Eigenlijk spreek je Nike ook uit als 'Nikè", maar iedereen kent het als 'Nikey'.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:04 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nike is de naam van de godin!! van de overwinning.
U riepquote:
Niet jokkebrokken Tong. Ik geloof er niks van dat je dit mooi vindt.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
U riep
'Alles trilt....wat wil je nog meer ?'
Genieten dit
Je rukt op tepels ?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nichtje mag best d'r tepels showen
Ik ken iemand die daar werkt, en die zegt ook Naaikie hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Eigenlijk spreek je Nike ook uit als 'Nikè", maar iedereen kent het als 'Nikey'.
Net een goed boek gelezen. Dit zet me weer op aarde.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet jokkebrokken Tong. Ik geloof er niks van dat je dit mooi vindt.
Ik heb tenminste meer te doen dan rukkenquote:
Rotterdam-Zuidquote:
Ken je haar?quote:
Nee, ik heb d'r nog nooit gezien.quote:
nog nooit zo;n mooie vetrollen gezienquote:Op woensdag 29 april 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
Eerlijk is eerlijk ze heeft een prachtig lijf en kop.
Inderdaad, wtf mensenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nog nooit zo;n mooie vetrollen gezien
Van de kapster.quote:
Ze ziet er helaas te oprecht uit...quote:Op woensdag 29 april 2015 21:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Weten we gelijk of het gescript is.
Valt bij jou niet mee.quote:
Ja, het merk Nike kent een andere uitspraak. Het is afkomstig van de godin Nikè en daarin heeft de 'e' een korte uitspraak (Νίκη)quote:Op woensdag 29 april 2015 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar werkt, en die zegt ook Naaikie hoor.
Nee, want die ken ikquote:
Zoiets, het klinkt of ze onder invloed is.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is zij niet helemaal in orde..
De idee heb ik bij wel meer kandidaten. Afgewezen voor de RTL4-klapveebus is dit dan een alternatief.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is zij niet helemaal in orde..
Ja, je zegt iets geks Karinaquote:Op woensdag 29 april 2015 21:13 schreef Karina het volgende:
Volgens mij valt het met het vet nog wel mee eigenlijk. Het lijkt meer door die strakke kleren. of zeg ik nou iets geks.
Ik ben het vaak met je eens, maar nu twijfel ik, hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:13 schreef Karina het volgende:
Volgens mij valt het met het vet nog wel mee eigenlijk. Het lijkt meer door die strakke kleren. of zeg ik nou iets geks.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:13 schreef Karina het volgende:
en dinandquote:Op woensdag 29 april 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer een nieuwe talentenjacht![]()
En ook nog met Tijl
Kan mij het rottiehen. Het ziet er niet uit. En is misselijkmakend eng. Maar ik blijf kijken. Om te zien wat ik anders nooit tegenkom. Dit zijn toch enge vrouwen die je wil ontwijken als je je op je 52 als man nog jong voelt ?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit heeft niks met surinaams te maken hoor
Post eens iets normaals.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:13 schreef Karina het volgende:
Ook weer waar.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:15 schreef hunter2011 het volgende:
Okay, het is niet de normale dagelijkse kost, maar echte shocking personen zijn er niet voorbij gekomen.
Geen 120 kilo dames in bikini die eruit zien als 70 maar uiteindelijk 35 of 40 zijn.
euhm okquote:Op woensdag 29 april 2015 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan mij het rottiehen. Het ziet er niet uit. En is misselijkmakend eng. Maar ik blijf kijken. Om te zien wat ik anders nooit tegenkom. Dit zijn toch enge vrouwen die je wil ontwijken als je je op je 52 als man nog jong voelt ?
Het is pas de eerste van het seizoen. Wie weet wat er nog komen gaat.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:15 schreef hunter2011 het volgende:
Okay, het is niet de normale dagelijkse kost, maar echte shocking personen zijn er niet voorbij gekomen.
Geen 120 kilo dames in bikini die eruit zien als 70 maar uiteindelijk 35 of 40 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |