SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 29-04-2015 18:18:35 ]
quote:Op woensdag 29 april 2015 11:46 schreef stinkie het volgende:
Tevreden.
Een persoon waarin niet zo dol op ben is plotseling verdwenen. Geen idee wanneer hij terugkomt, maar tot die tijd geniet ik ervan.Je komt niet aan Weissman!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
l0lquote:Op woensdag 29 april 2015 17:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh snap
[ afbeelding ]
let niet op de stofjes achter het glas van m'n camera![]()
Is dit echt een bestaand iets?quote:Op woensdag 29 april 2015 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
bonnie rotten al gezien in anal acrobats 9?
man man man
welke dan? Ik werk in Noord dus kom je beetje laat mee :squote:Op woensdag 29 april 2015 20:04 schreef no1uknow het volgende:
ik heb nog nooit PWO tot me genomenMorgen pakketje van XXL binnen, met gratis sample PWO. Toch maar eens proberen.
nou, dat wordt knalle!!!!!!!quote:Werkzame stoffen
Beta Alanine
Taurine
Citrulline Malaat
AAKG
Cafeine
Maltodextrine zorgt als drager voor een betere opname en werking van de andere stoffen
één keer getraind met lsd opquote:Op woensdag 29 april 2015 20:44 schreef no1uknow het volgende:
Hoe zou trainen op coke zijn trouwens?
ey wat is er met je UIquote:Op woensdag 29 april 2015 20:57 schreef seto het volgende:
ik ga een keertje stoned op fok posten gek? probeer dat maar eens te overtreffen
klokov is echt wel nattyquote:Op woensdag 29 april 2015 21:34 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)704/808622829175167/
9 jaren trainen, zo'n belachelijke roids fysiek.quote:
tellem jeroenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
9 jaren trainen, zo'n belachelijke roids fysiek.
En dan 80 kg benchen.![]()
Kanker zeg. Ga dan voor een treintje liggen ofzo.
Blijf vinden dat hij echt een vreemd hoofd heeftquote:Op woensdag 29 april 2015 21:46 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
dit is tenminste een normaal streefje
ook niet zon roidbeest wat de vrouwtjes afschrikt
Ik vind zijn hoofd wel mooi. Echte alpha.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blijf vinden dat hij echt een vreemd hoofd heeft
inb4 IrRage
Ik ook. Ik ben de eerste die een andere man mancredits kan geven maar snap oprecht geen flikker van Ryan Gosling hype. er is iets mis met zijn kin of zo, kweenie man.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blijf vinden dat hij echt een vreemd hoofd heeft
inb4 IrRage
Claimen dat je natty bent en een zieke sponsordeal fixen.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:47 schreef Awesome_ het volgende:
Wat doe je eigenlijk als je je streefje bereikt hebt? Srs. Niet dat ik zover ben. Maar volgens mij volgens mij train je samen met je gains ook zieke BDD of zo.
Idd, zelfde.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben de eerste die een andere man mancredits kan geven maar snap oprecht geen flikker van Ryan Gosling hype. er is iets mis met zijn kin of zo, kweenie man.
hey sapstengel, Jezus wat een zwartkijkerij weer. Ik bedoel qua gevoel van eigenwaarde, doelen, zelfacceptatie etc. Geen verdienmodelletje maat.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Claimen dat je natty bent en een zieke sponsordeal fixen.
ik vond hem vroeger altijd grootquote:Op woensdag 29 april 2015 21:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind Paul Walker de mooiste man. Als je zo'n kop hebt kan je echt iedere sma in bed krijgen.
gast ik ken die termen niet, ik geef alleen om zieke knakenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey sapstengel, Jezus wat een zwartkijkerij weer. Ik bedoel qua gevoel van eigenwaarde, doelen, zelfacceptatie etc. Geen verdienmodelletje maat.
wat is wolf pack en waarom staat dat er twee keer inquote:Op woensdag 29 april 2015 21:55 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
welke zouden jullie kopen?
sick cunt zou het hier wel goed doen denk ik
en fuck off u black cunt voor mcnulty
sickening dat downey jr de sickste bietje heeftquote:
is dat niet jekky chan?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:05 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ziek figuur die manny pacquiao
ik ben nu geaccepteerd als een van hen. Ikmweet vanaf nu van binnenuit. Leer het grote plaatje zienquote:
hoeveel gezwollen knopjes heb je nu?quote:
ey man geeft niksquote:Op woensdag 29 april 2015 23:02 schreef V1z0R het volgende:
Heb me vergist in sander, dacht dat drinky buffer was maar dus eigenlijk helemaal niet.
Hij leek gewoon klein ivm ray...
sorry man
Heb er al 2 uur op zitten hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 08:04 schreef Awesome_ het volgende:
RIJS EN SCHIJN GODVERDOMME LUIE FLIKKERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |