abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153034906
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat heeft niks te maken met je stoornis, als dat zo zou zijn zou 90% van de mensen dezelfde stoornis hebben :')

@dikgedrukte: Serieus? Lets not go there :')
Elvi... sorry. Die opmerking was niet rot bedoeld: Even kort. Het is een van mijn vele vage angsten. Het heeft niks met het gewicht van anderen te maken. Of dat ik anderen minder vind. Het is een angst die puur vanuit mezelf komt en die ik a.d.h.v. een vraag lomp heb uitgelegd. De verkeerde woorden gekozen. Zo bedoelde ik het niet en zo voel ik het niet naar zwaardere mensen en zie zwaarder zijn niet als negatief. Ik zocht naar woorden om iets uit te leggen wat ik niet goed kan uitleggen en heb een heel verkeerd woord gekozen. Dus echt oprecht sorry
pi_153041023
Zo, ben weer thuis en heb even sociaal gedaan en wat mensen gesproken die ik al een jaar of 2 niet meer gezien had :P

Anyway, wat overgewicht betreft, overgewicht als "negatief" zien is iets zien met een negatieve emotionele lading eraan gekoppeld.
Nou zal ik niet ontkennen dat overgewicht niet veel voordelen heeft tov de nadelen, maar ik accepteer mezelf tenminste wel zoals ik nu ben.
En waarom? Niet omdat ik tevreden ben met hoe ik nu zelf ben (want dat ben ik niet), maar omdat dit het resultaat is van jarenlang mn best te hebben gedaan terwijl ik om mn leven vocht (of soms zelfs tegen mezelf vocht :') ) en het veel erger had kunnen zijn in mijn geval.

Misschien dat acceptatie van jezelf als hetzelfde gezien wordt als tevreden zijn met jezelf, maar ik zie die 2 dingen als verschillend.

Toen ik 20 was, vond ik mezelf ook dik en lelijk, maar als ik nu die oude foto's terugkijk, zou er nu uitzien zoals ik er toen uitzag, een droom zijn :')
Het is echt raar :')

Iemand "mooi" vinden is natuurlijk leuk en om de 1 of andere reden ook belangrijk.
Mooi is misschien wel net zo "sexy" als intelligent zijn, het heeft misschien met aantrekkingskracht te maken (of misschien meer te maken met het voorkomen van afstotingskracht?).

Nou weet ik ook dat gevoel -niks- te maken heeft met uiterlijk, ook oude verschrompelde mensen hebben gevoel, ook al zijn ze oud, kreupel, trillerig en rimpelig en dat doet niets af aan de waarde van wat ze voelen.
Zelfde vind ik ook met andere uiterlijke kenmerken. Enige voorwaarde vind ik is dat je niet stinkt (wat je soms bijvoorbeeld hebt als je een zwerver passeert die al een maand geen water meer heeft aangeraakt ofzo :P )

En iets anders. Misschien klinkt het heel raar, maar vroeger kon ik niet tegen aanraking, zelfs niet van mezelf (bijvoorbeeld als ik in bed lag zonder kleren aan en mn benen elkaar aanraakten), maar om de 1 of andere reden ben ik daar aan gewend geraakt (dat ging in heel veel stapjes (bijvoorbeeld vieze vingers als ik een kom waar yoghurt uit gegeten was oppakte en wat yoghurt op mn vingers kreeg, ik noem maar even wat)) en in 1 geval in 1 grote sprong).
Het leek wel alsof het vroeger uit balans was ofzo, ik vond die textuur eng en vond vooral dingen eng die kleverig waren (honing :'( of een tafel waar op 1 bepaalde plek een sticker had gezeten of natte kleding...of zonnebrandolie :r ).

Zelfde had ik ook met zand, dat spul ging overal op, tussen en aan zitten (dus elke keer als we van het strand af gingen, moest ik mn onderbenen met water schoonmaken om er zeker van te zijn dat al het zand eraf was).

Maar ik ben er overheen gegroeid en ik ben er niet dood aan gegaan.
  donderdag 28 mei 2015 @ 18:43:03 #228
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_153046747
Weten jullie, soms tik ik hier iets en dan direct is het zo'n weer waarvan woorden en dingen die ik zelf niet begrijp dat ik het maar weer weghaal.

Childofthestars, ik zit in een ander soort maar wel ook onterechteovertuigingenschematraumaverwerkingsverfucktzelfbeelddepressiennogmeergedoegebeuren. En ik vind het zo ingewikkeld en pijnlijk. Bah. Ik ben ook blij als mijn groep is afgerond. Ik kan helemaal niet meer uit mijn woorden komen en angst me te bevinden in ruimtes met andere mensen en dat dan met nog meer mensen erbij moeten doen maakt me alleen maar nog meer in de war vaak.

En ik krijg een nieuwe behandelaar en dat is eng.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wilde ik vertellen.
pi_153047053
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:43 schreef Luchtbel het volgende:
Weten jullie, soms tik ik hier iets en dan direct is het zo'n weer waarvan woorden en dingen die ik zelf niet begrijp dat ik het maar weer weghaal.

Childofthestars, ik zit in een ander soort maar wel ook onterechteovertuigingenschematraumaverwerkingsverfucktzelfbeelddepressiennogmeergedoegebeuren. En ik vind het zo ingewikkeld en pijnlijk. Bah. Ik ben ook blij als mijn groep is afgerond. Ik kan helemaal niet meer uit mijn woorden komen en angst me te bevinden in ruimtes met andere mensen en dat dan met nog meer mensen erbij moeten doen maakt me alleen maar nog meer in de war vaak.

En ik krijg een nieuwe behandelaar en dat is eng.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een nieuwe behandelaar krijgen is altijd eng (en terecht hoor).
En hoe goed ze ook hun best doen, uiteindelijk moet je toch weer -weer- je hele verhaaltje gaan vertellen :') en vaak brengt het ook veranderingen in de behandeling mee, omdat elke behandelaar weer een ander idee heeft over de symptomen, de diagnose en de behandeling zelf.

Wat de samenwerking van GGZ instellingen betreft, das 1 van de redenen waarom je ook een portie geluk moet hebben, want er gaat nog genoeg mis daar tegenwoordig (wat gewoonlijk gewoon weggemoffeld wordt goh wat een verrassing).

En dat allerlaatste...damn..dat is gewoon echt kut idd en niet lekker voor je zelfbeeld...maar je kunt tenminste wel nog fokken :P (sorry :@ :P )
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:11:56 #230
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_153047598
Ja. Dat zeker en mijn veters strik ik aan de hand van youtube :P
Maar niet in het Engels :') want mijn talen zijn ook kwijt.

Serieus, ik snap niet wat er gebeurd is. Het is echt alsof er random gaten zijn geslagen in het geheugen. En dan vooral het werkgeheugen. Want qua tijd ben ik alleen de dagen van de shocks zelf kwijt en mijn korte termijngeheugen is hersteld.
Maar ik wist echt van niks meer hoe ik het moest koken, ook geen rijst zeg maar. De basis. Maar kon nog wel een fietsband plakken? Ik sprak vier talen, werkte als medewerker pr en communicatie en redacteur in het Nederlands en het Engels. Frans en Duits is helemaal weg, Engels versta ik als ik tv kijk maar daar houdt het mee op. En zo nog wel meer. Echt what the fuck?
Maar toen gingen mensen zeggen, je wil te snel, je raakt in paniek en daarom lukt het niet meer. Nu ga ik de dingen die niet meer gaan proberen uit te schrijven zonder druk. Als ik dan wel weet hoe het zit is het niet weg. Zo de dingen die ik tegenkom maar nalopen en kijken wat er weer geleerd kan worden.
En natuurlijk is de trauma gerelateerde shit niet weggeraakt. Het zou eens meezitten :')
pi_153048105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. Dat zeker en mijn veters strik ik aan de hand van youtube :P
Maar niet in het Engels :') want mijn talen zijn ook kwijt.

Serieus, ik snap niet wat er gebeurd is. Het is echt alsof er random gaten zijn geslagen in het geheugen. En dan vooral het werkgeheugen. Want qua tijd ben ik alleen de dagen van de shocks zelf kwijt en mijn korte termijngeheugen is hersteld.
Maar ik wist echt van niks meer hoe ik het moest koken, ook geen rijst zeg maar. De basis. Maar kon nog wel een fietsband plakken? Ik sprak vier talen, werkte als medewerker pr en communicatie en redacteur in het Nederlands en het Engels. Frans en Duits is helemaal weg, Engels versta ik als ik tv kijk maar daar houdt het mee op. En zo nog wel meer. Echt what the fuck?
Maar toen gingen mensen zeggen, je wil te snel, je raakt in paniek en daarom lukt het niet meer. Nu ga ik de dingen die niet meer gaan proberen uit te schrijven zonder druk. Als ik dan wel weet hoe het zit is het niet weg. Zo de dingen die ik tegenkom maar nalopen en kijken wat er weer geleerd kan worden.
En natuurlijk is de trauma gerelateerde shit niet weggeraakt. Het zou eens meezitten :')
Tering...maar ECT wordt toch alleen maar gegeven als soort van laatste redmiddel? En ik snap wel dat het fout kan gaan, maar bij jou moet wel best wel veel fout gegaan zijn als je 3 van je 4 talen kwijtgeraakt bent :')
Wat was de reactie van je behandelaars toen, nadat de (nadelige) gevolgen van jouw ECT bij hun bekend werden? Of hebben ze dat toen ook weggemoffeld?

Ik vind t trouwens wel knap dat je doorzettingsvermogen toont, ondanks al je tegenslagen :)
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:46:17 #232
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_153048674
Thanks. Ik denk dat het soms wel eerder ingezet wordt dan als laatste redmiddel hoor maar daar durf ik geen uitspraken over te doen verder. Ik heb twee achtereenvolgende winters ECT gehad. Ik heb bij andere mensen ook wel nadelige gevolgen gezien, die niet zo goed begeleid werden zeg maar. Maar ik heb nooit lang genoeg contact gehad met die mensen o te zien hoe het op de lange termijn was.

SPOILER
pi_153048926
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:46 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks. Ik denk dat het soms wel eerder ingezet wordt dan als laatste redmiddel hoor maar daar durf ik geen uitspraken over te doen verder. Ik heb twee achtereenvolgende winters ECT gehad. Ik heb bij andere mensen ook wel nadelige gevolgen gezien, die niet zo goed begeleid werden zeg maar. Maar ik heb nooit lang genoeg contact gehad met die mensen o te zien hoe het op de lange termijn was.

SPOILER
Aan het eind van je spoilertekst "Ik heb zelf ook niet hard genoeg geroepen", het is toch ook de taak van de hulpverlening om te -luisteren-? Het kan niet zo zijn dat jij iets vertelt en dat vervolgens gewoon genegeerd wordt.

Edit: En dat er anderen waren die na hun ECT niet zo goed begeleid werden, stemt me toch wel een beetje truerig hoor, zeker voor zoiets heftigs

[ Bericht 3% gewijzigd door magnetronkoffie op 28-05-2015 20:07:42 ]
  donderdag 28 mei 2015 @ 20:07:37 #234
399061 kuolema
vermaledijd
pi_153049308
Oh mijn god, ECT, ik begrijp niet waarom dat nog steeds uitgevoerd wordt.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_153049386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 20:07 schreef kuolema het volgende:
Oh mijn god, ECT, ik begrijp niet waarom dat nog steeds uitgevoerd wordt.
Sterker nog, toen ik (nog niet eens zo lang geleden) hoorde dat het nog steeds toegepast werd (ook in Nederland), kende ik ECT alleen nog maar van oude zwartwitfilms van voor de 2e wereldoorlog...
Ik dacht dat dat allang al niet meer bestond.
En sowieso is het een beetje een bruut middel
  donderdag 28 mei 2015 @ 20:19:33 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_153049679
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Aan het eind van je spoilertekst "Ik heb zelf ook niet hard genoeg geroepen", het is toch ook de taak van de hulpverlening om te -luisteren-? Het kan niet zo zijn dat jij iets vertelt en dat vervolgens gewoon genegeerd wordt.

Edit: En dat er anderen waren die na hun ECT niet zo goed begeleid werden, stemt me toch wel een beetje truerig hoor, zeker voor zoiets heftigs
Ja weet ik niet. Misschien was ik wel zo murw dat ik het niet goed heb aangegeven. Dat is sowieso een probleem van mij en dat is toen natuurlijk alleen maar erger geweest. En ik kan een heleboel gevoelsdingen niet herkennen, door dissociatie. Dus ik denk echt dat het een combinatie is geweest.

En of het nog uitgevoerd mag worden enzo, ík weet het niet. Er kunnen grote nadelige gevolgen zijn maar er zijn ook mensen die echt opknappen. Ik probeer momenteel even niet te veel daarover na te denken. Ik heb die keuze toen gemaakt omdat ik ten einde raad en nog iets en tja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luchtbel op 28-05-2015 20:26:39 ]
  vrijdag 29 mei 2015 @ 22:56:02 #237
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_153089681
MK en Elvi -O-
Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is samen, ik had jullie graag voor altijd happy together gezien :*

@MK: wat heeft je moeder uitgespookt in je huis? Verbouwd als in gesloopt?

Child en kuo: klinkt niet erg fijn bij jullie. Sterkte en knuffels

Hier aan t front weinig nieuws. Het gaat gewoon goed. Ik ben saai ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_153091694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 22:56 schreef Murmeli het volgende:
MK en Elvi -O-
Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is samen, ik had jullie graag voor altijd happy together gezien :*

@MK: wat heeft je moeder uitgespookt in je huis? Verbouwd als in gesloopt?

Child en kuo: klinkt niet erg fijn bij jullie. Sterkte en knuffels

Hier aan t front weinig nieuws. Het gaat gewoon goed. Ik ben saai ;)
Naja, samenvatting: Terwijl ik met Elvi in Berlijn zat, heeft zij mijn oude bank vervangen met een nieuwe (de oude staat nog steeds in de tuin weg te rotten :') ), mn oude gordijnen vervangen met doorzichtige gordijnen zodat de hele buitenwereld mij kan zien zitten terwijl ik achter de pc zit wat ik echt VRESELIJK vind :') (ik heb als een bezetene maar wat beddengoed opgehangen voor het raam zodat ik tenminste mijn privacy weer terug heb :') ), ze zijn (ja, meervoud :') ) ook in mn slaapkamer geweest waar bijvoorbeeld de condooms nu op een andere plek liggen (en al het andere seks-gerelateerde spul was dus ook verplaatst leuk :') ) en voor de rest was al-les verplaatst! :')__!!!
Het is nu ruim 10 dagen en ik ben nog steeds spullen kwijt :')
ALLES is verplaatst en "opgeruimd" :')

Er is ook spul weggegooid, zoals al mn reserve dekens, dus als ik logé's krijg, moeten ze nu hun eigen dekens en hoofdkussens meenemen want het is alles weg nu.

Ik ben nog steeds spullen kwijt, zoals al mn wachtwoorden (behalve die die ik uit mn hoofd ken dus), maar gelukkig heb ik gisteren dan wel de lader van mn baardtrimmer gevonden :')

Mn VWO diploma heb ik ook weer terug maar mn fotocamera is nog weg en ga zo maar door :')

Edit: Ik zie nu trouwens ook dat de lege drankflessen van de door mij vader zelfgemaakte likeurtjes ook weg zijn en omdat hij door zijn ziekte geen nieuwe meer kan maken, zijn die onvervangbaar en dus weg ;(

Edit2: Owja!
Ze hadden ook mijn 2-persoonsbed heerlijk fris opgemaakt met nieuw beddengoed! O+
Geweldig _O-
Want omdat mijn bed dus op 3 stapels bakstenen staat (I kid you not :') ) en het bed verplaatst was, moest ik HET HELE OPGEMAAKTE bed he-le-maal uit elkaar halen (inclusief de metalen delen waar de matrassen op rusten, alles!) waarna ik de stenen weer opnieuw kon stapelen om vervolgens alles weer in elkaar te zetten :')

[ Bericht 4% gewijzigd door magnetronkoffie op 30-05-2015 00:09:55 ]
  zaterdag 30 mei 2015 @ 15:47:48 #239
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_153102888
WTF MK! Waarom doen ze dat? Vonden ze je huis een zwijnenstal ofzo???
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_153103687
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef Murmeli het volgende:
WTF MK! Waarom doen ze dat? Vonden ze je huis een zwijnenstal ofzo???
Blijkbaar, maar er speelden nog wat andere dingen mee ben ik vanmiddag achter gekomen en dan nog, je gaat niet zonder toestemming van de bewoner (en zonder de bewoner zelf ook maar in te lichten) in het huis klussen en alles verplaatsen. Das voor een autist gewoon echt nasty :')

Momentje hoor, ik ben aan het koken en vul straks nog wel aan :P

Edit: Een maand of wat geleden besloot ik dat ik wat aan mijn woning wou doen.
Ding was namelijk een beetje dat toen ik mijn huidige woning betrok (6+ jaar geleden) ik op een gegeven moment gestopt ben met mn woning bewoonbaar te maken (schilderen, vloeren leggen, kamers indelen (een functie geven dus)) en sindsdien is dat blijven liggen, mede omdat ik in die tijd gewoonweg op was (depressie, je kent het wel).

Dat is al die jaren min of meer zo gebleven, maar nadat ik met mijn medicatie gestopt was (ergens eind maart begin april?) kreeg ik nieuwe energie, ik wou verdergaan waar ik 6 jaar geleden gebleven was.

En ik had al plannen liggen, maar blijkbaar ging het mijn moeder niet snel genoeg ofzo. Het was wel goed bedoeld enzo, dat weet ik ook wel, alleen vergeet ze dat ik autistisch ben en van plotslinge veranderingen gewoon een beetje flip :')

En ik kwam al brak uit berlijn (zieke vader slecht geslapen etc) en verlangde zooo naar mijn eigen huisje! O+
Het was een rommeltje maar het was wel -mijn- rommeltje :P

En wat de vuiligheid betreft, ik ben daar een beetje ongevoelig (en misschien ook een beetje blind?) voor, misschien kan je beter Kuo of Elvi vragen aangezien dat de enige fokkers zijn die recentelijk nog bij me thuis geweest zijn en hun oordeel vragen :P

Edit2: Nog een update, ik heb hem in het ASS topic gezet (omdat het meer met ASS te maken had dan met depressie denk ik) maar toch even hier de link zodat ik niet alles dubbel hoef te posten :P

Edit3: O, nog even voordat er spookverhalen de ronde gaan doen.
Het was -geen- schimmelige teringbende waar je overal overheen moest stappen ofzo :')
Het was meer dat ik overal papier met aantekeningen had liggen en dat er overal spul lag :P
Misschien heb ik ook wel gewoon teveel spullen hoor, maar vind het altijd wel lastig om dingen weg te moeten doen ;(

[ Bericht 27% gewijzigd door magnetronkoffie op 30-05-2015 19:13:29 ]
pi_153150721
Pfffft... het eten gaat hier weer goed. Het gewicht is stabiel gebleven (mag ook na de afvalrace... had mazzel dat de dreiging van een opname weg was en ik snap nu ook waarom ze wilde dat ik meer aankwam dan het absolute minimum).
Alleen ik moest vandaag de bekende oefening met touwtjes doen (touw 1 voor hoe dik ik me op het moment voelde, touw 2 voor hoe ik denk op het moment te zijn, touw 3 voor hoe ik het zou willen en touw 4 voor hoe het is). Natuurlijk was de uitkomst dat ik praktisch gezien dunner ben dan met touw 3 neergelegd was. Het is zo ontzettend moeilijk. Natuurlijk is het fijn dat ik "dunner" ben dan ik voel en zelfs wil, maar nu vind ik eigenlijk dat dus de grenzen van touw 3 verlegd moeten worden.
Ik voel me onveilig in mijn eigen lichaam.

Maar goed, ik heb wel weer het lef om er tegenaan te gaan. De wolk van somberheid is een beetje weggedreven. Ik heb een plan om mezelf te trainen in wat gevarieerder eten (gezien ik twee soorten TD durf, een soort broodmaaltijd en vier avondmaaltijdgerechten). Dat plan ga ik vandaag geregelen (eng eng eng eng)
SPOILER
pi_153152068
Zelf ben ik totaal niet bekend met eetproblemen, zeker niet icm depressie. Ondanks dat ik me er dus moeizaam in kan verplaatsen, wens ik je het beste, CotS (deze afkorting is... tja). Goed om te lezen dat je vooruitgang ziet. :)
  maandag 1 juni 2015 @ 19:34:15 #244
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_153164819
De laatste sessies bij de psycholoog waren kort, maar het heeft wel een hele andere wending genomen. Ik kwam daar voor een oplossing, alleen heeft ze me in helpen zien dat ik alles misschien wel te snel wil.

Ik wil nu van mijn problemen af, nu weer worden zoals vanouds, maar eigenlijk weet ik ook dat ik nooit meer zal worden als vanouds, vanwege de dingen die ik heb meegemaakt. Dit hoeft echter niet eens slecht te zijn. Ik moet mezelf gewoon alle tijd en ruimte geven om het leven na mijn burnout te ontdekken. Het was enorm naar en intens, maar ik begin in te zien dat ik nu misschien veel meer mezelf ben als dat ik daarvoor was. Ja, er zit een enorme laag met angst en onzekerheid overheen, maar ik voel dat ik mezelf beter nader.

Ik weet nu zo veel meer over mezelf dan eerst. Ik maak zulke positieve veranderingen door de laatste jaren en begin mezelf steeds beter te begrijpen. Ik ben wat ik ben en ik kan mensen bieden wat ik ze kan en wil bieden. Vinden ze dat niks, jammer dan, daar kan ik niks aan doen. Ik doe gewoon mijn best om elke dag een stukje sterker en wijzer te worden.

Ik ga gewoon door met mezelf ontdekken, en mezelf een plek geven binnen mijn en dit leven. Een rare openbaring, maar ergens heel ontspannend dat ik me realiseer dat ik gewoon alle tijd mag die ik wil en me kan focussen op verbetering, niet perfectie.
Ignorance is bliss
pi_153186432
En te laat met mijn aanpak. Ik krijg straks te horen of er plek is in de kliniek en anders naar de deeltijd.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 14:15:42 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153186473
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
En te laat met mijn aanpak. Ik krijg straks te horen of er plek is in de kliniek en anders naar de deeltijd.
Wat? Waarom? :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_153186517
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat? Waarom? :{
Omdat ik toch teveel weer was afgevallen (snap niet waarom ze dat gisteren niet tegen mij zeiden) en a.d.h.v. een dagboek dat ik bij moest houden. Ze vonden me te labiel. Ze vonden dat ik teveel eetgestoord gedrag vertoon en ze vinden me te suïcidaal (nee... dit is goed voor mijn stemming). Ik zit nu te duimen dat de kliniek vol zit en ik naar de deeltijd mag.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 14:20:42 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153186563
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ik toch teveel weer was afgevallen (snap niet waarom ze dat gisteren niet tegen mij zeiden) en a.d.h.v. een dagboek dat ik bij moest houden. Ze vonden me te labiel. Ze vonden dat ik teveel eetgestoord gedrag vertoon en ze vinden me te suïcidaal (nee... dit is goed voor mijn stemming). Ik zit nu te duimen dat de kliniek vol zit en ik naar de deeltijd mag.
Vond je het zelf wel goed gaan?
pi_153186655
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vond je het zelf wel goed gaan?
Nee, maar ook niet zo slecht. Het komt nogal uit de lucht vallen.
Ik snap dat ze op den duur denken dat er meer nodig is, alleen ik had het niet nu verwacht. Ze vonden gewoon dat ik erg zorgwekkende dingen had opgeschreven, zeker gezien ik altijd alles bagatelliseer. Het voelt echt als een soort trap na aan. Ben je een keer open en eerlijk, dan krijg je dit. In de therapie ben ik altijd gematigd en houd ik me in. Uit je eens wat emoties word je weggestuurd. Maar goed... ze zullen het wel niet doen om me te pesten.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 14:28:12 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153186730
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, maar ook niet zo slecht. Het komt nogal uit de lucht vallen.
Ik snap dat ze op den duur denken dat er meer nodig is, alleen ik had het niet nu verwacht. Ze vonden gewoon dat ik erg zorgwekkende dingen had opgeschreven, zeker gezien ik altijd alles bagatelliseer. Het voelt echt als een soort trap na aan. Ben je een keer open en eerlijk, dan krijg je dit. In de therapie ben ik altijd gematigd en houd ik me in. Uit je eens wat emoties word je weggestuurd. Maar goed... ze zullen het wel niet doen om me te pesten.
Dat laatste lijkt me goed om voor ogen te houden.

Het lijkt me heel vervelend dat je niet zelf de regie hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')