Het is een taak van een bewindvoerder om ervoor te zorgen dat zijn cliënten op zijn minst eten en onderdak hebben. Normaal gaat het dan om huur, en geld om de nachtopvang te kunnen betalen is heel wat minder dan dat. Van 1 uitkering kan je makkelijk een stel voorzien van genoeg geld voor de nachtopvang.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voor één nachtje niet, nee. Maar wat daarna?
Hoezo is toch anoniem hier?quote:Op donderdag 30 april 2015 04:47 schreef Bunnii het volgende:
[..]
zitten bij een waardeloos begeleid wonen project. meer info over pb. Ik ga niet letterlijk allesover hen te grabbel gooien.
Een instelling heeft tot zekere hoogte een zorgplicht, maar dan moet het wel aantoonbaar waardeloos is (en dus niet dat "de daklozen" zich niet aan de regels houden en eruit gezet zijn en/of er geen zin meer in hadden en vrijwillig weg zijn gegaan). En dat eerste is vaak lastig te bewijzen...quote:Op donderdag 30 april 2015 04:47 schreef Bunnii het volgende:
[..]
zitten bij een waardeloos begeleid wonen project. meer info over pb. Ik ga niet letterlijk allesover hen te grabbel gooien.
Verslaafden oid? Zou ik zsm mijn huis uit werken, voor je het weet ben je zelf de zak.quote:Op donderdag 30 april 2015 04:47 schreef Bunnii het volgende:
[..]
Cursus snel typen aan het volgen?quote:Op donderdag 30 april 2015 18:45 schreef Renesite het volgende:
Zolang ze bij jou blijven krijgen ze waarschijnkijk geen uitkering in beoaalde gevallen. Want wat vior uitkering krijgen ze? Wajong if wwb?
Was het maar zo'n feest;..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef dl3b het volgende:
De daken begeven het ineens van de trillingen bij d'r
Ja nou ja weet je.. Ik heb ze zoveel handvaten gegeven.. Het moet een keer uit hen zelf komen. Zij moeten zich er bovenop helpen en als ze den herd niet accepteren komen ze ook niet bij mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:13 schreef BlueMage het volgende:
Ja zo valt er van dit topic niks meer te maken.
quote:
Wat moet ik dan doen als een reactie totaal verkeerd geplaatst is? zal het toch weg moeten halen he. t was laat ;-) Als het aan mij ligt wordt heel dat klote topic verwijderd, maar dat gaat niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:11 schreef Leandra het volgende:
En 3 weken later schopt TS zelf het topic omhoog?
Wel fijn dat de aandacht weer even op het topic gevestigd wordt, die leeggehaalde posts zijn strontirritant, maar daar kan nu tenminste ook nog even wat aan gedaan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |