quote:We zijn compleet! River Mae Denise, een klein popje maar een groot wonder!!! — met Denise Post.
Misschien ging het zwanger worden/blijven niet zo makkelijk. Het is idd wel een opvallend leeftijdsverschil bij dezelfde ouders. Of misschien was de oudste wel ongepland?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen noemen elke geboorte bijna een (groot) wonder.
En volgens mij was dit geen ongelukje. Ze hebben ook eerder gezegd getwijfeld te hebben over een tweede.
Ik gok ook allemaal van niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Misschien ging het zwanger worden/blijven niet zo makkelijk. Het is idd wel een opvallend leeftijdsverschil bij dezelfde ouders. Of misschien was de oudste wel ongepland?
Dat kan inderdaad óók allemaal! Zoveel vragen!!!!quote:Op woensdag 29 april 2015 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok ook allemaal van niet.
Het gebeurt toch wel vaker, een nakomertje. Alleen dan zijn er dan al vaak minstens 2 kinderen.
Ze hebben gewoon jaren geen tweede gewild (ook wellicht met carrière en alles) en ineens dan toch die wens. Hoeft niks geks achter te zitten.
Oudste kwam ook nadat ze het jaar ervoor net getrouwd waren, lijkt me ook niet echt een ongelukje.
Vengaboys collega Kim heeft 1,5 jaar geleden nog een kindje gekregen, dus misschien is Denise ineens gaan rammelen
schoondochter bruce jennerquote:Op woensdag 29 april 2015 15:57 schreef Mineola het volgende:
Ik heb geen idee wie Leah Jenner is trouwens, maar ze is mooi zwanger. Mooie foto!
Haha.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:54 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad óók allemaal! Zoveel vragen!!!!![]()
Ik wil graag dat Denise en/of Winston NU even toelichting hierop komt geven en ons niet langer in spanning laat!
quote:Op woensdag 29 april 2015 18:43 schreef roos85 het volgende:
Dennis Storm zou niet één, maar twee kinderen hebben met de Haagse Froukje.
Dennis en zijn Froukje hebben afgelopen week gezinsuitbreiding gekregen, zegt een insider tegen Prive. De twee zouden opnieuw ouders zijn geworden van een dochter.
Al enige tijd wordt in Dennis' woonplaats Den Haag gefluisterd dat de 29-jarige presentator al een jaar een geheime dochter heeft.
Dennis ontkende dit niet. "Ik wil mijn privéleven gewoon heel graag voor mezelf houden. Dus mocht het er zijn, dan zou ik dat niet naar buiten brengen."
http://m.telegraaf.nl/pri(...)dennis-storm-geboren
Alsof hij nou een BN'er is waarbij de pers op de stoep gaat liggen als hij met kindernieuws komtquote:Op woensdag 29 april 2015 18:43 schreef roos85 het volgende:
Dennis en zijn Froukje hebben afgelopen week gezinsuitbreiding gekregen, zegt een insider tegen Prive. De twee zouden opnieuw ouders zijn geworden van een dochter.
Al enige tijd wordt in Dennis' woonplaats Den Haag gefluisterd dat de 29-jarige presentator al een jaar een geheime dochter heeft.
Dennis ontkende dit niet. "Ik wil mijn privéleven gewoon heel graag voor mezelf houden. Dus mocht het er zijn, dan zou ik dat niet naar buiten brengen."
zo hehe... zou tijd wordenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:43 schreef roos85 het volgende:
simpelweg niet interessant genoegquote:Op woensdag 29 april 2015 19:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
zo hehe... zou tijd worden![]()
wel knap dat ie t zo lang voor zich heeft gehouden en dat ie dat kind uit de hollandse schijnwerpers te houden.
Blijkbaar heeft men er toch interesse in. Snap wel dat je zoiets voor jezelf wil houden.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof hij nou een BN'er is waarbij de pers op de stoep gaat liggen als hij met kindernieuws komt
nouja dat. Zo heel boeiend is het allemaal niet, maar aan de andere kant, hij staat meer in de belangstelling dan ik en ik begrijp best dat hij dit soort dingen niet aan de grote klok.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft men er toch interesse in. Snap wel dat je zoiets voor jezelf wil houden.
Maar een flinke utopie om te denken dat je je kind groot brengt en dat niemand ooit van zijn of haar bestaan afweet.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft men er toch interesse in. Snap wel dat je zoiets voor jezelf wil houden.
Die zijn er wel hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pak een Jan Kooijman, elke week op tv, twee kinderen, nog nooit een foto gezien.
Maar ook echt in de bladen?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:27 schreef lily het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor.
In ieder geval met zijn oudste dochter.
In januari 2014 was Winston nogal stellig dat ze hadden besloten dat er geen tweede meer zou komen. http://www.elinea.nl/arti(...)-ons-niet-gelukkigerquote:Op woensdag 29 april 2015 15:54 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad óók allemaal! Zoveel vragen!!!!![]()
Ik wil graag dat Denise en/of Winston NU even toelichting hierop komt geven en ons niet langer in spanning laat!
Wat een mooie fotoquote:
Ik denk dat ze graag wilden, maar het niet wilde lukken...quote:Op woensdag 29 april 2015 20:57 schreef Mula het volgende:
[..]
In januari 2014 was Winston nogal stellig dat ze hadden besloten dat er geen tweede meer zou komen. http://www.elinea.nl/arti(...)-ons-niet-gelukkiger
MIsschien toch een ongelukje? Alhoewel me er vaag iets van bijstaat dat deze baby wel gepland was.
Begrijp ik nu dat zijn eerste en tweede dochter net een jaar schelen?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
zo hehe... zou tijd worden![]()
wel knap dat ie t zo lang voor zich heeft gehouden en dat ie dat kind uit de hollandse schijnwerpers te houden.
Klopt ja. Als ik het goed heb zit er een maand of 15 tussen.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat zijn eerste en tweede dochter net een jaar schelen?
Aangezien er 1 blijkbaar al een jaar een 'geheim'is en die andere net is geboren.
Google heeft er in elk geval genoeg:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: verkeerde topic, dit is zwanger en niet celebritykids
[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 30-04-2015 10:27:25 ]
Uit dit artikel krijg ik ook die indruk.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag wilden, maar het niet wilde lukken...
Ja, die gooit hij zelf op internetquote:
Oh, ik dacht dat je gewoon benieuwd was naar zijn kinderen!quote:Op donderdag 30 april 2015 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die gooit hij zelf op internetMijn punt was dat de media niet zelf voor zijn deur gaat liggen.
Laat staan een veel minder bekend en populaire knul van BNN.
Dan is het tof dat er toch nog 1 kwam.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag wilden, maar het niet wilde lukken...
Haar lippen zijn al gigantisch opgeblazen ja ....quote:Op donderdag 30 april 2015 20:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)ng-voor-extra-kilo-s
Het zal wel weer gigantisch zijn opgeblazen, maar ik vind zoiets altijd jammer om te lezen. Dan heb je niet heel goed nagedacht over de gevolgen van zwanger zijn..
Welke berichten?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:50 schreef maryen65 het volgende:
Volgens de berichten is Kate Middleton aan het bevallen
Ze ligt er al een paar dagen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:11 schreef maryen65 het volgende:
Ik heb het ergens op twitter gelezen dat ze naar het ziekenhuis waren gegaan maar kan het nu niet terug vinden
Ik volg deze pagina https://twitter.com/hashtag/royalbaby?src=rela
Of ze krijgt (overmatig)overgeven als kwaal kom je ook niet veel aan.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)ng-voor-extra-kilo-s
Het zal wel weer gigantisch zijn opgeblazen, maar ik vind zoiets altijd jammer om te lezen. Dan heb je niet heel goed nagedacht over de gevolgen van zwanger zijn..
Ze was gisteren nog gespot toen ze aan het zwemmen gingquote:Op donderdag 30 april 2015 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze ligt er al een paar dagen.
Had juist gelezen dat haar zoontje ging zwemmen. Overtijd en zwemmen lijkt me nou niet echt een fijne combi. Maar het kanquote:Op donderdag 30 april 2015 21:17 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ze was gisteren nog gespot toen ze aan het zwemmen ging
Tja ik weet het ook niet, ik plemp hier neer wat ik op twitter leesquote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Had juist gelezen dat haar zoontje ging zwemmen. Overtijd en zwemmen lijkt me nou niet echt een fijne combi. Maar het kan
Zoontje ging zwemmen, maar Kate bracht hem naar het zwembad van Oma.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:22 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Tja ik weet het ook niet, ik plemp hier neer wat ik op twitter lees
Dat is toch niet Kate?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zoontje ging zwemmen, maar Kate bracht hem naar het zwembad van Oma. [ afbeelding ]
Ze moet ondertussen over wel, neem ik aan. Heb er geen verstand van, maar zes dagen overtijd lijkt mij wel tegen de grens aan.
Echt? Gossiemikkie! Op dailymail staat nog niets, en die rapporteren volgens mij iedere scheet van Kate.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:39 schreef maryen65 het volgende:
Bloempje-moi hier laten ze je wel 14 dagen over tijd lopen mits alles goed is
Ja hoor, maar voor een hoogzwangere heeft ze nog wel een heel fijn gezichtje. Nu is ze sws niet dik natuurlijkquote:
Ja, euh, die foto's, dat lukt me dus gewoon niet, sorryquote:Lionel Messi wordt vader
Lionel Messi is in de wolken. Zijn vriendin Antonella Roccuzzo is voor de tweede keer zwanger.
De Barcelona-vedette deelde donderdag een foto op Instagram van zijn Argentijnse liefde en zoon Thiago (2). Het jochie kust de zichtbaar gegroeide buik van zijn moeder. "We wachten op je baby. We houden van je!", aldus Lionel.
Volgens de Argentijnse krant Clarín wordt er opnieuw een jongetje verwacht. Hij zou zelfs al een naam hebben gekregen: Benjamin.
'Leo' en Antonella hebben sinds eind 2009 een relatie.
quote:Fresh Prince-acteur vader geworden
'Carlton Banks' Alfonso Ribeiro (43) is donderdag voor de tweede keer vader geworden van een zoon.
Dat bevestigt de acteur aan Us Weekly. Het jongetje heet Anders Reyn.
"Het gaat heel goed met Angela en de baby", aldus de trotse vader. Hij kondigde de zwangerschap aan in oktober in de show Dancing With The Stars.
Alfonso en Angela Unkrich trouwden in oktober 2012. Hun zoon Alfonso jr. werd iets meer dan een jaar na de plechtigheid geboren. De voormalig tegenspeler van Will Smith heeft al een dochter, Sienna van 12, uit een eerder huwelijk.
quote:Dochter voor Dennis Weening
Presentator en rocker Dennis Weening is een derde dochter rijker.
Dennis' vrouw Stella was eigenlijk zondag, tijdens de liveshow van zijn programma So You Think You Can Dance, uitgerekend. Tot grote vreugde van Dennis liet het kindje nog éven op zich wachten; vrijdag was het dan zover en werd dochter Charlie Rose geboren.
"Het ging heel snel", vertelt de 38-jarige presentator stralend aan RTL. "Als echtgenoot ben ik zo trots op Stella, ze deed het onwijs goed."
Stella en Charlie Rose zijn nog in het ziekenhuis, maar Dennis mag ze vandaag nog ophalen. Hij kan alvast niet wachten. "Dan zijn we heerlijk samen als gezinnetje!"
Dennis en Stella hebben samen al dochter Coco Sophie (6). Dennis heeft ook dochter Lola uit een eerdere relatie.
quote:Kate Middleton is aan het bevallen
Kate Middleton, de vrouw van de Britse prins William, is aan het bevallen. Dat heeft het Britse koningshuis volgens Britse media gemeld.
Dat betekent dat de 'Great Kate Wait' bijna voorbij is. De Britten wachten al bijna anderhalve week met smart op de geboorte van het tweede kind van het achterkleinkind van koningin Elisabeth.
Volgens Sky News is Middleton opgenomen in een privéafdeling van het St. Mary's Hospital in Londen, waar zij ook beviel van haar eerste zoon, George. Daar wordt ze geholpen door hetzelfde medische team dat haar destijds bijstond.
Ook van buiten het ziekenhuis krijgt Middleton steun. Sommige fans bivakkeren al weken op de stoep van het ziekenhuis, daarbij uiteraard uitgedost in allerlei vaderlandslievende kleding en met dito hoeden.
Spandoeken
Omdat niet bekend is of het een prinsje of prinsesje wordt, hebben ze spandoeken en ballonnen voor beide geslachten bij zich, zodat ze gepast kunnen juichen als de koninklijke baby naar buiten wordt gedragen.
De bookmakers spinnen garen bij de babygekte. Naast het geslacht kan er ook worden gegokt op de naam van de jongste Windsortelg. Dat wordt volgens de Britten Alice, Elizabeth of Charlotte voor een meisje en James, Arthur of Henry als prins George een broertje krijgt.
De naam van het kind wordt overigens pas enkele dagen na de geboorte bekendgemaakt
Misselijkheid
Begin september werd de tweede zwangerschap van de hertoging van Cambridge aangekondigd. Net als bij toen ze in verwachting was van prins George, kampte Middleton met hevige ochtendmisselijkheid.
Prins William en Kate Middleton trouwden in april 2011, nadat ze in 2002 een relatie kregen. In juli 2013 werd het eerste kind van het stel geboren: prins George.
http://www.nu.nl/achterklap/4042078/kate-middleton-bevallen.html
En 'Elisabeth'.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat leuk maar wat een slecht geschreven stuk. Tweede kind van het achterkleinkind van de koningin?
Zou me niets verbazen, maar vast niet als eerste naam.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:46 schreef laziness het volgende:
Bij een meisje ben ik wel benieuwd of er Diana bij één van de vele namen die er worden gegeven zit.
Eindelijk. Zijn we ook van dat gezeur van die Britten af (excuseer me, maar de wereld zit vol ellende en het enige waar zij zich druk om maakten was die baby)quote:
Yes, dat hoopte ik al, wat leukquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:14 schreef kvd het volgende:
Ik krijg een melding van nos dat er een prinsesje is geboren.
ik ook alleen staat er nog niks op de app en het bericht laadt niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:14 schreef kvd het volgende:
Ik krijg een melding van nos dat er een prinsesje is geboren.
quote:Official announcement from Kensington Palace
Her Royal Highness The Duchess of Cambridge was safely delivered of a daughter at 8.34am.
The baby weighs 8lbs 3oz.
The Duke of Cambridge was present for the birth.
The Queen, The Duke of Edinburgh, The Prince of Wales, The Duchess of Cornwall, Prince Harry and members of both families have been informed and are delighted with the news.
Her Royal Highness and her child are both doing well.
bij mij ook niet, maar daily mail meldt het ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook alleen staat er nog niks op de app en het bericht laadt niet.
Nee als eerste naam vindt Williams oma niet goedquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, maar vast niet als eerste naam.
Zou eerder verbaasd zijn als ze t kind ook Camilla noemen
psiesquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee als eerste naam vindt Williams oma niet goed
NEE! Want dan moet die naam van mijn lijstje afquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:25 schreef mignonne het volgende:
oeh leuk!![]()
namengokjes... ehm
Emilia Victoria Elizabeth Diana. Zoiets
De naam Alice en Charlotte staan hoog bij de wedkantorenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:25 schreef mignonne het volgende:
oeh leuk!![]()
namengokjes... ehm
Emilia Victoria Elizabeth Diana. Zoiets
Emilia is een van haar besties toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
NEE! Want dan moet die naam van mijn lijstje af
Ik gok op Alice Diana Carole Elizabeth
Ik hoop op Diana Carole Henriette
Maar ik ben dan ook team Diana en daarmee automatisch anti-oma
Ik heb geen idee, maar ik hoop gewoon dat ze iets anders kiezenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Emilia is een van haar besties toch?
Elizabeth zal het ongetwijfeld sowieso worden. ik ben wel benieuwd verder!
Denk ook dat Diana een goede kans maakt!!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik hoop gewoon dat ze iets anders kiezen![]()
Dus ik zoeken wat daar mis mee is. Kom ik er voor het eerst in mijn lange leven achter dat de s een z moet zijn.quote:
Wat een verzameling verschrikkelijke namen. Zou me inderdaad niks verbazen als het zoiets wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:14 schreef kvd het volgende:
ik gok de volgende 4 namen, volgorde kan wisselen Catherine Diana Carole Elizabeth
Misschien omdat oa de oma van Charles zo heette? Het is een naam die meer in de familie voor komtquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:45 schreef Leandra het volgende:
Hoe komt het toch dat "Alice" zo hoog staat bij de bookies?
Ik vind het ver gezocht hoor, de grootmoeder van je grootvader en dan ook nog eens aan de kant die er qua troonopvolging niet toe doet....quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Misschien omdat oa de oma van Charles zo heette? Het is een naam die meer in de familie voor komt
Charlotte zou naar Pippa zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:13 schreef amaranta het volgende:
Of pipa naar dr tante
Of Camila.
Elisabeth Diana Catherine Pipa
Pippa heet toch geen Pippa? Dat is gewoon een koosnaampje (van Philippa), net als Kate voor Catherine.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:13 schreef amaranta het volgende:
Of pipa naar dr tante
Of Camila.
Elisabeth Diana Catherine Pipa
Charlotte zou vooral naar Charles zijn denk ikquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Charlotte zou naar Pippa zijn![]()
tweede naam ofzoiets.
Wie weet wat voor verrassends ze mee komen straks
Ja true maar ik bedoel dat als ze zouden willen vernoemen naar Pippa dat Charlotte dan dus ook een optie zou zijn, op die manier.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Charlotte zou vooral naar Charles zijn denk ik
Officieel dan.... Pippa kan prima denken dat het naar haar is.
Zo heeft Kate ook 2 koninklijke namen, Catherine Elizabeth, alsof ze wisten dat ze later het koninklijk huis in zou gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:28 schreef Leandra het volgende:
Op zich is het wat vernoemen naar Pippa betreft sowieso mazzel dat die Philippa Charlotte heet.... maakt niet uit wat je gebruikt, je zit altijd goed aan vaderskant
Maak je je kind al kansrijker op een koninklijk huwelijk (als je dat al moet willen.... ) als je het kind klassieke namen geeft?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Zo heeft Kate ook 2 koninklijke namen, Catherine Elizabeth, alsof ze wisten dat ze later het koninklijk huis in zou gaan.
Alice in wonderland!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alles behalve Alice wat mij betreft. Verschrikkelijke naam.
Dan krijg je een andere naam, net als prinses Petra (tegenwoordig Laurentien)quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak je je kind al kansrijker op een koninklijk huwelijk (als je dat al moet willen.... ) als je het kind klassieke namen geeft?
Ik zie het niet zo rap gebeuren dat Amalia met een Jayden verkering krijgt, tenzij hij Amerikaans is, dan kan het weer wel.
Dat kan ook nog, hoewel Petra destijds niet zo plat was als Jayden nu, en ze volgens mij zelf haar naam al aangepast had, maar goed, ze had ook al vrij jong een beetje verkering met Constantijn, dus dat kan ze ook met het oog op de toekomst gedaan hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan krijg je een andere naam, net als prinses Petra (tegenwoordig Laurentien)
Ja zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alles behalve Alice wat mij betreft. Verschrikkelijke naam.
Sorry voor als je zo heetquote:
Maar die heet natuurlijk gewoon Petra Laurentienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan krijg je een andere naam, net als prinses Petra (tegenwoordig Laurentien)
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Kate en de nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
Geeft niets.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry voor als je zo heetKweet niet. Vind het een oudelijke naam. Als ik aan de naam Alice denk zie ik een vrouw van een jaar of 65 voor me.
Bizar. Daar hebben ze wel een flink team op moeten zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:40 schreef Aventura het volgende:
Wow, net bevallen en er dan zo uitzien. Pfft!
Haha, zoiets wel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar komt Mari daar tijdens het navelstreng knippen nog even naar het ziekenhuis om het koninklijke kapsel te fohnen ofzo?
Inderdaad. Maargoed, ze was vanmorgen vroeg bevallen. Genoeg tijd om haar op te kalefaterenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:40 schreef Aventura het volgende:
Wow, net bevallen en er dan zo uitzien. Pfft!
zo had ik er niet uit kunnen zien. Ik kon niet eens lopenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maargoed, ze was vanmorgen vroeg bevallen. Genoeg tijd om haar op te kalefateren
Oh ik ook niet. Ik zakte nog 5 uur na de bevalling door mijn benen omdat die ruggenprik nog schijnbaar werktequote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
zo had ik er niet uit kunnen zien. Ik kon niet eens lopen
Haha!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
mooi kindje zeg
En de Saffier is ook erg fotogeniek
Dat!quote:
Zometeen was dat de hint en heet ze Sapphirequote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
mooi kindje zeg
Oeh, scherp!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zometeen was dat de hint en heet ze Sapphire
Haar & make upquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar komt Mari daar tijdens het navelstreng knippen nog even naar het ziekenhuis om het koninklijke kapsel te fohnen ofzo?
Dan had Queen Latifa moeten bevallen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zometeen was dat de hint en heet ze Sapphire
Is de verlovingsring van Prinses Dianaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
mooi kindje zeg
Dat werd hier bij Maxima destijds niet gedaan hoor.quote:
Als ik net ben bevallen zou ik niet al die camera's om me heen willen. Maar schijnt traditie te zijn bij de Engelsen, doen de Nederlanders het beter vind ikquote:Op zondag 3 mei 2015 08:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat werd hier bij Maxima destijds niet gedaan hoor.Vind ik bij het Britse Koningshuis ook maar een rare gewoonte trouwens.
ach soquote:Op zondag 3 mei 2015 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet ik. Hij is alleen altijd zo prominent in beeld
Dat is dan een prima traditie om mee te breken... snap ook niet dat ze dat niet hebben gedaan eigenlijk....quote:Op zondag 3 mei 2015 09:22 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Als ik net ben bevallen zou ik niet al die camera's om me heen willen. Maar schijnt traditie te zijn bij de Engelsen, doen de Nederlanders het beter vind ik
Kleine moeite voor alle miljoenen die ze van de staat krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2015 09:22 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Als ik net ben bevallen zou ik niet al die camera's om me heen willen. Maar schijnt traditie te zijn bij de Engelsen, doen de Nederlanders het beter vind ik
Hoelang is die traditie eigenlijk een traditie?quote:Op zondag 3 mei 2015 09:22 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Zou het niet weten, de 1e keer dat ik het heb gezien was met de geboorte van prins Williamquote:Op zondag 3 mei 2015 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoelang is die traditie eigenlijk een traditie?
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Kate en de nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger werden koninklijke baby's altijd ten paleize geboren. Iedeeren denkt altijd dat prinses Diana de eerste was die het anders wilde, maar eigenlijk was het prinses Anne die in 1977 als eerste royal in de Lindo Wing beviel van haar zoon Peter.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:14 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Zou het niet weten, de 1e keer dat ik het heb gezien was met de geboorte van prins William
De Hollandse royals bevielen in principe ook thuisquote:Op zondag 3 mei 2015 11:27 schreef Enrica het volgende:
[..]
Vroeger werden koninklijke baby's altijd ten paleize geboren. Iedeeren denkt altijd dat prinses Diana de eerste was die het anders wilde, maar eigenlijk was het prinses Anne die in 1977 als eerste royal in de Lindo Wing beviel van haar zoon Peter.
quote:Pepijn Lanen van De Jeugd van Tegenwoordig en zijn vriendin Coco hebben hun eerste kindje mogen verwelkomen.
Dat maakte de rapper, ook wel bekend als Faberyayo, zaterdag wereldkundig via Twitter.
"Een mooiere dag bestaat niet", twitterde Pepijn cryptisch, waarna hij werd overspoeld met gelukswensen van fans. Een paar uur later bedankte de 32-jarige artiest voor alle felicitaties.
Eind maart meldde RTL Boulevard dat Coco zwanger was. Het is nog onduidelijk of de twee een jongen of een meisje hebben gekregen. Ook de naam van hun kindje is nog niet bekend.
quote:Op zondag 3 mei 2015 16:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Had het hier volgens mij nog niet gelezen?
Faberyayo is vader geworden,![]()
.
[..]
quote:Faberyayo toont foto baby
Pepijn Lanen van de Jeugd van Tegenwoordig en zijn vriendin Coco hebben de naam van hun zooontje verklapt.
De kersverse ouders jubelen op social media bij een foto van hen met de baby: "Lieve mensen, met gepaste trots presenteren wij: Blake Bu Lanen. Geboren op 2 mei 2015 te Amsterdam. Moeder en zoon maken het wel."
Pepijn Lanen, beter bekend als Faberyayo van de Jeugd van Tegenwoordig, twitterde zaterdag al dat het de mooiste dag van zijn leven was. Een dag later was het opnieuw feest: de rapper en zijn vriendin vierden zondag dat ze zes jaar samen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:14 schreef Felixa het volgende:
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok op Frances trouwens.... bijna jammer dat ik geen account bij een bookie heb, want die staat 25/1.
Oh echt sorry maar ik smelt echt van die foto, beetje jammer van de naam ( maar Goud is veel erger dan Blake ) maar gos wat poepig <3quote:
Ja maar Bu????quote:Op maandag 4 mei 2015 15:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blake is in Engeland een veelvoorkomende naam. Goud is gewoon een zelfverzonnen naam.
Ja dat weet ik ook wel maar ze wonen in NL en dan is de uitspraak best wel bleekjesquote:Op maandag 4 mei 2015 15:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blake is in Engeland een veelvoorkomende naam. Goud is gewoon een zelfverzonnen naam.
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel maar ze wonen in NL en dan is de uitspraak best wel bleekjes
Broesquote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat ook met Bruce. En veel voorkomende naam in Engeland/ Amerika, maar in het Nederlands vind ik het niet veel soeps
Dat wordt idd Broes.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat ook met Bruce. En veel voorkomende naam in Engeland/ Amerika, maar in het Nederlands vind ik het niet veel soeps
Hahaha den Broes van de Pfaffsquote:
quote:'Baby nummer 5 voor Tori Spelling'
Tori Spelling is, volgens ingewijden, in verwachting van haar vijfde kindje, ondanks een huwelijkscrisis. "Ze zien het als een nieuwe frisse start."
Een bron heeft aan OK! Magazine laten dat Tori wat kilo's is aangekomen, en dat zou komen omdat ze in verwachting is. "Ze hadden dit niet gepland", weet de ingewijde.
Toch zou het stel, dat in de afgelopen tijd regelmatig in het nieuws was wegens een huwelijkscrisis, wel blij zijn met de zwangerschap. De insider vertelt dat Tori en Dean het zien als een 'nieuwe frisse start'.
Er is volgens OK! wel één probleempje. Het gezin heeft momenteel geen stabiel inkomen: het lijkt er namelijk niet op dat hun realityserie binnenkort terugkomt. Maar ondanks dat zouden ze hun vijfde kindje met alle liefde verwelkomen, weet de bron.
Dean, die vier kinderen heeft met Tori en een zoon uit een vorig huwelijk, heeft eerder aan OK! Magazine verteld dat hij misschien nog wel een kindje wilde. "Ik zeg nooit nooit", zei hij. "Ik hou heel erg veel van onze kinderen."
Tori liet in oktober vorig jaar, voorafgaand aan het tweede seizoen van haar realityshow True Tori, doorschemeren dat ze 'misschien' in verwachting zou zijn.
twitter:BBCBreaking twitterde op maandag 04-05-2015 om 16:02:35#RoyalBaby has been named Charlotte Elizabeth Diana http://t.co/Ib8sdN0K2G reageer retweet
George heeft er ook maar 3 zie ik net op wiki.quote:
ik zei het vanmorgen tegen mijn collega'squote:Op maandag 4 mei 2015 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:BBCBreaking twitterde op maandag 04-05-2015 om 16:02:35#RoyalBaby has been named Charlotte Elizabeth Diana http://t.co/Ib8sdN0K2G reageer retweet
Mooiquote:Op maandag 4 mei 2015 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
klinkt beter. Een naam die met een klinker begint kun je beter niet na een naam zetten die met een klinker eindigtquote:Op maandag 4 mei 2015 16:16 schreef alors het volgende:
Beetje lafjes hoor dat Elizabeth voor Diana komt
Maar het klinkt wel mooier zo hoorquote:Op maandag 4 mei 2015 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
En haar familie dan?
Zus is vernoemd, o ja. Nou ja, ik vind het toch stom, want Elizabeth voor Diana...
Haar moeder heet geloof ik ook als tweede naam Elizabeth las ik ergens, dus in die zin kunnen ze natuurlijk voor zichzelf ook nog bedenken dat ze helemaal niet naar oma hebben vernoemd maar gewoon naar beide moedersquote:Op maandag 4 mei 2015 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
En haar familie dan?
Zus is vernoemd, o ja. Nou ja, ik vind het toch stom, want Elizabeth voor Diana...
Wij hebben het bij de namen van onze dames ook wel een beetje daar van af laten hangen, qua ritme zeg maar, niet qua alfabet. Maar gewoon de volgorde andersom 'bekte' in onze oren veel minder lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij A. klonk het net wat prettiger om het in die volgorde te doen. Bij E. waren de 2 E.'s achter elkaar een nono.:)
Ze hadden van mij die hele Elizabeth liever mogen skippen... Charlotte Diana Frances klinkt toch veel leuker?quote:Op maandag 4 mei 2015 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel mooier zo hoor![]()
George en Charlie
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:14 schreef Felixa het volgende:
![]()
[ afbeelding ]Chandler??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi naam inderdaad, voor Engelstalige landen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Nou ja dom? Ik ken iemand wiens kleinzoon George heet hier, hij kan dat echt niet uitspreken, de beste man is 78, dus hij zegt Sjors, net als Boesj, of hij heeft het over Het Jongetje. Mijn oma kon de naam Joyce echt niet uitspreken ( ze zei altijd Juist ) en mijn vader spreekt vloeiend Indonesisch, Russisch, Chinees en NL maar hij krijgt die echte Engelse namen ook niet goed zijn strot uit hoor. Ik vind het pas echt dom klinken als Nederlanders hier hun kind bv Catherine noemen en het dan zo overdreven posh Engels gaan uitspreken en beledigd gaan lopen doen als iedereen Katrien zegtquote:Op maandag 4 mei 2015 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mooi naam inderdaad, voor Engelstalige landen.
Wij hebben met de geboorte van onze zoon heel veel namen laten schieten vanwege de domme Nederlandse uitspraak.
Nou ja, niet kunnen is wat anders dan gewoon niet willen. Daar doel ik op.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja dom? Ik ken iemand wiens kleinzoon George heet hier, hij kan dat echt niet uitspreken, de beste man is 78, dus hij zegt Sjors, net als Boesj, of hij heeft het over Het Jongetje. Mijn oma kon de naam Joyce echt niet uitspreken ( ze zei altijd Juist ) en mijn vader spreekt vloeiend Indonesisch, Russisch, Chinees en NL maar hij krijgt die echte Engelse namen ook niet goed zijn strot uit hoor. Ik vind het pas echt dom klinken als Nederlanders hier hun kind bv Catherine noemen en het dan zo overdreven posh Engels gaan uitspreken en beledigd gaan lopen doen als iedereen Katrien zegt
ik wel, maar dat komt doordat oma van mijn lief zo heette.quote:
Ik ookquote:Op maandag 4 mei 2015 16:58 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het super dat ze Diana vernoemd hebben
Mijn nichtje heet Ivy en mijn opa (haar overgrootvader dus) noemde haar Ievie. Hij vond het maar niks, zo'n engelse naam. En ach, als je 90+ bent mag datquote:Op maandag 4 mei 2015 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja dom? Ik ken iemand wiens kleinzoon George heet hier, hij kan dat echt niet uitspreken, de beste man is 78, dus hij zegt Sjors, net als Boesj, of hij heeft het over Het Jongetje. Mijn oma kon de naam Joyce echt niet uitspreken ( ze zei altijd Juist ) en mijn vader spreekt vloeiend Indonesisch, Russisch, Chinees en NL maar hij krijgt die echte Engelse namen ook niet goed zijn strot uit hoor. Ik vind het pas echt dom klinken als Nederlanders hier hun kind bv Catherine noemen en het dan zo overdreven posh Engels gaan uitspreken en beledigd gaan lopen doen als iedereen Katrien zegt
Ze staat erbij als Sneeuwwitje .... met 2 dwergenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:37 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.grazia.nl/show(...)an-babybuik-yolanthe
Nou, zat mensen die foto's van hun buik delen, hier in OUD is er bijvoorbeeld ook een heel topic over, da's echt niet aan beroemde mensen voorbehouden. Ik vind het allemaal echt reuze meevallen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:36 schreef maily het volgende:
babybuik-yolantheZe staat erbij als Sneeuwwitje .... met 2 dwergen Ik vraag me af waarom beroemde mensen altijd alles in de openbaarheid willen brengen ....
Het valt mij ook alles mee met d'r.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, zat mensen die foto's van hun buik delen, hier in OUD is er bijvoorbeeld ook een heel topic over, da's echt niet aan beroemde mensen voorbehouden. Ik vind het allemaal echt reuze meevallen.
quote:From Perez Hilton And Family
"It is with great pride and relief that I can finally announce: I am a dad again!
The road to this birth has been a difficult journey, quite different from the first time, and my son and I are overjoyed at this happy and healthy addition to our family.
Every child is a blessing and this Mother's Day was extra blessed for me and my mother!
From my family to yours,
Much love!
Perez
On Saturday, May 9th, 2015 at 1:47 PM, I was blessed with the birth of my daughter - Mia Alma. She weighed in at 6 lbs 9 oz and measured 19 inches.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-tweede-kindje.htmlquote:Kristin Cavallari zwanger van derde kindje
Kristin Cavallari is weer zwanger. De voormalig realityster van Laguna Beach en The Hills maakte dit bekend door middel van een foto op haar eigen app.
Op de foto, die New York Post deelde, poseert Cavallari met haar twee zoontjes terwijl ze met haar handen een hart vormt voor haar buik. "Baby nummer drie is onderweg", schreef ze bij de foto.
Cavallari en haar man Jay Cutler, die American football speelt bij de club Chicago Bears, hebben twee zoontjes. Camden is bijna drie en Jaxon Wyatt is één.
Maar net kwamen ze met dit filmpje!quote:Bracha van Doesburgh en Daan Schuurmans kunnen hun geluk niet op! De twee zijn in verwachting van hun tweede kindje. Dat bevestigt het management van het stel aan RTL Boulevard.
"Iedereen is heel blij", laat de manager weten. Het is onduidelijk hoe lang Bracha precies in verwachting is.
Ik wist niet eens dat ze al een kindje hebben.....quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef Mabawa. het volgende:
Bracha van Doesburgh is zwanger.
Vanmorgen kwam RTL Boulevard met dit nieuws:
[..]
Maar net kwamen ze met dit filmpje!
quote:Zus Hilary Duff bevallen van dochter
Haylie Duff, de oudere zus van Hilary Duff, heeft maandag een meisje op de wereld gezet.
Het is het eerste kindje voor de Amerikaanse actrice en haar verloofde Matt Rosenburg. Het stel heeft hun kleine meisje de naam Ryan gegeven, zo meldt US Weekly.
Hoewel Ryan het eerste kindje is voor Haylie, heeft de 30-jarige lifestyleblogger wel veel ervaring met baby's. Zo past ze regelmatig op Luca, het zoontje van haar zusje Hilary.
Nu de spruit er is, kunnen Haylie en haar verloofde eindelijk de bruiloft gaan plannen. Het stel liet in december weten te willen wachten met trouwen tot de baby er is.
beeldschone vrouwquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef Mabawa. het volgende:
Bracha van Doesburgh is zwanger.
Vanmorgen kwam RTL Boulevard met dit nieuws:
[..]
Maar net kwamen ze met dit filmpje!
De interviews die hij geeft staan ook altijd vol met dat soort hoogdravende quotes over zijn vrouw en kroost. En hij zei dat soort dingen ook over zijn ex. Dan geloof je dat daarna toch niet meer? Zo naïef.quote:
Dat gedweep is vreselijk irritantquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef dennis83 het volgende:
Bracha kan toch veel beter krijgen dan zo'n ouwe lul die loopt te kwijlen dat "het godswonder weer heeft plaatsgevonden"![]()
Alsof zij een soort Heilige Maagd Maria is. Kan me gewoon niet voorstellen dat er serieus vrouwen zijn die blij worden van dat soort teksten?
[..]
De interviews die hij geeft staan ook altijd vol met dat soort hoogdravende quotes over zijn vrouw en kroost. En hij zei dat soort dingen ook over zijn ex. Dan geloof je dat daarna toch niet meer? Zo naïef.
Schijnt een enorme narcist te zijn idd. Jammer want Bracha en Jennifer vind ik wel ontzettend leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:29 schreef laziness het volgende:
Eens. Hij had een vriendin en viel voor Jennifer, hemelde haar in elk interview op en tijdens die relatie viel hij voor Bracha. En doet nu hetzelfde. Ik merk dat ik het niet serieus meer kan nemen. Hij lijkt me erg met zichzelf ingenomen.
Het is toch een programma van de katholieke kerk? In ruil voor een paar 'godswonders' gratis naar Rome, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef dennis83 het volgende:
Bracha kan toch veel beter krijgen dan zo'n ouwe lul die loopt te kwijlen dat "het godswonder weer heeft plaatsgevonden"![]()
Alsof zij een soort Heilige Maagd Maria is. Kan me gewoon niet voorstellen dat er serieus vrouwen zijn die blij worden van dat soort teksten?
[..]
De interviews die hij geeft staan ook altijd vol met dat soort hoogdravende quotes over zijn vrouw en kroost. En hij zei dat soort dingen ook over zijn ex. Dan geloof je dat daarna toch niet meer? Zo naïef.
K zie dat het een Instagrambericht is, daar is ook een foto te vinden (voor de betere knipper en plakkerquote:Hey everyone! @audreyedunham and I are unbelievably overjoyed to announce that a babyboy is on the way. Oh...And so is his twinbrother!
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:34 schreef Lovechild het volgende:
Zie op Facebook een geliked bericht van Jeff Dunham voorbij komen:
[..]
K zie dat het een Instagrambericht is, daar is ook een foto te vinden (voor de betere knipper en plakker)
Mooie vrouw, maar van die achtergrondfoto op haar Twitter krijg ik kramp in mijn kaken van het neplachen. https://twitter.com/AudreyEDunham/status/598930560183103488quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:34 schreef Lovechild het volgende:
Zie op Facebook een geliked bericht van Jeff Dunham voorbij komen:
[..]
K zie dat het een Instagrambericht is, daar is ook een foto te vinden (voor de betere knipper en plakker)
Jeff Dunham is van Achmed The Dead Terrorist.quote:
Hij is van 1960, al aardig op leeftijd dusquote:
Opmerkelijke uitspraak. Maar ze is wel al 45....quote:Jennifer Lopez wil gezinsuitbreiding
Jennifer Lopez' kinderwens is nog lang niet voltooid.
De zangeres/actrice kreeg met ex-man Marc Anthony al tweeling Max en Emme (7), maar sluit, sinds haar hereniging met haar achttien jaar jongere ex Casper Smart, verdere gezinsuitbreiding niet uit, vertelt ze aan Ellen DeGeneres.
"Ik zou het geweldig vinden om meer kinderen te hebben", zegt ze eerlijk. "Ik ben dol op mijn eigen kinderen en ik zou er nog wel vier of vijf willen." Talkshowhost Ellen vraagt of dit er ook echt van gaat komen. "Ik zou het geweldig vinden als ik nu zwanger zou zijn", vervolgt Jennifer.
Ze vertelt ook dat ze niet uitsluit dat ze een kindje wil adopteren. "Misschien wel, ik hou namelijk echt van kinderen. Het enorme gevoel van liefde dat ik voor mijn kinderen voel, is het fijnste gevoel van de wereld."
Wat leuk voor ze!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Op naar 361 kleinkinderen voor Michelle en JimBob
Wow....je zou idd denken van wel. Wat een flinke buik voor 16 weken.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:16 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Jessa Seewald (Duggar) & Ben Seewald. 16 weken zwanger.
Er gaan geruchten dat het een tweeling is.
Vond ik ook, maar de Duggar vrouwen staan er wel om bekend dat ze snel 'showen' en grote buiken hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wow....je zou idd denken van wel. Wat een flinke buik voor 16 weken.
In 24 weken van topje naar Urker trui tot op de knieënquote:Op maandag 18 mei 2015 11:01 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar de Duggar vrouwen staan er wel om bekend dat ze snel 'showen' en grote buiken hebben.
[ afbeelding ]
Bij Jill was het ook vrij snel wel duidelijk te zien.
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:04 schreef DonnaRush het volgende:
Leighton Meester & Adam Brody krijgen een kindje
http://starcasm.net/archives/315928
Super leuk! En wat fijn om te zien dat sommige celebs ook gewoon uitdijen als ze zwanger zijn. Het zijn net echte mensenquote:
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:59 schreef Mariposas het volgende:
Leuk! Ze ziet er ook uit alsof ze al 20 weken ofzo is?
Jeeeeej leuk!quote:
Als het geen photoshop is dan was ze vast al zwanger tijdens die beruchte RTL late night uitzending...quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:54 schreef dennis83 het volgende:
Yolanthe lijkt al behoorlijk vergevorderd. Uitgerekend in oktober. Photoshop?
[ afbeelding ]
En zag ze er zo verrot uit omdat ze net boven de plee had gehangen..quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het geen photoshop is dan was ze vast al zwanger tijdens die beruchte RTL late night uitzending...
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef Ole het volgende:
[..]
En zag ze er zo verrot uit omdat ze net boven de plee had gehangen..
twitter:SophieEB twitterde op donderdag 21-05-2015 om 12:27:48Ah ok, cool! Mystery solved. Baby in autumn. Lovely! As you were. Xx https://t.co/4z9Z9BlBC5 reageer retweet
quote:Koa got his wish when his baby brother Zeke was born this morning at 7.49am weighing 7lb 13oz. Sharing the same birthday as Jodi's mum Eileen, the 21st of May. Both Jodi and Zeke are doing great. We are all so happy and so in love with him x
Kian
Kan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het geen photoshop is dan was ze vast al zwanger tijdens die beruchte RTL late night uitzending...
Ik denk dat oktober gelogen is om te voorkomen dat de roddelpers al vanaf eind augustus begint te roepen dat de baby nu "ieder moment" geboren kan worden.
whaha knap hequote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ightley-geboren.htmlquote:'Eerste kindje Keira Knightley geboren'
Actrice Keira Knightley is bevallen van haar eerste kindje. Of het een jongen of een meisje is, is nog niet bekendgemaakt, net zo min als de naam van de pasgeborene.
Dat melden verschillende bronnen aan E! Online.
Knightley is sinds 2013 getrouwd met muzikant James Righton. De zwangerschap werd eind vorig jaar bekendgemaakt.
In een eerder interview vertelde ze weinig te zien in het fulltime-moederschap. Ze zou het gezinsleven willen combineren met werk. Dit jaar is ze te zien in de film Everest.
Werd in december pas bekend, anders.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)ightley-geboren.html
Was al helemaal vergeten dat zij zwanger was. Ik denk dat ze wellicht al een tijdje geleden bevallen is? Anders is 't volgens mij een olifantendracht, of het lijkt misschien heel lang voor mijn gevoel.
quote:Op maandag 1 juni 2015 06:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kim en Kanye krijgen weer kindje http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Ja, geen idee wat ik er nou op moet zeggen
quote:Congratulations to Kim Kardashian and Kanye West!
After a difficult journey and a long and painful process of IVF, the reality TV star is finally pregnant with her second child!
The big news was revealed in the supertease following Sunday night's mid-season finale of Keeping Up With The Kardashians.
In the trailer, Kim is seen hearing the exciting news during a doctor visit, before sharing her secret with sister Khloe.
"I just got the blood test back, and I am pregnant!" Kim tells Khloe, in the footage.
Congratulations to Kim, Kanye and North!
Dat we weer een hoop plezier gaan beleven aan de monsterlijke positiekleding van Kim?quote:Op maandag 1 juni 2015 06:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kim en Kanye krijgen weer kindje http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Ja, geen idee wat ik er nou op moet zeggen
Met als uitdaging Anna Wintour nog zuurder te laten kijken.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:08 schreef Franny_G het volgende:
Voor dat meisje wel leuk, dat ze niet meer de hele tijd met alleen haar ouders opscheept zit, en tussen alleen volwassenen in naar mode shows moet kijken. Nu krijgt ze hopelijk een goede 'partner in crime' om tegen haar ouders samen te spannen en de boel op stelten te zetten..
Dit. Ik voorspel dat dr over een jaar of 20 een docu komt met hoe erg hun jeugd was.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Met als uitdaging Anna Wintour nog zuurder te laten kijken.
Ik vraag me echt af wat voor ouders Kimye zijn. Ze komen soms zo egocentrisch over en epileerden de wenkbrauwen van North al toen ze amper een paar maanden was
Laten we vooral geen BS tot waarheid bombarderen hier....quote:Op maandag 1 juni 2015 18:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Met als uitdaging Anna Wintour nog zuurder te laten kijken.
Ik vraag me echt af wat voor ouders Kimye zijn. Ze komen soms zo egocentrisch over en epileerden de wenkbrauwen van North al toen ze amper een paar maanden was
Kijk eens naar de foto's zou ik zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we vooral geen BS tot waarheid bombarderen hier....
Niks, vandaar dat ik het me afvraag.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:51 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat mensen de boel vooral erg opkloppen. Ik betwijfel of er enkel 'bewijs' is dat het slechte ouders zijn.
Misschien gaan ze privé hartstikke leuk met het meisje om. Wat weten we daar nu werkelijk van?
Dat was precíes mijn gedachtequote:Op maandag 1 juni 2015 09:32 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Dat we weer een hoop plezier gaan beleven aan de monsterlijke positiekleding van Kim?![]()
Bring it on!
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)-vader-geworden.htmlquote:Ronald de Boer voor vijfde keer vader geworden
Ex-voetballer Ronald de Boer is voor de vijfde keer vader geworden.
Dat bevestigt zijn management woensdag aan Shownieuws.
De Boer wil nog niet kwijt wat het geslacht van het vijfde kind is. Het is het tweede kind van de ex-voetballer en zijn vriendin Suze van Rozelaar. In 2013 kregen ze al een dochter, Fenna.
De ex-voetballer heeft uit een eerder huwelijk drie dochters: Brooke, Maxime en Demi.
South en East ....quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:59 schreef DonnaRush het volgende:
Kim K is volgens de geruchten in verwachting van een tweeling.
south en wildquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:10 schreef Leandra het volgende:
East is dan weer niet logisch, North West en South West zijn windrichtingen, East West niet, dat is hoogstens een tornado
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |