Vrouwenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik heel lang niet gedaan heb is het wel wijzen naar een ander
Helaas
 heb ik al voorbij zien komen afgelopen dagen.
 heb ik al voorbij zien komen afgelopen dagen. en vunzige opmerkingen plaatsen bij foto's van vrouwen in US/KPD. Wie weet kun je er een date uit slepen!
 en vunzige opmerkingen plaatsen bij foto's van vrouwen in US/KPD. Wie weet kun je er een date uit slepen!

Hangt er van af. Als ik een vrouw vaak zie en ze nooit wat zegt maar mij opeens wel toevoegd moet ik er niks van hebben. Dan is het in mijn ogen een commutatief gestoord persoon en niet mijn tijd, aandacht of moeite waard. Aan een sociaal en commutatief zwak persoon man of vrouw heb ik niks en voegt niks toe aan mijn leven.quote:
Je vergeet de semi "als geintje" bedoelde opmerkingen. Want dat is heus nooit serieus natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vrouwenheb ik al voorbij zien komen afgelopen dagen.
Maar goed, blijf vooralen vunzige opmerkingen plaatsen bij foto's van vrouwen in US/KPD. Wie weet kun je er een date uit slepen!

Dank, zal dat zeker doenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar goed, blijf vooralen vunzige opmerkingen plaatsen bij foto's van vrouwen in US/KPD. Wie weet kun je er een date uit slepen!

Tja het zijn de losbollen die op Fok opeens mega serieus zijn hequote:Op maandag 18 mei 2015 16:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als ik een vrouw vaak zie en ze nooit wat zegt maar mij opeens wel toevoegd moet ik er niks van hebben. Dan is het in mijn ogen een commutatief gestoord persoon en niet mijn tijd, aandacht of moeite waard. Aan een sociaal en commutatief zwak persoon man of vrouw heb ik niks en voegt niks toe aan mijn leven.
[..]
Je vergeet de semi "als geintje" bedoelde opmerkingen. Want dat is heus nooit serieus natuurlijk.

Thanksquote:Op maandag 18 mei 2015 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk man! Gefeliciteerd! Gaat nog altijd lekker dus! Jullie ook zo rond de 1.5 jaar alweer toch?

Helaas heb ik een gescheiden badkamer/wcquote:Op maandag 18 mei 2015 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker faxen in de badkamer als ze aan het douchen is

lekker prakken
 lekker prakken  

Houd gewoon vol pik, met deze instelling kom je er wel. Gewoon effe voor de statistieken. Laatste keer sex gehad zonder er voor te betalen, laatste relatie, of laatste keer een vrouw op haar bek pakken?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het zijn de losbollen die op Fok opeens mega serieus zijn he

leuk man! Ik 1.5 jaar nuquote:Op maandag 18 mei 2015 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Een ruim jaar (april vorig jaar)

Afgelopen weekendquote:Op maandag 18 mei 2015 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Houd gewoon vol pik, met deze instelling kom je er wel. Gewoon effe voor de statistieken. Laatste keer sex gehad zonder er voor te betalen, laatste relatie, of laatste keer een vrouw op haar bek pakken?

Jullie wonen ook samen toch?quote:

Top en wat exact? Relatie neem ik aan van niet. Zoenen of sex?quote:
Jup alweer een half jaar. Gaat echt top en tot op heden nul irritaties.quote:
quote:
 oke dit kan een geheel foute kant op gaan
 oke dit kan een geheel foute kant op gaan 

Mooi manquote:Op maandag 18 mei 2015 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top en wat exact? Relatie neem ik aan van niet. Zoenen of sex?
[..]
Jup alweer een half jaar. Gaat echt top en tot op heden nul irritaties.
[..]oke dit kan een geheel foute kant op gaan
Is het zijn zus? Laat ze zich betalen in contanten of goederen of doet ze het uit medelijden. Oh wacht het is een nymfomaan en pakt alles wat stijf is, 3cm of langer is

Nou dan. Niet zo zeuren.quote:

Dat is helemaal niet zo bedoelt.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo

Verzoek is doorgestuurd naar de politie. Komt allemaal in t dossier ter voorbereiding op de aanklacht met stalking.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:40 schreef Deezertje het volgende:
Verzoek is nog steeds pending.. Verrassend

Je maakt het jezelf ook niet makkelijk hequote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:40 schreef Deezertje het volgende:
Verzoek is nog steeds pending.. Verrassend

FB verzoek sturen is best onschuldig als ze me sowieso van gezicht herkent. Wordt alleen beetje ongemakkelijk voor mij als ik haar de volgende keer weer zie..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk he
 Maar goed, ik had niks te verliezen want durfde haar toch niet aan te spreken..
 Maar goed, ik had niks te verliezen want durfde haar toch niet aan te spreken..

Waarom zou je dat doen? Dan kom je alleen maar weirdo's tegen en mensen waar je niks mee hebt. En zit er toevallig wel een sympathiek geval bij is het weer zo onpraktisch dat ie in Zeeland woont.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom ga je niet naar FOK!-meets? Waarom ga je niet met yats wat doen?

Ik las SonicVolcano-trainingquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:31 schreef SonicVolcano het volgende:
SoVa training is geen slecht idee, inderdaad.

Het is toch gewoon in haar overige map gekomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
FB verzoek sturen is best onschuldig als ze me sowieso van gezicht herkent. Wordt alleen beetje ongemakkelijk voor mij als ik haar de volgende keer weer zie..Maar goed, ik had niks te verliezen want durfde haar toch niet aan te spreken..

Dat is enkel met PriveBerichten, gewoon contact / vriendschap verzoeken krijg je in de mail / altijd wel melding van in FBquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch gewoon in haar overige map gekomen.

Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is enkel met PriveBerichten, gewoon contact / vriendschap verzoeken krijg je in de mail / altijd wel melding van in FB
 Dan is Deezer ten dode opgeschreven
 Dan is Deezer ten dode opgeschreven  

Tegenwoordig zit iedereen wel dagelijks ff op FB dus ja. Had liever dat ze m gewoon weigerde, maar als ze straks wel met een ander nieuwe is bevriend weet ik ook wel genoeg.. :pquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt gelijkDan is Deezer ten dode opgeschreven
 of nou ja ze had wel een relatie maar da's uitgegaan laatst.. analyseren helpt dus geen fuck. Alleen niet echt verder mee gegaan want ze appte nog steeds met d'r ex en geen zin om derde wiel aan de wagen te worden.. Vaak proberen ze het toch weer eens, contact moet je gewoon verbreken.
 of nou ja ze had wel een relatie maar da's uitgegaan laatst.. analyseren helpt dus geen fuck. Alleen niet echt verder mee gegaan want ze appte nog steeds met d'r ex en geen zin om derde wiel aan de wagen te worden.. Vaak proberen ze het toch weer eens, contact moet je gewoon verbreken.

quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit iedereen wel dagelijks ff op FB dus ja. Had liever dat ze m gewoon weigerde, maar als ze straks wel met een ander nieuwe is bevriend weet ik ook wel genoeg.. :p
Ach ja..had laatst ook ineens leuk contact met een meid die ik ergens van kende waar ik overtuigd van was dat ze een relatie had... Bleek ze vrijgezelof nou ja ze had wel een relatie maar da's uitgegaan laatst.. analyseren helpt dus geen fuck. Alleen niet echt verder mee gegaan want ze appte nog steeds met d'r ex en geen zin om derde wiel aan de wagen te worden.. Vaak proberen ze het toch weer eens, contact moet je gewoon verbreken.

Beter in isolement blijven, inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Dan kom je alleen maar weirdo's tegen en mensen waar je niks mee hebt. En zit er toevallig wel een sympathiek geval bij is het weer zo onpraktisch dat ie in Zeeland woont.

Inderdaad de enige opties.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beter in isolement blijven, inderdaad.

Jep. Dat is toch meer regio-gebaseerd. Dat zou toch mijn voorkeur hebben als je hechte contacten wil vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/portal.php
Zoiets dan?

Peter R zal binnenkort wel op de stoep staanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Verzoek is doorgestuurd naar de politie. Komt allemaal in t dossier ter voorbereiding op de aanklacht met stalking.

Wel regio based, maar opzich vond ik de mensen daar niet echt veel anders dan de gemiddelde fokkerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. Dat is toch meer regio-gebaseerd. Dat zou toch mijn voorkeur hebben als je hechte contacten wil vinden.

Weet niet of ik me zelf ervaren mag noemen, maar klagen mag ik niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Aan de ervaren versierders: waar praten jullie nu over met een meisje in een club? Ik kom echt heel moeilijk closer en in de intieme zone, omdat de gesprekken te snel aflopen en ik niet meer weet waarover te praten. Het lukt gewoon echt niet. Nummertje vragen zou ik eerder doen dan zoenen. Is dit gebruikelijk?

Je kan over alles praten. Luisteren en doorvragen. HAAR laten praten. Jij hoeft alleen maar te luisteren en door te vragen en misschien een kleine anekdote van jezelf erin te gooien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Aan de ervaren versierders: waar praten jullie nu over met een meisje in een club? Ik kom echt heel moeilijk closer en in de intieme zone, omdat de gesprekken te snel aflopen en ik niet meer weet waarover te praten. Het lukt gewoon echt niet. Nummertje vragen zou ik eerder doen dan zoenen. Is dit gebruikelijk?

Probleem blijft dat ieder contact dat jij hebt/hoopt te krijgen erop gestoeld is om een relatie te krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit iedereen wel dagelijks ff op FB dus ja. Had liever dat ze m gewoon weigerde, maar als ze straks wel met een ander nieuwe is bevriend weet ik ook wel genoeg.. :p
Ach ja..had laatst ook ineens leuk contact met een meid die ik ergens van kende waar ik overtuigd van was dat ze een relatie had... Bleek ze vrijgezelof nou ja ze had wel een relatie maar da's uitgegaan laatst.. analyseren helpt dus geen fuck. Alleen niet echt verder mee gegaan want ze appte nog steeds met d'r ex en geen zin om derde wiel aan de wagen te worden.. Vaak proberen ze het toch weer eens, contact moet je gewoon verbreken.

"een vriend zou kunnen hebben, aangezien ze veel op der mobiel zat en ik een jongensnaam zag en ze lachte"quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:10 schreef fathank het volgende:
na 2 minuten kwam ik erachter dat ze een vriend heeft"

Soms extreem, maar meestal klopt mijn intuïtie wel helaas.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"een vriend zou kunnen hebben, aangezien ze veel op der mobiel zat en ik een jongensnaam zag en ze lachte"
Nouja dat soort dingen dan

misschien moet je niet ieder meisje dat je langer dan anderhalve seconde aankijkt zien als een potentieel vriendinnetje.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Soms extreem, maar meestal klopt mijn intuïtie wel helaas.

Is al tig keer gezegd tegen hem. Het zijn projectjes.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
misschien moet je niet ieder meisje dat je langer dan anderhalve seconde aankijkt zien als een potentieel vriendinnetje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |