
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:
echt sicke truckje

ik ga die ook gebruiken looool als ik ooit x lef heb om aan te spreken meisje
Wat is er eng aan het aanspreken zelf?

quote:
Een aparte ehm...beleving.
pi_152871799
quote:
Nu Schenk nog. ;(
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:00:05 #301
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152871870
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:57 schreef -Strawberry- het volgende: