Ja we hadden oog contact! nu hebben wij nu verkering houding loslaten inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
misschien moet je niet ieder meisje dat je langer dan anderhalve seconde aankijkt zien als een potentieel vriendinnetje.

Een gesprek starten en het seksueel maken zijn twee verschillende dingen. Het heeft bijna niets met elkaar te maken. Of het seksueel wordt heeft meer te maken met andere lagen van communicatie, dingen als oogcontact, fysiek contact, hoe dicht je bij haar staat, intonatie. Dus wat is precies je vraagquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Aan de ervaren versierders: waar praten jullie nu over met een meisje in een club? Ik kom echt heel moeilijk closer en in de intieme zone, omdat de gesprekken te snel aflopen en ik niet meer weet waarover te praten. Het lukt gewoon echt niet. Nummertje vragen zou ik eerder doen dan zoenen. Is dit gebruikelijk?

90% van de gevallen heeft helemaal geen vriend maar vind dat gewoon de makkelijkste uitweg om het gesprek te beeindigen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Probleem blijft dat ieder contact dat jij hebt/hoopt te krijgen erop gestoeld is om een relatie te krijgen.
"Ik heb met een leuke meid gesproken, na 2 minuten kwam ik erachter dat ze een vriend heeft"
Zo gaat het iedere keer

Nu niks meer denk ik. Ik kan het gewoon te lastig aanvoelen. Ik ben er slecht in.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Een gesprek starten en het seksueel maken zijn twee verschillende dingen. Het heeft bijna niets met elkaar te maken. Of het seksueel wordt heeft meer te maken met andere lagen van communicatie, dingen als oogcontact, fysiek contact, hoe dicht je bij haar staat, intonatie. Dus wat is precies je vraag

Als je doel alleen maar scoren is, dan zal dat vast vervelend zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
90% van de gevallen heeft helemaal geen vriend maar vind dat gewoon de makkelijkste uitweg om het gesprek te beeindigen.
Ik zie het meestal wel als iets positiefs als ze het al snel vermelden, laat in ieder geval zien dat je intenties duidelijk zijn. Beter dan een hele avond leuk gezellig met een meisje doorbrengen zonder te escaleren, om vervolgens erachter te komen dat ze al 3 jaar in een relatie zit...:p

Dat zie ik ook zeker niet, maar mocht ik het een leuke dame vinden, dan let ik wel op of ik haar misschien vaker zie en/of dat er wederzijdse interesse is. Je hebt echt wel door als iemand vaker naar je kijkt. Er zijn ook gewoon een heel stel leuke dames die best een praatje willen maken merk ik, maar dat is het dan ookquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is al tig keer gezegd tegen hem. Het zijn projectjes.
 Die zijn gewoon altijd aardig tegen iedereen.
 Die zijn gewoon altijd aardig tegen iedereen.

Deze man weet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Een gesprek starten en het seksueel maken zijn twee verschillende dingen. Het heeft bijna niets met elkaar te maken. Of het seksueel wordt heeft meer te maken met andere lagen van communicatie, dingen als oogcontact, fysiek contact, hoe dicht je bij haar staat, intonatie. Dus wat is precies je vraag

Heeft ze nog niet geaccepteerd?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zie ik ook zeker niet, maar mocht ik het een leuke dame vinden, dan let ik wel op of ik haar misschien vaker zie en/of dat er wederzijdse interesse is. Je hebt echt wel door als iemand vaker naar je kijkt. Er zijn ook gewoon een heel stel leuke dames die best een praatje willen maken merk ik, maar dat is het dan ookDie zijn gewoon altijd aardig tegen iedereen.

Op FB? Nop... Dacht met dat ik met haar 900 vrienden wel een kansje zou maken...quote:
 Niet dus. Kom haar waarschijnlijk weer zeer snel tegen.. dus ben al voorbereid op dat ze me doodnegeert...
 Niet dus. Kom haar waarschijnlijk weer zeer snel tegen.. dus ben al voorbereid op dat ze me doodnegeert...  

Wel jammer zegquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op FB? Nop... Dacht met dat ik met haar 900 vrienden wel een kansje zou maken...Niet dus. Kom haar waarschijnlijk weer zeer snel tegen.. dus ben al voorbereid op dat ze me doodnegeert...

Komt omdat jij niet knap genoeg bent voor haarquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op FB? Nop... Dacht met dat ik met haar 900 vrienden wel een kansje zou maken...Niet dus. Kom haar waarschijnlijk weer zeer snel tegen.. dus ben al voorbereid op dat ze me doodnegeert...

Story of my lifequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komt omdat jij niet knap genoeg bent voor haar

Helaas. Geen chickies voor jou dan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nu niks meer denk ik. Ik kan het gewoon te lastig aanvoelen. Ik ben er slecht in.
Klopt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je doel alleen maar scoren is, dan zal dat vast vervelend zijn.

quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:25 schreef Dimachaerus het volgende:
lol man
als je op zoiets onbenullig als een fb verzoek al wordt afgewezen, dan moet je echt de uitstraling van een creep hebben

Ik heb mijn twijfels...quote:

Komt ze langs me sporten maar totaal geen blik naar me dus heb haar ook maar niet aangesproken... maar volgens mij zit er bij haar ook een steekje los qua sociaal contact. Ze zit soms 10 minuten op een toestel voor zich uit te kijken (nee, niet uitrusten), ze praat of kijkt echt niemand aan. Je zou kunnen denken: ze is lekker aan het sporten en totaal niet verplicht een praatje te maken met iemand, maar zij weet dus ook wel dat dit al maanden speelt he en dat het ook totaal niet opvallend is dat ik er ook altijd ben als zij er is...
 Komt ze langs me sporten maar totaal geen blik naar me dus heb haar ook maar niet aangesproken... maar volgens mij zit er bij haar ook een steekje los qua sociaal contact. Ze zit soms 10 minuten op een toestel voor zich uit te kijken (nee, niet uitrusten), ze praat of kijkt echt niemand aan. Je zou kunnen denken: ze is lekker aan het sporten en totaal niet verplicht een praatje te maken met iemand, maar zij weet dus ook wel dat dit al maanden speelt he en dat het ook totaal niet opvallend is dat ik er ook altijd ben als zij er is...  Ben nog steeds benieuwd wat voor persoon er achter zit hoor, want aan de ene kant komt ze dus over dat ze totaal niet op contact zit te wachten, maar de andere kant is ze zo verlegen en sociaal akward als mij...
 Ben nog steeds benieuwd wat voor persoon er achter zit hoor, want aan de ene kant komt ze dus over dat ze totaal niet op contact zit te wachten, maar de andere kant is ze zo verlegen en sociaal akward als mij...  Jammer dat ik volgende week niet kan sporten... over 2 weken zie ik haar dus weer gok ik. En nee, heb ook nog geen naam want ze draagt haar pasje altijd bij zich ipv die in de bestemde bakjes te leggen..
 Jammer dat ik volgende week niet kan sporten... over 2 weken zie ik haar dus weer gok ik. En nee, heb ook nog geen naam want ze draagt haar pasje altijd bij zich ipv die in de bestemde bakjes te leggen..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |