SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 21:47 schreef Moody het volgende:
En niemand die me even waarschuwt voor de balhoofdmaat van 1 1/4" van een Giant Defy![]()
Erg lastig om een andere stuurpen te vinden.....
Dat Giant bij de Defy (andere modellen weet ik niet) een andere standaard hanteert. Wist ik niet. Snap je?quote:
Balhoofdmaat is volgens mij niet gelijk aan de klemmaat van je stuurpen...quote:Op woensdag 29 april 2015 21:47 schreef Moody het volgende:
En niemand die me even waarschuwt voor de balhoofdmaat van 1 1/4" van een Giant Defy![]()
Syntace? Ritchey? Of anders van Giant zelf.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:47 schreef Moody het volgende:
Ritchey heeft er 1, maar is niet geschikt. Giant heeft er meerdere, maar zijn nergens te krijgen.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:57 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Syntace? Ritchey? Of anders van Giant zelf.
Maar idd, proprietary shizzle
120 naar 80/90 is wel een erg groot verschil hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Ritchey heeft er 1, maar is niet geschikt. Giant heeft er meerdere, maar zijn nergens te krijgen.
Ik zoek een kortere (80/90mm) stuurpen met lichte helling (8-10 graden). Vrij lastig.
De huidige pen (120 mm en 6 graden) is net iets te lang.
Weet ik. De 120 was ook overdreven lang voor mijn lichaam. Heb blijkbaar wel de benen, maar niet de armen voor een XL (~60 cm) framequote:Op woensdag 29 april 2015 22:12 schreef ratatat het volgende:
[..]
120 naar 80/90 is wel een erg groot verschil hoor.
mijn vrouw heeft een defy advanced 1 uit 2009 en die heeft gewoon een normale maat balhoofd (klemmaat)quote:Op woensdag 29 april 2015 21:47 schreef Moody het volgende:
ook normaal bij haar toevallig pas gewisseld met een pen van mijquote:Op woensdag 29 april 2015 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik bedoelde klemmaat van de pen (zie boven)
Geen tapered vork toevallig? Meet de diameter eens op?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier helaas niet.
Normaal is 1 1/8". Ik heb 1 1/4"
Nadat ik de Giant site heb gezien ben ik overtuigd van de 1 1/4" maatquote:Op woensdag 29 april 2015 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen tapered vork toevallig? Meet de diameter eens op?
welk type bouw jaar van de fiets ?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Nadat ik de Giant site heb gezien ben ik overtuigd van de 1 1/4" maat
Maar zal het voor de zekerheid morgen nameten. Thnx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |