SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 29-04-2015 18:18:35 ]
quote:Op woensdag 29 april 2015 11:46 schreef stinkie het volgende:
Tevreden.
Een persoon waarin niet zo dol op ben is plotseling verdwenen. Geen idee wanneer hij terugkomt, maar tot die tijd geniet ik ervan.Je komt niet aan Weissman!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
l0lquote:Op woensdag 29 april 2015 17:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh snap
[ afbeelding ]
let niet op de stofjes achter het glas van m'n camera![]()
Is dit echt een bestaand iets?quote:Op woensdag 29 april 2015 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
bonnie rotten al gezien in anal acrobats 9?
man man man
welke dan? Ik werk in Noord dus kom je beetje laat mee :squote:Op woensdag 29 april 2015 20:04 schreef no1uknow het volgende:
ik heb nog nooit PWO tot me genomenMorgen pakketje van XXL binnen, met gratis sample PWO. Toch maar eens proberen.
nou, dat wordt knalle!!!!!!!quote:Werkzame stoffen
Beta Alanine
Taurine
Citrulline Malaat
AAKG
Cafeine
Maltodextrine zorgt als drager voor een betere opname en werking van de andere stoffen
één keer getraind met lsd opquote:Op woensdag 29 april 2015 20:44 schreef no1uknow het volgende:
Hoe zou trainen op coke zijn trouwens?
ey wat is er met je UIquote:Op woensdag 29 april 2015 20:57 schreef seto het volgende:
ik ga een keertje stoned op fok posten gek? probeer dat maar eens te overtreffen
klokov is echt wel nattyquote:Op woensdag 29 april 2015 21:34 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)704/808622829175167/
9 jaren trainen, zo'n belachelijke roids fysiek.quote:
tellem jeroenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
9 jaren trainen, zo'n belachelijke roids fysiek.
En dan 80 kg benchen.![]()
Kanker zeg. Ga dan voor een treintje liggen ofzo.
Blijf vinden dat hij echt een vreemd hoofd heeftquote:Op woensdag 29 april 2015 21:46 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
dit is tenminste een normaal streefje
ook niet zon roidbeest wat de vrouwtjes afschrikt
Ik vind zijn hoofd wel mooi. Echte alpha.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blijf vinden dat hij echt een vreemd hoofd heeft
inb4 IrRage
Ik ook. Ik ben de eerste die een andere man mancredits kan geven maar snap oprecht geen flikker van Ryan Gosling hype. er is iets mis met zijn kin of zo, kweenie man.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blijf vinden dat hij echt een vreemd hoofd heeft
inb4 IrRage
Claimen dat je natty bent en een zieke sponsordeal fixen.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:47 schreef Awesome_ het volgende:
Wat doe je eigenlijk als je je streefje bereikt hebt? Srs. Niet dat ik zover ben. Maar volgens mij volgens mij train je samen met je gains ook zieke BDD of zo.
Idd, zelfde.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben de eerste die een andere man mancredits kan geven maar snap oprecht geen flikker van Ryan Gosling hype. er is iets mis met zijn kin of zo, kweenie man.
hey sapstengel, Jezus wat een zwartkijkerij weer. Ik bedoel qua gevoel van eigenwaarde, doelen, zelfacceptatie etc. Geen verdienmodelletje maat.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Claimen dat je natty bent en een zieke sponsordeal fixen.
ik vond hem vroeger altijd grootquote:Op woensdag 29 april 2015 21:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind Paul Walker de mooiste man. Als je zo'n kop hebt kan je echt iedere sma in bed krijgen.
gast ik ken die termen niet, ik geef alleen om zieke knakenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey sapstengel, Jezus wat een zwartkijkerij weer. Ik bedoel qua gevoel van eigenwaarde, doelen, zelfacceptatie etc. Geen verdienmodelletje maat.
wat is wolf pack en waarom staat dat er twee keer inquote:Op woensdag 29 april 2015 21:55 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
welke zouden jullie kopen?
sick cunt zou het hier wel goed doen denk ik
en fuck off u black cunt voor mcnulty
sickening dat downey jr de sickste bietje heeftquote:
is dat niet jekky chan?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:05 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ziek figuur die manny pacquiao
ik ben nu geaccepteerd als een van hen. Ikmweet vanaf nu van binnenuit. Leer het grote plaatje zienquote:
hoeveel gezwollen knopjes heb je nu?quote:
ey man geeft niksquote:Op woensdag 29 april 2015 23:02 schreef V1z0R het volgende:
Heb me vergist in sander, dacht dat drinky buffer was maar dus eigenlijk helemaal niet.
Hij leek gewoon klein ivm ray...
sorry man
Heb er al 2 uur op zitten hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 08:04 schreef Awesome_ het volgende:
RIJS EN SCHIJN GODVERDOMME LUIE FLIKKERS
Nee. Ga wel asap doen. Komt goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:15 schreef seto het volgende:
niks overtreft arnie
heb je commando nou al gezien awesum?
Niet echt een touwtje maar iets anders zekerquote:Op donderdag 30 april 2015 09:35 schreef Awesome_ het volgende:
Vol energie, een goed humeur en concrete doelen voor vandaag. Touwtjes in handen.
quote:Op donderdag 30 april 2015 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-van-amsterdam.html
Even een teaangasbommetje naar binnen pleuren zou niet verkeerd zijn.
quote:De bezetters noemen zich 'Students' 1st of May Committee'. Deze groep is onder meer boos dat 1 mei, de Dag van de Arbeid, sinds dit jaar geen vrije dag meer is voor studenten en medewerkers. "Het zoveelste teken van de schaamteloze vermarkting van de universiteit", zeggen ze.
klokov en ray naar binnen sturenquote:Op donderdag 30 april 2015 11:09 schreef Questular het volgende:
Paar politiehonden naar binnenlaten en de deur dicht houden lijkt me een goede optie
quote:Op donderdag 30 april 2015 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-van-amsterdam.html
Even een teaangasbommetje naar binnen pleuren zou niet verkeerd zijn.
Dat bereidt je mooi voor op een 40-urige werkweek. Anders ga je maar een deeltijdstudie doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:19 schreef seto het volgende:
niet iedereen doet een fopstudie hoor, sommige studenten zitten inderdaad rond de 40 uur per week practica te doen
maar ik heb een vermoeden dat die betogers daar niet onder vallen
quote:Op donderdag 30 april 2015 11:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat bereidt je mooi voor op een 40-urige werkweek. Anders ga je maar een deeltijdstudie doen.
Onderwerp (je/jij) achter persoonvorm is stam+t bij mijn weten. Of is hier een uitzondering van toepassing?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, die t hoort er. Bijna Henk, bijna.
Het onderwerp in die zin is "dat", niet je.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Onderwerp (je/jij) achter persoonvorm is stam+t bij mijn weten. Of is hier een uitzondering van toepassing?
Oh kut jaquote:Op donderdag 30 april 2015 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het onderwerp in die zin is "dat", niet je.
Overspel zou idd weer verboden moeten worden.quote:
Daar haalde ik 2 dingen door elkaar. Je/jij achter persoonsvorm is Stam. Zonder -Tquote:Op donderdag 30 april 2015 12:23 schreef Deuce92 het volgende:
Maar stel nou dat je wel gelijk had. Je zei dan wordt het stam+t, en dat staat er toch ook?
Dus ik begrijp hoe dan ook niet waarom die t er niet zou horen.
Ik bemoei verder niet.
Als je wijf buiten de deur neukt is het je eigen schuld. Blijkbaar heb je haar niet kunnen geven waar ze naar verlangde.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Overspel zou idd weer verboden moeten worden.
Zou heel wat kapotte huwelijken schelen en ook sletten die buiten de deur neuken zouden dan niet meer wegkomen met de kinderen+geld.
Precies, de vrouw heeft dan geen schuld en kan niet anders dan vreemdgaan. Ligt volledig aan de man.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je wijf buiten de deur neukt is het je eigen schuld. Blijkbaar heb je haar niet kunnen geven waar ze naar verlangde.
Whahah echt hequote:Op donderdag 30 april 2015 12:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, de vrouw heeft dan geen schuld en kan niet anders dan vreemdgaan. Ligt volledig aan de man.
dag henk
Hee Rodger Elliotquote:Op donderdag 30 april 2015 12:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, de vrouw heeft dan geen schuld en kan niet anders dan vreemdgaan. Ligt volledig aan de man.
dag henk
Als je een Jen Selter thuis hebt rondlopen wel ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah echt heJe moet je prinsesje alles geven wat ze wil en dan nog wat meer.
Maar die anti homo standpunten van haar gaan wat te verwat betreft overspel en feminisme heeft ze wel een punt.
Die state funding van LGBT vind ik ook wel apart. Maar dat geldt niet alleen daar voor, ook voor allerlei jihadclubjes en dergelijke. Als je graag zo'n clubje wil raap je zelf het geld maar bij elkaar.
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah echt heJe moet je prinsesje alles geven wat ze wil en dan nog wat meer.
Maar die anti homo standpunten van haar gaan wat te verwat betreft overspel en feminisme heeft ze wel een punt.
Die state funding van LGBT vind ik ook wel apart. Maar dat geldt niet alleen daar voor, ook voor allerlei jihadclubjes en dergelijke. Als je graag zo'n clubje wil raap je zelf het geld maar bij elkaar.
quote:
Een normale vrouw blijkbaar ook, want anders heeft ze een legitieme reden om vreemd te gaan.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je een Jen Selter thuis hebt rondlopen wel ja.
een normale vrouw heeft geen sugardaddy nodig die dure tassen voor dr kooptquote:Op donderdag 30 april 2015 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een normale vrouw blijkbaar ook, want anders heeft ze een legitieme reden om vreemd te gaan.
Maar na een jaar of 5 is "de vonk weg" en wil ze eens afspreken met die ene collegaquote:Op donderdag 30 april 2015 12:40 schreef fathank het volgende:
[..]
een normale vrouw heeft geen sugardaddy nodig die dure tassen voor dr koopt
whehe goede referencequote:Op donderdag 30 april 2015 12:27 schreef seto het volgende:
als mijn wijf buiten de deur zou neuken krijgt ze kanker harde steken vriend
R&P en Misc zijn geen goede afspiegelingen van de maatschappij Sap.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar na een jaar of 5 is "de vonk weg" en wil ze eens afspreken met die ene collega
[..]
whehe goede reference
Ben hier wel mee eens. Als je bovengenoemde bronnen moet geloven denk je echt dat heel de wereld en voornamelijk 'vrouwen' naar de grafkanker is/zijn. Valt best mee allemaal.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
R&P en Misc zijn geen goede afspiegelingen van de maatschappij Sap.
Haha weet ik. Er zijn ook gewoon normale vrouwen gelukkig.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
R&P en Misc zijn geen goede afspiegelingen van de maatschappij Sap.
Ook die geen aandachtshoer zijn met instagram facebook enz?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha weet ik. Er zijn ook gewoon normale vrouwen gelukkig.
thx manquote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef Awesome_ het volgende:
Niks is goed of slecht in het leven jongens. Het is hoe je het opvat. Gewoon ff reframen en weer verder gaan met genieten.
Ik denk dat ik mijn geluk beproef in Rusland, Oekraine enz.quote:
http://sochicken.nl/quote:Op donderdag 30 april 2015 12:52 schreef seto het volgende:
[..]
thx man
had ik echt ff nodig
heb je toevallig nog meer self-help pdfjes waar ik dit soort wijsheden kan vinden?
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef Awesome_ het volgende:
Niks is goed of slecht in het leven jongens. Het is hoe je het opvat. Gewoon ff reframen en weer verder gaan met genieten.
vertel ons me-quote:Op donderdag 30 april 2015 12:56 schreef Fripsel het volgende:
Ja heel veel op 't moment. En nee ik ben niet van plan een dagboekpost hier te gaan plaatsen.
Ja klinkt ook wel goed. Of zo'n Roemeens chickie.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn geluk beproef in Rusland, Oekraine enz.
Zat. Maar dan moet je wel buiten komen want op internet ga je ze niet vindenquote:Op donderdag 30 april 2015 12:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook die geen aandachtshoer zijn met instagram facebook enz?
Precies, die zijn tenminste nog vrouwelijk en weten hoe het gezinsleven hoort te zijn zonder een 10 te verwachten en zelf een 5je te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klinkt ook wel goed. Of zo'n Roemeens chickie.
Leuk al die steken onder water, siert je.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Zat. Maar dan moet je wel buiten komen want op internet ga je ze niet vinden
Je bedoelt sinds MsMessy weg is?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:00 schreef Awesome_ het volgende:
Sinds we geen common enemy meer hebben, hebben we veel ruzies intern jongens. We zijn strijders. Deze shit moeten we botvieren op een ander, niet op elkaar.
Dat was niet mijn intentie, maar wie de schoen past...quote:Op donderdag 30 april 2015 12:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, die zijn tenminste nog vrouwelijk en weten hoe het gezinsleven hoort te zijn zonder een 10 te verwachten en zelf een 5je te zijn.
[..]
Leuk al die steken onder water, siert je.
quote:Op donderdag 30 april 2015 13:02 schreef Questular het volgende:
We hebben weer een note-gate nodig, of een Deuce die mensen tot op het bot kwetst
quote:Op donderdag 30 april 2015 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat was niet mijn intentie, maar wie de schoen past...
Die vuile mijnwerker loopt weer te stoken hoor.quote:
Deze is zo brabants he.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:09 schreef fathank het volgende:
Laten we elkaar geen mietjes gaan noemen.
Vertel eens: hoe hoort het gezinsleven te zijn?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, die zijn tenminste nog vrouwelijk en weten hoe het gezinsleven hoort te zijn zonder een 10 te verwachten en zelf een 5je te zijn.
[..]
Leuk al die steken onder water, siert je.
ja post opquote:Op donderdag 30 april 2015 13:10 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zie geen bulge, maar verwachtte er wel een.
Vrouwtje thuis in een jurkje op hoge hakken aan de was, kook en kids.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel eens: hoe hoort het gezinsleven te zijn?
Een vrouw die respect heeft voor de positie van de man.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel eens: hoe hoort het gezinsleven te zijn?
Hahahahhquote:Op donderdag 30 april 2015 13:16 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Weissman
GC / Turken op FOK! #1352 Keeping up with the Turks
windigoquote:Op donderdag 30 april 2015 13:16 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Weissman
GC / Turken op FOK! #1352 Keeping up with the Turks
leuk voor haarquote:Op donderdag 30 april 2015 13:19 schreef Deuce92 het volgende:
Als je van kinds af aan geļndoctrineerd bent door je ouders en omgeving kan ik het me nog wel voorstellen... Mja...
quote:Op donderdag 30 april 2015 13:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja turkse pizza pak ik ook vaak of broodje donner
Het Nederland van de toekomstquote:Op donderdag 30 april 2015 13:20 schreef Beach het volgende:
[..]
leuk voor haar
zolang ze geen aanslagen wil plegen en een burka gaat dragen boeit het me niet
Ik denk er ook zo over. 100% serieus.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het Nederland van de toekomst
[ afbeelding ]
Dit is zo ver gekomen door mensen die het allemaal niet zoveel boeide. Ondertussen neemt de Islam ons land over en vervuilt het onze maatschappij. Ik ga liever vechtend ten onder dan dat ik me bekeer tot die religie.
Dat jij dit zegtquote:Op donderdag 30 april 2015 13:20 schreef Beach het volgende:
[..]
leuk voor haar
zolang ze geen aanslagen wil plegen en een burka gaat dragen boeit het me niet
quote:Op donderdag 30 april 2015 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het Nederland van de toekomst
[ afbeelding ]
Dit is zo ver gekomen door mensen die het allemaal niet zoveel boeide. Ondertussen neemt de Islam ons land over en vervuilt het onze maatschappij. Ik ga liever vechtend ten onder dan dat ik me bekeer tot die religie.
zo terug jongensquote:
de linkse policors gaan als eerste tegen de muurquote:Op donderdag 30 april 2015 13:25 schreef fathank het volgende:
Beetje jammer alleen dat je gelijk weg wordt gezet als extreem-rechts als je zoiets hardop zegt
kijk deze flikkerquote:Op donderdag 30 april 2015 13:21 schreef Deuce92 het volgende:
Dit is de GYM niet, anabolen sjonnies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er in ieder geval klaar voor. Als we de wapens moeten oppakken en vechten tegen de bezetter mogen ze mij oproepen.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk er ook zo over. 100% serieus.
Er komt vast wel een partij rellen die uitmondt in een burgeroorlog.
dit hequote:Op donderdag 30 april 2015 13:32 schreef VMSDKR het volgende:
Mja, wat verwacht je van iemand die z'n benis en hoofd op hetzelfde forum plaatst.
Succes, vriend. Ik plunder gewoon de gym en supermarkt en ga in de kelder bulken tot het voorbij is. En dan na de burgeroorlog alle spange smatjes pompen.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval klaar voor. Als we de wapens moeten oppakken en vechten tegen de bezetter mogen ze mij oproepen.
Deze verbandje hehe.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:32 schreef VMSDKR het volgende:
Mja, wat verwacht je van iemand die z'n benis en hoofd op hetzelfde forum plaatst.
#nobreivikquote:Op donderdag 30 april 2015 13:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Succes, vriend. Ik plunder gewoon de gym en supermarkt en ga in de kelder bulken tot het voorbij is. En dan na de burgeroorlog alle spange smatjes pompen.
Zat je toevallig op de wp in v'dam?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ik woon in Oude Pekela. Daar hebben we geen moslims. Die gooien we namelijk in het kanaal met stenen aan hun benen.
Nee. Maar niet 'toevallig'. Gewoon omdat mijn IQ hoger dan 80 is.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:50 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zat je toevallig op de wp in v'dam?
Duitsland vs Turkije daar.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
hahaha
http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/1.2319151
ja das een hoge prestatie voor iemand uit oude pekelaquote:Op donderdag 30 april 2015 14:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee. Maar niet 'toevallig'. Gewoon omdat mijn IQ hoger dan 80 is.
Lift je überhaupt wel?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ja das een hoge prestatie voor iemand uit oude pekela
Hou zou men reageren als wij hier bananen gaven aan de winnaars van onze marathons?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Duitsland vs Turkije daar.
Moest wel lachen om die bananen
teringquote:Op donderdag 30 april 2015 14:18 schreef seto het volgende:
VMS is volgens mij wel fucking slim
het idee dat je niet je pik en hoofd op hetzelfde forum moet posten zou ik echt nooit kunnen bedenken
quote:Op donderdag 30 april 2015 14:18 schreef seto het volgende:
VMS is volgens mij wel fucking slim
het idee dat je niet je pik en hoofd op hetzelfde forum moet posten zou ik echt nooit kunnen bedenken
Denken dat ik uit Oude Pekela kom.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ja das een hoge prestatie voor iemand uit oude pekela
Ja precies zo'n type die alles schattig vond. Ze riep ook met zo'n lief stemmetje en gooide een kluif om die hond te lokkenquote:Op donderdag 30 april 2015 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Jamaar puppies zijn toch kkschattig eb als ze iets fout doen kijken ze zo lief, alsof ze echt wel weten dat ze schuldig zijn. Dan smelt je toggg
Klopt, gisteren eentje uitgezocht, volgende week vrijdag ophalenquote:Op donderdag 30 april 2015 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Jamaar puppies zijn toch kkschattig eb als ze iets fout doen kijken ze zo lief, alsof ze echt wel weten dat ze schuldig zijn. Dan smelt je toggg
precies van die mensen die in discussie gaan met een kind van 5 als die iets doet wat niet mag en tegensputtertquote:Op donderdag 30 april 2015 17:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies zo'n type die alles schattig vond. Ze riep ook met zo'n lief stemmetje en gooide een kluif om die hond te lokkenbeest pakte die kluif en rende weer het riet in
waarom moet de gemeente zoiets betalen?quote:Op donderdag 30 april 2015 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)881897881602/photo/1.
.
Omdat een bejaarde thuis laten wonen goedkoper en gezonder is dan hem uit z'n veilige omgeving halen en in een bejaardenhuis of aanleunwoning te gooien, waar de plekken toch al te schaars zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waarom moet de gemeente zoiets betalen?
Ja annefleur zit in haar peuterpuberteit dus ze wil zelf haar kleding uitkiezen, haha. Daarom zit ze in haar zwempakje in de kring.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
precies van die mensen die in discussie gaan met een kind van 5 als die iets doet wat niet mag en tegensputtert
Die willen dat iedereen thuis blijft wonenquote:Op donderdag 30 april 2015 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waarom moet de gemeente zoiets betalen?
Ja maar al het geld van de gemeente gaat al naar de opvang van asielzoekers en hij moet daar juist weg zodat de woning naar een Somalisch gezin met urgentie kan gaan.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat een bejaarde thuis laten wonen goedkoper en gezonder is dan hem uit z'n veilige omgeving halen en in een bejaardenhuis of aanleunwoning te gooien, waar de plekken toch al te schaars zijn.
mijn bovenbuuf heeft ook stoelliftquote:Op donderdag 30 april 2015 17:31 schreef Ethanolic het volgende:
je weet toch dat als je oud bent je niet meer trap kan lopen, gewoon kankerdom van die meneer
goede iddquote:Op donderdag 30 april 2015 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar al het geld van de gemeente gaat al naar de opvang van asielzoekers en hij moet daar juist weg zodat de woning naar een Somalisch gezin met urgentie kan gaan.
trap onder ze hol haha!quote:Op donderdag 30 april 2015 17:33 schreef fathank het volgende:
Maargoed, ik heb nog wel een traplift in de aanbieding. Wel zelf afhalen
ohquote:Op donderdag 30 april 2015 17:29 schreef kaasplankje het volgende:
ik vond je ouwe plaatje leuker seto
gisteren hond uitgelaten in het parkquote:Op donderdag 30 april 2015 17:17 schreef Sapstengel het volgende:
Even dagboekpost maken:
Zie bij de vijver hier twee van die jachthonden helemaal gek worden langs het water. Zitten jonge eenden, meerkoeten enz. Dus ik loop naar buiten om te kijken waar ze vandaan komen en welke aso ze hier ongelijnd laat rondlopen, is er gewoon niemand te zien.
Iets later komt er zo'n vrouw aan en ik zeg dat het niet de bedoeling is hier honden los te laten lopen, helemaal niet als ze beetje die eenden op gaan jagen. Zegt ze dat ze die van de lijn had gedaan en ze probeerde te pakkenstaat ze daar beetje te roepen en die honden negeren alles
uiteindelijk binnen maar gekeken, heeft ze met haar dochter een kwartier rond de vijver gelopen om die beesten te vangen
sommige mensen moeten echt geen honden nemen...
Inb4 slapende man op laptop
Sony Vegas of Adobe Premierequote:Op donderdag 30 april 2015 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is beetje makkelijk video/foto bewerkingsprogramma? waarmee je bv contouren van iets kan uitknippen?
rot op ratquote:Op donderdag 30 april 2015 18:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
gisteren hond uitgelaten in het park
toen ik het park uit liep kwam een milf met hond ons tegemoet
ik zei hoi, als een echte alfa
ze zei hoi terug, met een glimlach
volgens mij was ze (de milf) zeiknat beneden en wilde ze de zwaard
#dimastories
gewoon die wijven pullenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:57 schreef stinkie het volgende:
Trainen op donderdag. Ik hoop het nooit meer te hoeven doen. Iedereen is die dag zo modebewust. Veel roze gespot. En alle echte plates waren beschikbaar, want iedereen werkte heel schattig met de 5kg schijfjes.
En fucking hell waarom staan ze met z'n 3en rond een bench met de phone in de klauwen te bediscussiėren wat de volgende oefening moet zijn![]()
/einde dagboek
quote:Op donderdag 30 april 2015 19:59 schreef Awesome_ het volgende:
Echt typisch donderdag idd. Zijn altijd van die typische trainingsdagen. Mijn grootmoeder zei altijd 'Trainen op donderdag, water in de ton'. Ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |